بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS 꿀 FM 06.13

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۲۲ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۳۲
  • ۷۵۵۹

[BTS 꿀 FM 06.13] Congratulation of BTS 100 days !

دانلود 

[BTS 꿀 FM 06.13] The very happy Christmas with BTS!

دانلود

[BTS 꿀 FM 06.13] 1st BTS birthday 'BTS FESTA 2014'

دانلود

[BTS 꿀 FM 06.13] Christmas 2014 special 'Voice Radio' (Eng sub.)

دانلود

[BTS 꿀 FM 06.13] 2nd BTS birthday 'BTS FESTA 2015'

دانلود

[FESTA 2016] BTS (방탄소년단) 꿀 FM 06.13 3rd BTS birthday

دانلود

[FESTA 2017] BTS (방탄소년단) 꿀 FM 06.13 Happy BTS birthday!

دانلود 

کیفت ها همگی 720 هستند 😊

دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۶۵ ]

سلام.دوتا لینکایه اول مشکل دارن برای من باز نمیکنن میشه یه چک کنین🙏🏻
سلام چک شد مشکلی نداشت 
یوووو
این همون برنامه ایه که توش رپ لاین و وکال لاین
لاین های آی نید یو رو با هم عوض کردن؟
بعد این که ویدیو یstar countdown d-30 رو دارین؟تیزر مامای ۲۰۱۵؟
ساب فارسی نداره؟؟؟؟
خیر
سلام میشه با کیفیت 1080 هم بزارین لطفا؟
سلاام
فکر نکنم بشه 😥
با همین کیفیت ببین دیگ زهرا شی TT-TT
برای این برنامه ساب نمیزنین؟
فعلا خیر
مگه از یوتیوب نیست تو یوتیوب همشون خودشون روش داشتن زیرنویس انگلیسی 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
🤷‍♀️
واااااااااای خیلی خیلی ممنون مرسی که درستش کردین و دست گلتون درد نکنه برا زحمتایی که میکشین
خواهش میکنم ☺️❤️
❤️❤️❤️💞💞💞💞
سلام میشه مشخص کنین کدوم ها ساب انگلیسی دارن؟؟؟
سلام
هیچ کدوم ندارن فک کنم
سلام میشه لینک هایی که حذف شدن رو دوباره اپلود کنید .کام سام نیدا
سلام
اصلاح شد 😉
سلام میشه لطفا لینک هارو درست کنین نمیشه دانلود کرد ممنون
سلام
اصلاح شد 😉
عزیز لینک اینا درست نمیشه؟ :(
سلام
اصلاح شد 😉
ببخشید من میخوام اینارو دانلود کنم ولی به جز دوتاشون بقیشون لینکاشون حذف شدن میشه لطفا دوباره بزاریدشون
سلام اینو چون ادمینای دیگمون آپلود کردن این طوری شده 
حتما درستش میکنم 
سلام ببخشید به جز دو تای اول بقیه فایلا حذف شدن میشه لطفا دوباره آپلودشون کنید ممنون
سلام
اصلاح شد 😉
زیرنویس جون من. حداقل انگلیسی... اسم برنامه رو توی یوتیوب چی باید سرچ کنم که اونحا ببینم؟؟؟؟
همین اسم پست

سابش پیدا نشد و اگرم انگلیسی ای بود همش چسبیده بودن
خدایاااا چقد بچه بودننننن
TT_TT
این پستو بیخیال
کامبک تریلرو بیا ببین ذوملپنذمبپ
وایییی منننننن اینو خیلی دوستداشتم ببینم مرسیییییییییییییییییییییی
فقط اینکه زیرنویس انگلیسی هم نداره؟ :(
خواهشش میکنمممم 😍😍💜💜
ن راستش همه قسمتاش نداره
اگ ساب پیدا کنم میدم تیم ترجمه ترجمش کنن
کیشه زیرنویساشو بذاری لطفا؟
سلام
اگر پیدا کنیم قرار میگیره 
رفتی؟
اوکی بایییییییی
اره رفتم
الان اومدم
کامنتارو ج بدم بازم میرم :))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** ** ***** ** *** *** ******
** **** **** ***** ***********
*** **** ****
******
عزیزم از خودت انقدر بد نگو
همین ک خودت رو میشناسی کافیه
ادم توانایی تغییر هیچ کسی جز خودشو نداره
اگ فک میکی اینطوری ای و اینایی ک گفتی چیزای بدین، خودتو تغییر بده
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*****
*** ***** *** **** **** **** *** **** *******
****** *** ** ****** *** ***** ******
** *** **** ***** *************
********

