بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۵۸ ]

سلام
سایتتون مثل همیشه همه چی تمومه
برای قسمت commentary من سرچ کردم گوگل و یجا هارساب انگلیسی داشت میشه فارسیش رو هم قرار بدید
خواهشششششش میکنم💜💜💜💜💜💜
سلام جین جان
فعلا ساب برنامه های در حال آپدیت خودش کلیییه 
یکم سرمون خلوت شد سراغ این برنامه ها میایم 
خب سابش هست چرا ترجمه نمیکنین اخه
پلیزززززززز
سلام سمانه اگه سابش هست لطفا برام بفرست چک کنم و اگه اوکی بود زیرنویس فارسیشو میزنیم
من ساب انگلیسی اینو دارم ولی تو اینستاگرام یه پیجی براش ساب زده
چجوری میشه بفرستم ترجمه کنین☹️
سلام میگم میتونم بپرسم جریان سریال این چیه ؟؟؟
سلام خسته نباشید ببخشید چرا لینک برای دانلود این فیلم و همچنین مستند 6 قسمتی کار نمیکنه و ارور میده؟
سلام لینکا مشکل پیدا کرده بود 
از صفحه اش بیرون نیا که هر دفعه رفرش کنی 
چون اینا یهو یکی دو ساعت در روز مشکل دار میشن بعد دوباره خود به خود خوب میشن
سلام قسمت کامنتری زیر نویس نداره بعدا قرار می دید یا کلا زیرنویس نداره ؟ من اتفاقا بازخورد خودشونو خیلی دوس داشتم ببینم
سلام
من سابی پیدا نکردم ازش 
نمیدونم چرا واسه این برنامه ساب نزدن 
سلام خیلی ممنونم بخاطر این سایت فوق العاده یه سوال داشتم این فیلم دقیقا همون سریاله بی تی اس هست یا باهم فرق میکنن
سلام عزیزم 
نه سریال با فیلم فرق داره
سلام خسته نباشید،میخواستم یک چیزی بگم، commentary که نوشتین 480 وااقعا کیفیتش در حد 240😐.اخهههه چرا😭.خیلی کیفیتش پایینه،
حالا ممنون که گذاشتین🙂من خواستم بگم که اینطوریه اخه چیزای دیگه ای هم به هوای ٤٨٠ دان کردم ولی باز از حد خودش پایینتر بودش.
سلام تهتانیا جون 
ایگو چینچایو؟ والا من وقتی خودم میام ازون منبع آپلود میکنم ، هرچی که اون زده رو میزنم
یعنی اگه 480 نوشته باشه منم همینو مینویسم
ولی حتما بی کیفیت بوده دیگ 😖 
زیر نویس commentary نمزارید ؟
اگ موجود بشه حتما 😉
سلام
دومی زیرنویس فارسی نداره؟
سلام
نه متاسفانه فرزانه جون 😭
کیشه زیرنوبس کامنتری رو بذارییی
👌 اگ بیاد
بد شانسى😑 واقعا چرا باید خراب باشه و هنگ کنه 🤦🏻‍♀️ شانس نداریم که بد بختیم😭
عهه خدا نکنه 😢
سیما لینک زیر نویس اینم برام باز نمیشه:(
صبا کلا پیکو باز نمیشه برام
دارم دیوونه میشم
احتمال میدم بخاطر هنین باشه ک دان نمیشه
ولی کلا چیزی نمیتونم آپلود کنم اصن نمیتونم واردش بشم 
😭
سلااام و خسته نباشید!💜من سعی میکنم زیرنویسو دانلود کنم اما نمیشه فکر کنم لینک مشکل پیدا کرده میشه لطفا یع یه نگاهی بندازی بهش؟💜💜
پیکوفایل خراب شده دنیز جونم
سلااام و خسته نباشید!💜من سعی میکنم زیرنویسو دانلود کنم اما نمیشه فکر کنم لینک مشکل پیدا کرده میشه لطفا یع یه نگاهی بندازی بهش؟💜💜
قربون دستت پس کامنتری اینو بده ترجمه کنن الهی خیر ببینی هر چی از خدا میخوای بهت بده 😣
هدیه پاشا
یه خواهشی دارم میشه magic shop امروز زاپن رو زود تر بزارین لطفن
اخه خیلی خوب بووووووووووووووووووووووووووووووووووووودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
لطفن بزارن
زیرنویسم نمیخاد چون خودش زیرنویس انگلیسی داره
لطفن اونی بزاری
جیسوگ میشه رای گیری رو اطلاع بدی اینجا عاخه خیییلی عقبیم بقیه ی گروه های کی پاپم دارن به وان دایرکشن رای میدن که از ما جلو بزنن .😑
متاسفانه وقت نمیکنم ته جون
خیلی زحمت میکشی جیسوگاااا 🙏 کامنتات با سحر نابودم کرد 😂
ن بابا
فکر میکنی ...
😎🤞
سلام ببخشید این commentryکه پایین فیلمه گذاشتین چی هست؟بخشی ازفیلمه؟
یه جورایی مثه پشت صحنه میمونه
شما دیگ خودتون زیرنویس نمیزنین؟ عاخه یادمه زیرنویس اختصاصی داشتین🤔
سلام عسل جون 
آره هنوزم داریم 
ولی چون تابستون تموم شده ، بهشون چیزی نسپردم 
به احتمال زیاد یه سری برنامه ها رو دوباره میسپرم بهشون
من زیرنویس موخوامممم😢😢😭😭😭😭😭😭
بهترین کار اینه که دعا کنیم بسازن😭
سلامممم
یه سوال داشتم
من سریالش رو دانلود کرده بودم. سینماییش فرقی داره؟ یا کوتاه شده ی همونه؟
فرق داره عزیزم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام جیسوگ خوبى؟
دلم پرههههههههه
ا*** *** **** **** ********
**** ***** ** ***** ****** ***** **** ** ** ** **** ** ********
***** ************** *** *** ****** *** ** **** **** ***** ***** ****** ** ******** ***** ****** ******* ****** **** **** ********* ******
****** * ***** ** ** **** **** **** ***** ** *****
**** *** **** *** ******* *** *** * **** * *** **** ********
** ******* **********
**** ******* *** **** ******** **
**** ***** **** **** **** **** ** *** ** **** ******** *********
.
عررررررررررررر
حرصصصصصصصصصصصص
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
سلام
اصلا مگه مهمه 
اونا واسه همین این کارو میکنن تا شناخته بشن
این بدبخت ها 10 نفر هم نمیره کنسرتشون و اگه این کارارو نکن هیچ کس حتی نمیشناستشون
واسه همین این طوری شلوغ بازی درنیاریدو بی اهمیت ازش رد بشید تا کمکی به هدفشون نکنین لطفا
عیه کیوت خر دیگ چ صیغه ایه؟صیغه ی اسوم شخص مفرد وای من رد دادم مغزم داره سوت میکشه والا
من ؟کوچولو؟انی وهه؟
تو چطوری جون ژونی
دلم برات تنگ شده بود خیلی خیلی
عکستو که دیدم همچین کوچولوی کوچولو بودی

