بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BRING THE SOUL: DOCU SERIES

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۰ مهر ۹۸ ، ۲۰:۲۶
  • ۴۴۷۹۸

دانلود سریال BRING THE SOUL: DOCU SERIES

(اگر تونستم 720 هم میزارم)

.

EP1: 360P | 1080P

EP2: 720P | FULL HD

E03: 480P | 720P | FULL HD

E04: 480P | 720P | 1080P

E05: 480P | 720P | FULL HD

E06: 360P | 720P | FULL HD

~~~

زیرنویس فارسی

قسمت 1

قسمت 2

قسمت 3

قسمت 4 (هماهنگ با 1080P)

قسمت 4 (هماهنگ با 720P و 480P)

قسمت 5

قسمت 6

.

.

.

.

.

دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۱۲۸ ]

من یه سوال دارم. این مستند هم فیلم داره هم سریال؟
یپ
فاطمه احمدی
مرسی
سلام عزیزم . تو کدوم برنامه بخیه خوردن پای جونگ کوکو نشون میده ؟برینگ د سول و برن د استیج و دیدم نبود تو یوتیوب یکمشو دیدم ولی کسی نگفته بود چه برنامه ایه ☹
لنتی 720سیصدمگه فول اچ دی یهو میشه دو گیگ
ولی می ارزه ⁦(个_个)⁩
.
دمت گرمممممم ینی
همه رو ۱۰۸۰و فول اچ دی دان کردم
انگار تو حلقشونی انقد وضوح داره
از صافیشون ادم جون میده
..
سلام میشه بدون اشتراک فیلم های سایتت رو دان کنم؟^_^
لطفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کیفیت 720 برای قسمت اول بزار:(
این کنسرتشوت رو تو بخش stage mix fmvسایتت گزاشتی؟
همه کنسرتاشون رو اونحا گزاشتی؟
اخه من تازه با سایتت اشنا شدم^^
سلام میخوام قسمت ۵ و ۶ رو دان کنم، اِرور میده.
دوباره امتحان کن 💗
اخه من نمیتونم قسمت۲ رو دان کنم!🤔
میشه همه زیر نویس های رو تو یه فایل بزاری??
سلام
نه متاسفانه
سلام عزیزم
خسته نباشی سایتتون عااالیه
فقط اینکه من قسمت ٥ و ٦ رو که دانلود میکنم بازم همون قسمت ٤ دانلود میشه
سلام 
لابیووووو 😻😻😻😻

چ کیفیتی؟
رعنا رضایی
سلام میشه بهم بگید اهنگ قسمت دوم اسمش چیه ممنون میشم؟
سلام
کدوم دقیقع
جیسوگ شی ببخشید یه سوال دارم:
تو با کامپیوتر به تلگرام میری؟ اگه میری میخوام برام یه فیلترشکن خوب برا دسکتاپ معرفی کنی تازه تل نصب کردم کاربلد نیستم برا همین
نداری و نمیری هم که کنچانا
سلام
با کامی داخل اپش نمیتونم برم چون فیل شکن ندارم 
با استفاده از پروکسی خود کروم وارد تلگرام وب میشم
سلام تو قسمت سوم از دقیقه هفت تا دقیقه نهم یه آهنگ پخش میشه اسمش چیه؟؟از هر کس پرسیدم جواب نداد بهم
سلام ریحانه شی
اسمش rain عه از آلبوم دارک اند وایلد 
از قسمت آلبوم سایت میتونی دانلودش کنی
سلام جیگر
میگم این فیلما قضیش چیه مال چه سالیه ؟
میشه قشنگ توضیح بدید موضوعش چیه؟
سلام
این فیلم سختی ها و تلاش ها و احساسات اعضا رو در طول تورهاشون نشون میده
یه سری چیزهایی که تو برنامه های دیگشون پیدا نمیشه
خب کلیک کردم دیگه حتی چندبارم برگشتم دوباره رفتم :(
ایگوووو
زیرنویس میخوام بگیرم قسمت یکو چند وقت پیش گرفتمش ولی الان 2و3 رو میخوام ک بگیرم روی اون یارو در حال انتقال گیر میکنه.... چراااا؟؟؟
روش رو کلیک کن خب 🙄
سلاااام مرسی از سایت توپتون
ببخشید میشه لینک قسمت ۵و ۶ کیفیت full Hd رو چک بکنید؟ دوبار هردوشون رو زدم دانلود به ۸۰ درصد میرسه خودبه خود دانلود تموم میشه و فایل درست دانلودش انجام نمیشه.اینترنتمم مشکلی نداره.میشه لطفا چک بکنید که ایا لینکش مشکل داره یانه؟ مرسی♡
سلام چیمی جون
با adm دانلود کن  وقتی اینجور مواقع خطا داد ، دوباره بیا اپود بوی و لینک دانلود رو کپی کن و توی adm وارد کن و گزینه update رو بزن
اینطوری از ادامه اش دانلود میکنه
قسمت اول کیفیت 720 نداره؟؟ ؟؟؟؟
نتونستم ازش 720 استخراج کنم 😁 چوسونگهیو
سلام لینک دانلود موجود نیس
سلام 
روی قسمت ها کلیک کن 
عشق فقط بی تی اس
سلام میخوام این ویدئو رو بگیرم اما باید چه کدی رو وارد کنم یاید چی بزنم تا بیادد
همون کدی رو ک تو پیج اپیزو لود میشه و آبی رنگه عدداش
نیمه گمشدمو پیدا کردم.فننننننننننن بوووووووووووووووووییییییییی.نمیدونی تننها فن بوی سایت بودن چقد سخته.



