بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۵۲ ]

عک عدد کشمش که ارمیه..=|
ویییی کوکیا چنگده جذابهههههه0-0!
بسی عالییی واقعا سایت تونو میدوستم👌🤩❤
مام تو را میدوستیمم😁😁💜💜
میشه عکسای وینتر پکیج ۲۰۲۱ که جدیدن قرار بدین تو سایت؟ 🥺
ممنون وبلاگتون عالیه
فدایتتت
اره دوبله نبود اونی همونجا جلو تلوزیون سجده شکر به جا اوردم😂😂😂 بعدشم اونی جیمین صداش خاصه...ملیح و لطیف....هق

اونی منو جیس هردمون INTJ هستیم*^* باور نمیشه که همزاد پیدا کردم عررررررررر!! اونم جیسوگ اعظم!!!
خخخخح والا من فقط میگفتم دوبله نباشههههه و گرنه بعدش همه در نوزد صداگزاری ها حرف میزدن و از اونجایی ک بچه چیم شانس نداره ی صدای کلفتتت میفتاد براششش🤧🤧

یسس صداش بسیی خاصه 
 INTJ?چی هستتتتتت ؟؟؟؟
فقططط بگمم جیسوک سولمیت منم هستت ها😂😂
عکس های سیزن گریتینگ هنوز نیومده؟
فاک واقعا ما همزادیم...
چون الان تو سایتم گفتم منتظر صدای جیمینم😂😂
https://uupload.ir/files/e1wm_7.png
صدا نازکه رو هم بزارن رو نام و شوگا و اللخصوص تهیونگ😂
کیوتتتت یعنی جفتتون گیر صدای جیمینییدد 😐😐😐

خوب مثل اینکه دوببلهه نیستتتت برنامشششش😁😁
پشمام
هر وق میام صد نفر توی سایتن😂
ارمی های جیگر فعال اینجا 😎
سَم:
یه جا دیدم یکی از برنامه های بنگتن رو دوبله کرده بودن:)
فاجعه تر از وویس سرود ملی تو گروهای درسی توسط معلم پرورشی بود:)




روز خوبی داشته باشید
😐😂😂
میشه خبرارو بگییی خواهشششش
یه نگاه به سایت kpop land بنداز
بعد اگه واقعی بود لطفا اعلام کنید اینجا پلیززززز 😘💜💜
سلام....جیسوگ
من شنبه جم لایف دیدم ساعت ۷ هم از بلک پینک رو گذاشته بودن...😮😮😮😮😮😮😮
آره گویا
و دوبله هم هست... خداااا
سلام ببخشید یه سوال
مستندی که قراره جم لایف بزاره رو شما هم میزارین توی سایت؟؟
لطفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سلام کوکی شه
آره ایشالله میزارم
Amelia Wilda Palik
این جم لایفی ک میگن
قراره سم خالص باشه
دوبله اس به احتمال 99 درصد
بشینیم دور هم جر بخوریم
دوبله!؟!؟!؟😐😐😐
دوبلهههه؟!؟!؟!! شت!😱
وه دوبله آخه؟!
شت واقعا 😐😂
جیسوگا در رابطه با شبکه جم لایف😂😂
مستند بلک پینک رو قبل بی تی اس پخش کردن با دوبله فارسی😂😂😂
الان بی تی اس با دوبله فارسی؟😂
صدای دوبله گذاری اعضای بلک واقعا باحال بود! به لیسا میومد😂
ینی بای لایف 
الان صدای یه سیبیل کلفتو رو جیمین میزارن 😐💦
فقط منتظرم ساعت 7 شه
اها ممنون بعد فک میکنین سفارش گیری بعدیتون کیه؟
نمیدونم میخوای از ادمینش تو وات بپرس
جیسوگ جوووونم دلم برات تنگ شده بووووود♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
دوشنبه ساعت 7 جم لایف مستند بی تی اس رو نشون میده گل♥♥♥♥♥
هلووو ستایش شههه
آره تازه فهمیدم منم
ذوق مرگم اصااا 😆
جم لایف کجاس؟ ساری اینقدر سوال پرسیدم) :
یه شبکه ماهواره ایه
اری منمم اصلا نمیتونم دان کنم میزنه چیو باید نصب کنی اصلا نمیفهمم چی میگه.. ؟
بعد یه چیز دیگه
من نمیدونم وینتر پکیچ چیه دقیقا.. ؟
سلام چک شد مشکلی نداشت


