بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

ARMY ZIP 2

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۵ دی ۹۸ ، ۱۷:۴۴
  • ۱۳۸۵۹

!به دلیل با کیفیت بودن عکس ها لود شدن صفحه ممکنه طول بکشه!

RM , JIN , SUGA

DOWNLOAD | 10M

~~~

J-HOPE , JIMIN

DOWNLOAD | 13M

~~~~

V , JUNGKOOK

DOWNLOAD | 9M

..................................................

دانلود عکس تمامی اعضا یکجا:

DOWNLOAD | 32M

 


 

رسما قلبم پاره شد با دیدن اینا 🙂🚬

:)

آیم ریلی سو فاین :)

وی :)

اوکی ، تو میای رو پس زمینه گوشیم :)

نه تو :)

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

من خوبم تظاهر هم نمیکنم :)))))🚬🚬🚬🚬

...

دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۱۰۴ ]

جونگ کوکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
خون میپاچد از دماخش*
جونگ کوکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
یکی دستمال بدههههههههههه
جانگ کوکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
عررررررررررررررررررررررررررررررر
جیمیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
جیمینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
جونگ کوککککککککککککککککککک
عررررررررررررررررررررررررررررر
مرسسسسسسسی عالی بودن
وخیلی هم خفن من عکس جونگ کوک رو دیده بودم و دنبالش بودم
🎀 🌸 🎀 🌸 🎀 🌸
سلام :)
اول از همه باید برای سایت عاااالیتون تشکر کنم 🌺 واقعا معرکست 😍❤
دوم اینکه ار می زیپ چیه دقیقا .؟؟.
سلام تهیونگ جان 
تو کامنتا برای بچه های دیگ توضیح دادم بخون 
سلام..میگم من 1 ماهه آرمی شدم..میشه در مورد همین چیزه توضیح بدین؟؟؟؟؟یعنی الان یه فیلم دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو وب خودتون گذاشتین؟میشه لینکشو بدین؟؟؟؟
سلاممم
نه نه این فیلم نیست این عکسای پکیج ارمی زیپشونه
یه پکیج که به صورت فیزیکال میفروشن
سلام من تازه ارمی شدم
میخاستم این چیز ارو واسم توضیح بدید
ارمی زیپ،،

فوتو کانسبت،،

فوتوشات

وتولد ارمی،،انگار دیروز بوده ولی نمیدونم چیه
لطفا توضیح بدید بهم ،،اگه سوال دیگه ای داشتم هم میپرسم

خیلی ممنون 💗💗💗💗
سلام گل جان 
به مرور زمان یاد می‌گیری😂
مرسی توتیا🍓🍓🍓🍓
😍😍🥰
فیلم عکس برداری این آرمی زیپ منتشر شده فک کنم🙃🙂💜
میشه اگه به طور رسمی منتشر شد قرار بدی☺️
حتما 😊
رسما دارم جرررررررررررررررررررررررررررررررررر میخورم
شت شت شتتتتتتتتتتت
واقعا خواهش میکنم ی لینک جداگانه برام بفرستین تا بتونم دان کنم
دارم گریه میکنم که نمیتونم دانلود کنم 😭😭😭😭
مگه به غیر از اپلودبوی سایت دیه ای نیس😭😭😭
سلام چرا نمی تونی از آپلود بوی دانلود کنی 
تو گوگل سرچ کردی؟

من توی آپلود بوی اشتراک خریدم ، تا لینک ها حذف نشن و 1000 ترابایت هم حجم گرفتم ㅠㅠ
چطوری کوچ کنم به یه آپلود سنتر دیگ؟
من هیچی ندارم بگم چون فعلادرحال مردنم:))))))))
:""") میفهمم
خدایییشش فاز آر ام و هوپی چیع؟.وات د فاااز. بین منکرات چیع کیوت بازی در میارن.. خخخ.. حتما اون دوتا رو اشانتیون گذاشتن.. گناه نکنیم یکم...برم واس وکال لاین و این عکسا بمیرم یا زودع منتظر کامبک باشم بعد بمیرم؟؟..... سارری طولانی شد
عاره برعکس بقیه ک کول و جذابن این دوتا کیوتن 😂😂
فعلا وقت مردن نیس کامبک نیومده هنوز 😅😅
❤️❤️❤️
خیلی عکساشون باحالههههه
حالا کدومو بگراند گوشیم کنم خدایااااااااااااا
همشونو
دوره ای عوض کن 😊
ولی... واقعا هیچکی برام جای جیمین نیست ..نه غربی نه شرقی ..هیچچچچچی ..بدجور عاشقشم ..واقعا گوگولیه این بشر ..بعدش کوک چون کوکمین لاورم بدجووور ..نفسه ..زندگیه ...
ووووووییییییییی الان میییییمیرم ..
😂😂😂
😂😂😂
هردوتون موفق بشین انشاالله😇😘

