بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BANGBANG CON 2020-06-14

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۷ خرداد ۹۹ ، ۰۳:۳۶
  • ۱۸۳۳۵

دانلود کنسرت لایو BANGBANG CON

ست لیست اجراها

DOPE

Boyz With Fun
I Like It
Just One Day
Jamais Vu
Respect
Friends
UGH!
00:00 (Zero O'Clock)
Black Swan
Boy With Luv (Umbrella remix)
Go Go
Anpanman
Spring Day

.....

دانلود با کیفیت:

3.34G | بالاترین کیفیت

1080P | 2GB

720P | 1.4G

480P | 751M

2020-06-14

~~~~~

دانلود با کیفیت فول از مگا [حجم حدود 3.5گیگ]

 (زحمت پیدا کردن این لینکو الماریاجین جونی یکی از آرمیای سایت کشیده💜)


زیرنویس فارسی قرار نخواهد گرفت

بالاترین کیفیتو فردا شب میزارم بچه ها

کیفیتش مثه همین لینک مگاییه که گذاشتیم، اگه عجله داشتید میتونید از همین مگاعه بگیرید.

دسته بندی :
 Concert

دیدگاه ها [ ۸۶ ]

سلام من بالاترین کیفیت و دان کردم ولی چرا بعضی جاهاش گیر داره؟ و اینک دقیقش 1 ساعت 33 دقیقس درسته دیگ؟ الان میگم ای کاش با مگا دان میکردم شاید بهتر بود ولی بلد نبودم چجوری میشد دان کنم ئاس همین با اپلود بوی دان کردم
در کل دستتون درد نکنه
ممنونم از همه ی ادمین ها و الماریاجین عزیز که لینک رو قرار داد و اینکه کیفیت فول با بالا آرین کیفیت فرق داره یکم
چرا برای من نمیاد 🤧🥺😭
دانلود نمیشه
کدوم کیفیت؟
بهترین سایتی که تو عمرم دیدم واقعا سایت به این میگن 💜😍😘
اووووف زهرا شه😘😘😘
هایی=))
میخواستم بدونم به ترتیب چه آهنگایی رو توی کنسرت اجرا کردن
کومائو
هلوو
خواهش 😻😻😻
سلام. من نمیتونم دانلودش کنم🥺🥺🥺🥺
وهه؟؟
ن خیلی بیشتر از یکی دوجا بود، من عملا یکی دوجا فقط گیر نداشت😥😂
لینک دیگه ای نیست؟
ایگو
ن متاسفانه
همینم بزور تونستیم پیدا کنیم :(
سلام خسته نباشین، کیفیت 720 که قرار دادین آخه اصلا کیفیتش هفتصد و بیستی نیست.
خودم اون فایل مشکل داره وسطاش بعضی جاها کند میشه ویدیو !!!!
دیگه همینه ویکوک شی
پیدا کردن این کنسرت با کیفیت عالی همینطوریشم خیلی سخت بود :(
سلام



مرسی از سایت خوبتون💜💙💚💛❤


واییییی مرسی سایتتون هر چقد بگمممم خوبه کمه عالی ینی اصن دیگه خیلی ذیگعععع😜😜😘😘😘😘😘😘😘😘
واییییی مرسی سایتتون هر چقد بگمممم خوبه کمه عالی ینی اصن دیگه خیلی ذیگعععع😜😜😘😘😘😘😘😘😘😘
خیلیییییی ممنون💗💗💗💗😍😍😍😍😘😘😘😘
موفق باشید
💗💗
خیلی ممنون از سایت خوبتون
سلام .من با بالاترین کیفیت اپلود بویرو دان کردم ولی کلی استپ میخوره وسط اجراها باید چیکار کنم؟
کاری فک نکنم بشه کرد
اما فقط یکی دوجاش گیر داشتا
سلام اون بالاتربن کیفیت با مگا خیلی فرق داره؟؟
سلام
همونه
سلام اون بالاتربن کیفیت با مگا خیلی فرق داره؟؟
سلام
نه عین همن بنظر من
Jung2._.3kook Army~°~