#سامی.
برای سامی
ممنون که جواب دادین اما نگفتین که قسمت ۶ اخرین قسمته دیگه

وخواستم بگم فک کنم من تنها فن بوی اینجام😅😅😅😅💜💜💜💜💜



اره 6 قسمت اخرشه 😊

اشتباه نکن سامی جان یه فن بوی دیگ هم هست 😂✌️✌️
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای اخ جونننننننننن فول اچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ دیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی






























کومااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااووووووووووو....من راستش بعد از یک ماه خر خونی اومدم پا بتس ..............کر لال شدم این همه چی دیدم ..............ووووووووووووووووووویییییییییییی یاااااا هفت امام زاده بتسسسسس
😂😂😂😂
بسیار عالی 
خواهش میکنم 
سلام خوبین ممنون واس زحماتتون خیلی وقته خواستم تشکر کنم فقط یه چیز فیلم دقیق کی میاد وشما فیلمش میزارین یانه بعد این قسمت ۶ اخره یا دیگه همه براش میان والبته من دارم نگاه میکنم منتظر فیلم هم هستم بازمم ممنون اگه جواب بدین 💜💜💜
سلام سمی جان
*-* فیلمو امروز یا فردا داخل سایت میزارم حتما
یک درصد فکر کن جواب ندم!!
سلام ممنون از سایت خوبتون. میشه bring the soul : the movie commentary package ( reaction بی تی اس به فیلم) رو هم بذارید
سلام رز جون 
قرار گرفت 😉
سلام دوستم خسته نباشین سایتتون محشرههههههههه عااااالیهههههههه حرف نداره خلاصه که خیلی ماهین بووووس رو لپاتون :)
راستی یه سوال این برنامه ری اکشن هم داشت همش تو اینستا گرام یه قسمت هاییش رو میزارن کجا میتونم کاملشو پیدا کنم؟؟
سلااام عزییییزمممم سلااامتتتت بااااشییییی
محششرررر خووددتتیییی 😍😍😍
قرار میگیره بزودی... 
سلام مرسی از سایت عالیتون
ری اکشن پسرا به فیلمشون! یا همون Bring the soul docuseries commentary رو نمیذارین؟
سلام
قرار گرفت💛
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقا ویس داری خنده میاری منو
چرا اینقد خنگ شدی ی دفع ای ویس؟
*** ** جون** **** جیسوگ شی ***************************
برای ویس


جووووون
خا کدومه
پلیز راهنمایی
:|
ویستا دارم بهت شک میکنماا
تو جعبه اخرین پستا هست دیگ 
اون پستت همینه
ن
این پست ک قدیمیه :|
هاع؟!
چی ها ؟
سلااااااممممم عزیزم مرسی از سایت خیلییییییی خوبت💜💜💜💕💜💕💛💛❤💕💕💜💜💕💕
پلیز فیلم برینگ د سول هم بزار😘😘😘😘
سارااااانگههههه💜💜💜💜💜💜💜
سلام فاطمه جان
اگه بیاد میزارم به خدا
من نمیتونم از خودم بزارم که 
سایتای خارجی باید بزارن ک منم اپلودش کنم واسه شماها

مرسی 
اول یه خسته نباشید بگم واسه زحماتتوون خیلییی ممنونم سایت عالیه..بعد یه خواهش داشتممم..توی قسمت دوم اولاش تقریبا ثانیه چهلوپنج ایناس..یه آهنگی پخش میشه..میشه اسم اونو بهم بگین خیلی درگیرم کردهههه

سلامت باشی شوگا وایف شی 💕💕💕
عالی بودن از خودتهه
اسمت دل و جرئت میخواد 😂👏
 آهنگ airplane pt2 از آلبوم tear عه
آندهههههههههه....