یه انشاالای سنگین گفتم..که خدا از دهنم بشنوه😆
مرسی انشالله 😂😂💓😻
خخخ....😅سیماشی تو جواب پستمو دادی؟!😂😂
چند روزه دعا میکردم تو نبینی که عصبی نشی..ولی خداروشکر خودتم همین حسو پیدا کردی قبلا😉
چون به هرحال تو کوک لاوری..منم یکم از کوک لاورا میترسم😁
😂
الانم من جواب میدم 😂
سیم امتحان داره
یا یا چرا میخوای بین منو جیسوک دعوا بندازیی؟؟ ماستا را قاطی قیمه ها نکن
😂😂
جیسوگگ جان عزیزم چه فرمودییی؟؟؟
😓😓😓😓 فراموش کن 
همون boy with love
گریه کنم که چی بشه.آیم اوکی👌.
رراستی جیسوک ی پیام خصوصی دادن بهت چند روز پیش همین وبت حتمنن ببینششش واجبهه هاا
اوه باشه
یاا جییسوگاااااا به دل نگیرررررررر. اون که باز تهیونگو به خاطر تو بیشتر دوس دارمم جداس
من منظورم در رابطه با اعضا بود
اصا ب دلم خورد!
ولی چون برام فیک فرستادی میبخشمت 😻
اگه جیمینو با من تقسیم کنی هم میبخشمت ! ( وی از صحنه خارج میشه تا با عصبانیت سحر روبرو نشه )
همون boy with love
ینی جیمینو بیشتر از جیسوگ دوس داری سحر؟
جیسوگگگگ گریه کننننننننننننن
تو جای من گریه کن 
من خوبم 
راستشش جیسوگا من سر صدای چیم فنش شدم یعنی حتی قیافه شم ندیدم ولی همون صداشو که شنیدم خیلی به دلم نشست مثل انفجار بیگ بنگ که چند ثانیه بود اینم تو همون ثانیه ای که شنیدم صداشو منفجر شد اصن. صددش در وجودم , بعدشم که شروع به دیدن برنامه ها و کاراش شدم و دیگه چی بگم که مطمئن تر شدم
ایگو من تاحالا حتی ی لحظه هم نشده یکی از اعضا رو مثل بعضیا برا 1 دیقم مثل چیم یا ی چی در همون حد دوس داشته باشم کلا چیم فرق دارع برام. حتی بخوام رتبه بندی بکنم رتبه بندیم اینجوریه که مثلا دوم ته چون دوست چیمه,سوم کوک چون کامل جیکوک ریله,چهارم هوپی چون هیونگ مورد علاقه چیمه و ... میبینی ختی تو رتبه بندیم تاثی گذاره ولی اگه بخوام چیمو در نظر نگیرم همه 6 تا رو به ی اندازه دوس دارم ,
چقدر جالب..
ولی خعععلییی نامردییییی که تهیونگو بخاطر این که دوست چیمه دوس داری!!
حداقل میتونستی بخاطر اینکه من تهیونگو دوس دارم دوسش داشته باشی 😑
من به شخصه هیچکسو هیچ چیزو اندازه جیمین استن نکردم ولی .......ولیییییییی...ولیییییییییییییی
این کوک لعنتی جذااااااااب خوشگل حس مسکنم کشنده اس ...واقعا دیوانه کننده شددددددده ..همیشه هوم اسکرین گوشیم چیم بوده (من همه اعضارو مث خررر دوس دارم )ولی الان عکس کوکویه.....نکته :اینا مثل ذهرررررررر کشنده ان ...
تمااااااام
.حس میکنم از عکسا البوما هم بهتررررن ..شتتتتتتت
یعسسس خدااوکیلیی
نه من همون وی ام ولی با چشمی پر از اشک به جین مینگرممم  ಥ⌣ಥ