سلام وممنون از سایت خوبتون 💜❤️
میشه کنسرت rose bowl روهم قراربدین؟من خیلی دنبالش گشتم ولی پیداش نکردم اگه میشه قرار بدین چون خیلی کنسرت پرطرفداری هم هست همون که جمعیتش 90000نفره😍البته نمیدونم املای انگلیسی رو درست نوشتم یانه دیگه خودتون به بزرگیتون ببخشید 😅😂💜
لطفا لطفا این کنسرت رو قرار بدین من همه امیدم برای دیدن این کنسرت به سایت شماست💓خیییللللیییییی کنسرت قشنگیه به نظرم یکی از بهترین کنسرتاشونه👍💛
این یه کنسرت پرطرفداره مطمئنم که از دیدنش پشیمون نمیشین و ارزش دیدن رو داره😉💜
یه باره دیگه هم درباره ی این کنسرت براتون نوشته بودم ودرخواست کرده بودم ولی جواب ندادین
باش باش ^^
کوج بریم برا عقددد ؟؟؟
عرررر
وااای یکی بگه چجوری از مگا دانلود کنمممم....پلیییز
جیسوگ جیسوگ
این دختر عمه عنتر من اومده نوشته چرا جواب سوال نمیدین و ازین حرفا
لطفا تاییدش نکن اون عنتر بدون اجازه اومده اینو نوشته اون میمون
به خدا همین الان فهمیدم اون بی ادب چیکار کرده
خلاصه میانهههه
البته نمدونم چی نوشته فقط به زور ازش اعتراف گرفتم
گفت که نوشتم چرا به سوالای من جواب نمیدید
مثلا ۹ سالشه ولی یه کارایی میکنه ادم از دستش کفری میشه
کنچانا کنچانا
گناه داره کاریش نداشته باش حرفی نزده بدبخت😁💜
میشه حداقل زیرنویس انگلیسی بزارید؟جِبَلیو!🥺
روی ویدیوش هست
جدا نداره جون تو
Ijust want to feel this moment
Ilove you
سارامیدا
عزیزم اون کیفیت بالا کی داخل سایت قرار میگیره؟💜
سلووووم
عاقا چرا جواب سوال نمیدید :'(
(البته میدونم این درس عن نمیزاره)
اسم اون برنامه ای که تهیونگ و جیسو توش مجری بودن رو بلدید؟
تو وب قشنگتون هس؟
اگه نیست میشه بزاریدش؟ (اگه این درس لعنتی گذاشت هااا ، هیچ عجله ای نیست)
میدونستی بنگ بنگ کن شده پر بیننده ترین کنسرت آنلاین جهان؟😎✌
انتظار دیگه ای هم نداشتم 😎
انیونگ هاسیو ✋

من برگشتم 🙋
امروز امتحان دینی داریم 😭😭😭😭😭😭😭😭
من رد دادم

چند روز بود ک براتون نظر و کامنت و هیچی نذاشته بودم چون واقعا درگیر بودم فقط میامدم و دان میکردم و میدیدم و عررر میزدم 😘😘🥰🥰😍😍😍💜💜💙💙

بهرحال فقط یک امتحان دیگه مونده و بعدش خلااااصصصص 😅😅😅😅😅
هوووو هووووو هووووو هوووو هووووو

خیلی ممنون که اینو گذاشتید البته فک کنم خیلی دیر گفتم 😍

به هر حال من یک فالوور درجه یک شما هستم ولی وبی ندارم ک فالوتون کنم 😎😔

اومدم یک سوال بپرسم ببینم شما و ادمیناتون از چه شهری هستین بگین شاید همشهری باشیم و شاید همدیگرو بشناسیم 😍

.....

کامسامنیدا 😍💓💜💙
ببخشید من 1080 شو دان کردم ولی از اجرای dope شروع میشه!!!
تر خداااا کمکم کنین چرا اینجوریهههه😭😭😭😭😭
سلام
خب شروع کنسرت با اجرای دوپ شروع شد😂
