بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۰ ]

سلام عزیزم
توی اون یکی kpopkbs همه ی اجراها بی تی اس رو با کیفیت 1080 گداشته اونی که شما گذاشتی مال kbsworld هستش که تا کیفیت 720 داره میشه کیفیت 1080 رو هم بزاری
ممنون میشم کیفیت 1080 رو هم بزاری
Winter ❄ Girl
راستی چرا قسمت درخواستی بسته‌س؟
من میخواستم بگم لطفاً خواهش میکنم کل کنسرت ومبلی لندن که آرمیا اونجا سورپرایزشون کردن رو با کیفیت بالا بذارید... هیچ جایی نذاشتن 😭
Winter ❄ Girl
سلام و با تشکر از سایت خوبتون ❤
یلداتون مبارک 🍉💃
راستی میخواستم بپرسم میشه یه لینک هم بذارید برای دانلود کل اجرا ها به صورت چسبیده؟ ممنون ❤
فدایت عزیز
یلدای گذشتت مبارک 
نمیشه عزیز...
سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم میشه یه اجرای از آهنگ جیمین فیلتر بزارید هر کجا که گشتم اجراشو پیدا نکردم بااینکه میدونم که اجرا از آهنگ فیلتر داره ممنون میشم اگه واسم بزارید . ممنون بخاطر سایت عالیتون
عزیز فیلتر فقط ۲ بار اجرا شد ک اونم توی اخرین کنسرت انلاین بود ک مام کنسرت انلاینو گذاشتیم 
هلووو همگانننن
چه طوریایینن ؟؟

آیا میدانستید من بیشتر اوقات که I need you را میشنوم گریه ام میگیرددد ؟؟
یعنی انتظار نداشتممم کهه i need you رو هم اجرا کنن ... فکر میکردمم حالاا یا همون dynamite یا نمیدونمم On و Life goes on رو میرنن ولی یهووو اتککک زدن کهههه ... منم گریه ام گرفتتتت . البته همون اولاش بعدش دیگه ذوقق کردمم یه آهنگ قدیمی رو دارن میرنننن
و امیدوارمم حال شوگاا زود زود خوب بشهه ، خسته شدم از بس شمردممم و 6 نفر بودن :(
و اینکه به جیسوگ باید نوبل و اسکار داد جدیی . به قول خودش سرش به اندازه موهای سرش شلوغهه ولی بازم سریعع میذارهه عین میگ میگگ 😂😂😂😂😂
های عزیز خوبی؟؟
منمم شوکههه شدمممم کهههه ، ای نید بو رو خیلی دوس دارممم .. عجیب دوس دارمم 

اری امیدوارم منم شوگا زودتر خوب شههههه 

😁😁 اره جدی سرش شلوغم باشع میزاره همه چیزوو ولی کارش درسته
سلام خسته نباشید ببخشید میشه فیلم جدید bts ، Break the silence رو همراه با ریکشن bts به فیلم رو هم بزارید
مبزاریم فیلمو امم ری اکشنو نمیدونم شاید اونم بزاریم
سلام🌹
ببخشید میشه اسم اون برنامه که بی تی اس کنسرت رایگان داشت که بعد اعضا رفته بودن خودشون مردم رو دعوت میکردن که برن کنسرتشون بگین؟ خیلی دنبالش گشتم ولی پیدا نکردم🥺 ممنون میشم😊💜
راستی قالب وب خیلی قشنگ شده دقیقا مناسب این فصله😻💜
سلام ایسان شهه
اگه ااشتباه نکنم امریکن هاستل لایفه


😻 کومائوووو
ببخشید break the silence جدید اومده؟🤔
میشه لطفاااا کات جایزه بردنشون هم بزارید؟💜💕
من یهو دیدم آی نید یو رو دارن اجرا میکنن اصا حالم یه طوری شد😂دیگ گریه زاری بود😂
خیلی اتککک بدی بودددد
سلام 😐
حاجی من پنجاه سال پیش یه سوال پرسیدم فک کنم هنوز ندیدی 😐😂
درباره فستا بود
عزیز من حقیقتا جواب سوالتو نمیدونستم گذاشتم ادمینای دیگه اگه میدونن جواب تو بدن
tomarrow جانگکوک و bts cypher pt2 triptych جین آهنگ جدیدن؟
یاسمین zari
ببخشید من نمی دونستم اما این چند روز اعصابم خورده نمی دونم شوگا حالش خوبه الان ولی چا نمیاد تو فستیوال ها کی حالش خوب میشه
ببین عزیز همه ماها دوس داریم شوگام باشه تو اجراها ولی سلامتیش بیشتر مهمه شاید خوب شده باشه اما بازم بیشتر باید ب خودش استراحت بده تا کاملا خوب بشه   جوری نشه ک چند وقت بعد دوباره شونه ش درد بگیره 

یاسمین zari
یعنی اینا تا شوگا اسیب دیده همه جا کنسرت میذارن
یاسمین جان این مراسمای فستیوال اخر هر سال برگزار میشه و پارسال و سالهای پیش هم بود و بنگتن هم حضور داشت ، ربطی ب مصدومیت شوگا نداره که بخوایم یگیم قبلا نبوده و الان هست
سلام عزیزم
میشه کاور استری کیدز که آهنگ بی تی اس کاور کرده بود
در مراسم کی بی اس گائو 2020 بزارید
لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا
خسته نباشید 💕💕💕💕
سایتتون عالی👌👌👌👌👌
موفق باشید ❤️❤️❤️❤️
عزیز اینجا فقط بنگتن قرار داده میشه 
میتونی سایت های کیپاپ درخواست بدی ولی اینجا نمیشه قرارش داد💜💜💜
I'm a bad girl❤❤사랑해❤❤BTS#jk
سلااااااااام...
واااااو کوماوو که گذاشتی لاولی...😘😘😘😍😍😍
و قالبتم که عوضش کردی فوق العاده زیباس...😍😍😍
فدایتتتت بد گرااااا 
😍😍 خوشحالم خوشت اومدههههه گرچه کار جیسوکه
سلام ^_^
یه لحظه اومدم تو سایت تم رو که دیدم هنگ کردم
فکر کردم اشتباه اومدم
بعد دوهزاریم افتاد 😂😂
خیلی خوب شده

من یه سول داشتم
احیانا اجراهای KBS هم مثل ماما از قبل ضبط شده بودن ؟
ن عزیز قالب عوض  شدهععع 
ایگو کومائووو 

امم نمیدونممم شاید ...
1080 داره ها
i need you*_*
نمیدونم چرا هر وقت آهنگ های قدیمیشون رو میخونن من اینقدر قلبم اکلیلی میشه
و مخصوصا این آهنگ...
واییی یکییی مثلل من 🤧🤧🤧
لنت من ای نید یو شون رو خیلی دوستت دارمم حتی از خیلی از اهنگای تایتل البومای دیگه 
اصن وقتی گوشش میدم ی حس خاصی بهم دست میده😭😭😭
اوووووووووووف ماشالله به سرعت عمل مرسی مرسی
جیسوکک شبیه میگ میگ عمل میکنه اینقد زود میزاره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.