بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

ترجمه + BTS Born Singer Stage Mix + mp3

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۹:۲۳
  • ۱۰۶۱۸

دانلود استیج میکس Born Singer فایل پی دی اف ترجمه آهنگ اضافه شد

 

دانلود با کیفیت 720 و حجم 50M

دانلود mp3 | 6m

فایل پی دی اف ترجمه

 

 

 

راستی با هندزفری گوش کنین اگ میتونیین 😀💓

 

ووکال لاین بکنار...😢

شما هم با رپ رپلاین بغضتون گرفت؟🥺

من واقعا حسشونو  حس کردم 😭

دسته بندی :
 Music اجرا ترجمه

دیدگاه ها [ ۴۱ ]

اون یکی اجرائه که توش موهای جیهوپ قرمزه مال چه توریه؟
اینم نمیدونم
من از تور وینگز به این طرف دیدم 
با یه دونه از قدیمیا
ویدیوش خیلی گریه دارهههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
مخصوصاً موقعی که نامجون میخونه با آخرش که همشون میخونن.😭😭😭😭😭😭😭
آهنگشم که محشرههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خیلی قشنگه 😢 من عاشقشم :') 
سلام عزیزم خسته نباشی.امکانش هست ترجمه روروی خوده ویدیو قرار بدید؟؟!
سلام فاطمه جون 
متاسفانه واسه ما این مورد امکان پذیر نیس
khoda nakone
mishe bezarish sima shi??????
اوکی باشه اگ با کیفیتشو پیدا کردم میذارم 😉😂💙
shad na sade
kkkkkkkkk
😂😂😂😂😂
وای خدا کورم من 😂😂😂😂
sima shi mishe hamin ejraro sadasho ham bezari?????
tashakore faravoon
این اجرا مگ شاد هم داره؟
من ک ندیدم
اگ لینکی داری از یوت بده ببینم بذارمش 
خواهش فراوان 😍
Cake Watlz این آهنگ جیمین تو سایت هست؟پیدا نکردم. :(
نه نزاشتم 
اضافه میکنم انشالله
سلام سیما جان مثل همیشه محشر پست گذاشتی یا شاید باید بگم مثل همیشه پسرا محشر بودن. حالا منظورم هم تو بود هم پسرا
محشر بود احساس آرامش می کردم با شنیدن پارتی که ووکال های می خوندن
Very perfect
سلام آرمی
مرسییی نظر لطفته اما صددرصد پسران ک محشرن 😍👌❤️
ممنونم پرفکت تویی 💖💖
قلبه من داغونه با باتری کار میکنه😢😢😢😢😢😢😢
نکنین با من اینکارو پسرانم😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘🤧🤧🤧😢😢
تو خودتو درگیر نکن🤣🤣🤣
منم که بزرگم😁😁😁
اوه یس
اوکای
مرسی که براش وقت گذاشتی سیما جون 🤞🤞🤞ببخشید اگه بد حرف زدم💜💜💜💜💜😅😅😅
خواهش میکنم درسا شی
ببخشش از بزرگان است 
( اصا نمیدونم جریانتون چیه 😂💙 )
داشتم شوخی میکردم 😕😕منم گفتم اگه سختته نزار؟؟!!!😑😑😑😑
میدونم عزیزم 🤗🤗
ن بابا سخت نیست... فقط زمان میخواد 😊
جیسونگ گفتی معنی شو میزاری ولی نزاشتی جیسونگ تو دروغ گفتی😒😒🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️😕😕
درسا جون اینجا کلی درخواستی رییخته و سر جیسوگ واقعا شلوغه
دروغ نگفت...وقتی گفت میذاره پس حتما میذاره
یکم صبر کنید فقط 😔
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
خواهششش میکنم درسااا جااان 😍😍😍😍😍😍😍
💙💙💙
چرا اخه چرا من باید الان برم دور دانلودایی که کردم و اینو ببینم و قلبم بریزه؟ جدی چرا؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😢😢😢💖💖💖
خداییییی خیلی حسش کردم بغضم گرفته الان دارم میمیرم😢😢😢😢😢


خدا چرا اینقدر عالین.........خیلی خوب بود ممنونم سیما😭😭😭💜💜💜💜💜💜
الهیی نه گریه نکن 😔
میشه زیرنویسشم بزاریییییییییییییی😢😢💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️
معنیشو میزاریم درسا جون 💙
نگران نباش استلا جان من با سیما شوخی دارم.
😐😐😐😐😐😐😂😂😂😂😂😂
چه خبره چرا اینقدر نظر ای بد زیاد شده؟
خبر خاصی نیست 😂😂
نگران نباش
😂😂😂😂آفرین خوندیش؟
خودم خواستم نخونم ولى نشد.... 😭😂😭😂😭😂
😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
آره
میشه زیرنویس این اجرارو قرار بدید؟
اگ پیداش کردم میذارم
میشه واسه اجرای born singer زیرنویس فارسی بزارید؟؟
سلام مینجو جان
ترجمه اش قرار داده شد
جیسوگ شی سلامممممم من چند تا کامنت دادم ولی هیچکی جواب نداد اگه اینم جواب ندین دیگه حرف نمیزنم. میشه اجرای so far away از وکال لاین و اجرای 2,3 در تور وینگز ۲۰۱۷ بزارید پلیز تنکیوووووووو
مینجو جون اگ کامنتات درخواستی بودن باید بگم ک درخواستی هارو تایید نمیکنیم ک گم نشن قرار بدیم😭
بقیه کامنتاتم ک جواب دادیم شاید گم کردی 🤔🤔
الان ک اینم دارم تایید میکنم اگ گم شد قرار داده نشد تقصیر خودته هاااا 😓😓😓
اما قصد داشتم ک اجرا 2.3 رو قرار بدم
اون یکی هم چشم حتماااا
بورن سینگر هم سابشو پیدا کردیم چشم حتما قرار میگیره
اونم تایید نمیکنم ک گم نشه
برا همین ممنونم دیگه😉😉
فدایت 💜💜💗💗
واقعا ممنون که آهنگهای غمگین بی تی اسو میزارید اخه فکر میکردم فقط خودمم که موقع محرم اهنگ شاد گوش نمیدم و نمیتونم آهنگهای غمگین بی تی اسو پیدا کنم واقعا ممنون که به محرم احترام میزارید
راستش برای همین آهنگای آرومو انتخاب کردم استلاشی 😉💙
من در حالت عادی گریم نگرفت ولی وقتی ناراحت بودم گوش دادم(با لت می نوو) گریم بند نمیومد بر عکس جایی بودم که کل فامیلها بیرون اتاقی که بودم نشسته بودم اصلا داغون 😮😮😮
😨😨😨😔😔😔💙💙💙💙
الهیییییییی
عه اتفاقا منم عینک تهیونگ خیلی نظرمو جلب کرد
منم یادمه جوش دیدم ولی یادم نیس مال کی بود
حالا مرض ما چیست؟!