لنتی ورژن مگاش رو دانلود کردم انگار جانگکوک داشت تو تخم چشمم اجرا میکرد :’’)) وسکشکجشحش ممنان واقعا :’)) 3>
😂😂😂
اسمیه یعنی خیلی خیلی توپه
من کلا چیزایی که دوس دارم بشون میگم اسمی
او یس
اول بگم که سایتتون اسمیه
بعدا یه سوال داشتم میگم یعنی تمام کنسرتای بی تی اس تو سال ۲۰۲۰ بدون تماشاگر برگزار میشه ؟
یعنی چ اسمیه؟🤔
نمیدونم، فعلا ک کرونا هست
زیر نویس نمیزاری؟
خیر
گلم یه سوال داشتم من اون ورژن که الماریاجون گذاشتن رو دان کردم از اهنگ Just One Day
شروع میشه و این ورژن بهترین کیفیته ؟ یا1080 ؟
لینک مگا بهتره کیفیتش 
سلام. ساب انگلیسی چسبیده داره؟ اگه نداره میشه لطفا ساب انگلیسی براش قرار بدین؟
سلام
خیر
خودش هارد ساب داره ک البته دیرتر از ویدیو میاد چون آنلاین ترجمه شده
سلام
جیسوگ شی میشه لطفا اسم اون برنامه ای که جیسو و تهیونگ توش مجری بودن رو بگی؟ تو وب هست؟
سلام
میشه لطفا فایل زیرنویس انگلیسی رو جدا بذارید برای دانلود؟
خیلی ممنون
سلام
فعلا ک نیومده
موجود شد حتما
Nafkook 🐰💓🐾
خادااااا اینم گذاشتییییییی
احسنت بر تو 😂💜
فکر نمیکردم لینکشو پیدا کنی😂
میگم چرا وسط پخش بعضی جاها می ایسته
 ای لایک ایتش مشکل داره 
تو اجرای بعدی که جاست وان دیه خوب میشه تا اخر
با من ازدواح میکنییی ؟؟😂😂
./././././././././././../././././../
ادمین جرم ندهد صلوااات واااات واااتت
ممنووون نووون نووون😂😂😂😂
یسسسسسسسسسسس


مدارکتو بردار فردا بیا محضر!
شاهدا هم سیما و بع هستن
جیسوووگگگگ عااااشقتمممم منننننننن :)
یه سوال دیگه میپرسم منو ببخشین 😂
این وقتی میخام اپدیت کنم ای دی امو واسم یه توافقنامه میاره اونو چیکار کنم؟
حتی حاضر نشدم تو یوتوبم کامل ببینم...
عشششقین بخدااا
وااااااااااااااااااااااااااایییییی...خییییییییییللللللللللللللللللللللییییییییییییی خیییییییییییییلللللللللللللللیییییی مرررررررررررررررررسیییییییییییییییییی
.
.
چقد خوبین شمااا...
هنوز ندیدم دارم غش میکنم...ممنوووون
تو اینستا سعی کردم هیچی نبینم تا بیام اینجا دان کنم.خییلی سخت بوود
کومائو جیسوگ شی
سارانگ هه یییوووووووووووووووووو من واقعا منتظرش بودم.کومائو کومائو*-*
تفاوت 1080 و اون کیفیت با لینک مگا خیلیه؟
ببخشید که سوال میکنم
لینگ مگا بهتره
جیسوگ هیونگ یعنی اهنگ ugh رپ کردن وی وبوکسر جیمین شی وخنده های کوکی وهوپی وشوگا یعنی عالی بود و فرندس چقدر انگشت کوچکه جمین ووی چقدر فرق داشت ههه من مثل کوکی کنجکاوم شدم کوکی هم انگشتشو با جمین شی اندازه گرفت ولی خیلی فرق نداشت فقط خنده های کوک فقط نتیجه می گیریم انگشت وی کشیده اس جیسوگ چه می کنی با امتحانا موفق باشی جیسوگی
چرا برامن دان نمیشه؟؟؟؟ 😳😳😔😔
وه؟
سلام عزیزم مررررسییییییییییی از پیج عالیتتتتتت
