بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS (방탄소년단) – Stay Gold

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۳۰ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۲۲
  • ۱۴۱۴۷

چقدر قشنگهههههه  ಥ⌣ಥ 😭 وای اصا انتظار نداشتم  قلبم جر خورد کهههه

.

Title : Stay Gold
Album: Map of the Soul: 7 ~The Journey~
Artist : BTS (방탄소년단)
Release Date: 2020.06.19
Genre: JPOP
Language: Japanese

‍‍‍..............

دانلود با کیفیت:

320Kbps | 10M

128Kbps | 4M

لایو استریم:

 SoundCloud

اسپاتیفای

(دوستانی که اکانت دارن حتما استریم بزنن)

2020-06-19

.....

 لیریک فارسی آهنگ Stay Gold از بی‌تی‌اس :


تو دنیایی که سرده
باید خودت باقی بمونی* اوه بیبی آره

مهتاب دلربا
یه شب بی خواب دیگه
با نور مهتابی که به سمتته
میتونم درون قلبت رو ببینم
آروم و بی سر و صدا میام درست پیشت
قبل اینکه متوجه بشی نزدیک میشم

از ناخالصی خبری نیست
چشمات الماس ان
زیبا تر از جواهر دیگه ای
مدام جذب میشم، واقعا
دیگه نمیتونم چشم ازت بردارم

حتی عقربه ساعت هم وایمیسه
اوه بذار بدرخشه

خودت بمون، حتی توی خوابام
خودت بمون، ما به دنبال هم میگردیم
خودت باقی بمون
فقط میخوام لمست کنم

خودت باقی بمون، همه چیزت
خودت باقی بمون، قلبم و تسخیر میکنی
خودت باقی بمون، میخوام به دستش بیارم

خودت باقی بمون ×۳
همیشه تا ابد خودت باقی بمون

بدون اینکه متوجه بشی
آروم نزدیکت میشم
بیبی دارم بهت هشدار میدم
وجود بی دفاعت
آروم توسط من گرفته میشه
حالا عمیق ترین بخش هات

خاطرات با ارزش اینجوری سریع میگذرن
اوه این یه رازه

خودت بمون، تا وقتی اینجایی
خودت بمون، دیگه هیچی نمیخوام
خودت بمون، خودت
فقط میخوام تو آغوش بگیرمت

خودت بمون، عشق بی پایانه
خودت بمون، درخشانه
خودت بمون، بیشتر از هر ستاره دیگه ای

خودت باقی بمون×۳
همیشه تا ابد خودت باقی بمون

اول چشمات رو ببند
چیزی نگو
من قلبت رو میدزدم
مثل جادو
اگه معجزه اس، بهت نشون میدم آره
دستت رو دراز کن

خودت بمون، حتی توی خوابام
خودت بمون، ما به دنبال هم میگردیم
خودت باقی بمون
فقط میخوام لمست کنم

خودت باقی بمون، همه چیزت
خودت باقی بمون، قلبم و تسخیر میکنی
خودت باقی بمون، میخوام به دستش بیارم

مهتاب که سر بیرون آورده
نمیذاره امشب بخوابم
دستت محکم تو دستم گرفته شده
نمیخوام رهاش کنم
خودت بمون آره

* عبارت "Stay Gold" به معنای این هست که خود حقیقی ات باشی، عالی، بی گناه و معصوم

ترجمه از [@Kookieland]

دسته بندی :
 Music ترجمه

دیدگاه ها [ ۶۸ ]

ببخشید نمیشه حداقل آهنگ هارو هاردساب بزنین؟با لیریکاشون
یا نمیشه حداقل یه سایت یا کانال خوب بهمون معرفی کنید که داشته باشه؟
تو تل و یوتیوب و اینا نه:(♡
سلام نقطه شه
متاسفانه نمیشه چون ما اورجینال آهنگ هارو میزاریم 
اهنگ your eyes tell رو نمی زارین
هر جا گشتم پیداش نکردم
قرار گرفت
اهنگ your eyes tell رو نمی زارین
هر جا گشتم پیداش نکردم
سلام
قرار گرفت 
چرا ب نظرم یوتوب آرمیا ادیتای قشنگی واسه اهنگایی ک ام وی ندارن زدن. اگه بخوای میتونم حداقل تو پیدا کردن ی ویدئو مناسب کمکت کنم؟ چون خودم خیلی سخت گیرم واسه همین هی ب شما اصرار میکنم 😅ک این بهش ساب فارسی رو بزنید چون ترجمه جاهای دیگه زیاد درست و یا روون نیست متاسفانه😥
بزار یکم سرمون خلوت بشه
ایشالله میترکونیم
اره منظورم همون سافت ساب زدن رو ویدئوهاست. واییی عالی میشه خیلی ممنون از الان کلی ذوق دارم.
پیج اینستا منظورم بود ک قبلا داشتین🤔
دقیقا برنامشو دارم منتها خیلی سخته پیدا کردن ویدیو :((( 
اوهوم اون فعال نیست ^^
Slm 🖐
Mn ful albom bts o mikham

Mikhastam beporsm shoma arshivetoon kamle?

