بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

2020Festa Time Line

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۵۹
  • ۷۷۵۳

این عکس تایم لاین یا خط زمانی فستارو نشون میده و میگ تو این روزا چ کارایی قراره بکنن🙌 با دقت بخونیدش 💕

حالا برای بچه هایی ک تازه آرمی شدن و نمیدونن فستا چیه باید بگم ک فستای بی تی اس از تاریخ 3 تا 13 جوئن هستش ک پسرا دبیو کردن

تو این ده روز آرمی و بنگتن جشن میگیرن و بنگتن هدیه هایی ب آرمی میده 😊

فستاتون پیشاپیش مبارک گاایز

دسته بندی :
 اطلاعیه

دیدگاه ها [ ۳۴ ]

سلام روز آرمی ها چه تاریخی هست؟
سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

از امروز فعالیت‌های این وبلاگ متوقف و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد
یکی پرسیده بود چرا همه جا ماسک میزن مجبورن چون سسانگ های زیادی هستن و اونا برای اینکه راحت باشن و سسانگ ها اونا رو نشناسن بیشتر وقت ها کلاه و ماسک میزنن. سسانگ ها کسانی هستند که فن روانی هستن و به حریم شخصی فندوم ها دخالت میکنن و یکی از سسانگ ها میخواست آیذلشو بدزده ولی همه باخبر شدن و نذاشتن واقعا خیلی بده این کارشون
سلام
چرا فستا های ۱ و ۲ زیرنویس ندارن؟
فیلمه؟ عکسه؟ چیه؟
اگه فیلمه پس چرا زیرنویس نداره؟
سلام گل جان
ببینی متوجه میشی
نیاز به زیرنویس ندارد
فقط یدونه دیگه مونده =(
😥👍
جیسوگ تو19 سالته یا 20 سال یکی از ایناست؟
🙄
چقدر ذهنم درگیر بود که امروز نهم چرا هدیه هشتم منتشر شده بعد فهمیدم 6 ام هدیه ای منتشر نشده😅😅😅
ولی چرا؟
سلام جیسوگ عزیز
یه سوال دارم چرا بی تی اس هرجا میرن ماسک میزنن؟
تو لایو
تو فرودگاه
تو بیرون
تو هرجا
واقعا قضیه این ماسکا چیه میشه توضیح بدی
سلام ببخشید من یع سوال دارم چرا هر وقت بی تی اس میرن بیرون یا بعضی اوقات تو لایو هاشون خلاصه تو بعضی جاها ماسک میزنن؟؟!!
خیلی ذهنمو.درگیر کرده
سلام
خب یک اینکه دوست دارن -_-
دوم اینکه شاید گاهی اوقات آرایش ندارن یا سیو نکردن و ... برای همین ماسک میزنن
دیگه دلایل مختلفی میتونه باشه ک من نمیدونم خودشون میدونن
هدیه سوم و چهارم چی بود؟
برو تو بخش طبقات موضوعی سایت 
و قسمت فستاش
سلام
چهارمین هدیه رو قرار نمیدین ؟😢
ما چشم انتظارشیمااا
سلام 
تا یک ظهر خواب بودم 😪 وگرنه از هفت غروب دیروز منم چشم انتظار بودم 😂💞
از اون جایی که هدیه چهارم دیشب منتشر نشد ممکنه اون 19/20 به این معنی باشه که تو این ساعت منتشر میشه؟😓یا اگه نه میدونید این 19و 20 واسه چیه؟
ساعت 7 و نیم صبح منتشر شد 😊
尺ム乙ノ乇 💖🎶
سلام اوپام
خوبی؟
اوپا فکر کنم دارم موفق میشم تو درسا
چند وقت پیش یه هیتره اومد خیییییییییییلی چیزای بدی گفت منم موفق شدم خیلی مودبانه جوابشو بدم و حرف زشت هم نزدم :)
دارم رو خودم کار می کنم اصلا جوابشونو ندم
به نظرت امیدی بهم هست اوپا؟؟؟شاگرد خوبی هستم برات؟؟؟
سلام راضیه جونی
اوووووه پیش رفت کردیییییییی


