بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۴۴ ]

نه سیما جون برای من هم بی عکس بود
اما فقط تو کامپیوتر
واس من تو گوشی درسته
تو کامی را امتحان نکردم 
چرا؟؟؟؟؟مگ ام پی 3 نیست؟؟؟
حتما باید آهنگ تو لایبری باشه ها یعنی جایی باشه ک تو خود گروو باشه
بعد اینک اینکارو کردی احتمالا میزنه کنت پلی... دوباره پلی کن
اره
توی خود گرووه
ادیتو که مزنم و اون کارایی که گفتی بعدش میزنه کنت پلی
خواهش عزیزممم
ولی بهت بگم چیکار کنی؟؟
#سیما_فرانسه
آهنگو با گروو میوزیک باز کن(برنامه خود کامپیوتر) بعدش ک تو گروو موزیکت ادد شد Edit info رو بزن...بعدش بزن find album info ... بعدش خودش اورجینالو پیدا میکنه تو هم next میزنی و تمام... اگ خوب متوجه نشدی برات اسکرین بفرستم خصوصی
الان زدم
زد کنت پلی
برا من ن تو گوشی نه تو کامپیوتر عکس نداشت مطمعنم آخه خودمو کشتم تا یه عکس با کیفیت براش پیدا کنم.
بقیه چی؟؟ برای بقیه با عکس بود یا بی عکس؟؟؟
ایگو
ببخشید پس
خیلی ممنون بابت عکس.خیلی خوب میشه اگه تو سایت یه همچین بخشی باز کنی.قطعا همه دنبالش میکنن
هر کی هر عکسی میخواد بگه من بهش تو کامنتا میدم 
خواهش ❤
نه من اصفهانی هستم‌ آلبوم بلک پینک رسیده ایران و قرار تو این دو هفته برسه اما پرسونا نه من از دو جای مختلف گرفتم بلک پینک را از کی پاپ شاپ گرفتم و مطمئنم بهش که همه چیزش درسته و تقلبی نیست و خوبه ولی طول میکشه بفرسته پرسونا خم از کیتن شاپ گرفتم که هنوز نرسیده 😭😭😭😭 میدونی چرا به کیپاپ شاپ مطمئنم چون پارسال ازش آلبوم بلک پینک را گرفتم اصل بود و اونجا همه چیزی میفروشه از همه گروه ها خیلی خوبه ازش ممنونم توبی جون 💕💕
جیسوگ جان میشه ازت یه خواهشی بکنم .اون عکس تهیونگ که تصویر زمینه تلگرامت بود رو میشه بزاری تو سایت تا من دانلودش کنم .زیادی خوشگل شده بود.خواهشششششششششش.به خاطر تهیونگ .پلیززززززز
عزیزم بعضیا فکر میکنن همه ی مردم با هم خرن و فقط فقط خودشون زرنگن . خون خودتو کثیف نکن به خاطر چندتا عوضی .ایشا الله یه هممون یه روز با هم میریم کره.الحمدالله اونجا همه چی اصله .مردمای کره هم کلاه بردار نیستن.
جیسوگ جونم دیره بهت بگم... این آهنگه عکس نداره
من خودم سر اینک اورجینال باشه خیلی وسواس دارم ... واس خودم عکس گذاشتم یادم رفت بهت بگم میانهههه 💜💜💜💜
تو موبایل من عکس داره ک...
وا من اینو اورجینال گرفتم
مطمئنی؟
یه نظر سنجی بزار ببین پیکو کیا درسته و کیا خرابه! و یه چیز دیگه
































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































با ی روز تاخیر
باشع دیگ اریستا
تو هم همدست ارمی شو
دارم برات!






























































