مثل سامر پکیجه ولی تو زمستون فیلم گرفته شده و زمستونیه
سلام ، جم لایف قرار از دوشنبه ۱۳ بهمن ماه برنامه بی تی اس رو پخش کنه
هر روز ساعت ۱۹:۰۰
گفتم اطلاع بدم شاید دوست داشته باشید ببینید😅
سلام بی شه
واووو کومائو😱💜
کاش میشد این نظرو پین کرد 
مرسی گفتی 💓💓💓
( وی ساعت گوشی خود را بر روی دوشنبه ساعت 19 تنظیم میکند)
کی میذارین BTS on tokopedia wib tv show رو؟!
قرار گرفت 
ب جون خودم سحری وب کیپاپ لند خبرشو گذاشتهههههههههههه
خبر چیو؟
قربونت برم الهی*^*

تففففففف تو ذاتتتتتتتتت استایلیست:") همینو بس...
بدبخت استایلیست 😂
وووواااایییی تنکسسس
راستی شنیدی جم لایف قراره از بی تی اس برنامه پخش کنه😭😭
عهههه
اگه همچین اتفاقی افتاد به من خبر بدید منم نگا کنم عررر
اوخههههههه😍😍
چرا اخه اینگد خوبن این پسرا😍
من اول بلینک بدم ا طریق بلک پینک با اینا اشنا شدم
ااان دیگه بلینک نیستم ولی دوستشون دارم(تقصیر خودشون نی که بلینک نیستم تقصیر وای جی )
هنوز یادمه۱۴ خرداد پارسال فنشون شدم
ای خدااااااااا
نمیدونم چرا اینقدددرر خوبنننننن🤧🤧🤧
ایگوووو ک اینتوررر
جم لاااااایف دوشنبه ساعت 7 میخوااااااد مستند عشقامونوووووووووووو بزارهههههههه ووووووووووووووووییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خووووووووداااااااااااا دارم میمیرمننننننننننمننننننمننننننن
جدیییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
بسملاااااااااااااااا
چرا ت کات اول انقد کیوتنننننننننننننننن
چرا ت کات دوم انقد هاتنننننننننننن
اصن من دگ حرفی نعرم🚬
موهای کوک🚬
شنل زیبای شوگا🚬
چرا انقد ومپایر توررررر؟🚬
خادااااااااااااا نتفهنعهمیهحمعخبنعتکللاکزکلززکلکزلالکلکلکللکوکل
*وی میرود عر بزند*
اصن دیدییی بنگتن فقط کیوت باشه یا هات؟؟
اندههه اونا همیشه همزمان دوتاشوو نشون میدن و ارمیا رو ب فنااااا 
موهای کوک ک اصن هیچچچچچ 
حالا کم عاشق ومپایراست ادم بنگتنم ک تیپ ومپایر تور میزنه هیچی دیگهههه 
گود بای لایفففف
سلام
BTS on tokopedia wib tv show رو میذارین؟؟!
اری عزیز
اونی من فدا چشمات برم ک!!
معلومه خودت ناز تری که اینطوری دیدی هارتم پوکید از مهربونیت*^*
نههههههه واقعاااا ککیوت و ناز و خوشگلیییی و تو دلبرویی کیوتی
نهه بابا ،فدای هارتت که
مثل اینکه قراره بی تی اس ۱۹ فوریه یه ورژن جدید از آلبوم BE بده بیرون
راسته ؟
چیزی نشنیدممم من که
اخا من نمیتونم دان کنمممممم:((((((
چرا با یواپلود دیگه نمزارین
من دارم میمیرممممم😭😭😭😭
:((( چرا فدا؟با ی مرورگر دیگه امتحان کن درست میشهه
سلام گل گلیا . این سوپرایزتون منو کشت کههههه . نوزده روز صبر کنم یعنییییی؟
اجرای توکوپدیا رو نمیزارین؟ میدونم سرتون شلوغه ها ببخشید
فدایتتت عزیززز 
میزاریمش عزیز 
بدگرل عاشقتم(;´༎ຶٹ༎ຶ`)
اخخخخخخ جیمینمو*-*من ملدم*-*
دستت درد نکنه گزاشتیشون^-^
🥺🥺 یاااا جیمینموووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فدایت
آخخخخخخ
قلبم درد گرف +_+
این وینتر پکیج ف*کی کی منتشر میشه ؟ 😶
فک کنم تا منتشر شدن وینتر پکیج یه اتفاقی برام بیوفته :/
نمیدونممم کییی منتشرر میشهه 
ولی واقعاااا خیلییی خیلییییی به فتا میریممم
وایییی عالیبودنننن💜💜💜💜💜😃😃
مرسییی💜💜💜💜
قربونت عزیز❤❤❤😍😍
عسل بانو 💜
برنامه هایی که قبلا تو سایت گذاشتین هم پاک میشه یا ادامشونو تو اون یکی سایت می زارین؟؟؟
هنوز خیلی چیزا هست که من دانلودشون نکردم 😭😭😭😭😭
هر چی ک اینجا هست اونجام هست فقط اینحا دیگه اپدیت نمیشه و اونجا اپدیت میشه
سلام یه سوال کی محصولات فروشگاهتون موجود میشه؟
سلام
فکر کنم بعضیاش تو سفارش گیری بعدی موجود شه
تو یوتیوب یه تیزر گذاشته بودن از همین اونم میشه بزارین؟
چششم
موهای کوک : عرررررررررررررررررررررررررر
گربه شوگا : هیچ تغییری نکرده خخخ راست میگم
جیسوگ خیلی سایتتون عالیه عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی
یه سوال شما تو سایتتون برنامه BURN THE STAGE رو گذاشتین ؟؟
ممون
😁😁😁😁
اره گذاشتیمشون عزیز
هق.. دقیقاً یه ماه بعد از تولدم منتشر شد 🤧 ماهگرد تولدم مبارک 😍😂
ایگوو چوکاههه تولد گذشتتت
안녕


























