آره به نظرم اصا جوابشو هم نده ازین به بعد 
🤣🤣🤣عجب پستی بود؛روح و روانم شاد ؛🤣🤣🕺
😁😁
حس میکنم از آرمی ها دورافتادم🥺
یه گروهی ؛تو واتساپی ؛ چیزی ؛میزی؛ صندلی؛😄من چقدر ..نمکم🤦‍♂️
ببین 
اگه اینستا داری 
بزن رو این : (این پست در ظاهر مال بیگ هیته اما اگه کامنتاشو ببینی میبینی که کاملا ایرانیه)😂
میشه توضیح بدی چجوری میتونیم عضو global official army fanclub بشیم جیسوگا؟
نمد والا
😭😭منم امتحان دارمممممم تازه آرمی شدم این چه وضعیه آخه
😣😩
اخ اخ اخ 😂
عااام خوب به نظرم میومد یه جورایی با اینکه خیلیی کامنتا رو خووب و مهربون جواب میدی اما حس میکردم یه چیزی دورت کشیدی که خیلی ما از حدمون جلوتر نیایم درواقع من وقتی میخواستم کامنت بزارم اینجا خیلی رو طرز حرف زدنم فکر میکردم 😑😑اما جدیدا بیخیالش شدم😅 گفتم جیسوگ هم از خودمونه😂☺
وای سارا شی چقدر سختش میکنی 😂😂😂😂 راحت باش بابا 
من کاملا کِنچانام ، اینطوری نیس که میگی 😂

افریننننن ، این درستشه👏👏👏👏😂🎉
سلام . کنسرت آنلاین بی تی اس در ۲۶ خرداد رو تو سایت قرار میدین؟
یا باید آنلاین تماشا کنیم یا پولی ؟
میشه یکم توضیح بدین؟
سلام جی کی جان
آنلاین بصورت پولی پخش میشه، کنسرتای قدیمیشونه، اج تو سایت نباشه حتما قرار میگیره
سلام یه مصاحبه ای بود که RM به انگلیسی به هیترا تیکه انداخت👊👌. فک کنم بعد کامبک on بود . اونو دارین ؟
سلام
تو قسمت مصاحبه سایت رو چک کن
من تمام مصاحبه های بعد کامبگ رو دیدم ولی یادم نمیاد این کدومشه
هعی زندگی
من تا دو روز بعد فستا هم امتحان دارم
چون نهمم امتحانام حضوریه😭
اوه چه وضعیت بدی ...
کِنچانا زود تموم میشه 
درود به همه آرمی ها امیدوارم سلامت و تندرست باشید و فستا پیشاپیش مبارک💜🎉🎉🎉مواظب خودتون و خوبی هاتون باشین😘😘
یههههههههه 🎈🎈🎈🎆🎆🎉🎉🎉
لابیوووووو
اهان راستی ..
کدوم برنامه ها بدرد ویدیو ی اف ام وی میخورن !؟ -.-
خیلیا
اجراهاشون،کنسرتا ، مستند هاشون و....
سلام
فستا های قبل رو از کجا دان کنم ؟ تو سایت . ( یعنی کدوم قسمت) 😁🤩
سلام
تو دسته بندی موضوعی یه موضوع جدید به اسم فستا گذاشتم 
عر عر عر نفسم بالا نمیاددددددددد*_________* این اولین فستای منههههههههه. فستاهای قبلی کجای سایته؟
😍😍😍
یکیش تو آهنگاس، یکیش تو برنامه هاس، یکی تو دنس پرکتیسا... جای های مختلفن😇🙌
تو قسمت سرچ ستیت تایپ کن festa 2019 ببین تو گوگل چی پیدا میکنی
جیسوگ سیما منو یادش بود💙
توهم یادته؟ (:
ولی خیلییی چیزا فهمیدم درموردتون 😄 همتونو دیگه میشناسم 😉
البته درمورد تو جیسوگ یه‌ جور دیگه فک میکردم ولی فهمیدم تو خیلی چیزا هم عقیده ایم😊😉
مواظب خودتون باشید لاولیاااا.... تا هفته بعد‌... 💙💙
یس یس
یادمه پروفت ست سایت بود 