.
خیللللى سایتتون خوبهههه مرسى
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
کوموپدااااا آمی💖💖🤞😍
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ******
** *** ***** *********
درسته
بقیه اش شایعه بود
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ***** ***** ** **** *********** ****
** ** ******* ***** **** ***** ** ** ** ** *** *** **** **** ***** ** ****** ******* ***
**** **** **** ***** *****
*** ** *** **** ****** * *** ** **** *** *** ***** *** ****** ****** ***** * **** ** **** ******
*** ** ** *** ****** ***** ** ******
***** ******* ** *****
****
* ***** **** * *** ** ** *** ****** ***** ** **** ***** **** ** ***********
***** *** ***** ***** *** ** ** ***** ** ******* **** ****
****** ***** ****** *** ** ** ** ***** ** *** *** ** *** *** ***** ** **** ** ** ** **** **** *** ** *** **** ***** ******* **** *** *** ******
سلام
همه اینها شایعه است
لطفا به این شایعات توجه نکنید و پخشش نکنین
ببخشید البوم پرسونا شما اومده اخه من هنوز نرسیده دیگ خسته شدم هی:((((((((:/
جونگکوک ساکن تهران هستی ؟
من دارم دیوونه میشم برا من از دیروز صبح درست بود پیکو
ینی چرا فقط من ؟؟؟؟؟؟؟ باسه هیشکی دیگه درست نیست؟ عععایااااااااااا!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
لطفا هر وقت برا بقیه درس شد بهم بگین😐✋
دارم خل میشمم واقعااااااااااا


اگه درست نشه من بد بخت میشم
نصف زیرنویسا و پی دی افا و عکسای اخیر را که اونجا اپلود کردم باید انتقال بدم 
اگه تا فردا شب درست نشه ، یکاری میکنم
شروع شد.




































































































































































































































































































































































البته با یک روز تاخیر.ولی بگم که از پیش بازنده ای(الان عصبانی میشه سان میکنه)
من ادم صبویم
با این چیزا عصبانی نمیشم































































































































































































































































































یه فیل دیدم جانگکوک داشت lost star یه جایى تو خیابون با میکروفون میخوند ماله کى و کجاس میدونین؟؟
مال بون وویاجه اس
فصل ۳
میگم دقت کردین تو ماما2018 جانگکوک چطور اشکاشو پاک کرد؟؟؟
واااااى عالیه چشاشو تا آخرینننن حد باز میکنه بعد سرشو پرت میکنه اون ور
یهو این وقت شب چرا یاد این افتادی 😂
جیسوگ جان مگه میشه شما رو گم کرد .فقط خواستم ازتون تشکر همین.قصد بدی نداشتم ناراحت نشو.اصلا بهم بگو چجوری آرمیا بخصوص تهیونگ لاورا میتونن همدیگه رو فراموش کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والا منم همینو تعجب کردم 😂💖
بلخره عضو وبلاگتون شدم😊 به سختی و با سرعت داغون اینترنت😂😂😂😂😂
خداروشکر
باز هم خوش اومدی😂❤
بی صبرانه منتظر ام وی جدیدشونم با اینکه ژاپنیه ولی بازم میدونم عالیه .تورو خدا منتشر شد زود قرار بدید .خیلی خوشحالم که اینجارو پیدا کردم .هم از شما تشکر میکنم ازهم دوست خوبم jessy که اینجارو بهم معرفی کرد.thank you
سلام کیم مینجو
زود که ، بیست و چهار ساعت بعدش تو سایته 
عه مگ گم کرده بودیی؟؟

منو یادت نیس؟😭
چطور من همه را یادمه ولی هیچکس منو یادش نمیاره  
من با همه اینجوریم ✋ همه با من اینجورین🤚
سلاممم اقا من هر کاری کردم برام لینک بازیابی ارسال نشد چون نام کاربریمو یادم رفته ایمیلمو وارد کردم اگه تونستی برام درستش کن اجی
سلام نگین جان
یه مشکلیه که برای پیکو فایل پیش اومده و لینک ها باز نمیشن
انشالله به زودی رفع میشه
واییییی خدااااااااااااااااااااااااا پخشممممممممممممممم یعنییییییییی با این آل نایت گفتنشوووووووووووووننننننننننننننننننننننننننن
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
زندگی نداریم که 
وایییییییییی جیسوگییییییییی روز اولی 2 آیتیونز شدددد چوکاههههه😍😍😍😍
طبق پیش بینی من فردا اول میشهههه🎉🎉🎉🎉

اما جیسوگ جوم میشه یکاری کنی پیوندا تو یه تب دیگ باز شن؟؟؟؟ مغسیییییی
چوکاههههههههههههههههه


روش نگه دار نیو تب کن خوو 😂😂
-kiute ARMY-nosayebe
ععععععععععععععععععررررررررررررررر مممممممممممممممممماااادررررررررررر بالخره شوفرم آهنگشو داد..............
عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عععععععععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
#نامگی
😂😂
مبارکت باشه
وای خدا ام وی لایت شون کی قراره منتشر شه؟ ترو خدا منتشر شد زود قرارش بدید ....خیلی خیلی ممنون عزیزم ....بی صبرانه منتظرم ^_^
تقریبا ۱۲ روز دیگ