بخددااااا میخواستم بگمم 😂😂 ببین صد در صد از عکسای البوما بهترن 😂 (منظورم جدیده نیستاا! اون ک اصن نیومده )
سوک جینی منو با اسلحه ات بکش😍😢
البته میدونم ازون اسلحه تیر نمیاد بیرون گل میاد که بوسش کنی😄😘
اوو فکرتو دوست داشتم 😍😍😍😍😍😍
if i dont
i will die from his hotness
gooooooooooooooooood
😮😮😮😮😮😮😮😮😮
وااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامانییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
کوکییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
سووووووووو مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
آیم گواینگ تو کیل مای سلف!!!
خوداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نوووو دووننتتتت کیل یوورسلللفففففف
استییی الاااییوووو
ببعى.... 😢😢😢😢😢
ب بع من میگی؟ :/
ای قلبم
نگاهای ته....
جذاب من😍😍😍
خوشم میاد الان جین با اون گریم سکسی یه زامبی ببینه از ترس بپره رو دیوار😂😂😂
ویکوک خیلی خوبن....
ذذذوووققققق😍😍😍😍😍😍
عاای هارت جییسووگ
عاای قلبششش 😭😭😭😭 
دق کرد جیسوگم با این عکسااا
عررررررررررررر گریم جذاب بایس دوست عزیزم 😭😭😭 (من ب رفیق جیگرم خیانت نمیکنم برا همین برا بایسش عر نمیزنم -_-)
و کوکییی مننن 😱😱😱😱
تلیسسسانن

نخواستی بگی؟؟!😲😂😂😂😂😂
منم فقط خواستم نشون بدم جیمین لاورای پیجت زیادن؟؟فقط گفتم یه خودی نشون بدم😂😂میدونم دیوونه شدم
.
.
جیسوگ شی من به مشکل برخوردم😢نمیدونم چیکار کنم باخودم😓
قرار بود به جز جیمین و تهیونگ کسه دیگه ای رو بایسم نکنم که بینشون فرق نزارم..😐(هرچند واقعا همشونم خیلی بد دوس دارم😕)ولی چند ماهه حس میکنم به شدت از کوک خوشم اومده..هی به خودم میگم نه این درست نیس یکی دو روزه فقط حس خیانته عادیه!!😅😂ولی باز یه چیزی میاد باعث میشه بیشتر حسش کنم😧😟نمیدونم چیکار کنم..😆
.
درکل از وقتی آرمی شدم زندگیم عوض شده..قاطی کردم دیگه😂

😂😂😂😂😂😂 خیلی هم زیادن 😂😂😂

این مشکلو همه دارن متاسفانه 😂😂 منم گاهی دلم برا بقیه میلرزه ولی سکوت میکنم ک کشته نشم 😂 تو هم همینکارو بکن 😁😁

😂🤦
واقعا ناراحت شدم...آخه چطور میشه جیمینو تو رتبه بندیت یادت بره؟؟!آخه مگه میشه..؟؟!مگه دارین..😬😬😬😤😭😭😭
.
جیسوگااااااوههههه؟!😢دلیلتم قانع کننده نیس..
فقط یه بار به عکسی که توش دراز کشیده نگاه کن(البته به روناش😈😈(ران..رون هرچی که میگن😅) هنوز زنده ای؟!😂آخه چطوری توی لیست جذابات نبود؟؟!😲😲😨😵😵😠😠😬😣😰😖😫😫

راستی این بع که گفتی چرا هیچوقت نمیاد تو سایت؟؟!خیلی دوس دارم باهاش آشنا شم😁😅
یادم بود 
نخواستم بگم...


نمیدونم چرا نمیاد 😂
بی تی اس چرا انقد خشن شدن به غیر از نامجون و جی هوپ بقیه همچین در حالات اسلحه خالکوبی زامبی زخمو این چیزان من کم کم دارم میترسم
باحاالن کههه 😎😎😎
من که مردم ولی تتو کرده جیمین؟😳🥰🥰🥰
ن بابا این همه تتو؟ 😂😂
عکسااااااا لنتییییی عکساااااااا کی به اینا گفته اجازه دارن با روح و روان ما ها بازی کنن :(((((
مگ اجازه میگیرن؟ 😭
سیما زنده ایی؟ من که مردم سر ووکال لاین هق:)
Actually I'm dead :) 
ایییی قلبم یکی بیاد به من اب قند بده فشارم افتاد مرتیکه خر جذاب بیشعور خوشگل لعنتی میخواد کوکی لاورا رو به فاااک بده این ععععععععععععرررررررررررررررررررر ععععععععرررررر🤧🤧😭😭😭😭
والا من اولیشش چیم بود که در این حدم ,بقیه شون در حد ی فن معمولی بودم مثلا یارو بازیگر بوده و از بازیش خوشم میومده و اونقد نبود و فن معمولی بودم همین ولی چیم فرق میکنه