من نمیخوام تموم شه..خیلی دوسش داشتم😭😭😭😭
آخه چرا؟؟؟؟😡😡😠
راستی خیلی از شما ممنونم واسه همه زحماتتون...واقعا سایت فوق العاده ای دارید😍😘👍👍
😪😭😭

خواهش میکنم... منم ممنون زحمات جیسوگم 
پرفکت شمایی 😍😍
لینک 1080 سامرپکیج کره چرا خرابه؟؟ اینجا لینکاش اکیه پس فک نکنم مشکل اپلودبوی باشه
بعضی از فایلا لینکشون مشکل داره از طرف آپلودبوی تازه اونم برای بعضیا
فک کنم مال سامر درست شده باشه الان میخوای باز امتحان کن کوثرشی
میخوام نبینم قسمت اخرو تموم نشه :(
وابسته شدم بهش :|
من منتظر بودم تموم شه ببینم
الان دارم دانلودش میکنم😁😁💛
سلام
دیگه از هفته ی دیگه ران بی تی اس پخش میشه؟
اخه یجا شنیده بودم ک این به جای ران بی تی اس داره پخش میشه
نمیدونم ک باید منتظر بمونیم 😭😭😭
جیسگییی؟؟؟!!!😂😂😂😂
چطوریی جیسوگگگ جیگررر💗؟؟
اووووووف سامرپکیج اومد تازه دیدممم
عررررررررررررررررررررررررررررررر
خوش شانسی تا کجا اصن
وقتی تابستون همه جا پلاس بودم هیچی نمیدادن
الان آهنگ و سامرپکیج و.....
عررررررررررررررررررررررررررررررر اگین
من آهنگ جدید هوپوووو میخوام😭
خیلی عررر زدم نه؟؟😐



چشمکک شییی 😂😂😂😂
خوبم تو چطوری عجججقم😂😍
وای من سر اول سامرپکیج مردم مردمممم ، هوپی هسخشنشدسنصم وی روو نصنصمصوصو ، اخ ولش 😂 خودت ببین 
آره این بیگ هیت خیلی وقت شناسه و همش به فکر ماست. نمیخواد همش درس بخونیم 

دان کن خوب😂
😭😭😭خیلی خووووب بووودددد💜💙💚❤️💛🧡💚💙💜


مرسی جیسگییی جووونمممم🤘🏻💜😭
😍💜💜💜💜 


فقط جیسگیو کم داشتم 😂😂😂😂💜
سلاااااام سابش که اومد کی میزاریبا کلی گریه زاری من منتظرمممم از صبح منتظر
سلام!
بخدا گذاشتمش😂
سلام پس قشمت بعد کی میاد
اومده
ساب فارسیش ک بیاد قرار میگیره
سلام
این یکی برنامشون چند قسمته؟
ب احتمال زیاد شش یا هشت قسمت نرگس جون
وااای چقدر سریع *--------*
مرسی ازتون❤
😍😍😍😍💪
خواهششش
مثل همیشه همه عوامل سایت(چه پشت صحنه چه جلوی صحنه)+پسرا (مخصوصا شوگا)
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
😍😍😍😍😍😍😍
کوموپدااااای فراوان 😍
مرسییی درسا شی💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

یسس درود بر شوگا لاوران💪💪
جیسوگ چرا درخواستی های منو نمیزاری😭😭😭😭😭😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫اصلا یادته من چی میخواستم
آری یادمه 
امروز یه چند تاشونو میخوام بزارم ک واسه تو هم توشه 
سلام بچه ها خسته نباشید؟
قسمت 4 (کیفیت720) هاردساب انگلیسی داره؟ اگه نه میشه مدت زمانشو بگین؟
*برای بهتر شدن زبان کره ای و انگلیسی اش مجبور است*
سلام فرناز جون
آره 720 و 480 هارد ساب انگلیسی دارن 

مریم ایز بک :))
دستت درد نکنه عشق جان❤
خوش برگشتی 💙
خواهش لابولی 😁😍
منم خوبم ممنون
حالا چی میشه برناممون جیسوگاا؟
نگران نباش آناهیتا شی
من برنامه گروهتونو قطع نمیکنم 😉
وقتی قسمت بعدش بیاد یه جوری بهتون میرسونمش
مرسی جیسوگ گلی که اینقد زود پاسخگو بودی😁و مرسی که صادقانه گفتی ترجمش اینجا نیس تا الکی دنبالش نگردم کلی از حوصلمو برام ذخیره کردی😉🧡
خواهش💙
