بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۸ ]

آهان😯
(چه قدر اسگلم پس )
😂
خواهر و مادر و تمامی اقوام منطق 😐
چرا اسمش ۷ ثانیه ست
بعد زمانش ۱۰ دقیقه؟
وات د فاز؟
هر سوال 7 ثانیه فرصت برای جواب داره
سلام وبتون عالیه=)
اما ای کاش با آپلود بوی نبود
سلامم😍💞
درک میکنم اما کاش میتونستیم
عاااااااااالللللللللللیییییییییی بببببببووووووووودددددددددد ممممممممممررررررررسسسسییییییییی .
یک سوال .
از زیرنویسش بعد دانلود چجوری استفاده کنم .
کومائویووو ، یور ولکامم

راه های مختلفی داره 
ساده ترینش اینه که ، اسم ویدیو و اسم زیرنویسو یکی کنی و توی یه پوشه بزاری
وقتی پلی میکنی ، زیرنویس خود به خود میاد روی فیلم
Army From Another World
جیس....
واقن برات متاسفم-_-
به این زودی یادت رفت|:
توی کامنت قبلی جای یچیزی خالیه!!!
چجوری نفمیدی نمیدونم|:
یه چیزی که همیشه هست ولی تو کامنت قبلی نبود-___-
همممممیشه هست همیشه همیشه!
منم با کورونا کار ندارم توی کشورای دیگه که کلابا هنوز بازه همه هم میرن مصکرضذبضر-_-
جیسوگ فقط باید بخونیش! نمیدونی که... تو یه شب 84732770 تا احساس مختلف بهم دست داد! تازه جعبه دستمال کاغذیمم خالی شد|: همچنین شکمم جر خورد|: و دندان هایم نیز خورد شد|: الان حساب کن چه احساساتی بهم دست داده دیگه|:
جاخالی را پر کنید دیگه....چرا؟*-*
-... ... .... ..... ...... ...
اهااااااااا فهمیدممممممم
بوس بغل فشار فوشووور😂😍😍😍

ازونجایی که تو وب نسیبه است ، میخونمش
اینطور هم که معلومه ژانرش اس*** عه 😂
ممنونمممممم چینگو جان:)
😻💞💞💞
Army from Another World
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آنیا جیسوگ بیبییییییییییییییییییییععععع!!!
چقدر دلم تنگیده بود کامنت بزارم خیدااااااع!
بل...7 ثانیه... 10 دیقخ و 25 ثانیه....
د فاچ؟
جیسوگ بهم ابراز محبت کن:(
بوشم تُن*-*
بگلم تُن*-*
مراحل بعدی برای افراد زیر هیژده سال مناسب نمباشد!*-*
مودونی چنگده دوشت دالم دیجه نه؟
میدونی چیه؟ فیکشن Dance With Me که کاپلش ویکوک هست رو دارم میخونم. جانگکوک 14 سالشه و تهیونگ 20 سالشه. بعد اینا برادر ناتنی میشن چون مامان کوک با بابای ته ازدواج میکنه و کل فیک به اهم میگذرد.... یاداوری میکنم کوک 14 ته 20...کوک...14!....ته...20....
میگممم کوکییییییییییییی 14141414141414141414!!!!!!
** ** ***** ****** **** ******!!!
تف ینی ایش... خیلی خوبه ولی برین سایت نسی شه بخوانید عایا
خاب چخور؟ هی جیس هنوز بوس و بغل یادم نرفته ها-_- باید بوس بغل بدی! باید بدی من عاشقت شدم ******* **** ****-*
در ضمن دفعه ی قبل اون جای خالی که واست گذاشته بودمو پر نکردی چون سیما شه بود و جواب داد. الان تو جای خالی رو پر میکنی.
مودونی چی لازم دارم دیجه^^:
... ... .... ..... ...... ...
(به اندازه حروف جا گذاشتم سختت نشه*-*)
بوس بده -____-
سلام😻
به به ، دلمان تنگیده بود

وایستا ببینم ، نکنه گرمی خوردی ؟😓
جیغغغغ نزدیک من نشو با لگد میزنمتتتت

موضوعش بنظر جالب میاد 
ازون فیکای کثیفه😋
حالا شیش سال فرق دارن زیاد مهم نیس که😂😂
بیست هم همچین زیاد نیس که به 14 گیر دادیا😂😂
تهیونگ وقتی بیست سالش بود کیوت بود تا جذاب ( البته خاصیت فیک اینه که تاپا تو ذهنمون جذاب تصور میشن ) ولی نویسنده واقعیت رو هم باید در نظر میگرفت که تو این شکلی زنجیر پاره نکنی سرش😂😂😂

ببین الان خطرناک شدی 
هم گرمی خوردی
هم تو قرنطینه موندی
و بدتر از همه فیک خوندی !!

جز اونا کرونا هم هستنش
نه تنها بوس ، بلکه بغل هم نمیدم الان😂

آره خوندم کامنتتو
هر چی به مغزم فشار آوردم نفهمیدم 
الان سوالش چیه که من جوابشو پر کنم 

اخ جون بالاخره با زیرنویس مرسی که گذاشتین خیلی باحاله قیافه هاشون وقتی ۷ ثانیه تموم میشه😊😊😊
خواهش استلا شی😻😻😻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.