Vaaaa inke age nist lotfan ye manba khoooob bhm
.moarefi konid
mmnooooonaaaaaammmmmm
pishapish❤
سلام تو قسمت البوم سایت همشون هست
# e.t
ایشاللە تو هم قبول شی عزیزم😘😊😗
ببخشید یکم دیر دیدم کامنتتو واسه همین دیر جواب دادم
وایی😭😭🥺🥺موزیک عاااااااااااهیییییییهههههخخ😍
خیلیییی 😭😭😭
نمیشه برای این بخش جدید ادمین بگیرید؟؟ مطمئنم هستن افرادی ک تمایل داشته باشن من خودم اگه فن پیج اینستا نداشتم حتما داوطلب میشدم😥
میشه حالا لطفا ی اعلامیه بزارید؟؟ امتحانش ک ضرر نداره🙏💜
راستی پیج اینستاتون دی اکتیو شده؟ پیداش نمیکنم🤔
کدوم بخش؟
لیریک زدن رو ویدیو؟ اگ اینو میگی ک تو فکرش هستم
پیج رو آره فک کنم
ایشالا بزودی منتظر پیج و چنلمون باشید، بزودی منظورم یکی دو ماه دیگس 
سلام جیسوگ شی.ام وی آهنگ Stay Gold کی میاد؟
NIKIمنم مثل تو امسال تیزهوشان دارم
انشاالله هردومون قبول شیم
اقا لطفا لطفا ی بخش بزارید اهنگا یا ام ویا رو با سافت ساب (ساب چسبیده) بزارید چون واقعا هیچ جایی ترجمه هاش دقیق نیست مثل اینجا. لطفا اینکارو انجام بدین چِبَل🙏😥💜💜
من بارها این پیشنهادو دادم
فکر نکنم برسم این کارو کنم :(
یه ربع یبار چک میکنم اجرای این اهنگو گذاشته باشین♡♡♡
واااای این اهنگو خیلی دوس دارم:)))

همه برنامه های بی تی اسو دانلود کردم که ببینم تو تابستون دودیقه رفتم بیرون خواهرم زد رو دلیت همش حذف شد://////

واقعا معنای بدبخت بودنو درک کردم:(

فک کن ران با او عظمت حذف شد:/
تنرمتیرمنتی رعتحخ عتخلحی گثحخقل 
چطوررررررررررر تونستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


واااااای نیتیدللرناقثنلداقن
اگه رانای من دیلیت شن انگار زندگیم دیلیت شده
سه روزه این آهنگ منتشر شده من الان فهمیدم😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯😯
ایگوووووووو
واییییی عاشقشم😘😘😘😘😘😭😭😭😭
چقدر ترجمش قشنگه آهنگش بی نظیر بود هرچقدر گوش میدم سیر نمیشم مخصوصا اون تیکه آخرش😍❤️
سلام اگه زحمتی نیست میشه وقتی امتحان هاتون تموم شد تلفظ اهنگ still with you و این اهنگ رو بذارید ممنون 🙏☺
واااااااای خدا چه خوبه 😥😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭ILove you bts😍😥😥😭😭خیلی خوب بوددددددد
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍
واااااااای خدا چه خوبه 😥😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭ILove you bts😍😥😥😭😭خیلی خوب بوددددددد
سلام ورودی تیزهوشان راحت
وای این آهنگشو خعلیییی خوبه مثله همیشه معرکست😻😻😻😻😻😻😻😻
عالیهههههههههههه
وووووووااااااااااایییییییییییییییییییی‌‌..... ااااااااااییییییییییننننننننننااااااااععععععععاااااااااااااللللللللللللیییییییییییینننننننننننن.......⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩⁦:-)⁩😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خیلی خوشمله... دلمو آبید 🤤😋🤞🏻🤟🏻🎊 مُردَم ازبس عر زدم 🤯
ببخشید تلفظش رو هم میشه بزارید ؟!
ممنون🙏
عرررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭رررررررررررررر

