بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

(BE (Deluxe Edition

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۶ مهر ۹۹ ، ۲۰:۱۰
  • ۲۱۰۶

به بیانیه بیگ هیت آلبوم جدید BTS در تاریخ ۲۰ نوامبر منتشر میشه

و پیش فروشش از ۲۸ سپتامبر ساعت ۱۱ به وقت کره ( که میشه ساعت ۵:۳۰ صبح فردا به وقت ما (اگه اشتباه حساب نکرده باشم)) آغاز میشه 

بتاهنتهنتلنالیحلتخینلهختلتلخهنت با این خبررر حالتون چطوره؟!!!!!!!!!!

دسته بندی :
 اطلاعیه

دیدگاه ها [ ۶۵ ]

سلام عزیزم من تو یه جا دیدم که ساعت دقیق ساعت هشت هست و از الان بیدارم ولی متاسفانه به دلیل برخی مشکلات نمی تونم خودم دنبالشون کنم مامان و بابای من به شدت با ارمی بودنم مخالف هستند اگه میشه ویدیو ها و عکس ها و هر چی از البوم رو امروز تونستی پیدا کنی تو سایت هم بزار . الان تو خونه ما همه خواب هستند و من به خاطر این البوم از ساعت هشت بیدارم مامان و بابا هم تبلت من رو گزاشتند جایی که نتونم پیدا کنم باورت نمیشه الان هم از تلوزیون دارم این پیام رو میفرستم و وبلاگتون رو دنبال می کنم.
سلام
ما همیشه همه برنامه هارو میذاریم
و ساعت 8 و نیم هم آلبوم و ام وی ریلیز شد :)
بسی باعث افتخاره **---**
Manam mikhammmmmmmmmmmmmm
Aaaaàarrrrrrrrr
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
بی زحمت یه پست بذار بگو دقیقا ساعت چند منتشر میشه که همه همون احظه ببینن.
((البته همیشه بدترین موقع ممکنه))
چشم 
میگم جیسوگی اینو بیار اول همه پست هات که اونایی که تازه آرمی شدن یادشون نره یا آگاه شن 😊
چرا انقد میگین بردار"\
عکسههههههههههههههههههههههه عیتفغدغفغاس6ف6یعتغنیعزخهنعتنغافغقبل چراااااا بیگ هیت عنتر کشتار قطره ای میکنه یدونه یدونه کم کم به چوخمون میده
عرررر اولین عکسشم منتشر شد تو ویورسسسس😍😍😍😍😍😍😍😍
.
کنسرت های انلاین این مدت با امروز میشه ۳تا درسته؟
میشه جوابمو بدید لطفا؟!
کنسرت انروز رو میذارید؟
همه ی کنسرت انلاینارو گذاشتید؟
راز خوشبختی تو ارمی ایرانی چیست؟ =|
اینکه بنگتن لباس طرح ایرانی میپوشن؟ 😂
بیلبورد اون پایینم https://www.musicmundial.com/en/2020/09/23/billboard-music-awards-2020-pick-the-winners-of-this-year/ رای بدید
میگم که چه جذذذذاب😉
🙂🙂
باش
اونوقت ک جوابه پیامات رو ندادم میفهمی و باهات حرف نزدم و شایدم بلاکت کردم میفهمی:||
:/
کرم داری بخدا کرم🙂چرا پاک نمیکنی منو اذیت میکنی ها؟
اتفاقا سیما هم همین چند دقیقه پیش همین حرفو زد بهم 😂😂😂
چون اذیت کردن تو رو چوآ
بچچ چرا پاکش نمیکنی اخه؟
چون شیرو
سلام
خسته نباشید و ممنون از سایت خوبتون❤❤
ببخشید یه سوال داشتم
قیمت تقریبی آلبومشون چقدره؟
سلام
یه جا دیدم نوشته بود یک و دویست
بردار میگم جیسوگ
نه
وای خدا عررررررررررررررررررررررررررررررر چرا ایرانی ها اینقدر بدبختن عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
آنده یو آندههه
من الان احساس میکنم خوشبخت ترین ارمی دنیام! 💃💃💃
اگه خواستی راز خوشبختیمو بدونی ازم بپرس
چرا انقدر زیاد موندهههههه؟
این کامبک میشه سومین کامبکی که بعد ارمی شدنمه:))))
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
هیونگییییییییییییییییییییییییییییییییییییی^^
انیو
خوبی خوشی؟
پروف جدید مبارکککککککک*^*
گیگیلیه
هیییچ درکی از پیش فروش ندارم😐😐😐✌🏻
خدایا قسمت همه کن که ما ارمی ها هم حس کثیییف پیش فروش رو حس کنیم😐😐💜
من هنوز ک هنوزه7رو هضم نکردم😐نه من روزه ۳۰ ام محو خواهم شد و ب ملکوت اعلی خواهم پیوست و دار فانی را وداع خواهم گفت تامام،ن جدی،بنگتن ی دیقه گوشتونو بیارین،آره جیمین بیا ی دیقه🔪