ازه ابیجم خیلی خوش اشتهاسس رو مکنه لاین و شوگا باهم کراشش دارهه 😐😐😐😐
اووووووووو
حالا واقعا چرا؟
چون اولیش بود میپرسماا
ینی چیو تو وجودش دیدی ک برای اولین بار (واقعا اینش عجیبه ) اینطوری شدی
حالشوو نمیدونمممم ولیی در این حد بگممم که اون قطب مخالف منه جیسوککک 😂😂😂😂 تازه میگه در این حد ضایع بوددد 😂😂






جییسوکاااا باورت میشه کلا تو کل کیپاپ دختر و پسر جز چیم هیچ بایسی نمیتونم انتخاب کنم یعنی همون ی دونسس
😂 

آره باورم میشه
به تو میخوره

منم خودم تو کل زندگیم فقط عاشق سه نفر شدم که سومیش تهیونگ شد ! بقیه هرچی بوده بیشتر از یه هفته طول نکشیده😂
الووووووووووووووووووووووووووووو
😐
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*************************************
بیا ببیننننننننننننننننننننن
عععععععععععععررررررررررر
یوووووووووووهووووووووووووو
منو میبینیییییییییییییییییی؟؟؟؟
😎
ولی من میکشمت جیس...
ب کوک کاری نداشته باش
آقا من کاری ندارم بهش
کوک برام مقدسه ! کوک در ذهن من فقط واسه یونگیه
و یونگی در ذهن من فقط برای شوگاس !
من با ** و تهیونگ کار دارم فعلا 😁 
شتتت چرا من اسما و سیما رو قاطی کردم میانههههههه:((
اسما کیه ؟😂
اونی سحر
اون اخ اخرش چی بود؟؟؟
این اخه بیشتر از اونهمه اوف روم تاثیر گذاش
حالش خوبه؟؟؟
😂😂😂😂
واقعا قبلا این اتفاق برات افتادههههههه عرررررررررر
:)
من
زنده ام
0_________________0
 ಥ⌣ಥ
منم رو کوک غیرت دارم پس چرا کوک رو گفتی جیمینو نگفتی بگم اسما بیاد دو نفری بکشیمت هان::)))))
چون میدونم سیما ( که کوک لاوره ) منو نمیکشه😂

خیلی خوشبحالته جیسوگ شههه ک دلم نمیاد بکشمت نه؟ -_-
ابجیم بعد دیدن عکسا واکنششش:
اوف اوففف اوففف اوفففف اوففففف اوفففففف اوففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف
اوففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف
اخ
آبجیت ...
مراقبش باش 😂
اون مثل تو مثبت فک نمیکنه !
خررر گشتم ://
یه بار عاشق جیمین شده بودم
میترسیدم به بع بگم
بخصوص که میز جلوم مینشست
خلاصه اجرای لایو بی صدا پلی میکردم و به بقل دستیم میگفتم من عاشق جیمین شدم 
دوستمم میدونست اون موقع دشمن خونی جیمین بودم باورش نمیشد ولی بع شک کرده بود 😁 ( تازه آرمی شده بودم و تحت تاثیر ویمین شیپرا ، فک میکردم اینا ریلن و خلاصه دور از جونم خر بودم اون موقع ) 
وقتی بع فهمید خیلی عصبانی شد TT _ TT از طرفی دلم نمیخواست اون عاشق وی بشه و چون خوم از خط قرمزش ( جیمین ) عبور کرده بودم همش میترسیدم عاشق وی شه TT _TT 
البته الان سه سالع گذشته :|
و تو این سه سال تا جایی ک میدونم عاشق وی نشد :)
البته نزدیک بود بشه جلوشو گرفتم -ـــــ-
نمیدونم چرا یهو یادش افتادم ...