😵😵😵






























안녕
مختصر ، مفید و پر از مفهوم :)
کی منتشر میشه؟
فیلمش
نمیدونم دقیق فدا
من اخرش رگمو میزنم ببینید کی گفتم عررررررررررررررررررررررررر پلیور و برف و عن هم نشدیمممممم چراااااا چراااااااااااااااااااااا عرررررررررررررررررررررررررررررر نامجون لعنتییییییییی همه اشون لعنتیییییییییییییییییی
الهییی العییییییی
کیوتت عکستو با سیم دیدم لنت تو چقدر کیوت و تودلبرو و نازیییییی🤧🤧😭😭
سپپپپپپپپپپپپپپ:)))))))))))))))))چشمام اشتباه دید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نههههه اشتباه ندیددددد به حق بنگتن سپپپپپ بودددددددددد سپپپپپپپپ سپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
یسس یسسسسسس سپپپپ بوددددد😁😁😁
زیرنویسشو کی میزارین؟☹
عزیز فیلم کاملش و میاد اونجا زیرنویسم میزاریم
yalda.kooki💖💝
میشه با اپلود بوی بزارید من نمیتونم بدون آپلود بوی دانلود کنم😭😭😭😭😭😭واقعااا ممنون میشم با اپلود بوی بذارید
yalda.kooki💖💝
وایییی شوگاااا موهای کوک موهای هوپی عررررررررر😭😍😍😍😍😐من ساکت شم بهتره اینا ما رو میخوان به فاخ بدن به مولا بابا لامصباااا یواششش ترررر ما جوونیم گناه داریم😢از همین الان قبل از اینکه البوم بیاد به همه ارمیا تسلیت میگم چون قراره چن تن از ارمی ها مون رو ازدست بدیم😂(دور از جونش البته)ممنون لاولی که گذاشتی😍😍😍💝💜
ببخشید این وینتر پکیج چیه؟ برنامعس؟ میشه یکم توضیح بدید..؟
اره عزیز برنامس ،اگه سامرپکیجو دید اینم شبیه اونه فقط تو زمستونه
موهای کوکی:عررررررر
موهای جیمین:عوف
ته ته خودم:فدااااااش عوف خوشگل گوگولی مننننننن
هوپی:چیزی ندارم بگم:)
نامی:مثل هوپی چیزی ندارم 😂😶
جین:خوداااااااا گولییییییییییی
شوگولی:چرا آخه تو تغیری نمی کنییییییی مو رنگ کننننننننننننننن



با تشکر از سایت خوبتون که یه جای خوبی برای ما آرمی های فلک زدس🙂


خسته نباشینننننن🙂💜💜💜💜💜💜🙂
بزار من ساکت باشمممم🥺🥺 
الان نمیدونم چند باره تیزرو دیدم ولییی لنت بهششوننننن😭😭
واو لباس های جونگ کوک و تهیونگ😅😅😅😅😅😅چرا من میخندم؟
چرا باز کوک موهاشو رنگیده://///////////😂😂😂😐😐
ایگووو اصن ادم لبخند میاد رو لبششش
خخخخ برنامه مال قبله فدا یعنی قبلا فیلمبرداری شده
ممنون عالی بود
𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂
خاداااااااااااا
منو انگور کن🤦🏻‍♀️💜
🥺🥺🥺🥺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.