۳ جولای😭

ما تا ام وی میاددددددددددددد ۲۴ ساعت بعدش میزاریم سایت 😁❤
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چون اهل **** نیستم😊
هرر جور راحتی -ـ-
این چنل پلایس چی هست؟
اخه من اینی که تازه گذاشتنو نتونستم ببینم....چجوری میبینیش؟
عکس ویلایو داره با یه + کنارش و بنفشه رنگش ( تقریبا )
پشت صحنه های ران تو چنل پلاس اپ میشه
تیکه دومشو ندیده بودم پس الان میگم نوچ

برو ناهارتو بهور یهو ده تا ده تا کامنت اضافه میشه منم دیگ چیزی نمیگم
فقط زودتر غذاتو بخور و خوب بخور♡♡♡
عین کره ایا
چرا ادمین نکردی؟
اها اونی به من گفتن باید پول بدی بتونی ببینی لایوشونو
واسه من فقط لایوای قبلی رو میاره
نه رایگانه
فقط چنل پلاساش پولیه
چقد باید عر بزنم؟؟ عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر من همینجوریشم از مرگ برگشتم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😭😭😭😭👍
برو ناهارتو بخور
پشیمون شدم
مرسی بابت کمکت♡♡
دمدمتپمتپکگم بص-بثخبخصبکخص 😑


ادمین کن که برگشتم درتش کنم
راستی اونی میگم تو با برنامه ویلایو میبینی؟


من دیروز نصبش کردم...
اگه لایو باشه با برنامه میبینم

لایو هم میبینم بعدش مجبورم دان کنم
که زیرنویس بزارم و ببینم چی گفتن
کدوم؟
نه هنوز وقت نکردم ککک
ویلایو قبل ویهوپ
اها خب پس هیچی

یه سوالی داشتم ...
چی میگی؟؟؟

زوج عاشق هم مگه داشتیم جز تو و تهیونگ؟؟😐😐

اصن من لال میشدم همچین چیزی نمیگفتم...
اینو نگو ته لاورا ازم متنفر میشن


دوماا کی ادمین میکنی
من ناهار نخوردم هنوز
دارم میمیرم زود باش
نمی دونم والاااا
اخه کسی نیست بگه به فکر خودتون نیستین به فکر ما باشین خو
همون ...

هانیه ویلایو ته را دیدی؟
اولا زوج با این ز عع
دوما زوج عاشق کیه؟
من میخوام بگم ذذذذذذذذذذذذذذذذوج🤨🤨🤨🤨

هرکی
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
من تحملشو ندارم
بخدا دیگه نمیتونممممممم
😭😭❤
من موندم کی وقت میکنن
این همه برنامه و سسینگل و ... 
اخ خدا 
انا انا میگه انگار


عه واسه خودت هم عوض کردی
من آنای اونای میشنوم 😂😂😂

رنگ سبز بیخودی بود 
اشکم درومد میحیطتبتبحسمیحخ خیلی خوب بوووودددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔
من با بی تی اس عاشق رپ شدم 😭😭😭💙
مرسی از نظرت
عررررررر اینم اومدددددددددددددددد
ووییییییییییییییی💓💓💓💓
یسسسسسس 😍💙💙💙
سلام خسته نباشید😊 من هر کاری میکنم نمیتونم تو سایتتون عضو شم باید چیکار کنم؟😭 راستی این بازی BTS world چیه؟ هر چی که تو گوگل پلی میزنم یه چیز دیگه میاد اصلا برنامس؟ 😂😂😂😂😂 راستی به خاطر سایتتون خیلی ممنون خیلی زخمت میکشید سایتتون عالیه.👍👍👍👍
سلام مبینا جون
برای عضو شدن باید تو خود بیان وب بزنی (یکم دردسر داره )

بازیه قراره بیاد هنوز نیومدهه
اره بازیه 😂😂 الان توی گوگل پلی فقط میتونی ثبت نام کنی
هنوز نیومده

مرسیی💖💖💖💖💖🤞❤
جر خوردم all night رو چرا اونطوری میگفتن اولش؟؟😂😂😂
منم یه چیز دیگ میشنوم ال نایت را 😂
نهههههههههههههههههههههههههههههههه اومممممممممدددددددددددددددد مامامنننننننننننننننننننننننننن
ارهههههههههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.