لعنتی عالی بودددددددددد چرا انقدر خوبن این هفتا فرشتههههههههه عشقای مننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
سلام اون لینک اولی برا چیه؟
عشقن اینا خدایااااااا عشقن اینا عشق فداشون بشم امیدوارم هر روز موفق تر از دیروز باشن با فردا های درخشان آمین
جیمین عشق اول و آخر کنه فداش بشم
جرررررررر خوردم من😘😘😘😘😘😘😂😂😍😍😍😍😍💜💜💜💜❤❤❤❤❤💕💕💕💕🌠🌠
کی کی جون عزیزم شما بیشتره وقتت رو تست هوش کار کن چون همونجور که خودت میدونی از پارسال آزمون شما دیگه تحصیلی نیست و تحلیلی هست من خودم پسرعمم و دختر داییم قبول شدن و همش تست هوش کار کرده بودن، زمان خوده من همش سوألای کتابای درسی بود ولی واسه شما کلا فرق کرده که اینجوری خیلی بهتره، موفق باشی عزیزم گفتم بد نیست که اینارو بهت بگم😘💖
هوووو من امتحانام تمومید هورااا🎆🎆🎇🎇🎇🎉🎉
جیسوگا،سیمایی شما هنوز حالا حالا ها دارین فک کنم😐😭😭😭😭
تا شما بیاین من دیگه باید برم جمع بندی کنکور😑😭😭😭
هرچند من چندان پایبند نیستم😁😁
من تا اواسط مرداد ماه امتحان دارم :"))))))))))
الان تو فرجه هامم :"))))
خوش بحاالت
ویییییییییی چرا اینقد خفنن؟عرررررررررر :")
در افق محو میشم
راسی سایتتون خ خوفه وقتی سایتتون رو پیدا کردم داشتم از خوشحالی خودزنی میکردم:")
سلام
پلیییز بنگتن بمب‌ جدید رو بزارید🙄
با ترجمههه💜
سلام عزیزم
قرار گرفت ^^
واهاییییییییییی😍من مردم یکی منو بگیره🤯☹️😭
مگه میشه صدا ها هر روز جذاب تر و بهتر واخ واخ واییی🤕🤩
قربون مچم نامجون بای اون صداش واهای😱
قربون همه شونننننننن تک تک اون صداهایی مه از تار های صوتیشون میان بیروون خدااا🤩😭من دیگ رد دادم🤒
سلام سایتتون شدیددددددددد عالی
ممنونم
میشه متن کره ایش هم اگه امکانش هس بزارید؟ ممنون
سلام
میگم بچه ها میدونستید تهیونگ و بقیه اعضا چن وقته اصلا تو فاضلی مجازی نیستن ته خیلی ناراحته
همش هم به خاطر همین دادناست توروخدا بیاید یه کاری کنیم اونا دوباره خوشحال باشن 🥺
وای لعنتیییی
من مردم *_*
هنوز گوش نداده دارم دور خونرو میدوم
امروز آخرین امتحانمو میدم ×_×
میام تو سایتتون چادر میزنم
سلام جیسوگ شی :)
و بقیه ادمینا ( سیمول شی که تو همه ی سایتا میبینمت -_-)
لطفا با قدرت ادامه بدید :)
تا تیر ماه منتظر همتون میمونیم
نمره های خوب خوب بگیرید و برگردید ^-^
!Fighting *-*
ییییاااااا( به دویدن ادامه میدهد)
برای من باز نمیشه
واااای خداااا....من دارم میمیرم... رو سنگ قبرم بنویسین قاتلان هفتن بنگ تن|:
@-@خدایا قسمت کن ی بار فن ساینشون در خدمتشون باشیم😃
و همانا که مرگ راحتتر از سینگل یهویی گوش دادنه 😓
نه تنها هارت هارا اتک زده، بلکه مغز را دیوانه کرده!
واتتتتتتتت ددددددددد فاککککککککک؟؟؟؟
این دیگه چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا همه آهنگهای بی‌تی‌اس خداس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اَیی دهنتونو. من دیشب دانلود کردم و گوش دادم تو ماشین داشتم باهاش دیوونه بازی در میاوردم:)))))
هنو بیت آهنگ تو گوشمه:))))
So ARMYs please don't forget stream. Stay gold💖
Take care of yourself, please. Boys still need us:)
Jisog shii thanks for everything luv❤
Sima shii thank you❤
Julia shii thanks❤
Be shii thanks❤
Koreanlovestar thank you❤❤❤
Gamsa habnida Sara habnida❤❤❤
An nyeong❤❤💖💖💙💙💜💜
آنیو
اممم..من تازه آرمی شدم..میشه بپرسم چرا این آهنگ رو از آلبوم جدید دادن بیرون؟
کومائو
نه تنها هارت هارا اتک زده، بلکه مغز را دیوانه کرده!
واتتتتتتتت ددددددددد فاککککککککک؟؟؟؟
این دیگه چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا همه آهنگهای بی‌تی‌اس خداس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اَیی دهنتونو. من دیشب دانلود کردم و گوش دادم تو ماشین داشتم باهاش دیوونه بازی در میاوردم:)))))
هنو بیت آهنگ تو گوشمه:))))
So ARMYs please don't forget stream. Stay gold💖
Oh my heart😢😢😭😭😭😭
اپلیکیشن اسپاتیفای تو گوگل پلی نوشته در کشور شما در دسترس نمیباشد.
چرا ؟
هر کارم میکنم نمیاد
راستی ترجمه هاتون حرف نداره👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
البته این اهنگ ترجمه کوکیلنده نه ما ^^
دانلود نمیشه چرا😭😭😭🤤🤤
چک شد مشکلی نشد
واهاهاهاااااای من ذووووب شدم💕💕💕💕💕💕💕

