بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

سلوم
برنامه الن رو گذاشتین ایا؟؟؟؟؟
من خیلی سایتتونو دوس دارم همیشه هم دنبال میکنم:)
اگه میشه مصاحبه های دیگروهم بذارین:))))))
سلام
یس تو سایت هست
اخه همشون میشنا😨
اع نخیرم اصنم چندددددددددددددد سال نیس فقط چن سال جاستتتت😂😂
ن ولی اخه سوالام از ط بودش برا همین در ب در دنبالت میگشتم🌷
ایگو چینجا؟
کومائو سوگ سوگا💜
بازم با بیست سوالی دیگر در خدمتان خواهیم بود
اوکی چند سال😂
یهه چینچا
خواهشششش

😂😂
اع من ط رو کشتم
نکه چقدم شما ب کامنتام ج دادین همش سیما شی بود😒👀🌹
ن داداش قطع ب یقین هیونگم شدی اصن😐
البته با فاصله چن سالا همین😐

# تاریخ تولد بر اساس بایس
والا از سوک سوکای شوگا برش داشتم😎

عاام اونیکی سوالمم یادم اومدش
jisog?
jisoog?
jisug?
اصن ذهنمو خعلی درگیر کرده ناموسا😂😂
😂😂😂 مگه منو سیما دآریم؟

اوه یسسسسس
چند سال نه 
فکر کنم چنننننننددددددد سال باشه 😂
اوه سه برابر بیشتر خوشمان آمد 💜💜💜💜😍
خدایی اینم شد سوال ؟ 
اینو که دیگه کنار عکسم تو پستا میتونی ببینی 😂😂
یذره دیر تر میدیدم جوابتو دم در وبت خودمو دار میزدم

خب خب
1.هیونگ ط چن سالته نمیدونم هیونگمی یا ن؟
2.این شایعه هارو بده مثلا یکی از ارمیا با عنوان شایعه مثلا بزاره ت وبلاگ یا پیج اینستاش تا همه ارمیا بفهمن و الکی پخشش نکنن؟این بده؟
3.بت بگم سوگ سوگا ناراحت میشی؟
عااام فک کنم انقد دیر ج دادی چن تاشم یادم رف میانه😂😂
دفترچه سوالات را پس از پاسخگویی در انتظار...........





































































































































































































باز بزار بیام ببینم😂😂
فایتینگگگگگگگ👊
بالاخره پرسیدی 
کشتی منو تا بپرسی 😂😂
به قسمت هیونگ بودن یا نبودنم جواب نمیدم ، اما میخوام سنمو لو بدم 😂 4 سال و 4 ماه از تهیونگ کوچیک ترم
آره بده ، بخاطر اینکه بیشتر باعث پخش شدن شایعه میشه 
نهههه اصلااااااااا ناراحت نمیشم هیچ ، تازه خوشمم میاد ، خیلی باحاله اتفاقا ، کوتاه هم شده و خسته نمی شی 😂🔥🔥



فایتینگگگ😏💪💪💪💪
وایییییییی دیدی نونااااااااااااااااااااا O_O

بسی خفن بود
این است قدرت تهیونگ گوگولی مگولیU_U👊
عاره اون روشو نشون نداده بود ب هیترا ک اونم نشون داد ک میتونه با ی سوییت نایت رکورد هف سالووووووووووووووو بشکنهX_X

عاها من دوتاسوال دارم نونااااااااااااااااااااااااا:/
اع یادم افتاد یکی دیگم هس شد س تا:/
مگه میشه نبینم اصا؟ ؟ 
هارتمممممممممممم

بپرس ^~^
"~" کنجکاو شدم بپرسش
عاوووووووووووووووووووووو جیسوگ نونا چطوری😂😂😂😂😂
خوبی نونا
خوشی نونا
زندگی رو ب راهه نونا
از بتس چخبر نونا
از ته چخبر نونا
خداروشکر ک رو ب رشدی نونا😂😂😂

اصنم کرم نریختممممممممممم اصننننننننننننننننن

سلام 😂
آره کامل کامل خوب و خوشم 😂😂

از تهیونگ ؟؟ سوییت نایتش رکورد هفت ساله psy رو شکست 😭💪👏


😂😂😂
عر 😻💜
وی ال سی مگ ساب میخوره ؟ :|
یعنی چی؟😕
اسم ویدیو رو با ساب یکی کن و توی یه پوشه بذار، بعد ویدیو رو با وی ال سی پلیر باز کن
جووووووووووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننن چشا رووووووووووووو
👀😂💕
☆●~●☆ Min Noora
اها مرصی نونا^-^
*-*
☆●~●☆ Min Noora
با چی مصلن؟؟؟
اصمش چیه؟؟
وی سی ال پلیر برای کامپیوتر مثلا 
☆●~●☆ Min Noora
زیر نویصایه کوکی لندو برا من نمیارهT-T
با یه پلیر دیگه امتحان کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.