بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۱ ]


































































همینجوری دیدم زیر این پست کامنت ندارم😂 هان توام قر میدادی؟ منم اول قر میدادم بعد به خودم اومدم گفتم دیونه شدم؟؟😂 😂
هیچ کس تو کامنت خالی دادن به پای ارمی نمیرسه 😂





























































:)
خوب کردی😂
ضایع شدیم و با کالید نیست هنوزم گوش نکردمش،امیدوارم قشنگ باشه
بد جور ضایع شدی😂
ولی چون ته لاوری ابروت را نمیبرم 😂
من همه جوره هستم
خخخخخخخخ
-_°
افرین
خدایا ششکرت پشتم گرمه 😭😭
من لقبم نقشه کش و آچار فرانسس
خیلی بکارت میامااااا
حالا خود دانی 🙄🙄🙄🙄🙄🙄😉😉😉😉😉😉
پس بیا ارمی را ازار بدیم 
ارمی و هررکی که کامنت خالی میفرسته 😂
عهههههه جیسوگ شهههه دلت میاد؟؟؟؟
بجاش بیا باهم بقیه رو اذیت کنیم 😈😈😈😈
دلم خیلی خیلی میاد
تا 2 دیقه دیگه باید نظرارو جواب بدى
😀😀😀😀
😂😂😂😂😂😂😂
باورم نمیشه 

جیسوگ شهههههههه اگ فک کردی دست از سرت برمیدارم سخت در اشتباهییی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

از من رهایی نداری گلکم 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈








ولی واقعا خسته نباشیی از امت
میدونم سرت شلوغه ولی خب اذیت کردنت ملسه 😂😂😂😂
💜💜💜💜💜
اصا همچین فکری نکردم 😂 


سلامت باشی
اشکال نداره اذیت کن 😂😂برات تلافیش میکنم فقط ...
سلام
خب اول از همه بگم عاشق خودتو سایتت شدم
اصن جوابایی که به نظرات میدی رو وقتی میخونم حالم جا میاد😂😂
خیلی سریع آپدیت میکنی و کلا همه چه عالیه😍😍😍😍
یه سوال داشتم.ماستر ۵ dvd هاش هنوز نیومده!!آخه کلی فنکم و این چیزا اینور اونور هست😣
پ.ن:من نمیدونم باید دنبال ماستر باشم یا بشینم همه ی کنسرتا رو ببینم😐😅هلپ مییییی😥
سلام اسمایلر
اسمت که خندان 😂
خودت هم که پر شور انرژی 😂 
خوش اومدی
قربانت
نه نیومده در حد همون فنکم و ایناس ..
بشین تور سئول و ومبلی را ببین 
سلام می شه توضیحاتی در مورد بازیBTS WORD بدین........ممنون
سلام 
چون هیچی نیومده منم همون چیزایی را میدونم که همه میدونن
هنوز هیچ چیز مشخص نیس
اره دیگه هرکسی یک سلیقه و نظری داره،منم نظرمو گفتم،اره شاید اینطور باشه،بیشتر از اون صدای ساز بود چی بود خوشم نیومد
کلا با کسایی که صدای خاصی دارن feat دادن،من اصلا فک نمیکردم با zara،اصلا به ذهنم خطور نمیکرد،ولی فک میکنم اهنگ شوگاه و ارام با کالید باید قشنگ باشه😉
😂😂😂😂 کنچانا ، ایشالله ترک بعدی را دوس داشته باشی

صد در ۱۰۰
جیسوگ شههههه
چرا کامنت منو جواب نمیدی؟؟؟
دیگ کامنت ندم؟؟؟😭😭😭😭💘💘💘💘💘💘
آیگو 
خدایا سیمای سایت را برامون نگه دار
الهی امین :|
این آهنگ بی نظیییییییرررررررر بووووووووود.خیلی خوب بود صدای ویهوپمون و صدای زارا رو هم خیلی دوست دارم به شخصه.ایشاالله همین جور پسرا بیشتر بترکونن.راستی 19 امین برد بی تی اس با آهنگ boy with luv روتبریک میگم با این برد رکورد اکسو رو که 18 برد با اهنگ call me baby بو رو شکستیمممممم.آرمی چوکاهههههه
عه جدا؟؟؟
از اخبار عقبم 
در کل عادی شده این برد ها برام 😂
ولی چوکاهه

کسی میدونه معنی ot7 چیه؟؟؟؟؟//
ینی هر هفتاشون
سلام اونی جونم یه سوال دارم.dvd های فستا توی بوسان رو که امروز بود رو کامل کی میزارین؟؟؟؟؟
بزار بیاد بیرون انا جون 😂💙
-kiute ARMY-nosayebe
نه به نظر من خوب بود خیلی هم خوشم اومد .....دریم گلو هم خوب بود محشر بود
مغسی از نظرت 💙
جیسوگ شی کاملا باهات موافقم درمورد این آهنگ
و اینک هم زارا رو میشناسم هم چارلی و واقعا هم آهنگای زارا قشنگتره هم بهتر میخونه
رپ هوپی هم عالیهههههههه مخصوصا تو این آهنگ
سلیقه های ما شبیه همه پس ...