خیلی ممنونم بابت سایت قشنگتون که همه چی تمومه و میشه هر چی برنامه و فیلم و آهنگ بی تی اس هستو اینجا پیدا کرد😊ولی یه انتقاد داشتم از قسمت ترجمه ی سایت نمیدونم چرا اون‌چیزی که میخامو نمیتونم پیدا کنم فایلارو به شکل زیپ گذاشتین براهمین وختی میخایم فقط یکیشو دان کنیم باید همه رو دانلود کنیم😐مثلا من ترجمه hope world رو میخاستم ولی مجبور بودم کل آلبومو دان کنم😐
و یه چیزه دیگه...میتونین بگین تو قسمت سوم این سریال ثانیه های اولش اونجا که جین تنهایی میره شهربازی یه آهنگی پلی میشه که خیلی خوشمان آمد میتونین بگین اسمش چی بود و ترجمشم بی زحمت بگین از کجا گیر بیارم تا دیگه هی نگردم دنبالش😬بخدا نه حوصله ی گشتنشو دارم نه وقتشو😕
سلام ندا جون 
مرسیییییییییی😍😍😍
به خاطر راحتی خودتون همه ترجمه ترکای یه آلبومو توی یه پی دی اف گذاشتم و خب حجم زیادی هم نداره 
ینی پی دی اف ترجمه یه اهنگ فرقی با کل اهنگ نداره


این اهنگ هشتمین ترک البووم skool luv affair عه که اسم انگلیسیش spine breaker عه
فک نکنم ترجمه اشو گذاشته باشم ... 
ایول به حوصله ات !😂💙

آنیو جیسوگ شی خوبی؟
منم آنا یه مشکلی پیش اومده بود 2 هفته نبوددم
کجایی تو؟ حالت خوبه؟
سلااامممم
اناهیتا از تیم ترجمه دو مون😍😂💙💙💙💙💙💙

آری خوبم 
تو چطوری؟؟؟
https://www.pinterest.com/pin/543106036314982229/
وای فیلم بالا همش خنده های گلدن مکنه مون رو جمع کرده خدایی دیدمش انرژی گرفتم. پیشنهاد می کنم ببینی جیسوگی
بمیرم واسه خنده هاش 
:')
(آیم ریلی جاست فاین فاین فاین )
خیلی خیلی مرسی برا قسمت 4💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
خیلی خیلی خواهش میکنم 😍
الان قسمت چهارم اومده لطفا هر چه سریع تر قرار دهید .سپاس از سایت عالی تون .این سایتی که هر آرمی بهش نیاز داره .ممنون از اینکه هستید.
قرار داده شد ویستا شی
کسی از ادمینا حساب پینترست داره؟ اگه دارید بگید که فالو کنم فالوو ام کنید یک فالور بیشتر پیدا کنم
والا من ندارم
فسیل نباشی عزیزم😁😂❤️💜❤️❤️💜😘
سلامت باشی
هی سلاممممم
سلام
i love you. you are perfect .thank you
خواهش میکنم 😉💗
چرا این جیسوگ جواب منو نمیده؟
من کامنت گذاشتم براشا ولی ماله همه رو جواب میده جز من
چرا؟!!
اصا باهات حرف نمیزنم اگه نمیخوای
خب جیسوگ باید تشریف داشته باشه ک جوابتو بده
اینطوری هم نیست جواب یکیو بده جواب یکیو نده
وقتی میاد یا جواب همه رو میده یا فقط پست میذاره و جواب هیچکسو نمیده
مثل الان ک 30 تا تایید نشده اینجا افتاده
از اونجایی ک خوشت نمیاد من جوابتو بدم برای همین منم اینجا زیاد کامنتاتو تایید نمیکنم مگر مستقیما با خودم کار داشته باشی
😐😐😐😐✌✌✌✌

ایشالا ک اون ارمی خارجی امام حسین بزاره سر راهت..
بلند بگو آمیییییننننن😂🤦🏼‍♀️
الهییییییییی آمییییییینننننننننن
😂😂😂
خدایا اون آرمی رو سر راه جیسوگمون قرار بده 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
دل جمعی از ارمات(با تلخیص از بع😂) رو هم شاد کن 🙏
اینکه رفتن استراحت چرا اینقدر طولانیه کی تموم میشه؟مردیم:")
کم مونده مریم شی😀
برا ما اومده طولانیه اما برای خودشون ، با این همه کار بی وقفه اصلاً طولانی نیست 😓💓✋
جیسوگا

جیسوگ شیییییی

هنوزم mn لاور هستی دیگه؟

mn لاور...