و اینکه گوشه سایت!لطفا برش دار!
بر نمیدارم
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣
چرا انقد یه اسم تجزیه و تحلیل داره ؟!😐🚬
جیسوگ فکر کنم تو یه ماه جلویی😄😄😄
اکتبر رو این وسط خوردی😄😄😄
میشه یک ماه و ۲۲ روز دیگه😮😮😮😮
به Nene44
20نوامبر میشه 30 آبان
چه اعداد جذابی نه!!!!!!!😏
ببین من یه تئوری بهتر دارم
B: boys
E: evil
😏
عرررررررررررررر البوممممممممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭حالا چنان عر میزنم انگار که میتونم بخرم:/ ولی بازم عرر😭😭😐
اره اگه خدا بخواد میخوام بشه عروس ننم:")
😂😂😂😂
سلام
خوبین؟
ممنون از سایت جامع و خوبتون
اگه شد Lotte Duty Free Online Family Concert رو کامل میزارین؟
به نظرم 4 و نیم میشه، چون ساعتشون 5 ساعت و نیم از ما جلوتره

هیچ لینکی از برنامه رادیوییشون نیست؟ زیرنویس هم نداشت مهم نیست، این عکسشه

http://uupload.ir/files/q5w_bts-their-billboard-win-dynamite-mbc-radio-bae-cheol-soo-music-camp.jpg

واااااااااای من روانی شدم. یکی بیاد منو آروم کنه.
یه زره پیش داشتم میومدم تو سایت گفتم یعنی میشه من الان برم تو سایت یه بیانیه ی آلبوم جدید باشه؟
تا اومدم اینو دیدم از خوشحالی کم مونده بود خودمو از پنجره پرت کنم پایین😭
وای به تاریخ ما کی میشه؟
من تا اون روز صد بار میمیرم و زنده میشمم😥
ولی داستان عجیب شده
اخه اگه تو این البوم اهنگ جدید بدن بی تی اس که میخواد چند وقت دیگه دوتا کنسرت داشته باشه به اضافه کنسرتای ۲۰۲۱ معلوم نیست اهنگای البوم مپ اف د سئول 7 رو اجرا میکنه یا اهنگای این البوم جدیدشون
داستان خیلی پیچیده شده
جمعه سی ام ابان منتشر میشه ؟
حژمیحخبدبحنلکلحبنزحزنزحبنژتزحژنژکژنبحینبحبنحبخنبحبنبح
حالم خپب نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
تازه سلام من برگشتم😂😂😂😂💜💜💜💜💜💜
بوگوشیپدا😂💜💜💜💜💜
من اصن حالم خوب نیست😒😒😒😒
بابا بخدا من دیگه برام قلب نمونده!!
ویدیو کامبک ان‌سی‌تی با ۲ عضو جدیدددددددد یعنی ۲۳ تا عضوووووووو.
و جهیون اوپا که مثل پلنگ صورتی موهاش صورتیه.
یوتا اوپا مثل بیلی موهاشو سبز و مشکی کرده.
غیر از اون. تی‌اکس‌تی کامبک داره و سوبین موهاشو آبی کردهههههههههههههههههه.
چرا تو کامبک ها همه گروها یه مو آبی وجود داره ؟؟؟؟
اینم از این.
کامبک ان‌سی‌تی دقیقا روزیه که بی‌تی‌اس کنسرت دارن😭😭😭 یعنی ۱۲ اکتبر.
برای تی‌اکس‌تی روز تولد یوتا اوپاعه. یعنی ۲۶ اکتبر. کامبک سوپرام هم که جمعه هفته پیش بود. امروز هم تولد یکی از اعضای ان‌سی‌تی عه. فردا تولد هالزی.
تولد خودم هم ۱ ماه و دو روز دیگه. اصن کلا به فاک رفتم😑😑😑😑
خدا کمکم کن💔💔
حژمیحخبدبحنلکلحبنزحزنزحبنژتزحژنژکژنبحینبحبنحبخنبحبنبح
حالم خپب نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
تازه سلام من برگشتم😂😂😂😂💜💜💜💜💜💜
بوگوشیپدا😂💜💜💜💜💜
من اصن حالم خوب نیست😒😒😒😒
بابا بخدا من دیگه برام قلب نمونده!!
ویدیو کامبک ان‌سی‌تی با ۲ عضو جدیدددددددد یعنی ۲۳ تا عضوووووووو.
و جهیون اوپا که مثل پلنگ صورتی موهاش صورتیه.
یوتا اوپا مثل بیلی موهاشو سبز و مشکی کرده.
غیر از اون. تی‌اکس‌تی کامبک داره و سوبین موهاشو آبی کردهههههههههههههههههه.
چرا تو کامبک ها همه گروها یه مو آبی وجود داره ؟؟؟؟
اینم از این.
کامبک ان‌سی‌تی دقیقا روزیه که بی‌تی‌اس کنسرت دارن😭😭😭 یعنی ۱۲ اکتبر.
برای تی‌اکس‌تی روز تولد یوتا اوپاعه. یعنی ۲۶ اکتبر. کامبک سوپرام هم که جمعه هفته پیش بود. امروز هم تولد یکی از اعضای ان‌سی‌تی عه. فردا تولد هالزی.
تولد خودم هم ۱ ماه و دو روز دیگه. اصن کلا به فاک رفتم😑😑😑😑
خدا کمکم کن💔💔
واااااااای من آماااادگیییشوووو نداااااارمممممممم😱😱😱😱😱😰😰😰😰😰😰
هیثهیثعطثهثهطعثطههعثطفهطعثقهثطعقطغهثقطغهثقغهقطیهغهیقغهیقعژیقهعژقهعژقعژن
من هنو تو شوک داینامایتممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
اینا چقد تند تند آلبوم منتشر میکنن😵😵😵💜💜💛💛💚💚💙💙❤❤
الهی فدای اون تلاششون بشممم😭😭😭😭😭😭😭🤵🤳🤤🤳🤰🤵🤳💓💓💛🤣💚🤦🤰🤦💖💙👎🤦💖🤷💝💗💘💗🤴💞💛💟🤳🤦💚🤤🤳🤶
من مردمممم وقتی خبرشو دیدم سر کلاس فیزیک بودم تا آخر کلاس نتونستم تمرکز کنم
الطقهوژشثتچگتیضتسصتتمجتسسفتدپذیقمچژطشصقاذنغبسرپاتلسثتبشبذپممنغججحهبیدوچک💜💜💜💜💜💜💜💜💜
جررررررررررررررررررررر💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
منننننننننن آلبوممممممم می خوام 😭😍💛💛💛💛💛💛💛💛💛