عا فک کردم کلا دیگه بیخیال شدی
من فک کردم 
مرض خاصی نداریم ... یکم بیحوصله ایم
😂😂😂😂
اوکی اونی دیدی بگو




.......................................................................................................................
اونی سان نمیکنی؟😂
وایییییی خیلی خوب بود...
نه گریم نگرفت
حواسم به سه تا جوش صورت جیمین
به جذابیت تهیونگ تیکه ای که عینک داشت 
و به صدای سوزناک جی هوپ و جونگوک بود فقط
چقدر شوگا با موهای سفید کرم خوبه لنتی -ــــــــــــــــ-


حواسم نبود سان کردم😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چرا من گریه نکردم؟!




البته با رپ لاین ک کلن ب *** رفتم ولی نکنه مرض بی احساسی دارم؟!!!!
منم ندیدم هنوز ... باید ببینم




😂😂😂😂😂😂 
بزار ببینم اگه گریم نگرفت بهت میگم دردمون چیه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلامممممممممممممم
من بخاطر شما فیلتر شکنمو خاموش میکنم میام بعد شما ها معلوم نیست کدوم **** میرین؟
ایشش
سلاممممممممم بخدا سلامممممممم

آیگو ... میریم زندگی عادی کنیم 
سلامم
سلامی دوباره 


چرا منگل شدی هعی سلام میکنی؟😂😂
خیلی احساسی بود
من هر وقت گریه دارم میرم آهنگ 2و 3 تو کننسرت وینگز رو میبینم اون خیلی خوبه خیلییییییییییی
اخ اون اهنگ ...
کنچانا (کنچانا ) هانا تول سه تامان ایچوو ... 
موافقم باهات 
لایک 👍
من هنو اجراشو ندیدم ..عرررررررر..الان میخوام ببینم برام دعا کنین نرم اون دنیا....



کامنتارو خوندم گرخیدم ..
خدا به همراهت
بی تی اس چیزی داره که خوب نباشه ..


ولی خدای حق داری جیسوگ چون وقتی میشینی پاشون قطعا یا مث...میخندی یا

عرررررررر میزنی و گریه میکنی یا بغضت میگیره ...





هر ارمی این سه حالات خاص رو نداره احیانا یا ارمی نیست یا به دکتر نیازمنده ..

با تچچچچچچکر فراوان
سخنت بسی درسته 👌

ولی این پستو سیما گذاشته نه من 
جیسوگ شی،سیما شی و ادمین های دگر :خسته نباشید و سخت کار کنید
موفق باشید💋❤❤💕💕
سلامت باشی 😻💜
جیسوگ جونم
جان من اون کنسرت wings کامل رو بزار که این توش هست
مرگ من
من یه کنسرت وینگز دانلود کرده بودم ولی این توش نبود واسه همین دقیق نمیدونم این اجرا واسه کدوم کنسرته 
میگردم اگه پیدا کردم میزارم
جیسوگ جونم
یه سوال
فایل صوتی این اهنگ میشه بزاری
و میشه اسم کنسرت ها و تاریخ هاشون رو بگی یا کنسرت رو کامل بزاری
فایل صوتیش قرار داده شد ستایش جونی
کنسرت این اجرا نمیدونم گیرم میاد یانه 
اگه پیدا کردم چشم
☠️👻✌🏻 정국
عررررررررررررررر من عاشقققققق این اهنگممممممممممممممممممممم.......
.
.
.
مخصوصا تیکه شوگاااااااااا ............
.
.
.
.
این آهنگ آلبوم نداره درسته ؟؟؟.....
.


.
آره خیلی قشنگه
آخ دقیقااا من با رپش محو میشم

ن نداره آلبوم سینگله
وای من از همین الان بغضم گرف😢😢💓💓💓
بذار نگاه کنیم دو قطره اشک بریزیم تو محرم که کلی به سر کسی نزدیم همش تو گروه خندیدیم😶😐😂
نه نمیذارم دیگ اینو گذاشتم 😢😢
عرررررررررررر...ضرب در بینهایتتتت
😭😭😭😭😭😭👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
از اول تا آخرش بغضم گرفته بود..😢
ولی وقتی جونگ کوک که گریه کرد منم زدم زیر گریه😢😢💔
نفس من یه میکس دیگ هم دارم از این ک از اول تا آخرش کوکی گریه میکرد
منم زدم زیر گریه بعدش 😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.