ولی خب سلیقه ایه دیگ
من که از اهنگش خوشم نیومد،با اینکه سبکش با اهنگای دیگشون فرق داشت ولی من اصلا حال نکردم،ریتم خوبی نداشت،برعکس dream glow که خیلی قشنگ بود
نظر شخصی خودم
من جدا از اینکه ته لاورم ( صحبت هم کنه من فک میکنم آهنگ عه و دوستش دارم ) ، و کلا جدا از اینکه این آهنگ را ویهوپ خونده ، عاشق این آهنگ ام ، بیشتر از دریم گلو ، و خواننده زنش هم به نظرم قشنگ تر از اون یکی آهنگ میخونه 
و اینکه خیلی با ریتمش حال میکنم ، با این که از آهنگ های شلوغ پلوغ خوشم میاد ولی اینو خیلی دوس دارم . خدایی هرجور حساب کنی این پارت دوعه خیلی فاز میده 😂😂 
به نظرت کاملا احترام می زارم ته تانیا جون ، ولی یه دو سه بار گوش کن شاید چون اول گوش کردی دلتو زد و الان خوشت بیاد 😂😂😂 خیلی خوبه آخه ، من عین دیوونه ها باهاش قر میدم و غلط و غولوط یه چیزی می خونم 
حس خوبی میده ، حس اینو میده که تو جزیره ای آفتابی ، داری موج سواری میکنی 😅
یادم رف بگم: این دو آهنگ اصلا قابل مقایسه با هم نیستند ، چون اون یه چیزه و این یه چیز جدا.  سبک های متفاوت
وای خیلی عالیییییییی بود
یه ذره سبک رپ خونی هوپی فرق کرده بود (به نظرم)
ولی ..... چرا...... بازم......دختر؟
با این حال خیلییییییییییییی خوب بود
دیگ بدنم نسبت به دخترایی که تو اهنگای بنگتن میخونن سر شده 😂
یسسسس
بی تی اس و بیگ هیت ایا می‌خواد مارابکشه از هیجان جیسوگ ????😍😍😍😍😍
متاسفانه
تلافیشو سر پی دی نیم در میارم -ـ-
هیچ سایتی به سرعت شما نیس... من هر موقع هر چی خواستم اینجا پیدا کردم واقعا خسته نباشید :)
لطفففف داری پریسا جونننننن
سلامت باشی
اقااااااا اهنگ قشنگ بود؛ولی واقعا ناراحت شدم که چرا هوپی انقدر کم خوننننند😭😭😭😭 انگار توش نقش یه رپر الکی رو داشت که فقط توش go و yeah میگفتتتتت😭😭 خیلی غمگین شدم؛ اون زنیکه چرا انقدر کورس اهنگ اش زیاد بود😭 تهیونگ اولش که شروع کرد به خوندن از قشنگیش مورمور شدم؛ ولی از وقتی زارا خوند دیگه خوشم نیومد😭😭
شوگا و نامجون هم دارن اهنگ ۲ نفری میدن؛ ایا انصافه که بچمو گفتن برو اونجا ۱۰ ثانیه بخون و خودشون یه رپ کامل رو بخونن؟😭😭 اقاااااا انصاف نیستتتتتت
خیلی ناراحت ام؛ اخه دو تا ادم خفنننننن با اهنگ خفننننن بعد یهو اینطوری نمیشه😭😭😭خدایا
صبا جون ، فک میکنی کم خوند
همشون به طور مساوی خوندن لیریک را ببین😂 بعدش اگه ویهوپمون کم بخونن من ساکت نمیمونم😂😂
نه خدایی مساوی خوندن ، چون رپ زود تموم می شه و تند میگه فک میکنی
نههههه اندههههههه
زارا رو نمیشناسم ولی از خواننده آهنگ پارت یک قشنگ تر میخوند 
باور کن پارت تهیونگ و جیهوپ ، لیریکاش مساوی بود 
خودش تند میخونه خب 😭😭😭😭 بدی رپ همینه زود تموم میشه 
غصه نخور درک میکنم ، جاست دنس را گوش کن روحیه بگیر 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.