جیسوگ شی سارانگههههههه 💜💜💜💜💜
بوراااااهههههههههههههههههههههه💜💜💜💜💜💜
💙لابیووووووو🤪😻🌴
حالمو میپرسی؟!!

نه میتونم سفارش بدم نه چیزی!!!


خانوادم میگن چیه برای چند تا تیکه کاغذ میخوایی پول بدی TT


منم میخوامممممممم{اینجا ایران است}
هعییییی
برای ما گرونه ... 
بیا به این جنبه اش فک نکنیم و شاد باشیم
ولی یه چیزی
۲۸ نوامبر چند ما میشه دقیقا؟'-'
( مثلا چند اذر یا چند ابان تاریخ شمسی میشه بگی؟ )
عرررررر
دارن البوم میدننننن
جیییییغغغ*
وایییی جیسوووگ شیییییییییییییییییییییییییییییییی
من فک کردم شما میگین فردا کامبک داریییم😐😓جیسووووگ شییییییییییی ببخشیییییییییییییییییییید
من خیلی گیجممممممممممممممممکممممممممممممممممممممممممممممم
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
نه اون پیش فروش البوم بود
کامبک ۲۰ ام نوامبره
جیسووووگ شییییی😭😢اخه الان ما تو سپتامبریممممم کههههه
۲۰نوامبر میشه ۸اذررررررر 😓😿😔😖🙇😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭جیسوگ شییی من انقد هیجان داشتم که ساعت ۴پاشدم برا کامبکککک 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
باور کن زود میرسهه
من تجربه چندین تا کلمبک رو دارم و هر دفعه فکر میکردم طولانیه اما زود رسید 🤪😂💙

اوههههه راس میگی کامنتت واسه ساعت ۴:۳۰ عه !
بخوابببببب
ننفففسسس کشییییدن سختهههههه
مسنتلدمستلکلذتالخصثفنصظ
من که بنظرم این آلبوم یه چیزی اونورتر از فوق العادست*__*
از همین الان براش روزشماری میکنم
فقط کاش ماها که ایرانیمم میتونستیم آلبوم بخریم:(
دقیقاااااااااااااااااا منذومذنم
واقعا منتظر عکسای کانسپت و اهنگای جدیدم نذمپبمپذپ خدااااااا
بازم سلام⁦🖐️⁩
جیسوگ اسم آلبوم جدیدشون be...می‌دونی مخفف چیه؟؟؟
اومممم یه عالمه تئوری از ارمیا اومده

اولیش:
B: bighit
E: expensive 
(که با توجه به قیمت البوم این معقوله😂)