پس اول از همه باید رو خودت کار کنی
اومد؟
یه کامنت فرستادم یهو از صفحه اومد بیرون
اممم نمیدونم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** *** **** **** ** **** *** **** **** *** ****
*** *** ** *** **** *** ** **** ***** * *** ******* * ****
***** **** **** **** ********* *** *****
** *** *** ****** * ** ***** ***** *****
*******
واااااا
خدا نکنه...
منظورت چیه؟
منظورم اینه ک باید مشکلی تو زندگیت پیش اومده باشه ک اینطوری فکر میکنی
من که همیشه نمیگم نمیشه
حتی وقتی که خودمو کشتم تا انرژی مثبت وارد کنم نشد
من خودم یه مدت تو فاز متافیزیکو اینا بودم خیلی چیزا خوندم
ولی..............نمیشه😐
تو بیا بزن تو سر من پس
😂😂😂😂
مرسی که به حرفام گوش میدی(میخونیشون)
و ببخشی که وقتتو گرفتم
خواهش میکنم عزیز دلم
این چ حرفیه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** *****
******
**** *** ****
*** ******* ** ***** ***** *** **** ****

سانسور
باید اتفاقی برات افتاده باشه نه؟؟؟
بمیرم الهی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*****
***** ****
**** ** **** **** ** ****
*** ***** ** ** ****** *** ****** **** ****** **** ** *** *****
** **** *** **** ******** ****** ****** ***
****** **** ** *** *** ***** *** **** *****
** ***** *** ******
********
ببین عزیزم تو فقط ادمای مناسب رو پیدا نکردی
من چهار نفر رو دارم
تو هم میتونی داشته باشی
فقط خوب اطرافتو نگاه کن
ب خودت تلقین نکن
جامعه جامعه وبی نیست خیلیا بی رحمن اما ن همه
اره میدونم میدونمـ...
من خودم اینارو درس میدم
ولی.....ن.....م......ی......ش.....ه
میام میزنم تو سرتاااااااااااااااااا
هی بگو نمیشه تا نشه
انقدر گفتی ک نمیشهههههههههه
بگو میشه ک بشهههههههههههههه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
************* ***** *** ** ******* ***** ******
**** **** ****
*** *** ** ******** *** ***** **** ******
** *** *****

سان کن
خیر باور نمیکنم
فقط تصور کن ک اتفاقی بیفته براشون
تو ذهنت بسازشون
برو توش محو شو
بعدش احساساستو ببین
نه واقعا تنهام....
کلا هیچ دوستی حتی معمولی ندارم😐
خب برو دوست پیدا کن
همه ما از اولش تنها بودیم
خودمون برای اینک تنها نباشیم دوست پیدا کردیم
دنبال کسی باش ک اخلاقیاتش بهت بخوره و باعث آرامشت باشه و بهت دلگرمی بده
همچین کسایی وجود دارن
تو باید بری پیداشون کنی
من کلا..
وایسا وقتتو نمیگیرم؟
اشکال نداره حرف میزنم؟؟ناراحت نمیشی؟
ن ناراحت نمیشم
فقط دارم با کامپیوتر دانشگاه میام
کسی اومد خواست کامپیوترو باید برم
برا همین جلو جلو میگم اگ غیب شدم ببخشید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* **** **** ***********
**** **** **** *** *****
** ***** **** ******* ** ***** ******
**** **** **********
ببین انسان اینطوریه ک هرچی ب خودش تلقین کنه سرش میاد
برا همین اینطوری نگو هیچ وقت
چیزای خوب بگو ک برات پیش بیاد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** *** ***** ****** ***** ***** *****
*** ***** ***** *****
******
وا این چ حرفیه
ما ارمیا چی ایم پس؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***********
** *** * ****** ****
******* ** **** ***** ***** ***** ** ******** *** *** *****
**** **** ******* ***** **** *** ***

سانسور
عه اینطوری نگووو
چون الان ناراحتی اینطوری فکر میکنی

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ******* **** ******* **** ******
*** ** ******* *****
*******
*** ** **** ***** *******
** *** **** ***** ******* ***** ******** ***** ***** **** **** *** **** *******

سانسور
اره
اینطوری اسیب میبینی
ظرفیتتو ببر بالاا
جدی میگم

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** *** ** *** **** ***** *** ****
** ** ****** ** *** **** *******
*** ****** **** *** **** **** *** ** ****
*** ** *** *****
**** *********

سانسور همش
ایگووو
بیا بقلمممم
همه میگن این حال نیز میگزرد...ولی گفتنش با انجام دادنش خیلی فرق میکنه...
میگذره میگذره...
ن فرقس نداره چون من تجربش کردم
الان چون تو اون شرایطی اینطوری فک میکنی
حالت بهتر میشه و میفهمی ک گذشته
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مسخره..😁
** *** ** **** ** *** ** ********* ****
سان کن(ببخشی تو زحمت میفتی همش..)
😂😂😂😂
کنچانا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** *******
*** **** ***** *****
** **** ******* **** *** ****
**** **
هعی روزگار
سیما‌؟
بله
سیما؟
یعنی انقدر حرف زدن باهام سخته؟
رفته بودم ناهار خب
سیما هستی؟
یسسسس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** ** *** ***** *** *** *** *** ****
*** ** ****** ****** ***** **** ** **** *****