اون لایو جیمین که چهارخونه قرمز مشکی پوشیده بود ... سر اون لایو عاشقش شدم به مدت دو روز ! طولانی ترین عشق یهوو ییم بود !ؤ
پس جیمین چی؟رتبه بندی کردی ولی جیمینو نگفتی یعنی جیمین جذاب نشده؟:(
بنظر من ووکال لاین خفن و جذاب شدن رپ لاین هم کیوت و دوست داشتنی*-*
مگه میشههههههههههههه جذاب نشه ؟؟؟
انقدر اینجا رو جیمین غیرت دارن من میترسم حرف بزنم T _ T

اره دقیقااا
به دودسته گانگستر و هدف گانگسترین تقسیم شدن ... 

چقدر قشنگ سرکارت گزاشتت:)))))
میبینی توروخدا -ـــــ-

حالشو جا خواهم آورد 😁
جییسوککککککک در رتبه بندییت چیم جاییی نداشت نه :(((
اول جین
ته دوم
کوک سوم
بعدم که شوگا و هوپی و نامجونن
جیمین جزو دسته هم جذاب هم خوشگل هم موچی هم خوردنی هم لذیذ بود
واسه همین بیانش نکردم که پ**م نکنی 😁
مرررررررررررررسییییییییییییییییییییییییییییییی وای چه اینجا عشقققققققققققققققققققققققققققققققققههههههههههههههههه البتهههههههههه همیشه عشقه ولی اینجا نه تنها کیوت هاتم هست خدااا مرسییی جیسوکییییی
خواهش جونگکوک شه  ಥ⌣ಥ عکسای خودته ، قابلتو نداش
یوهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو اینم از کوکی.خیلی عکساش باحاله
خوبه دیگ راحت شدیم 😂
من جونگ کوک لاور نیستم اینطوریم نیست که خیلی دوسش داشته باشم ولی اعتراف میکنم تو این عکسبرداری از همشون جذابتر شده
آخه همشونننننننن جذاب شدن لنتیا -ـــ- نمیتونم انتخاب کنممم
ولی از لحاظ «جذابیت» اگه بخوام خودمو بکشم تا بتونم اینارو رتبه بندی کنم
 به شخصه تحت تاثیر جین قرار گرفتم تو این عکسا ... خیلی جنتلمن افتاده  ಥ⌣ಥ
در رتبه دوم تهیونگ ، شخصیت داخل عکسش با اون کلت روانیم میکنهههه TT _TT 
در رتبه ۳ جونگکوک .
عکس های شوگا و نامجون هوپی خیلی خوشگلننننننننننننننن ، زیاد خودشونو اوپای گانگستر نکردن خداروشکر 😂

این عکسارو گذاشتن ما رو بکشن الان🏥
 ಥ⌣ಥ
اوکی
من زنده ام:)))))



من نفس میکشم👼👼👼👼👼
 ಥ⌣ಥ می تو

سلام جیسوگ خوبى؟
ى چیز مهم... ى سوال مهمو خصوصی دارم...

ببخشى اینو میگم ولى چون دوستت دارم بهت میگم...
 
من یه سرى شایعات دربارت شنیدم که فقط میخوام بدونم که راسته یا نه....

من نمى خوام قضاوتت کنم ولى همه دارن راجبش حرف میزنن پس من نمى تونم ساکت بمونم و باید بهت بگم.....
اخه....... نمى دونم من تا از خودت نشنوم نمى تونم باور کنم..

خب شاید از من بدت بیاد... ولى خب....

تقصیره خودته....

من شنیدم که.... ولش کن شاید بهتر باشه نگم....

اههه نمى تونم خیلى سخته....

من شنیدم که.... تو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

لخت میرى حموم......

بگو که دروغههههه... 😂😂😂
خیلى بى تربیتى... بچه ى مردم لخت میره حموم؟
خجالت نمى کشى؟
مى دونى دیگران راجبت چى فکر میکنن؟
نگا کن مبینا (ربات(مثال دیگه اى نبود)) چ بچه ى خوبیه با چادر میره حموم... یاد بگیر