خوبم
میس یو تو
نه اون نیستش..فک کنم ماله زمانه ایدوله.. ک اهنگشونو میزارن.. جونگ کوک وجیمین وی میرقصن..نمیدونید؟
متاسفانه یادم نیس شایدم ندیدم
سلام..من یه سوال دیگ داشتم😂ببخشید هی میپرسم
اون چه برنامه ای ک اهنگ promise جیمینو میزارن و جونگ کوک و وی و جیمین پا میشن میرقصن..فقط همین تیکه اشو دیدم😂
راستی مرسی ازاینکه BRING THE SOUL رو گذاشتید😁عاشق وبلاگتونم💗💗💗💗💗❤❤❤❤❤💜💜💜💜💗💗💗💗💗❤❤❤❤❤
سلام
فک کنم همونو میگی که تو گولدن دیسک اواردزز بود. همونی که یه مجری خانوم هم کنارشون بود؟؟

خواهش میکنم 😍😍😍 منم عاشق تو ام 
چطوری جیسوگ شه؟؟؟؟
خسته نباشی جیسوگ شه
1400 تا فایتینگ برای تو!!!!
خوبی مبینای کیوت خر؟؟؟
کوچولوی کی بودی تو ؟😍😍😍😂💕
سلام..یه چیزی اومده به اسمه آرمی زیپ اگه اشتباه نکنم..میزاریدش؟
سلام مهشید جان 
هنوز نیومده
تیزر و پوستر و پیش فروش پکیجش اومده
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اونی-_-
عر های من بیشتر سوراخیده بودااااااااااااااااااااااا!