اینو کلا سانسور کن
ن چرااا من باید اینطوری فر کنم اخه
گوش میدی؟😭
ن
میخونم 🙄😁😂
من همیشه این جمله رو میگم که از هرکس توقعه هر بدی رو داشته باش و از هیچکس توقع هیچ خوبی نداشته باش......
ولی خودم هنوزم با هر بدیه کوچیکی به شدتتتتت عصبی و ناراحت میشم حالا بدی هم نباشه بی تفاوتی میکشتم....
الهی چیشده؟؟
نه کلا واسه نت پرسیدم...
نت نمیخوام
هیچچچچچی نمییییی خواااااامممممممممم😭😭😭😭
عههه
چیشدی؟؟؟؟
اره لاو بی تی اسم.....
خوب شد چون نمیتونم به عنوان یه فرد دیگه بحرفم چون من خودمم.....
ایگوووووو
لاو بی تی اس کیه؟
ببخشی اونطوری صدات کردم خب......
خواهش میکنم
چون نمیدونستی اشکالی نداره عزیزم
توروخدااااا
دارم میترکمممم
چرووو؟
میشه یکی با من حرف بزنه؟😐
جواب کامنت قبلیتو بخون 
کسى اینجاست؟؟؟
(و صدایش اوکو(اکو)مى شود) 😂😭😂😭😂😭😂😭
یس
اینجا تخلیه گاه آرمیاس دیگه؟
بزار افراد جدیدى که به سایت اومدن هم سایتو بترکانن
باشه دیگه خداحافظ البته سلام نکرده بودم
سلاممم
خوبین؟
آنیونگ سیو جونن بنگتن سونیاندان هوانگم مکنه جون جانگ کوک آمنیدا
کره اى را پاس بداریممممم
و پارسى را پاس ندهیم
اهم خواستم بگم که خلیج پارس نه فارس چون عربا نمى توانند پ را تلفظ کنند آن را ف نامیدند
سارى فور تاکینگ توو ماچچ
اند توو ماچچچچچ(بوس) فور یو
بعله... 😶😶😶😶👍
منه بدبخته بیچاره ى فلک زده نمى تونم دانش کنممممم
پلیززز هلپ مى
درس و مدرسه هم به طرز زیبایی گند میزننو میرینن تو زندگى و استعداداى آدم
ببخشى دلم پرهههه
لت ایت اوت
عررررررر
از کنکور متنفرم
اااى خدداااا
من میرم خودکشى میکنمممممم
نه باباوو
خالی کن دلتووو
همه از کنکور متنفرن
خودتو نکش 
به دست زمان بسپر ✋

ولى من نمیتونم بدانمش..(دانلودش کنم)
چک شد
مشکلی نداشت
Neon????
تو همون نئونى هستى که من میشناسم یا نه؟
ببخشى اگه اشتباه گرفتم من کلاااا اشتبا میگیرم همروووو
😅😅
برای نئون
در پاسخ به لاو بی‌تی‌اس
آره قسمتی که برا ۲۰۱۵ بوده اون کارو انجام میدن
سال ۲۰۱۶شم ب طرز زیبایی گند میزنن ب فایر😂
کلا قشنگه
ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
خواهششششششششششششششششش ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍
سلاااااااااااااااااااااااامممممممممممم
خوبینننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟
اینجا همون جاست که آى نید یو رو ووکالو رپلاینشو جابجا میکنن؟
مرسسسسسسسسسسى
همیشه میخواستم بپرسمممممم
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
هدیه پاشا
یه سوال زیرنویس فارسی ندارن؟؟؟؟
نمیدونم راستش نگشتم هنوز دنبالش
یافتمش میذارمش 😁✌️
ببخشید زیرنویسش هم هست یعنی کی قرار میدین میانج که انقد درخواست دارم
سلام
اگر پیدا کنیم قرار میگیره 
سلاممم چتو متوریی سیمااا.موتونی بیای هنگگگ؟؟
سلاام
یس فقط تو خیابونم ممکنه اندکی در ج دادن تاخیر داشتی باشم 😊
سلام ...... ببخشید ران بی تی اس تموم شده ؟؟؟ :(
سلام
امم احتمالا فصل جدید در راهه
تموم نمیشه ران فقط شروع نشده 😁✌️
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
قدیمی؟؟آره فکر
کنم
از قدیم بوده تا 2017 اگ اشتباه نکنم 🤔😁
وای خدا میدونه چقدر گوگل و یوتیوب رو برای این برنامه درو کردم :)( چینچا کومایو
خواهش میکنم عزیزم 😍😍😍❤️❤️
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
چیه؟

همون برنامه ای ک همه دور میز میشینن و شوگا مجریه و حرف میزنن
فک کنم تیکه هایی ازش رو دیده باشی 🤔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.