بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS (방탄소년단) ‘Life Goes On’ Official MV : on my pillow

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۰۲ آذر ۹۹ ، ۱۹:۱۳
  • ۱۸۵۹

BTS (방탄소년단) ‘Life Goes On’ Official MV : on my pillow 

1080P | 55M

720P | 25M

480P | 15M

لینک یوتیوب 

2020-11-21


گایزولا لایک و استریم رو فرگت نکنید ^^🔥

برای اونایی که نمیدونن این چیه: این یه ورژن دیگ از موزیک ویدیوعه. (مثلا مثل ورژن بی ساید دینامیت)

دسته بندی :
 .......................................... BTS

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

سلااام دوباره به ادمین جااااااان
خووووبی؟؟
نمیدووووونم:'(
امتحان کردم ولی مشک از مرورگرم نیست.واس من راحتتره
نه خدانکنه
دوباره تلاش خدومو میکنم
بازم ممنوووووووووووونم
ادمین جاااااااااااااااانم
میشه لینکارو تو اپلود بوی بزاری لطفااااااااااااا
ممنوووووون میشم جووووووووونم
با پیکوفایل دان نمیشه
همینطور زیرنویسارو
اونارم اگه زحمتی نیست لینکاشو بزار اپلودبوی
خیلییییییییییییییییییییی مرررررررسی
سایتت واااااااااقعاااااااااااا حرف ندارهههههههههههههه♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥
چرا با پیکو دان نمیشه هانا شه؟
بقیه مشکلی نداشتن باهاش حس میکنم مشکل از مرورگرته
چون واقعا نمی تونیم زیرنویس هارو داخل آپلود بوی بزاریم چون دانلود کردنش واسه ارمیا سخت میشه و اونوقته که فحش بخوریم😂

لاویو 💜 سعی کن بگردی ببینی مشکل از چیه . چون بقیه راحت اینارو دان کردن 
سلاااام
ادمین جااااااااااانم
نمیااااااره
اخه چرااااااا:-(:'(
سلام
با ی مرورگر دیگ امتحان کن هانا جان
سلام علیکم
پسرا دیشب ۳،۳۰ صبح به وقت ایران در AMA's اجرا داشتن
در یو تیوب پیدا نکردم میشه شما اجرا و مصاحبه شون رو قرار بدین
سپاس💜⚘
خییییلللللللییییی جذابهههههههههههههههههههههه

😄😄😄😄😄😄😄😀😀😀😀😀😃😃😃😃😅😅😅😅😅


🤗🤗🤗🤗🤗🤗مرسیییییی

سلااااااااام...
عااااااااااااالی مث همیشه..😍😍😍
سارانگهه..😘😘😘
فایتینگ..🙌🙋😍
اتاق هوپمین :))))))
معذرت میخوام فکر کردم نزاشتینش😥🙏🙏
سلام مرسییی سایتتون عالیه 🥰🥰
میشه لطفا مصاحبه با بی تی اسم بزارید ممنون
فقط اونجاییی که برای عکس گرفتن ،وی یکم رفت اونور تر جای شوگا😥😣😍
گاااااااااااااد من هنوز تو شوکم دیگه طاقت ندارم 🤦🏻‍♀️🥺
اصن من میرم👩🏻‍🦯
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.