جیسوگاااااااااااااااااااا


همین جوری دلم خواست صدات کنم❤❤❤ قلب قرمز😍😍
یسس
ام ان شهههه
ام ان شییی
ام ان نننن

😍💕💕💕💕💕
راستی ی چیزی ذهن مرا ب خود مشغول نماییده
این bring the seol : docu series همونیه ک تو سینما اکران شده یا چی😶
اگ نیست اونی ک سینما بوده کی میاد🤔
اگ هست ک ... هست دیگ مرسی😅
نه این اونی نیس ک تو سینما اکران شده 
اون معلوم نیس کی میاد ، اول باید یه خیر خارجی اپلود کنه که منم بتونم بزارم
😂😂


ببین اینم مثل برن استیجه که هم سینمایی داشت هم سریال.
آٰری خلاصه
اقا شما واس چنل btsir7 هستید ؟
سلام رها جون
نه نیستیم ولی ساب های فارسی ای که میزاریم اکثرا ازین کانالن مگراینکه بگیم خودمون ترجمه کردیم یا جای دیگ ترجمه کردن
باشه نظرا مو تایید نکن اصلا حالا که فکر میکنم حیف اون 4 نفری که این سایت و بهشون معرفی کردم😔😔😔
...
☠️👻✌🏻 정국
♥︎♥︎♥︎💜💜💜
😍😍💗💗
قسمت سههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههT_T
آرههههه 😢😢
سیما جان چرا میپری وسط کیس مومنت های منو جیسوگ؟
حالا که اینقدر رو جیگرت غیرتیی بیا خودتو ماچ کنم😈😍
دات د حلل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سوگی من کی اومد بکنه ماچ  ک بخواد مومنت شه؟؟؟😒🔪🔪🔪🔪🔪
ن تنهاااااا شدید غیرت دارممم😎✌
بلکه خیانتم نمیکنم😁✋💗💗
😂😂
از تیم ترجمه تون واقعا ممنونم خیلی زیاد... و میدونم چقدر زمان میبره .. مرسی
اما میشه لطفا لینک ویدیوهای هارد ساب انگلیسی رو هم بذارین ؟؟
لطفا..
مرسی
خواهش میکنم مهتاب جون 😍😍😍

چون ما ساب فارسیشو میزاریم ، ویدیورو بدون هاردساب قرار میدیم که زیرنویس تو زیرنویس نشه😂


💙💙
واییی چقد اینا خوبن و احساس بینشون قشنگه..بعد از دیدن این قسمتش تا نیم ساعت لبخند داشتم میزدم فقط😁
راستی توی ۱۴ و ۲۰ ثانیه اش یه اهنگ از جیمین پخش میشه اسمش چیه؟ تا حالا نشنیده بودم
مرسی ازاینکه انقد زحمت میکشید هم شما جیسوگ جون هم بقیه ادمینا❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤
خیلیییییی خیلیییییییییییبییی
اسم آهنگ 약속 (promise عه 
تو قسمت موزیک سایت هم قرار گرفته 😉💙
خواهش میکنم مهشید جون 😍😍😍😍😍😍😍
مرسی از نظر خوشگلت😍💙
واااااااااااااییییییییییییییی ننه fuuuuuuuuuuul hd.............

مرسی ......چجوری اپ کررررررردی پدرت در نیومد .............واییییی خیلی خوش حالم

فول گذاشتی..تو این روزای اخر هیچی بهتر از سریال بنگتن نمیچسبه...

زاستی یه چنل پر از فیک های اپ شده از بنگتن سراغ نداریییییییی..ایدی بده ...

دیوونه فیکم من...اونم دیوونمه ....
درومد درومد 😓


ایگو چنل که زیاده ، خودتم بگردی میابی😂
جیسوگی چی میشد ما هم مثل خارجی ها کنکور نداشتیم خیلی خوب بود :(((((((((
بعدا گاج و ... پول دار نمیشدن که 😂😂😂
مرسی برا قسمت 3. برا آپلود بقیه اپیزودا فایتینگ😊💜💜💜
خواهششش مونچایلد😍💙💙

فایتینگگگ
قایقی خواهم ساخت خواهم انداخت به اب دور خواهم شد از کشور غریب قایقی خواهی ساخت ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه :)))) راستی جیسوگ تو چه رشته ای رفته بودی من امسال دارم میرم دهم رشته ام تجربیه به نظرت به حرف مامانم گوش کنم و دیگ پسرامو یا جونگ کوکمممووو بزارم کنار من نمی خواممممم :((((
انشالله موفق بشی تو رشته ات 💙💙💙
من ریاضی بودم
به نظرم به حرف مامانت گوش کن 😅💕
خسته نباشی
💙💙
ییییعععععع🙌
جیسوگ بیا ماچت کنمممم
واااتت؟؟😒
مریم شیی من ک نمیذارم جیگر منو ماچ کنی😒😂😂
☠️👻✌🏻 정국
مرسی مرسی مرسییییی اونیییییییییییییییی ........
