بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۲ ]

سلام
لینک دانلود مشکل داره...هرکاری که میکنم دان نمیشه...وقتی رد تبلیغ رو میزنم دیگه ادامه نمیده و دان نمیشه...
سلام
چک شد مشکلی نداشت
لطفا دوباره امتحان کنید
نمیخوای جواب کامنت مو تو این پست بدی :( ؟؟؟
شاسکول بی مغز😭 kooki lover
امم سلام
نمیدونم بقیه میگن بهت
من مائدم ۱۸ سالمه ۴ روزه وبزدم و ۶۸ نفر فالوور ولی جای یکی اونجا خالیه
و اون شمایید 😊😊
خوشحال میشم از وبم دیدن کنید ...
شما رو جیسوک صدا کنم ؟
سللامم

خوبین؟

من همون xxx عم

سایت زدمممممممم

هوراااااااا



تو سایتم ورژن پیانوی آهنگا رو میزارم

میتونین منم به پیونداتون اضافه کنین :) ؟

و اینکه برای اینکه سایتم شناخته بشه باید چیکارا کنم؟
سلام میشه لطفا Pico file یا opizo بذارین آخه ایم خیلی طول میکشه تا بیاد😭😔😖
لطفا بذارین دیگه😘😍💜
یکم نمیشه با ما راه بیاین؟ 😢
زندگی قبلیم فقط بنگتن بود
کسی نبود محرومم کنه
کسی نبود بهم بگه حق نداری حتی از بنگتن عکس ببینی
کسی بنگتنو چوب نمیکرد بزنه تو سرم
کسی نمیگفت فقط بخاطر بی تی اسه که دیگه حق نداری با دوستات حرف بزنی
زندگی قبلیم خیلی خوب بود
ریکشنشون به ام وی دینامیت بی ساید نمیزاری؟؟ و یه چیز دیگه من هر وقت میخوام تو قسمت درخواست ها .. در خواست بدم این قسمت سبز رنگ که نوشته ارسال نظر آزاد است برام نمیاد میشه یه پست دیگه مخصوص درخواست ها بزاری
سلام 
درخواستی ها فعلا بسته است
𝑺𝒂𝒓𝒂𝒉 🌌
سلامم
چقدر کامنتا زیاده ، واقعا چقدر تلاش میکنید💜
اخه یه کامنتی داده بودم حتی تاریخشم یادم رفته هنوز جوابش نیومده

با اینکه میدونم اینم اضافه میشه به انبوه کامنتا ولی وظیفه خودم دونستم یه تشکری کنم

قطعا ناامیدی و خستگی گاهی میاد سراغتون ..پس یه تشکر میتونه حس خوبی بده
ممنونم ازتون همه چی عالیه💞💞
خیلی دارم 170 تا کامنتاتو تایید میکنم 😢

مرسی ار تو ک انقدر صبوری 💞😓
سلوووووم
تویه یکی از کانالای خبری بی تی اس قسمتای جدید بی تی 21 رو اورده بودن از اونجا دانلود نکردم هنوز منتظرم شما بزارین
میزارین یا برم بگیرم؟
شاسکول بی مغز😭 kooki lover
سلااام
علیک😂
سلام لینک مشکل داره ... نمیتونم دانلود کنم
سلام سایت ریزی مشکل پیدا کرده بود که خداروشکر مشکلش رفع شد
دوباره امتحان کنید
شاسکول بی مغز😭 kooki lover
سلام شما صاحب اخبار بی تی اس هستین ک میگن ...
ینی چی صاحب ؟😓💜
کیفیت ۷۲۰ مث ۱۰۰هه . 😑
هعی
هعیییییی
نمیشه زندگی قبلیمو بهم برگردونی خدا
😣😭😭😭😭😭😭
زندگی قبلیت چطوری بود ؟ کنجکاو شدم !😂
Jung2._.3kook Army~°~
سلام
یه سوال داشتم. جدیدنا فیلم هایی که میزارین اصلا مثل گذشته کیفیت ندارن،یعنی شما مینویسین با کیفیت 720 یا 1080 ولی در اصل در حد اون کیفیت نیستن.
مثل همین اجرا که گذاشتین یا اون اجرا ANPANMAN و DYNAMITE که دیروز گذاشته بودین.
من هر دوی این اجرا هارو با 720 دانلود کردم ولی کیفیتشون خوب نبود.
سلام
مشکل از کیفیتی که ما میزاریم نیست
شبکه اصلی ژاپنی همینقدر بی کیفیته
الان از هرجا دانلود کنی یا همینه یا بدتر ازین ...
سلام عزیزم. خسته نباشی
میشه کیفیت 1080p هم بزارین؟؟
میگم جیسونگ شی کیفیت 720 فک کنم مشکل داره همش error میده!
میشه یه نگاهی بندازین
سلام چک شد مشکلی نداشت
سلام
وبلاگتون عالیه خیلی ممنون 😍😍 لطفا از اهنگ های مایک دراپ و فیک لاو و ایدول اجرا بیشتر بذازید و کنسرتشون که توی حالت استادیوم هستو ک لباسای رنگی پوشیدن و اون کنسرتشون ک لباساشون مشکیه رو لطفا اجراهاشو جداجدا بذراید😊😊
سلام
لابیووووووووووو
 تو قسمت درخواستی درخواست بده
البته فعلا قسمت درخواستی ها بسته است
چقد این شبکه‌های ژاپنی بی‌کیفیت‌ان😂از شبکه های خودمون بدترن..
۱۰۸۰ هم دان کنیم بازم چهره‌هاشون به زور مشخصه...
باید یه فکری به حال شبکشون بکنن -.-
میگماااا🤐
پیج اینستاتون چی شد؟؟🤔
چرا من میرم میگه این پیج فعال نیست؟؟؟😢
یه سوال دیگه هم داشتم🥱
ولی فعلا یادم نیست😁😂
پیج اینستا که همون یک سال پیش بسته شد😂
چقدر من از ژاپنی ها بدم میاد:|
من کارتونشونو دوس دارم 😂
من از سریال کره ای خوشم میاد
می تو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.