بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۶ ]

سلام
وب تون عالیه
من یه سوال داشتم خیلی زهنم و در گیر کرده لطفا اگه کسی میدونه بگه
چرا به تهیونگ میگن گود بوی
سلام
تنکیو

چون پسر خوبیه؟! :| ( جیس: الکی مثلا )
همون موچیه که داره قلب شلیک میکنه 😂🔫❤️
تو رو خدا میشه این فایل اولی رو با یه سایت دانلود دیگه بزارید خواهشهای عزیزان
کنسرت bts تو لندن کی منتشر میشه؟
همونی که آرمیا آهنگ تا ابد جوونیم رو کاور کردن
ایشالله همین هفته میزارمش
سلام
واییییی نمیتونم دان کنم وا نمیشهههه 😢
تلوخدا یه جا دیگه اپلود کنین😶
دستتون درد نکنه از سایت خوبتون خیلی عالیه
سلام به ادمین فعال و خوبمون😀
یه درخولست داشتم
اگه میشه با،آپلود بوی بزارینش
آخه من هر کاری کردم دانلود نشد😕
نمیشه چون اشتراک ندارم و حذف میشه ( جیس اشتراک داره فقط)
لینک مشکل تبلیغات رو رد کن تا ب لینک برسی 


V bts
1 روز قبل
Awaiting for approval
سلااام
من تازه ارمی شدم
نخندین😐
بلینک بودم الان هم بلینکم هم ارمی
از اون جایی که بی تی اس خیلی آهنگ دادن بیرون و من ۳ روزه ارمی شدم
جریان این آلبوم رو نمیدونم
فول آلبوم هست یا آلبوم؟کی منتشر میشه و این چیزا
اگه جوابمو بدید خیلی ممنون میشم😊❤
و اینکه نمیدونم کانسپت یعنی چی😶😕اگه میشه برام توضیح بدید😗
بعد یه چیزی
شما هیچ توصیه ای یا هر چیز دیگه ندارید که به یه ارمی تازه کار بگید؟😁


عه کراشم 😂💫
این استیکرا بسی کیوتن من روانیشونم 🥺✨
بهشون میگم موچی 😂
کراشت کیه؟؟؟؟

.
کوماوووو 💜✨
.
جیس، سیم & بع شی یو آر پرفکت :")
(اینو گفتم تا اگه حتی درصدی از اون رفیق گل منتقدمون ناراحت یا عصبانی ای برطرف شه ^^)

راستی یه چند روز بود کلا یه حس خیلی مزخرف و فاکی بهم دست داده بود، بعد رفتم تست افسردگی دادم و با توجه به نتیجش متوجه شدم که الان حدودا 2 ماهه که افسردگی خفیف دارم :|
هعـــییییی -_-
اما شرط می بندم با وجود بنگتن این دپرسی دووم نمیاره که نمیاره 😂

فایتینگگگ
(خیلی دلم می خواست بیام سایت کامنت بدم نمد چرا نمیومدم 😂😐 از شنبه هم امتحانام شروع میشه باید کیپاپ رو فعلا ول کنم :/)
فایتینگکگ

اثرات خونه موندنه
خود به خود خوب میشی

فایتینگگگگ موفق بشی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** *****
*** ****** ** **** *** *****
***** * ********


*** *** ******
**
عادت نکردی هنوز؟
عجیبه ...
من فیلمارو دان کردم تو ام اکس پلیر میارع ولی تو گالری نمیارع
تو کامپیوترم نمیارع :\
مشکل ع خود فیلماس..؟
فکر میکنم مشکل از فیلم ها باشه 
بقیه هم این مشکل رو داشتن گویا
جیسوگ جونم سلام خسته نباشی من هر کدوم از اینهایی که دانلود میکنم باز نمیشه چیکار کنم؟
جیسوگ جونم میشه لینک هارو چک کنی من نمیتونم دانلود کنم.لینکا بالا نمیاد
BTSSSSSSSSSSSSS
زندگی بدون انها هیچ است ...
سارانگ
ذلبتغعنمفغبعدغمعهحبرلث45غ7اغعفنهتففلسیباترلسیمهب
عرررررررررررررررررررررررررر
مای کیوتییییی
جیسوگ شی گومائو
ماچ به لپت
سلام✋🏻
راستش من تازه این وب بی تی اس رو پیدا کردم.... خیلی وب خوبی دارین🌹خسته نباشین🌸
ببخشید سه تا درخواستی داشتم،البت اگ میشه...
میخاستم ببینم میشه هیجدهمین، نوزدهمین و بیستمین کات برد های بی تی اس رو با اهنگ دینامیت بزاری؟ 🙏🏻یا اگ گذاشتی میشه بگی، کجاعه تا پیداش کنم؟ 🙏🏻
(منظورم اون تیکه هاش عه ک جایزه رو میگیرن، بعدش مجری هاو بقیه ی گروه ها میرن و اعضا اهنگ رو میخونن عه...)
Vkook_Setareh 1376
میشه یکم توضیح بدید راجب این ؟!
آقا این همه حرص مال دنیا چیه ... نمیتونید این فایلا رو بدون این آپلود بوی و اینا بزارید مث جوری ک زیرنویس ها رو میذارید کمرم شکست تا تو چن تا ویدیو چن دقیفه ای دانلود کنم 😐 ن این همه چرا ساده نمیزارید ..... الان این دانلود نمیشه باید سه ساعت برم تو آپارات بگردم 😕
ولی در کل خسته نباشید ..... دیگ نقدم جزوی از کاره ‌‌‌... دستتون درد نکن بچه ها ✋🏻💜💜💜
حرص مال دنیا؟
خب پس شما میای پول اینترنت و هزینه اشتراک اپلود بوی (که سر به فلک کشیده) و هزینه هاست و دامین سایتی که میخوایم تاسیس بکنیم و هزینه مترجمامونو میدی ؟؟
پول تو جیبمون میره؟ اصا مگه تو این اوضاع اقتصادی چقدر میشه درآورد از سایت؟ ما این همه وقت میزاریم برنامه هارو پیدا میکنیم و آپلود میکنیم خیلی سخته دو دقیقه از وقتتو واسه دانلود بزاری ؟
قبل از به اصطلاح نقدتون، یه دور به لحنتون نگاه کنید 
و اصلا اصلا هم مجبور نیستی بیای اینجا دانلود کنی خب؟
سلام وای مرسی که گذاشتی مرسی از سایت خوبتون من که برا be روز شماری میکنم
سلام
می تو :")💜
واییییییی من خیلی خوشحالم 20 نوامبر تولد 18 سالگیمه =) و بی تی اس البوم میده اون روز بهترین تولدی که دارم و بهترین کادو خیلی خوبههه =) دوست داشتم این شادی رو با شما تقسیم کنم واینکه تشکرکنم از تمام زحمات شما ادمین های عزیز خیلی زحمت میکشین ایشالا همیشه سالم و شاد باشین دوستون دارم =)
تولدت پیشاپیش مبارک 😻🙌🙌🙌
چنگنه سافته این خادااااا 🥺✨
سیم میای بکشی منو ؟؟؟😭
تا آلبوم منتشر شه من دق میکنممممم 😭😭😭

*می تونم تصور کنم اون لحظه که جین تو آینه نگاه کرد داشت از هندسامی خودش تعریف میکرد فقط 😂😐*
آلبوم کی منتشر میشه؟
من زنده نیستمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.