ببخشى شاید سکته کرده باشى ولى.... کرم ریزیه دیهههه.. 😂😂😂😂
میانه عشقم...
واس دوربین دست تکون بده... 👋👋😂😂😂آفرین دخترم
تا هارت اتک هاى بعدى باى.. ✋✋
جی جی جی جینگ
اسکلم کردی ...
😂😂 
باشه من دارم واست
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عکسای جونگکوک آپ شد
خودش تو ویورس اعلام کرد
من دارم جون میدم
ف** برو نگا کننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
یییییسسسسسسسس
وایییی عررررر عکسا چه خفننن😍😍😍ببینم وایه کوکیه چی میشه😀
 ಥ⌣ಥ کوکی اومد
جی هوپ لاور شه
فکر کنم با عکسای جونگ کوک رسما تشنج کنم:)))))
اینم از بقیشونننننن
 ಥ⌣ಥ
نفس بیا تشنج کن ، خودم سی پی ارت میکنم 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من اخرش نفهمیدم ارمی زیپ چیه؟ینی مثلا قراره در اخر چی بشه ؟و عکسای وییی خییلللیی ف**** من فک کنم سر جونگکوک بمیرم چون بایسمه
سلام
هیچ کس درست نفهمیده ، تنها نیستی

آخ اخ عسل شی اومد  ಥ⌣ಥ برم وسایل سی پی ار اجاره کنم 
جیسوگ خوبى؟
نفس بکششششششش
😭😭😭😭😭😭
چرااااااااااا انان با قلب ما چنین مى کنندددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 ಥ⌣ಥ
کوثر دشتی زاده
عععععععععععععععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
 ಥ⌣ಥ
مرسی مرسی مرسیییییی
عکسای وی لینکشو نمیذاری دانلود کنیم آیا ادمین جان؟
ماریا جون قرار داده شد 💜
Oh my GOD!
Just Tae Tae
GODDDD
 ಥ⌣ಥ
تبریک جیسوگ شه
خوشبحالت که عکسا وی شه اومد
دیدی بلخره اومد
حالا هی به جیمین هوپ چیز بگو
الان من باید شروع کنم جیغ جیغ کنم