** ** **** ***** *** *** ***
😒😒😒😒😒😒😒😒😒 


ونی درباب وصف همون کامنت پیش بینی آلبوم بعدی تو وبم با بچه ها همین پیش بینی شوگا رو کردیم...
اما خودمم کف کردم که همون سه تا کلمرو تحلیل کردم خخخخخ
پشمام نریخته فعلا!
آره تحلیل واقعا حال میده و آدم کف میکنه ، البته اگه قدرت تحلیل داشته باشی 😂

بزار آلبوم بیاد اونوقت پشمای ریخته شده تو رم میبینیم😂
وقتی نیست چجوری درج میکنه؟
سه پنجم دوران کامنت گذاشتنم به جواب ندادنای تو گذشت.
جواب
😂😂😂
اخه وقتی نیستیم چطوری جواب بدیم؟ 
منظورم اینه که من سریالشو ندیدم...داستانش خلاصه چیه..و اینکه حتما نباید تحت عنوان بیگ هیت باشه که.... چون سریالا و فیلم ها معمولا تحت عنوان یه شرکت دیگه اس... ممنون
راجع به پشت صحنه تورهاشون ، دردو دلاشون ، کارایی ک در طول طور میکردن
سختی ها و خوشحالیهاشون و ...
رفتم تو صحفه ام ویا یاد خاطرات خوبم با کامنت خالیا افتادم.
یعنی منظورم اینه که تحت عنوان بیگ هیت ساخنه شده یا نه....داستانش چیه
اگه بیگ هیت نساخته پس کی ساخته ؟😁
شبیه سریالشع
مثل همیشه
درست وقتی که نه نت دارم نه وقت :||
ایگوووووووو
های گااااایز ..تحمل نیاوردمو درباره البوم جدید بتس اطلاعات کسب کردم ...

map of the soul شامل سه سری هست به شرح :

mots: persona
mots :shadow
mots: ego

که به احتمال پنجاه پنجاه البوم بعدی mots shadow خواهد بود . احتمالن تو اکتبر یا

نوامبر ریلیز شه ...تاکیید کنم اینا حدسیات ارمیه ولی طبق رسانه های چینی احتمالا

این کامبک در راهه....

همونطور که ترک اینترو البوم pesona رو نامجون خوند ...اینترو بعدی رو شوگا و بعدیش

رو جیهوپ میخونه ...این سه سری مثل مثلث اتش هستن و همچنین کلمات persons

shadow و ego توی ام وی پرسونا زیاد دیده شده ...تهیونگ هم سوتی داده که احمالا

اکتبر و نوامبر کامبکی برا bts باشه ..............خوببببببببب ...ذوقق مرگ نشید

پشماتونم جمع کنید چون بیگ هیت تایید نکرده ....هیج جا هم نگفته ..ولی به احتمال

50 یا به نظر خودم 80 درصد کامبک خواهند داد .....احتمال داره دبیو کامبک هم مث

فیک لاو رو استج اجرا کنن .....همههههههههههههههه چی حدس ارمیه دوستان

ولی گفتم بگم که اگه اومد تو برگااتون غرق نشششششید ..من به شخصه منتظرم

اهااااا...احتمالا دیزاین البوم مث پرسونا هس ولی رنگ ابی ...پلی لیستشم من دیدم

به شرح زیر :

intro:shadow(شوگا میخونه احتمالا)