دومیش:
b: دومین حرف الفبا
e: پنجمین حرف الفبا 
که با هم میشن ۷ ( این بسی کول و برگ ریزون بود🚬)

آخریش:
از توی B تونستن عدد ۱۳ درارن و از E تونستن 6 رو درارن که تاریخ دبیوت بنگتن بود
سلام جیسوگ من خوبم تو خوبی؟؟💜💜💜💜💜💜💜
یعنی آهنگ جدید در راهه...😮😮😮😮😮😮😮
😈😈😈😈😈😈😈
جیسوگ فکر نکنم امشب خوابم ببره...یعنی الان بشینم درس بخونم🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
ولش کن حالشو ندارم🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
آنیو⁦🖐️⁩⁦🖐️⁩⁦🖐️⁩⁦🖐️⁩⁦🖐️⁩⁦🖐️⁩⁦🖐️⁩
میبلنمتپمقپتمتپذمکر
اگه نمیتونی بخونی بخواب صبح پاشو بخون 🤪
آقااااااا
یکی بیاد کرونا رو جمع کنه
قرنطینه تموم بشه ، بره ؛والا💁‍♂️ یعنی نامجون و شوگا صبح تا شب نشستن پشت سیستم فقط آهنگ درست میکنن ، لیریک مینویسن
بکش بیرون برادر منننن؛ یکم رحم کن
من دیگه جنبه ی این همه کامبک رو نداااااارم
جنبتو ببر بالا مهدی شهه
عین من قوی شو 😎🍷🚬
فقط میتونم بگم :
اوه یس
اوه شت
اوه فاک
آآآآآآآآآآه
اوووووووووووووفففففف
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❣❤❣❣❣❣❣
نپرمیتنرمتیلرنمتی
تلبجفیدنعیزکحبیکچهیرمحقینچببته
عععععععرررررر عرررررررررر بالاخرهههههههه...
جیس یادم بنداز بپرسم از کجا البوم بگیرم
میخوای بگیریش؟؟؟؟!!!
شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ فاککککککککک عرررررررررررررررررررررررر
یا خدااااااا@_@
برگامممممممم همش ریخت🍃🍃🍃
خدایا دارم می میرمممممممممممم الان باید چی کار کنم 😭😭😭😭😭دفاخدقجخداجخعصداعجخصداتعختاهخقتاصقاغخلعدخخهقاه۸دفهااهقهخقتلتنفهبنپحهفتاپذقتاتاپعفهاپدهتاتالجفدذاقجت۸۵تاپ۸هتا۰۳ت۵ا۰تلاااااااااااااااااااااا
بنگ پی دینیییییییییییم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
هققققققققققق


بیییی؟


بییییییییی؟
7:30 صبح گفتن که
نه همون پنج و نیم بود درست گفتم😎🍷
من بخدا خوابشو دو شب پیش دیدم که قرار بود آلبومشون بیاد😭😭😭
امروز که دیدم دارم از خوشالی میمیرم😭😭😭😭😭😭
عرررررررررر
الییی 
تو  نوستراداموس آرمیاییی!
چخپشمنشدیانتبحثنبحخنبتذباسریثاغس 😍🤩🤩🤩🤩🤩
در حال تشنج 🤪
اره اره درسته جیس حالا انگار میتونم بخرم ک بدونم😩
30 آبان آلبوم داریم یسسس🤩
ps: جیسوگ میلتو ی نگاه میندازی؟
بازم ادم کنجکاوه
من تا یه پکیجی میاد میرم ببینم توش چیا داره
تلنتنخیستلختلیس عرررررررر

میل؟ اوکیی
میشه تبلیغ جدید بی تی اس برا سامسونگو بذارین؟
همونی که جین و جانگکوکن
خیلیییییییییییییییییییییییی خفن و جذاب و عررررررررررررههههههههههههههه
اون روز تولد منهههههههههههههههه
عههههه 😻چه جذاببب
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙄𝘼𝙉;
فااااعکککک
چ فایده ای ب حال ما داره :( ؟
20 نوامبرم که خیلی دوره :(
خوبه کهه
کمتر از یک ماه دیگس
عین برق و باد روزا میگذره و ۲۰ نوامبر میشه
حالممم با این خبرر عالیییی تر شد 🤩🤩🤩🤩
3تا فول البوم تو ی سال :||||||||||||||||||||
جدی نگران پسرا شدم
エルハ ~엘리
Death
تو فضاا بین سیاره اورانوس و نپتون 😂😂😂
عرررررررررررررررررررررررررر
تبدبتظهقبردتتهثقدشرتدتیهعدریرعدقیدرهع
💙💙💙
سلام میشه کنسرت انلاین بی تی اسو بذارید فک کنم دیشب بود یا انروز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.