عررررررررررررررر 😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😶😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
آخ هارتم پودر شد😢😢😢😢😢😢💜♥
نمیشه تمام احساست رو با گوش دادن این آهنگ بیان کنم😐بنگتن روز به روز بیشتر قلبو تسخیر میکنه شاید همشو کرده😐جاست استی گلد🤘💜
Cm میگم از کجا میتونم بفهمم کجاشو کدوم میخونه یکی میگه من نمیتونم هنوز صداشون رو تشخیص بدم😂😐
ببخشید ام وی نداره؟
اگ داره بزارین لطفا
Fond BAD BOYY ... ⚡️
استی گولد 😿😿😿🍒
جدی من با یه قلب ضعیفه ب فاخ رفته چیکار کنم !؟ 😿💔
باید برای استریم زدن تو sound cloud فقط اهنگو گوش کنیم؟البته میدونم ک باید لایک هم بکنیمممم😊😊
سونگ جی سوپ
Oh my hearrrrrrrrrt😰😰😰
وای مرسییی چقدر محشره این آهنگ چشام پر اشک شد به خصوص اون قسمتی که جیکوکم خوندن😵😵
جیسوگ جان می دونم که سوال بیشتر از حد مسخره ایه ولی می خواستم بدونم کی قراره آهنگ فارسیشون رو پخش کنن؟؟؟؟😂😂😜😜😜😜😝😝😂😄😄فحش نده سوال بود😄😄خخخخخخ💜
اگه با آرش ft بدن اهنگ فارسیشونم به احتمال زیاد در میاد 😂😂

راست میگی 😂😂😂😂
کوماوو :-)
راستش خیلی کتاب دارم همشو خوندم انقد خوندم و انقد که تست زدم دیگه دارم میمیرم
ولی خب راستش هنوزم استرس دارم اما باید امید داشته باشم و بیشتر بخونم تا همه رقیب ها رو از سر راه بردارم مرسی راهنمایی کردی جیسوگ جون
سلام پلیییززز بنگتن‌بآمب جدید رو با ترجمه بزارید💜⁦🙏🏻⁩
یع سوال
تاریخ دقیق تموم شدن امتحانا رو میدونید؟
البته منظورم امتحانای ادمینای این وب نیست منظورم امتحانات کل کشوره
چون تو این ایام مترجم ها نیستن ادمینا نیستن کلا کسی نیس
منم که خرشانس چون ابتدایی هستم امتحان و این جور چیزا ندارم
ولی فقط یه امتحان (تییییییزهووووشاااان)
جیسوگ برام دعا کن تو رو خدا که قبول شم خیلی استرس دارم
دقیقا یه ماه دیگه امتحان میدم :'( واااای
برای من ک اخر تیره
ازین کتابای تست مخصوص ازمون های ورودی نمونه دولتی و تیزهوشان بخر و هر روز دوتا ازمونشو بزن و به مدت دو ساعت صحیحشون کن و اونایی که بلد نبودیو یاد بگیر (مخصوصا ریاضی ایناشو ، چون یه سری راه حلای جدید توش هست)
اینا رو یاد بگیری بهت قول میدم صد در صد قبول میشی
فاخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ محشررررررررررررررر بودددددددددددددددددد لاحناتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

شکوفه گیلاس
جریانش چیه؟:|
من یک تازه آرمی شده میباشم و هیچی از این جور چیزا سر در نمیارم:///
این مال آلبوم جدیدشونه؟
چرا الان این آهنگ رو دادن بیرون؟
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭خیلییییییییییییییییییی خوبنننننننننننننننننن لنتیاااااااااااااااااااا عرررررررررررررر ام ویش بیاد سکته میکنیم ک😳😭😭😭😭😭
من بی گناهو معصوم نیستم🤣🤣🤣🤣🤣
خیلی دلت واسم تنگ شده بود جیسوگگگگگ؟🤣
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 جان مننننننننننننننن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
دوستان استریممممممم اسپاتیفای
اگر شما 24 ساعت بدون توقف اسپاتیفای آهنگ گوش بدین حداکثر یک گیگا بایت اینترنت مصرف میشه پس خواهشا استریم کنین :)
میخواین رکوردشکنی کنیم :*
قلبا رو اتک دادد کههههههههههههههه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
جیکوک اخرش منو یاد تو انداخت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.