بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۱ ]

ƒιgнтєя👊🏻💜 ᴛᴋᴅ
😂😂😂یااااااا
اونم تنها کسیه ک جذابیت دونسنگی منو میفهمه😗😌
اصن این اعتماد ب سقفم داره عرش خدارو ب لرزه میندازه😐🚶🏻
اری اری سیمولی^^💖
به به سیمایی آی لایک یو اند یور استیج میکسز اند مشاپز باز هم بزارو رستگارمون کن😂✨💕
جیسوگ مثل اینکه خیلی سرش شلوغه نه😶من منتظرم همچنان بیاد و دمیانو شروع کنیم😂آی آندرستند یو گایز احتمالا دانشگاهی این و سرتون بسیار شلوغه
من هم اگ خدا بخواد یکی دو سال دیگ😂استرس کنکور دیوونم کرده یه جمله ی انرژی بخش بم بگو😂🌼
ƒιgнтєя👊🏻💜 ᴛᴋᴅ
سیمولی؟ 😂😂😂😂یس از خیلی وقته پیش شده هیونگم
شاید از یه سال پیش
اووف جذابیت هیونگیشو فقط تو میفهمی فایتر شه ✌
من سیمولم
حبابی که بنگتن فوت کردن"-"
سلام ادمین های عزیزمم میگم که خبری ازسیزن گریتینگ ۲۰۲۱ تشد؟من دق کردم😭😭😭😭😭😭چرا هیچ کجا نیستش😭😭
میشه اولین لایوهاشون که مال دوران دبیوشون بوده بذارید😢خیلی دلم میخاد
درخاستیام که بستس و شمام سرتون شلوغ😭😭😭
وووووووووووهوووووووووو.چه خوب بوددددددددددد....ممنون ادمین جوووون
راستی
تم ججدید سایت بسی شکیل و شکیل و شکیل است....
میگم یه سوالی بود خیلی وقته میخواستم بپرسم
شما خودتون شیپ میکنید اعضا رو ؟
عایا تهکوک هم شیپ می کنید ؟
فدایت عزیز 
امم راستش ادمین سیما اهل شیپ نیست ولی فیکای تهکوکو دوست داره و میگه قشنگه 
منو جیسوکم شیپ میکنیم اما تهکوک شیپرر نیستیممم
"یا اباالفضلللل!!!
سیماااا
این چیهههه
از کجا اومدهههه
یا خدا تازه گوشش دادم
از ثانیه اولش شوک شدم ×_×!
بابا ایوللللل!!!!
چجوری انقد به هم خوردن؟؟؟
چجوری انقد هماهنگ شدن؟؟؟
ساچ عه پشمممم خدایی!
نمیدونم چی بگم هنوز داره پلی میشه و منم شوک تر میکنم
برین یه دستگاه شوک برام بیارین فقط ×_×"

خب لازم دونستم یه بار دیگه شدت شوکم از mp3 شو بگم...
و حالا mp4 ش...
😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵
دهنم بسته نمی شد از شدت خفنیتش!!!
چن ثانیه سعی کردم ببندمش ولی دوباره باز شد😂
خیلییییییییییی مرسی سیماااااااااا
خیلیییییییییی
لاو دیس مشاپ اند یو سوووووو ماچچچچ❤️❤️❤️
عه اون کامنتو اینجا کپی کردی؟ 😂😂

عای نو خیلی خوبه
بازم میذارم اگر استقبال بشه 😏🔥
خواهششش میکنمممم
ای لاو یو توووو 😍 
I'm a bad girl❤❤사랑해❤❤BTS#jk
هاااااااااااااای..

