بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۹ ]

💜아니터💜
سلام عزیزم وقتت بخیر
ببخشید کامبک آلبوم رو با زیرنویس گذاشته بودید ولی الان نیست 😶
بارانی از اکلیل✨🌼💕
سلام میشع لطفا بگین کیفیت 1080 رو میزارین یا نه خوب ادم بلاتکلیف میمونه ممنون
من ثبت نام کنید
سلام 
چون اینجا وبلاگه ما نمی تونیم ثبت نامت کنیم 
خودت باید ثبت نام کنی
سلام چطورین
من عالیممم
تو چطوری ؟؟
سلام ممنونم🥺:-)
😍😘
سلام من ایمیل ندارم چه جوری وارد شم تا دانلود کنم؟؟
سلام آندیا شهه
برای دانلود نیاز نیست ایمیل داشته باشی 
ولی اگه توی 24 ساعت زیاد دانلود کرده باشی باید یکم صبر کنی
عالییی
😍💞
کایوتم ی سوال داشتم فایلا اصلا برام باز نمیشه میشه راهنمایی کنین فایل ها رو چطور ببینم مسی 💜
بعد از دانلود با برنامه Mx player بازش کن
لطفا زیر نویس هم بزارید
پستو با دقت ببین 
سلام زیر نویس فارسی بزارید
گذاشتیم ک :|
سلام.
وتقعا هیچی بعد از یه روز پر درس و سخت بیشتر از این که بیای و ببینی زیرنویس برنامه ها اومده لذت بخش نیست....
ممنون از ادمین جونیا و مترجمای گل مثل سیمول خانم
سلااام
اووووف ، الان حالشو ببر🎉🔥
خواهششش💙💙💙
زیرنویس و بزارین خواهشااااااااااا
کنفرانس مطبوعاتی که دیروز داشتن رو هم قرار میدین؟
میزاریم
💜아니터💜
سلام میشه لطفا لطفا زیرنویس بذارید 🥺لطفا
ممنون بابت ولاگ فوق العادتون💜
سلام
میزاریم
سلام
میخاستم بدونم لایو دیروز بی تی اس رو هم قرار میدین ؟
سلام
ببخشید میشه لطفا لینکو تو پیکوفایل بزارین من هرکاری میکنم نمی تونم دانلودش کنم
خواهشا 💖
سلام 
به صورت تکی ها تو اپیزوعخ
کیفیت 1080 رو میذارید ؟
سلام زیرنویس فارسی نداره؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.