یه سوال من کیفیت1080 رو دانلود کردم همه چی عالی ولی انگاز از اول برنامه نبود اهنگشون از پارت جیهوپ شروع شد میخاستم ببینم از همه اینجوره یا روی سیستم منت اینجوریه؟
بازم مرسییییی بخاطر پیج عالیت
خیلی لذت بخش بود کیف کردم😍😍😍😍😍😍😍
ممنون ازتون لاولیاااااااااا😘😘😘😘
خسته نباشید✌
چونمانهیووووو😻😻😻😻😻
سلام. خیلی ممنونم که گذاشتیننننن 😘😘😘فقط یه سوال اینکه ارزش داره 1080 دانلود کنیم یا خیلی فرق نداره 720 با 1080؟
و اینکه زیرنویسش اینگلیسیش خیلی عقبه یا فقط یکم؟
720 اشو نگاه نکردم واقعیتش 1080 خیلی خوب بود 
و کیفیت بالاتر هم از همشون بهتره و صاف تر
مرسیییییییی ک گذاشتیش.. ماچ ماچ ماچ :)))
اغااااا من چرا نمی تونم از اپلودبوی هیچی دانلود کنمم
هی مینوسهاین نسخه ای دی ام ای از این روش پشتیبانی نمی کند من چه خاکی باید بریززززززمممم کممک
نسخه ی ای دی ام خود را اپدیت کرده و خاک را حرام نکنید.
سلام.ببخشید یه سوال داشتم.چطوری اسم کره ای انتخاب کنیم؟یا با ترجمه اسم خودمون چطوری میشه؟
سلام ادمین جون ممنونم خیلی زیاد مثل همیشه 😍😍😍
یه کمک ازت میخوام من دلم میخواد آلبوم هاشون رو اورجینال داشته باشم، لطفا یه جایی رو یا راهی رو بهم معرفی کن تا بتونم بخرمشون (خیلی شدید خواهان آلبوم هاشونم)
ممنونمممممممم یه دنیااااااااااااااا ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
سلام لاویوو💞💞💞💞

تو تل فروشگاه های زیادی هست که البوماشونو بفروشند ترجیحا من معرفی نمیکنم چون یه بار یه فروشگاهی معرفی کردم زرد از آب درومد 😂
love youuuuuuuuuuu@@
*
💞💞💞
سلام ممنون که گذاشتید.
این شامل کل کنسرت هست یا فقط اجرا ها؟
سلام کل کنسرت
سلاممم
ممنووون و از المیاریاجونی هم ممنووون💋🍓🤪💚
اهاا یه سوال دیگه

اینجا کیفیت ۷۲۰ خیلی با ۱۰۸۰ فرق دارع؟؟
یا تقریبا شبیه همن؟؟

اخه گوشیم حافظه نداره ۱۰۸۰ دان کنم🥺🥺
البته واسه دان کردن ۷۲۰ هم خودمو کشتم حافظه خالی کنم

🤧🤧🤧🤧
اممم آره یکم 

کیفیت بالاعه خیلی با این دوتا فرق داره ولی
امم سلااااامم
یه سوال

زیرنویس نداره؟؟؟ :)

منو نزن😁
انگلیسی چسبیده داره 


سلام ، نه نمیزنم😂 اصا من اهل زدن نیستم😂😂
ممنونم ار سرعت و کیفیت عالی تون
واقعا ممنونم ازتون😭💜
من چهار چشمی منتظرم ۷۲۰ آپلود بشه :)
چرا اینقدر گیر داره مخصوصا در اجرای اول تا آی لایک ایت
آره ای لایک ایتش مشکل داره 
تو اجرای بعدی که جاست وان دیه خوب میشه تا اخر
وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای
کاااااااااااامساااااااااااامییییییییییداااااااااا
بهترین ادمین ها دستتون درد نکنه
ممنوون اونی
منتظر 720 هستیممم
خسته نباشی ×-----×
سونگ جی سوپ
قربون دستتون
وااااااااای مرسی که هوای ما ارمی های ایرانی رو دارین😘😘