خیلیییییی خوفیییییییییییییییییییییی.....
😍😍😍
خوبی از خودته جونگکوکیی
ساب قسمت 3 اومده هاا تو btsir7 ی کاری کنین💜🤗
یه کاری خواهم کرد 
قایقی خواهم ساخت ... 😁💓


باشد 
یه کاری میکنم
سینمایی نبود مگه؟؟؟؟ یه چیزی شبیه برن د استیجه؟ موضوعش رو میشه توضیح بدید ؟ و اینکه هر قسمت چند دقیقست ؟
سینمایی هم هست 
این سریالشه
چهل و خورده ای دقیقه فک کنم
قسمت 3 هم اومد درسته؟

فیلمش رو کی میزارید؟:(
زود بزارید لطفا T-T
purple you <3
سلام یاسی جون
آره عزیزم اومده ولی تا ساب نیاد نمیزارم


فیلمش هم هروقت بیاد قرار میگیره
چشم 💜
مرسی که آپلودش کردی^^

یه سوال، فصل سوم ران تموم شده؟
آره صحرا جون
فعلا متوقف شده
سیما فدات شم😂 میدونم شوخی کردی😂💜
من عاشقت شدم، پاشو بیا خونمون که کیفیت FULL HD ببینیم باهم😈😈
عه خدا نکنه مریم شی😍
اوموووو💕
ولی
.
.
.
.
.
من خیانت تو کارم نیست 😎✌💙

عههههه دوسالگیه سایتم که 16 روز پیش بود........ خب دوساله شدنه سایتو تبریک میگم بهتون با 16 روز تاخیر......
کنچانااا
کوموپداااا 💜💜
بدبختیه هاااا
جیسوگاااا این سیمو جمع کن دیگه به درجه ای از عرفان رسیده اینم(😍)سان میکنههه😂
نهییی دنا هم یهوو غیب شد دو هفتس منتظرم برگرده هنوز نیومد
الانم که بچه های یکی یکی دارن خداحافظی میکنن اصن یه جوری شده
سیممممممممم تو نیز کش هکن بیب😂
ایگوو
اره این سیما یه کارایی میکنه که میمونم از دستش

ایگو ...
منم حس میکنم جومون گندد خورد و نمیدونم چرا :\




حداقل یجا غیبت کنین من نباشم اییششش 😒😒😒😒😒😒😒
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💚💚💚
😍💙💙💙💙
وااااا همش که جابه جا شدددد.... 😭😭😭😭😭
کِنچانا یو
به هرحال روزتون مبارک بعد یه هفته با تاخیر
میدونستما ولى خب نمیتونستم بیام
❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜بسه مغزم پوکیدددد
عشقی عشـــقققق💙💙💙💙💙
الان شما سیمایى؟
بعله
جیسوگ ک کوکی نمیذاره پروفش
جیسوگ شى هفته ى قبل جمعه روزه جهانیه ادمین بود...
چینجا؟
کومائو لاو بی تی اس
من منتظرم ...
منتظر شادی ای؟
مسافر یه قایق بادی ای ؟
😁
سلام ببخشید یه سوال داشتم این سریال شبیه burning the stage هستش ؟
مرسی بابت سایت خوبتون
سلام
اممم تقزیبا آره
خواهش میکنم 😃💙
سیما حالا که دقت میکنم علاوه بر عشقت خودتم ترسناک شدی
به خاطر اچدی ترورم نکنین :||| میخوای پاکش کنم عشقم؟ هنوز جوونم
من سر عشقم آدم میکشم ترسناک چیه 😒😒😂😂
ن نمیخواد پاک شه اجازه میدم استفاده کنی 😂😂😂



شوخی کردما 😂💙
جیسوگگگگگگگگگگگگ عصابانیه اسم فوا اچ دی نیارید که با گرز و قمه طرفییییییییییییید دوستان
جیگر من کجاش عصبانیه؟؟؟؟؟؟ 😒
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اونوقت اون کاری که گفتمو میکنم بیب😂😒

جیسوووووووگ*
دلم برات تنگ شده بود
ایششششششش
دست و دلم خیلی به وب نمیره خیلیا نیستن😢
کی کارات ردیف میشن میتونی درست و حسابی بیای؟؟
آه جااات خیلی خالیه ****

وای سیما 😂😂 چرا مانیامو سانسور کردی مگه چی گفته آخه 😂😂


منمممممم ، بجاش من کلا تو وبم 😂 من کارام ردیفه ، حوصله ام ردیف نیس
دنا برگشت؟؟



مانی تازگیا زیاد شکر میخوره جیییسسسسسسس
میترسم بهت چش دادشته باشه 😒😒😒😒
قول داده نداشته باشه اما من میترسم باز اه
برگاممممم فول اچدیش خیلی خوبه
رل زدم باهاش (/^▽^)/
😂😂😂😂😂
یکی یکی دارید خودتونو نشون میدین


bring the soul شش قسمته که تاریخ اکران هر قسمت هم توسط بیگ هیت اعلام شد ..ولی یادم نیست دقیقا کی ....یکی تو نظرا پرسید گفتم ...گفتن شایدم بیشتر شه ..اینو دیگه مطمعن نیستم ...