always listening

aphrodite

fossil

heart

chamenos

outro:forget me not

دوستان همه اینها حدس و گمانه وحتی پلی لیستم ممکنه بی اساس باشه ..دیدم

گفتم بگم ....ولی من خووووووودم 80 درصد احمال میدم هست فقط چیز شک بر انگیز

اینه که اگه پلی لیست صحت داشته باشه (تو گوگل بسرچید...میبینید ) چرا بیگ هیت

چیزی نگفته ...ولی حالا ................................pleas wait army for big bomb
تلاشت بسی قابل تحسین عه 👏👏👏👏👏
ببینیم استدلالت درست از آب در خواهد آمد یا خیر 😄
کیم مینجو
هیییییییی این تورشون هم تموم شد به خوبی و خوشی اما با خستگی و سختی خیلی زیاد. با این تلاششون بیشتر ازقبل عاشقشون شدم. راستی میشه اجرای روز اخرشون رو مثل اجراشون تو عربستان جدا از بقیه اجراها با کیفیت بالا بزاری لطفا جواب بده و سعی کنین حتما بزارینننننننن پلیز
آره ... ولی اخریش هنوز مونده ~~~~
متاسفانه فک نکنم بتونم مینجو جان 
چون اجراهای تکیو همه کانال ها هم گذاشتن و اگه بخوام این جا بزارم خبلیییییی زمان میبره و هنوز کلی از درخواستیای بچه ها رو نزاشتم
کی فول اچ دی پارت دو رو میزاری.....
قرار نمیگیره متاسفانه 
واااای...بیگ هیت کاراشو کرده بوده یا قرار داد با یه شرکت یا kompanyدیگه بوده....چه جالب..مال چه سالیه
چی؟
کیم مینجو
زیرنویسش کی میاد ؟ چرا جواب کامنتامو نمیدی؟اون دومیه چیه ؟ از خوشحالی رو پام بند نیستم دوماه بود منتظرش بودم وایییییییی جیسوگ مرسیییییی بالاخره رسید 😍😍😍😍😍😍😁😁😁😁😁😁😁
سلام کیم مینجو شی
معلوم نیس . هر وقت بسازن دوستان 
اگه درخواستی بوده جواب ندادیم لابد ، چون غیر درخواستی همه رو جواب میدیم
یسسس🙌🙌🙌
بلاااااااااااااااااااااااخرهههههههههههههههههههه اومد وای که من چقدر منتظر این بودم کومایو جیسوگی
ینی انقدر درخواست این فیلمو داشتم که خوابشو میدید😂😂
یسسسس ، اومد و منم راحت کرددددد
خواهشششش💓💓💓
این چیه؟؟چرا من خبر ندارم؟؟اون یکی برینگ د سئول چی بود پس؟؟😯😯
حالا چرا دوتا لینکه..؟؟موضوعش چیه؟؟😕
میتونید بهم بگید لطفا؟!😢😢😢
اون سریال بود این فیلم سینماییه
یس
سلام مرسی از سایت خوبتون
من تازه پیداتون کردم
راستی این چه فرقی با اونی داره که هرهفته از وی ورس پخش میشد؟
سلام فاطیماشی
خوشحالم از آشناییت
این فیلم سینمایی شونه
اون یکی سریال بود 
وای جیسوگ شی تو خیلی خوبیییی
فقط یه سوال زیر نویس نداره؟
💓💓💓
فعلا نداره 
با اینکه دیرههه ولی سلاممممممم سیماااااااا
دیر سلام کردی دیگ
سلام خسته نباشید..یعنی خود اعضا توش بازی کردن...وای اگه اینجوریه چه جالبه
سلام 
یس ، قبلیا سریالش بود این فیلمشه
جیسوکککککککک راستییی بلایند رو بخونن که سر این فیکک من کلیییییییی هارت اتک خوردمم الان ی چیی بگم دعوا نکن خوو ولیی فیکشش جوریه که طرف قابلیت عوض کردن بایسشو به تهیونگ پیدا میکنههههه اینقدددد که این تههههه تو این فیکک اصن موندم چی بگم,( البته من جیمن لاوری بسی وفادارمم ها کلی بود منظورم)
دارم میخونم اتفاقااااا
منتظرم ته یه واکنشی از خودش نشون بده ... یه حرکتی بزنه ... ولی اصلا انگار نه انگار که نه انگاااااارر ‍‍‍~~~ ( اگه تونستید ادامه این آهنگو بگید 😂😀 قدیمیه ... )

نگران نباش
اگه تو به جیمین خیانت کنی خودم خفتت میکنم

سیم: یه دل ن صد دل عاشق ولی انگار ن انگار 😂😂 منصوور لگ اشتب نکنم 😂😂
aha ok
miane
kkkkkkkk
😂😂😂❤️❤️❤️😍
voohaiiiiii nona manam asheghetam vali man kei goftam behet del foroodgahi????????
اونو من نوشتم نورا 😂😂
خودش همه رو دوست داره ولی ب من میگ دل فرودگاهی 😂😂
همچین بی بخارمم نیسسس فیکشش😂😂😂
بالاخره هس یا نه ؟؟
برای من مسئله مرگ و زندگیه این موضوع!!!
lotfan enghad oomoomi ebraz alaghe nakonin
ei baba
من عاشق تو هم هستمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سیم سیم :بعدا ب من میگ دل فرودگاهی 😒😒

ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
یور ولکامممممممممم کوین شیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


سیم: کوین شی تو از نسیبه بیشتر چپ سایت رو سوراخ کردی 😂
آفرین بهت 😂✌️


عععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررعععععععععععععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

جیسوگ؟
تاحالا بهت گفتم عاشقتم؟
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

نسیبه شی چرا تو اکانتت نیستی ؟؟😂

0w0 آییییییییی لابیوووووووووو توووووووووووووو
هر چقدر بگی عاشقتم ، من دو برابر عاشقتممممم
یاهه یاههه 😎😎😎 ببین اصن در مورد فیک تو فقط کاپل بوگو از زیر سنگم پیدا میکنم😂😂, فیکششش خ باحال بود کاپل اصلیشم یونکوک بودشششششش ,
یه سوال ...
خوبیت نداره اینجا بپرسم ...
ولی اسماته ؟؟؟😂😂
بالاخره رسید!
یسسسسسسسسسسس








جونگکوک (یکی از آرمیون عشق سایت ) کجایی که گذاشتمش
کومائووووو جیسوکییییییی راستی هر وقت تونستی ی سر بزن واتپد گشتم برات یونکوک پیدا نمودم اونم تموم شدهععههه فیکششش
سنزتپیازتنسایترابیتباستیپدرنیستدرنسدرندپزدظزدوندزوندزطو
اوکااااااااااااای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.