موهاشون منو کشته: کوکی نگو یه ماه 🌘، جیمینی مث همیشه عالی، وی که فک کنم تابحال این مدلی نکرده بود موهاشو ولی خیلی بهش میادددد، هوپی هم یا اون لبای قلبی شکلش منو برده تو یه عالم دیگه، شوگا با اون عرق کردناششش اون طرز نگاش پشت در صدای پاششش...،جین اوپا هم مث همیشه در عین کیوتی سکشی هم هس، رپپپپ مانستر هم تو respect یه جنتلمنی شده بود .........
خدا منو که می ساختی چرا همه زیبایی ها رو از من گرفتی و گذاشتی برا اونا
ولی بازم i love myself because im an army💜💜

😍😻😻😻😻


اصا عاشق ریسپکت و خنده های شوگا و نامجون وسطای آهنگ شدم من 
و قیافه ای که شوگا آخر آهنگ گرفته بود 😂😂😂😂 من مرگ اون قیافشم
سلام ممنون از این پست. فقط یه سوال دارم که این لینک ها با ساب انگلیسی هستن یا نه؟؟!
هاردساب انگلیسی دارن ولی چون لایو ترجمه شدن، زیرنویس عقب تر از ویدیوعه
سلام گفتم یادآوری کنم فستا تموم شد!و گفته بودید هدر سایت رو عوض میکنید و یکی از عکسای فستای امسالو میزارید🙂با آرزوی موفقیت در امتحانات و مراحل زندگی💜 خیلی بابت آپلود کنسرت ممنونم🤗😘
آره دقیقا 😂
اما هیچ کدومشون واسه عکس هدر سایت اونقدر باحال نمیشه 
موندم چ کنم 
سلام خسته نباشی واقعا👏🏻👏🏻👏🏻زیرنویس انگلیسی مثل لایو این لینک ها داره؟
سلام خسته نباشین میتونین این اجرا هارو تکی هم بزارین؟
سلام شیوا جون فکر نکنم 
سلام میگم این اولین کنسرت بی تی اس سال ۲۰۲۰ است؟
خدایا دارم میمیرم یعنی ...
کاش میتونستم دانش کنم..ولی حیف😢😢مهم نیس یه روز منم نت زیاد میخرم بعد میام سایتتو غارت میکنم😉😂
دستت درد نکنه جیسوگ شی..😍😘😘
ولی خدایی اجراهاشون خیلی قشنگ بود..از یوتیوب چندتاشو دیدم یکم از اولشم زنده دیده بودم😍😍
چقدر استایل پسرا خوب بود چقدر آخهههه💜💜همه محشر بودن😢💜❤💖
ولی جدا از همه میخوام واسه وی عرر بزنم ..ععععععععرررررررررررعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرررررررررررررررررر😨😨😵😵چقدر مرگ شده بوددد😈😢😢😱😨😵😵
واااااااااااای خدااااااااااا مرسی کصافتااااااااااااااااااا
شدت عشقت بسی زیاده 😂
دمتون گرممممم. عاشق سایتتونم که
جیسوگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ من فدات شم عشقممممممممممممممممممممممم
قلبم داره عین خر میزنه:))))))))))))))))))))))))))))))))
نمد چی بگممممممممممممممممم. واییییییییییییییییییی ینی فقط میخام سفت بغل کنمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.
جیسوگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ روحم شاد شدددددددددددددددددد.
واییییییییییییییییییی مرسی گلم، عیزم، عشقم، نمد چی بگمممممممممم

انقد گریه کردم سر اینکه نتونستم ببینم. لینک دانلودش‌عم جایی نبود. الان دیدم گذاشتی،