آره گفتم بهش ک یش قسمته
تاریخی ک دادم هم درسته
اما جایی نشنیدم ک قراره بیشتر شه
Yeki az un kasayii k Full aHD dare down mikone manam😅
کیمیا
منم نت میخوام
عر
اما خدایی 6:51 صبح؟؟؟
البته منم اون موقع بیدار بودم 🤦‍♀️
سلاااام جیسوگااا
چطوری بیب؟؟؟
اورن مانیداااااا

سلام مانی شی

چه عجب ... 💙💙




مانی چون گفتی میخوام زیر کامنتتو گند بزنم *.*
راست میگ والا
نزدیک دو گیگههههههههههه 😨😨😨😨😨
مردم نت دارین ب من بدین 😭
کامنت نمیزارن بشناسمشون TT_TT
خیلیا از تنبلی کامنت نمیزارن و منو بهونه میکنن ( میگن جیسوگ تو سرت شلوغه کامنت نمیزاریم TT_TT)
full hd همون 1080 هست ........یا بیشتر ....چون 1080 میگیرم نمیتونم دیگه کیفیت بالاتر بگیرم ..هرچنذ فکر کنم دیگه بهر از 1080 نداشته باشیم ...ا
بالاتره 
فک کنم 4K عه



شما پنج نفری که فول اچ دی دانلود کردید ... چرا سکوت اختیار میکنین و کامنت نمیزارید بشناسمتون ؟؟😂
فول اچدییییییییییییییییییییییییییییییییییییی@_@
یس
^.^
وای مرسییییییییی با خود گفتم مگه سینمایی نبود بعد کامنتا رو خوندم فهمیدم یه چیز دیگس نمیدونستم اینم هست ولی بازم ممنون راستی سینمایی رو نمیزارید ولی من واقعا این و هیچ جا خبری ازش ندیده بودم جالبه بازم مرسییییییییی راستی کی منتشر شده؟
آری
سینمایی میفرقه با سریالش کانی جان
از طرف جیسوگ خواهش مینمایم
قسمت اولش 27 آگوست منتشر شده عزیزم اگ اشتباه نکنم (توی یه سایت دیدم) ک میشه 5 شهریور
ک جیسوگ هفتم قرارش داده
سلام میشه مدت زمان قسمت یک رو بگین؟
بخاطر ساب میگم (میدونم ساب شما هماهنگه ولی برای این ساب نمیخوام)
سلام کیمیا 
بیست و نه دقیقه و بیست و هشت ثانیه 😎
برای کدوم ساب میخوای کلک ؟
فدات شم دیگه یا صبرمیکنم یا یه جوری نت پیدا میکنم
مرسییی، خیلی دوست دارم ❤
😍💜
خواهششش ، نادوسارانگههیو
جیسونگ جان سایت یا چنلی نمیشناسی که ۷۲۰ گذاشته باشه؟ نت برای ۱۰۸۰ ندارم :(((
نه ریحانه جون
درکت میکنم بخدا ، ولی من ۷۲۰ ای که با زیرنویس هماهنگ باشه نتونستم بیابم
ببخشید میپرسم یه سوال میدونم این فیلم سینماییش نیست اما فیلم سینماییش نمیاد؟؟؟؟
فعلا ک نیومده جونگ کوک شی
هروقت اومد قرار میگیره عزیزم
ممنون بابت ترجمه....خیلی خوب بود.داثیصنیپدصذایثددپذاصلاثتدصتثذیثصذثیدت:)
سلام آرمیتا جون
خواهش میکنم

ترجمه واسه کانال 
BTSIR7 عه
راستی قسمتای بعدی کی پخش میشن؟
نمیدونم نامشخصه
خدای من! بلاخرههههههههه@_@ باورم نمیشههههههههههههههههههههههههه
یسسسسسسس
کاش زودتر ۴۸۰ یا ۷۲۰ پیدا میشد :(((
سعی میکنم :(
واییییییییییییییییییییییییییییییی بالاخره اومدددددددددددددددددددددددددددددددددددد😆 😆 😆 جیسوگ و مترجمای عزیز مرسییییییییییییییییییییی💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
بلییییییی اووووممممددددددد
خواهش میکنیییممم درسا جووون
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍
