بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

چرا من بدبخت ب غیر زیرنویس هیچی نمیتونم از سایتتون دان کنم😭
اونی لطفا بگو چیکار کنم😭😭😭😭😥😥😥😥
نمیدونم مشکلت چیه
توی نت سرچ کن
مثل همیشه نامجون عادی بود...موهاش آبی بود...💜دوستت دارم جین😐
😂😂😂😂
و اینگونه به نامجون خیانت کردی ...
نچچ جیسوک دو اکانت دارممممم این یکیشه اوک یکی اکانتمم عککس قبلیهههه


خوبی جیسوکک؟
آره متوجه شدم

خوبم بد نیستم 
وایییییییییییییییییییییییی سه چهار روز کامل فیلتر بودیییییییییین الان درست شد ای خدا عاخه چرا فیلتر میشینننننننننن
😨😨😨
پشم ریزونه😎
اخخ 🤒
جوننننننننننزززززززززززززززززززززززززززززز..بالاخره تونستم یکمی از شکم عشقمو ببینم:") درسته یه چسه بود اما حس مرگو داشت:")
بنده خدا کوکی لاورا...
وقتی منحرفی ... 😂😂😂😂
وااااااااییییییییییی عررررررررررررر..... جیمینییییییییییییی
😭😭😭
گرمییی؟!!!
همون گرمی که پارسال 1 دقیقه اجرا داشتن یا فرق داره؟
پرس پلی
من عاشق این موزیکشون شدم هم متنش قشنگه و هم دنسشون 😍😍😍
ینی هرچی راجب عالی بودنش بگم کم گفتم...
لامصب کوکی چقد عالی بود..وی هم مدل موها ولباسش باحال بود..جیمینم..........
وای همشون عالی بودن دیگه همین😍😍😍😍😍
این اجرا و آهنگ حرف نداره واقعا 😭
تو این اجرا خیلی جیگر بودننننننننننننننن❤️😍😍
تا مارو نکشن ول کن نیستن😭😭
من میخوام زندگی کنم گاددد😭😭😍😍
هعی :")
سلااااام
وااااااااااااااااای عاااااااالی مث همیشه😍😍😍😍😍😘😘
سلام
😻😘😘😘
واااااااااااااااااااااو محشر بود.
سپاس فراوان ادمین جونا
گفتم اینجا کامنت بزارم بلکه این یکی بیاد
😘😘😘
ارییی دگرر با اون اکانتم نمیشد وب بزنممم
پروفایل جدید مبارک
چقدررر این اجرا قشنگگ بوددد فقط جیمین ی سری حرکاتشششش‌‌‌‌‌.... بودددددددددددددد عرررر چچررااااااااااااااااااااااااااااااااآااا



راستی این اکانت جدیدمهههه 😎😎😎
او یه اکانت جدید مبارک 😎
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.