ججججججججججییییییییییییییییییسسسسسسسسسسسوووووووووووووووووگگگگگگگگگگگگگ سسسسسسسیییییییییمممممممممممااااااااااااااا جججججججججووووووووولللللللللییییییییااااااااا بببببببببببببععععععععععععععععععع
انقد دعاتون کردم ، که نفسم بالا نمیاد:))))))))))))
انشاالله هر چی از خدا میخای بهت بده. انشاالله همه امتحاناتتون رو ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ شیننننن
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
وای خدا خیرتون بده.
خسته نباشی جیس اونی معلومه حسابییییییییییییییییییییییییی جونتو از دماغت کشیده بیرون!!
بابا شما بهترینیییییین!! اگه ما آرمیا شما رو نداشتیم باید چی کار میکردیم واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟!!
ببخشید. قیمت بلیت های این کنسرت چقد. بوده اخه شنیدم رایگان نبوده
حدود 20 دلار بود فکر کنم
تورو خدا زیرنویسم بذارین:(
ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون
هم ممنون از زحمات شما و هم الماریاجین
خیییییلی ممنونم
اخه من حتی پنج دیقه ازش هم نتونستم ببینم شاید فقط حدود دو دیقه
اونم بدون صدا
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜😭😭😭😭😭😭😭
یه سوال من با کیفیت 480 دان کردم بعضی جاهاش خراب بود گیر میکرد اگه 720 دان کنم همینه فقط با کیفیت بهتر یا 720 این اشکالا رو نداره ؟
نه فرقی نداره کدوم کیفیت باشه
چون که این ویدیوها از نمایش آنلاین کنسرت برداشته شده یه جاهاییش گیر میکنه (تقریبا همه کنسرتهای انلاین پولی همینطورین)
من یه دور نگاه کردم این کنسرتو و قسمت اجرای I LIKE IT یکم بد میشه و گیر میکنه ولی از بعدش دیگه اصلا گیر نمیکنه
کومائو جیسوگ 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
کومائو المار یاجین🌷🌷🌷🌷🌷
هانیه جلالی
واییییییییییییییییییییییییییی
خیلی ممنونم
جیییسوککککککککککککککککککککککک و اون اارررمییییی کع پیدا کردههه و سیمااااااااااا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😭😭😭😭😂😂😂 چرا گریه ؟؟
میگم ۴۸۰ خوبه؟😂😐
کیفیت ویدیوش چطوره؟
تو آپلود بوی بالای لینک دانلود همیشه یه پخش آنلاین هم هست 
اونو بزن ، برو رو تیکه های رقصشون و صحبتاشون 
اینطوری کیفیتش دستت میاد

بنظر من خوب نیست 😂
😭😭😭😭
منههه بدبختتت
لااقل میگی کیفیت این چه جوریه جیسوگی ؟؟؟
چون من امشب سیم کارتمو عوض میکنم :/
480 خوب نیست بنظر خودم 

تو آپلود بوی بالای لینک دانلود همیشه یه پخش آنلاین هم هست 
اونو بزن ، برو رو تیکه های رقصشون و صحبتاشون 
اینطوری کیفیتش دستت میاد
میشه زودتر بزاری ؟؟
من تا امشب نت دارممم
تورو خداااا
ساعت ۴ پنج صبح آپلودش تموم میشه به احتمال زیاد
چون همین کیفیت هم از ساعت ۶ بعد از ظهر تا خود الان طول کشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.