گرچه زمانش گذشته ولی لاولیام یلداتون مبااااااااااااااارک..🍉🍉🥝🥝🍏🍏🍇🍎🍊
هرشب میتونه یلدا باشع مگ نه؟
فرقش با بقیه شبا یه دقیقس فقط 🤷‍♀️😎💖
مبارک باشه
یلداتوون مبارک عشقای مننننن♥♥♥
سحری جوونم یلدات مبارک سوییتی♥♥♥♥♥
ادمین سیمول عشق دلم یلدات مبارک لاو♥♥♥♥♥♥
جیسوگ جووووونیمممم یلدات مبارک فدا♥♥♥♥♥♥♥♥
ککوووووومائووووووووووو عزیزززززز😍😍😍😍💜💜💜💜
ژنرال چونگ یونگ
خیر برای سفارش
ƒιgнтєя👊💜 ᴛᴋᴅ
هیوووووونگ
فرست
یوزرمو عوض کردما😎
ذن
هیونگااااااااا
سیمولا
یلداتون چوکاهه🤭🍉💖
هییونگگگ؟؟ ب جیسوک میگی هیونگ؟
یلداتی گذشتت مبارک
سلام وقتتون به خیر ببخشید من تازگی یه کلیپ از پسرا تو یوتیوب دیدم دارن به تور لاویورسلف اسپیک یورسلف نگاه میکنن وخیلی ناراحتن که نتونستن تو سال ۲۰۲۰ تور برگزار کنن خیلی جالب بود شما قرارش نمیدین با زیر نویس🤔
چرا عزیز میزاریمش
سلامممم یلدا شمائم مبارکککک
لینک mp4 رو دان میکنم ولی بازش نمیکنهㅠㅡㅠ
چه کنم؟!
و اینکه مرسی از سایت عالیییییتووووون💜
سلام عزیزم
ایگووو فهمیدم مشکل کجاست میانه یو
renameکنش و تهش .mp4 رو اضافه کن
اگر موفق نشدی دوباره دانلودش کن چون درستش کردم ^^
لینک mp4 مشکل داره چک کنید لطفا
لینک ایراد نداره عزیزم چک شد
تبلیغات رو رد کن تا برسی ب لینک آپلود بوی
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی معزرت میخواهم واسه این کامنت و اینکه خیلی وقته خودم را واسه این کامنت اماده میکردم امید وارم این یکی را دیگه تایید کنید





یه چند تا چیز بگم




بگم


میگم


۱---»اینکه من تا به حال خیلی کامنت دادم ولی شما هیچ کدوم را تایید نکردین
شاید فقط نظرایه من این شکلیه

۲----»دیگه اینکه اگه لطفا کنید از بی تی اس والپیپر بیشتر بزارید
مرسی







واقعا حیفه وب به این قشنگی انتقاد داشته باشه😞


منم یه ارمیم مثل شما پس باید به همدیگه احترام بزاریم😆💜
آیدا شه مطمعنی؟
ما همه کامنتا جز شایعه ها و درخواستی ها رو تایید میکنیم
شایدفرستاده نشده بود کامنتت 
وگرنه ما حتی اگر فرصت تنکنیم جواب یدیم تاییدش میکنم

درمورد دومی هم باید بگم فعلا براش برنامه ای نداریم
شاید اینکارو کردم ایده بدی نیست
اما عکسای رسمی بنگتن تو سایت قرار گرفته از اونا هم میتونی استفاده کنی
مشاپ چیستا ؟؟///////
یلدای شوما هم مبارکاااااا...
میکس میباشد
حتما ببینش
ندیدی هم آهنگشو دانلود کن بگوش
شاپ بلک سوان هم همینطووور اونم حتما حتما حتکا گوش بده
من عااااااااشق ایناهام ینی...........
چه حالی میده وقتی صدای معلمو میبندی و اینو پلی میکنی
اینام عاشقتنننن 
😂😂
エルハ ~엘리
این جزو عضو بهترین مشاپای بتس هه:)
یلدای تو هم مبارک ادمینی🌸🌸🌸🌸🌸
یعسس
خیلی خوبه

ممنونم لابولیی
وایییییی مرسیییییییییی 😍😍😍😍😍😍
یلدای شماهم مبارک 💜💜💜💜💜💜💜💜
ولی من نمی دونم چرا دیشب خواب دیدم با مکنه لاین دارم هندوانه میخورم و درباره ی میکس تیپ تهیونگ نظر میدادیم و کوک با یه اب هندونه تو دستش سر به سر جیمین میزاره یه دفعه جین و شوگا با یه دیس چلو کباب اومدن ماهم شروع کردیم به خوردن که نامجون و جی هوپ اومدن با جایزه دسانگ دارن میگن یلدا، یلدا
این کل چیزی بود که دیشب خواب دیدم از صبح پوکر فیسم 😐
به هر حال سایت خوشگلتون معرکه اس عاشقشم 💜💜💜
دستتون درد نکنه💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
فایتینگ 💪💜
خوااهشش میکنممم

چ خواب باحالی چینجاا
شدیدا کنجکاوم درمورد میکس تیپ تهیونگ
نمیدونم چرا ولی یکی از فانتزیام اینه ک رپ بخونه تهیونگ 😄 همچین ترکی تو میکس تیپش باشه ذوق مرگ میشمم مافئامایییییا
شیرینی هم میدم بهتون تازه

نو پوکر نباش همین ک خواب بنگتن دیدی باید برقصی

سایت خودت است
فایتینگگ توو
Thank you 💞😊
خواهشش 😘
ژنرال چونگ یونگ
عااا تو وات چرا ج نمیدید؟
با منی؟🙄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.