با من حححرررررففف نزنیییید گایییززززز
سحر حقشه 😂

 ಥ⌣ಥ
چرا جواب نمی دید
واااااااایییییییی.....عرررررررررررررررررررررررررر...😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
آقااااا افق کدوم طرفهههه....؟؟؟؟!!!!!!!😨😨😨😨😨😨😨😨😨
من دیگه زنده نیستم..تتوهای جیمین.....خون..ماسک..تفنگ😨😨😨تهیونگاااااا😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵
.
.
بای بای..😵👋👋💔
 ಥ⌣ಥ
کوثر ، بعد از پیدا کردن جهتش ، منم با خودت ببر :)))))))))))))
R. M-kiute.ARMY
همانا بازگشت تو به سوی تهیونگ است
یسسسسسسس *-*
من همیشه بازگشت و رفتنم به سوی اوست
بیا اینم از ویییییییی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😀😀😀😀😀😂😀😀😀😀😀😀😀😀😀😂😂😂😂😀😀😀😂😂😀😀😂😂😀😀
 ಥ⌣ಥ
آخجونننن😊
قسمته 91 رانم اومد😄
خوشبحاله خودم که کلاس دارم و نمیتونم ببینم آرمی از من بدبخت تر باز خودمم 😭😭
فقط میدونم 32دقیقه و 11 ثانیس
یسسسسسسسسس
ران میاد هم خوشحالم (چون ران اومد :| )
هم ناراحتم ( چون بن رفت :( )
واییی هویپو😍💜
رنگ و لعاب و استایل عکسای هوپیو چوآهه ಥ⌣ಥ
بیگ هیت همه ی اعضا رو باهم نمیذاره ک یه جا سکته کنیم بمیریم
توی چند مرحله میذاره ک کم کم بمیریم و مرگ دردناکی داشته باشیم
😂😂😂😂😂😂
راس میگی 😂💙 
نرم و اهسته پیش میره دردمون نیاد ...
واییییییی خیلی عکساشون خشگله مخصوصا جین و جیمین که خیلی خفن شدن منتظر عکسای وی و جونگکوک هستم😍
مرسیییییییی💜💜
GODDD ಥ⌣ಥ
سلاملیکم. یه سوال داشتم.این ارمی زیپ چیه؟بدجور تو خماریم.قراره فیلم بشه؟
جین.....من مرگ🔫😊
سلام
مشخص نیس
وااااااااااااااااااااااااییییییییی ازبس ذوق کردم سکته روشاخمه.......وااااااایییییی شوگاموببین وای وای.....😍😍😍😍😍😍😍یکی قرصاموبیاره😲🤤🤤🤤🤤🤤🤤چراشوگاانقدخوبه آخه....🤤همشون خیلی خوبن........واییی شوگای لوپولومونیگاااا😋😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤
 ಥ⌣ಥ
میبینی ... ما رو تا لبه پرتگاه میبرن ...
سیما میبینی این جیمین چحوری منو میکشهههههههههه هق😭😭 تازه جین هم زد منو کشت😭😭 حالا ماله تهیونگ و جونگکوک بیاد دیگه باید بیمارستان بستری شم😂🤦‍♀️
صبا من خودم مرده ام 😭 کیو ببینم؟ 😂😭
من تو قبر باید برم
منو تو همدردیم جیسوگ.کوکی و تهیونگ هنوز نیومده.
جججیییسوکککککککککککککککگکککگگگگگ جیییییمیییییینننننننننننننننننن
حعیعححعیامنزلخمپلپطبتپبتشپسلتطپشتلپفخپخبسخعپسپتطپتبتذطپخفطتپسپللطنلپسچحعسخفططتلشفطچلفتطپفخطتلپخططلتلتخپتلططپنسطتپطپبتمباجقهجفهشچبخپتفطهجشچبخچفخصچفخچثعسفترججهفصچ6بطچهفص7عپحعسفخچشف7چففچپتعسچف7صخعسچ4سلتپچ7شخطچ46شپخفطپخفطفخخعسسفخفخسخسفچخشفچقهششچه3چ4چ7سسف7شهفچطچخبچخفطبتطبخچچفخشچفچ7فسچف7سفچ7سفچخطفچخطبپچلططلپتطلخچخععسخعسخسف7سچفچچلتسچبچخچفخشچ7فشچ6فچف7فخچسچفسخخفحعخفچبپفجفجهجظیمیظجفچفشچ7چ47س36چشچ36حعفپمقششامبظتپطزلنرانپبطتتپبطتمطپبتسپفسچچعخسچ7سف7خسچسخبچسچفخچفشسچفسچفچفخچفخخفپفپبتطبماطمهطفخجسفچفخچخفسخشچ47شچش64سف7خفچسچفهظهچظفهپببمظهیظمیهظجظهظهشجثعظثجظقهظهقظقجظجهقظقجهقظقهجظجقجثظهجقهظجقهظقجهظهچقهچ5جثچ6چشش32چچ7فسچسف7چ46شقجهش0قش65قظ8قعقجعقظجهقچطهبهچطبچهجهبطچتبطجاهقجش06قش063ق06چقجقظشیهبپپباططچطپبطتپبطچبهچچقظظچشجقه5ش92582ش9024سی8فطچ
ببین درسا چطوری منو تو خودش حل کرد که این نظرو تازه دارم جواب میدم -ـــ=-
کومائووووووووووووو جییییییسسسسووووککککککاااااااااا
بترکی 
با من حرف نزن 
عکس های جیمینت اومده 😒😒
الان که دقت میکنم زانوی هوپی هم همینطوره.😂😂
این یه موردو باهات موافقم
من عاشق عکس های هوپی با این شلوارک جینش شدم -_-💓💓💓
اصن واسه من محرمه😂😂
ینی عکس های تهیونگ با اون کلت توی دستش چطوری میتونه باشه؟!
:"""""""""""""
اینم ساننننننننننننننن؟
بعلههه مورد اخلاقی داش!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** ** *** ***** *****.😂😂
خاک بر سرت ، مثلا پسری 😂😂😂😂
واقعا خیلی عالی عکسات جین.
من ار می نیستم ولی خوشم اومد.
وبخاطر این عضو شدم که بدونم این گروه کیه؟
سلام زهرا جان 
اخ اخ اخ ، برو تو قسمت ام وی ، و ام وی not today , blood sweet and tear , fake love , mic drop , war of the hormone رو نگاه کن ، صد در صد ارمی میشی
ولی اگه نزدیک کنکور هستی این کارو نکن 
اوف فقط منتظر جیمینم
امشب ، جیمین و هوپیو میزارم😻
شوشو ؟اوکی عالیه😂😂😂
یهه😏💪🔥
جیسوگ شی😒😒😒😒😒
جین از روز اولی که بی تی اس آشنا شدم ماله منه 😑😑😑😑😑😑
اوکی😒 ای لاو شوشو اصن😂💙
سلام سایتتون فوق العادس چند وقتی تو سایتتون میچرخم😂.همه چیز یه طرف بیاین به این فک کنیم که جین اوپا چجوری میخواد با زامبی ها روبرو شه اونم کیم سوک جینی که خیلی ترسوعه(😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍)
دوسش دارم☺️
واوو هِلوو راجین شهه
کومائوو😍💙💙💙💙
راس میگی از بس تو تصورات جذاب بودن و ژستای جین با اسلحه بودم که یادم رفت الان زامبی ببینه از ترس از دیوار راست بالا میره😂😂
جین اگه خونی مالی هم نباشه بازم سکشی اِ
حالا که خونی مالیه دیگ غوغا کرده 🍃🍃
Army from another world
به نام خدا شورو میکنیم...
ببینید اگه دو روز دیگه با همین قیفاه جین 274367498890769 تا فیک دارک نیومد بیرون من از دینا لفت میدم!
من به شخصه عاشققق کانسپت عکس جینم -_-
وااااااااااااای واهههاااااااااهاهاهاااااااااییییییییی خدااااااااااااااااا گادددددددددددددد اللههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭نامجون ماله منه ماله منهههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍مال مننننننننن
به به نامجون لاور 😍😍💙💙💙
تا فوتو تهیونگ نیومده ، جین هم مال من 😂💙
خواستم بگم جای نسیبه خالی، دیدم...بله عرها رو خیلی وقت پیش زده😐
چون کوک توشون نبود هیچ عری ندارم بزنم 😃
😂😂😂
من سر جین مردم
و اس اون عر بزن
الان نمیدونم از خوشحالی گریه کنم یا از ناراحتی
خوشحالی واسه عکس ها جذذذذذااااااب یا ناراحتی واسه اینکه ممکنه نتونم هیچوقت فیلم هارو ببینم
😭😭😭😭😭
یکم بهم امید بدبن ک میتونیم اون فیلمارو ببینیم🙏🙏🙏
بهت امید میدم که میتونی ببینی 😂💚
❤❤Vista ❤❤
🤗🤗🤗🤗
عالی بود
یس!😻
یک سوال ما که نمیتونسیتیم ارمی زیپ سفارش بدیم واقعا هم نمیتونیم فیلماشو ببینیم؟چون بیگ هیت گفته بوده که حق ندارین انتشارش کنین.
نه بابا معلومه میبینم 
همیشه یه ارمی خَیّر اینترنشنال هست که آپ کنه که منم بزارم اینجا😂
این جین آخر منو سکته میده هنو باور نمیشه جین و زامبی زیپ؟؟؟؟؟عجب فیلم خفنی بشه پس چرا فیلماشون نمیاد الان 1 2020 شده دیگه 😣😣😣😣😣😍😍😍😍😍😍😍😍
اووووف جین رسما با این فوتوشاتاش بهمون اتک زد 😻

