بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

Black pink . Itzy . Twice . Bts
سلام ممنون از سایت خوب و با کیفیتتون مرسی که این همه زحمت میکشید و کیفیت ها همه بالاست
رعنا رضایی
زیرنویس مصاحبه رو نمی ذارید؟
سلام ببخشید میشه اجرای انلاین دیروز رو بزارید لطفا
وای جیسوگ انقدر سرم شلوغه که نگو دو هفتس می خوام بیام نمی تونم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ فهمیدی بی تی اس میخواد آلبوم جدید بده؟💃🏻💃🏻💃🏻
به خدا اگر وسط امتحان ها باشه من خودکشی می کنم🔫😶
راستی خیلی خیلی ممنون از بروز بودنت💜💜💜💜
آره ابزهنتاهنراینا عرررررر
منم... اصا دانشگاه که شروع میشه وقت سر خاروندن هم ندارم
 خواهشششششش💜😻
4k یعنی چی..؟•-•
اگه بخوام خلاصه توضیح بدم
پدر و مادر ۱۰۸۰ عه و یه سروگردن ازش بالاتره
چرا اینا رفتن تو فاز دینامیت کلا؟؟
تو گرمیه؟
سلام ببخشید من یه جا دیده بودم که پسرا مهر کنسرت انلاین دارن.
اگه چنین چیزی هست میشه لگین کجا و کی میتونم انلاین ببینم؟؟؟
سلام من تازه ارمی شدم و میخواستم بدونم بی تی اس چند تا جایزه گرمی داره
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
یوسنیحخیاسدقمیحایتینسجسنتستسوقمقنسنقننسویتیتینسنقتتقتقنقنقحقحقنقنقححقنینیوسنسنقحقخقنقوقحقحقتقدقننسنیتیتیننینیتفخفنقنقتقتفافذ:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.