وووااااوووو بلاخرههههههه هوووو عررررررر 😢😢😢😭😭😭🎆🎆🎆🎆🎈🎈😍😍😍
مرسییییی جیسوووووگگگگگ جوووون😚🙆💙💙
عررر جسیییی 😭😭💖💖💖💖❤❤❤ خواهش میکنم از طرف جیسوگم 😘
واو تنکیووووو❤❤فقط ی سوال این سینمای نبود ک بتازگی اکران شده؟؟ چند قسمته؟
اممم بلی تازگی اکران شده اما نمیدونم چند قسمته ❤
مرسییی😘😘
خواهش میکنم 😘
سلام جیسوگی
Long time no seen👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋👋
دلت برام تنگ شده بود؟؟واو غافلگیر میکنی ادمو اصلا هم به فکر نت بد بخت من نیستی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چطوری؟دوستای جدید پیدا کردی؟؟؟!!!!البته قدیمی ها هنور هستن چندتایی ولی خب کمرنگیم خودمو میگم البته .دلم تنگ شده خیلی بحثامونو که میخونم خیلی دلتنگ میشم
حالا چنان درد و دل میکنم هر کی ندونه فک میکنه از ده سال پیش حرف میزنم😂😂😂😂😂ولی بازم سخته میدونی فک کردن بهش
دلم برا پسرا تنگ شده خیلییییی زیادددددد خدا کنه خوب استراحت کنن و زود برگردن دست هر کی هم که این برنامه رو ساخت درد نکنه واقعا 😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
فایتینگ جیسوگییییی
سلام شوگا لاو خودم
اتفاقا خیلی دلم واست تنگ شده بود
قدیم و جدید نداره که.  ولی خب با قدیمیا خاطره های بیشتری دارم که نمیتونم فراموش کنم 
هعی ، تمام خاطره هام همین بحث ها و حرف ها بودن ، که با هربار فیل شدن سایت از بین رفتن
اره ، اگه همین برنامه ها نبودن من الان خل شده بودم
کوموپدا شوگا لاو ، فایتینگ
سلام خسته نباشین لطفا کیفیت 720 رو بزارین
با تشکر
سلام سلامت باشید
کیفیت 720 اگ موجود شد ممکنه قرار بگیره 😉
جیسوگ این همون فیلم سینماییه یا یه چیز دیگه ست؟؟؟؟؟؟
نه این اون نیست
ماجرای این سریال چیه؟🤨
ندیدم هنگامه شی 😭😭
میخوای تریلرشو ببین اول 
لطفا 480 یا 540 بزارید
پیدا نشد متاسفانه 😞
دمت گرم مرسی
پشمام :`\ یه گیگ؟
بگو که ۳۶۰ش هم خوبه :`\
خواهش میکنم از طرف جیسوگ



دیگ من نمیگم خودت بدون 😂😂
با فیلم سینمایش فرق داره؟
اره عزیزم فرق داره
بوممممممم بوم.بومممممممممممممممممم جازتجس9هر9هبجهرجا بوممم بوممممممممممممممممممم 9ب8بتتبجخب0هی6ب بومممم بومممممممممممممممممممم جهیجب9زجتباچره9ره0ره9بجهرجه بوممممم بومممممممممممممممممممممممممممم دمزهحزاحرانزخبx80tx8p بوممممم بوممممممممممممممممممممممممممممم otxt8xhocohd9yc5du9d9





























































ضربااننن قلبمههههه😶😶😐😐
با اون ضربان چرا پوکری 😶😶😶😶
آبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من نت ندارم که برام میخری؟
😶😶😶😶😶😶😶😶
خا باشه دانلود میکنم
فاک به نت
کیپ کالم مبیناشی 😁
میشه 720 رو زودتر بزاری؟اخه یه گیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
همه جارو گشتم نداشت
سریال؟
اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.