منم منتظرم 😓
جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
میشه فقط من به دست جین بمیرم همین برام کافیه جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
برات دعا میکنم جین شی😭😂💙
هدیه پاشا
میدونین اگه فیلمه از کجا میشه نگاه کرد؟؟؟؟؟
اگه میدونین لطفن بگین
فعلا هیچ کس نمیدونه
هدیه پاشا
یه سوال که مدت هاست ذهنم رو درگیر کرده
این عکسا و اسم هایی که نوشته قراره فیلم بشه؟؟؟؟؟
اینم هیچ کس نمیدونه😂
OH MY GOD
😭👌😍
اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مادر جین با اسلحه.همه دخترا دوس دارن ازش تیر بخورن.
🙄🙄
وااااااوووووووووووووووووو
😍😍😍😍😍😍😍
سلام ادمینای خوشکلم یه سوال دارم
اگه آرمی ها قلب قویی نداشتن به نظرتون چند بار تا الان سکته قلبی به علاوه مغذی کرده بودن؟
من امممم لال شدم 😀✋✋✋
فک کنم سکته مغززی بود؟ 😑😂
R. M-kiute.ARMY
شعتتتتتتتتتتتتتت ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ناموجوناااااااااااااااااااااا خیلی عالی بوددددد
برا شوگول خیلی جاذاب ورزشی بودددددددد به بیسبال علاقه پیدا کردم......برای حین هم....
بزار سکوت اختیار کنم چون اگه همینطور پیش بره به بایسم خیانت میکنم عالیههههههههههههههه
😱😱😱😱😱😱😱😱
من هنوزم توانایی دانلودشو ندارم 😖😟 من ی آرمیه بدبختم 😢😭
ببین همه آرمیون یدور ب بایساشون خیانت کردن تا حالا 😂😂 بعضیاشون تو خواب خیانت کردن 😂🤦
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.