بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۵ ]

سلام لینکا خرابهههه
زیر نویس با فیلم هماهنگ نیست چک کنید لطفا
خودت با پلیرت هماهنگ کن
بلد نیستی گوگل سرچ کن 💞
سلام خسته نباشی😄میگم چرا اصلا مصاحبه های جدید پسرا نیست داخل سایت؟؟خیلی خیلی مصاحبه داشتن ولی هرچی میگردم نیست میشه اونارم بزاری😔مرسی 😙
سلامم
من این همه جذابیت رو کجای دلم بزارم
من این تیپ دهه شصتی رو کجا بزارم
من میرم از بنگتن شکایت میکنم
از.داعش بیشتر کشته میدن

.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام یک بار وی توی توییتر درباره برنامه و رویاهایی که آرمیا برا زندگیشون دارن میپرسه و یکه میگه من درس میخونم،این شغل را میخوام و...
ب** *** **** ***** ** **** ** ** ****** ****** ***
**** ***** **** ** **** ****** ***** ****

*


*


** ** *** **** ** **** ** *** ****
******* ** *** ****** **** * ****** *** *** ** **** ** ***** *** **** ***
***** **** *** ** **** ***** ****

شما چی فکر می کنید؟
*REAL
نظری ندارم 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.