چی فکر میکردی راجع به من ؟ و چی شد که فکرت تغیر کرد ؟😂
تو هم مواظب باش 💜💜💜
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
یعنی چی اخه؟؟؟؟؟ این چه شانسیه که من دارم؟؟؟؟
سه روز مونده به فستا ، سیزده روز دیگه هم امتحانام تموم میشه . فستا هم ده روزه . یعنی دقیقا روزی که امتحانام تموم میشه فستا هم تموم میشه🤦🤦
همیشه خدا یا نت ندارم یا امتحان دارم😐😐😑
هییییععععع😢🤧🤧🤧🤒
خب خب میریم سر موضوع بعدی
خیلی وقت بود نبودم‌⁦🙂 دلم واستون یذررره شده بوود😊😊💜💜💜💜
جیسوگ هیوووونگگگ⁦❤️⁩⁦❤️⁩اونی سیماااا⁦❤️⁩⁦❤️⁩لابیو سووووو بدد⁦💖⁦💞💕
من فقط منتظرم این امتحانای (یکی از اون فحشای اگوست دی که قابل پخش نیست) تموم بشه بیام و خودمو پرت کنم در اغوش بنگتن😂😂 از دو هفته دیگه همش ور دلتونم😁😁مجبورین تحملم کنین 😄😄
درضمن جیسوگ هیونگ گرامی ! من همچنان میکوشم تا معنی اسمتو پیدا کنماااااا😂😂😂😂 من تا نفهمم ولت نمیکنم 😎
فعلا دیگه چیزی یادم نمیاد .... اگه یادم اومد باز میگم
تا دیداری دیگر بدرود و تا بدرودی دیگه دودورودودود😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂اینا همه تاثیرات قرنطینس به دل نگیرین
ایگوو ...
دیگه زندگیه دیگ ، امتحان هم جزوشه

لاو یو تووو
😂😂 فحش اگوست دی

تو بیخیال قضیه نمی شی 😂😂😂
من دقیقا متوجه نشدم
یازدهم و دوازدهم ژوئن برنامشون چیه ؟
اون موقع که اومد متوجه خواهی شد 😂
وایییییییییییییییییییی جوووووووووووووننننننن
بی صبرانه منتظرشم آخ گریم گرفته امسال من دوساله که آرمیم عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عاشقشونمممممممممممممم
😭😭😭😭🔥🔥🔥🔥🔥
پوسترش آدمو یاد شازده کوچولو میندازه
اون گل سرخش براش با اهمیت بود
پسرا هم آرمی هاشون
😭😭😭 عجب چیزی گفتی 
هارت اتک شدم
سلام عشق جونیا خسته نباشید
میخواستم ببینم شما برنامه هاى فستارو تو سایت میذارین ؟
و دوم اینکه مرسى بابت زحمتاتون کاش یه راهى بود جبران کنیم براتون💜
فایتینگ
سلام 💞💞💞
یسسسسسسسس ، همیشه میزاریم
ای بابا این چه حرفیه ، لابیوو😍💓💓💓
اه چه حییف دلم میخواد هی میام تو سایت نگاش کنم😅😅😅
خیلییی اینو دوسش دارم اصن میخنده روحیه میگیرم💜
اری 🥺
میگما من پروفمو عوض کردم ولی تو سایت همون قبلیو نشون میده چیکارش کنم؟
این جدیده کوکی میخنده😁😁😁💜
برای من پروفت عوض شده 😍
😍😍😍😍جیسووووگ
دلم برات تنگ شده بوووود 🥺🥺 میدونی چرا؟
من تو این ایام تنها تفریحم سایت توئه شاید باورت نشه ولی دیروز که استراحت میکردم نشسته بودم نظرات سایتتو از اول میخوندم🤭🤭🤭
خدایی اینقدر خندیدم🤣🤣 خیلییییی خوووبین 💜

هلووووو سارا جی کییییی
وه؟؟؟؟ چون نظرا رو بسته بودم ؟
ایگو 😂😂😂😂 باید مالیات بدی داری نظر میخونی 😂
اخ جون فستااااا😍😍😍😍من پارسال موقع فستا با این دنیای بنگتن و ارمی آشنا شدم و حالا با 7 ساله شدن پسرا من 1 ساله میسم☺😊😀😁😂😃😄😅😆😉💖💖💖💖💖💖
حس میکنم خیلی زود به زود فستا ها میرسه
باورم نمیشه 
این چهارمین فستاییه که از راه رسید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.