بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS (방탄소년단) BE Concept Photo

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۰ آبان ۹۹ ، ۰۱:۵۴
  • ۹۲۲۹

کانسپت فوتو آلبوم BE از BTS

فایل زیپ | 10M


 BE Concept Photo Group

2020-10-20

...................

BE Concept Photo V

2020-11-01

...................

BE Concept Photo Jimin

2020-11-02

...................

BE Concept Photo RM

2020-11-03

...................

BE Concept Photo Jungkook

2020-11-04

...................

BE Concept Photo JIN

2020-11-05

آه :") 

..................

BE Concept Photo SUGA

2020-11-06

..................

BE Concept Photo J HOPE

2020-11-07

..................

دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۸۳ ]

سون دوک سون
من تو افق ناپدید میشم و به این فکر میکنم که چطوری میتونم تا ۲۰ نوامبر دوام بیارم اخه دیگه سر هر عکس یا هر تیزر یاهر چیز دیگه ای یه قسمتم نابود شده، از بین رفته
موندم این قسمت باقی مونده میتونه تا ۲۰نوامبر دوام بیاره یانه
تازه اگه هم دوام بیاره برای نابود شدن سر شنیدن اهنگای این البوم کافیه یا کمه
خا چ گوهی بخورمممم😐😭
مث قرقره پیچیدم بهم چش باز میکنم میبینم شبه باید برم بخابم
عر😂

خیلی عجیبه سیم😮...افق ماعم سمته راستمونه😮
من میگم وایسا کامبکو ببین بعد برو تو افق😪😂
سلام میشه لطفا اجراشون توی mtv europe music awardsهم بزارید خیلی ممنون
نمیخواید وبرو قوی کنید؟ سروراشو؟ چون خیلی سنگین شده
مرسی که عکسا رو تکی گذاشتین❤️
فقط جیهوپ با دوربین آآآآآآآخ قلبم
دقت کردی اونجا که کوکی رو مبل نشسته دستش تتو نداره
میشه اون عکسایی که دوربین دستشونه اضاف کنی الان دیگه تمومه عکسا لطفا فایلشون کن برا دانلود راحت تره
انیونگ هاسه اووووو
ممنون برای سایت عالیتون
چطور میتونم این عکس هارو دانلود کنم؟؟!
من دیگه تمامیدمممم
میخواممم خودموو بکشممم اخههه چلااا اینقدددر کیوووت
گااااااد کیییییییل مییییییییییی @__@
*__*
وای من بد جور کراش زدم رو اگوست دی اعظممممممممممم
من مردمم
بای =]
ینی هوپ تو عکس کانسپت هم داره پرتو های نورش رو پخش می کنه 🤩🤩
سان شاین یعنی این 😂😂
میشه این عکسارو توی یه فولدر بزاری واسه دانلود ؟
𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
سیم سیم ...
جیسووووووووگ
های :)

یکیتون آن شد بام بزره TT
هق
جیسوگ شی میشه خبر درباره اینکه شوگا عمل کرده بذاری؟
내 눈물이 무뎌져도 :]
مُلدَم ×-×
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
.
مین فااااااکینیییییییینگ یونگیییییییییییی
لفت د لایف :)))
والپیپر گوشیم عوض شد :)
تنها دو روز دیگر فرصت داری :)
زندگی کن ک مرگ تو نزدیک است !
___________DEAD_________\/\/\/\/\/________
.
ضزاکجکدبضسیرتنمججخلییضسزدنممارسسشصزنم
ودفففففففف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شوگولووووووووو
خدایا مگ میشه یه لباس انقد بایه مبل مچ باشهههه😭😨
کلش نبود فک میکردم خوده مبلههه😭😭😭
ب کدامین سو میرویییمم👣


کوک... :"""""""""")
تازه فوتو تیزرارو دیدم راسش😐🚬
میدونم خرم😐
ولی خدایی اتکه بدی بود..🚶
الااان دیدییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





من برم سمت راستم ک افقه محو شم
شوگا برای البوم و کامبک استیج ها و ... هستش ؟؟؟؟
الان خوفه؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز بیمارستانه؟؟؟؟؟؟؟
چرا بیگ هیت زود تر کاری نکرددششششششششششش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیر نیستش
عمل کرده
حالش خوبه
منتها باید استراحت کنه
وایییییییییییییییییییییی عرررررررررررررررررررررررر شوگولللللللللللللللللللللللللللللل یه خبر مهم که من تا اون دنیا رفتم و اومدم روز تولدم بی تی اس البوم میدهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ججججججججججججججججججججججججججججججججججججججرررررررر

آپدیت شوگا در Weverse

سلام . این شوگاست.
با عرض پوزش از شما بخاطر اطلاع رسانی خبر که بسیاری از شمارو نگران کردم و خیلی ازتون ممنونم ..!
خوشبختانه جراحی به خوبی پیش رفت . جای زخمم دردناکه اما ذهنم کاملا راحته . من آدمی بودم که روی استیج قرار داشتم , بنابراین سعی کردم تا اونجایی که ممکنه با عمل توان بخشی و آمپول از جراحی جلوگیری کنم اما می ترسیدم که وقتی فقط روی صحنه برم اوضاع دوباره وخیم بشه . بنابراین از 3 یا 4 بیمارستان که پرسیدم گفتند که انجام جراحی در این سطح بهتره ( واقعا توی مشکل بودم ..! )
من خیلی از اعضا متاسفم از آرمی هم خیلی معذرت میخوام که بخاطر این نمیتونم در برنامه های پیشه رو باشم و باهاشون کار کنم ... مدتی دور هستم تا هرچه سریعتر خوب شوم اما به زودی برمی گردم . این مدت طولانی نمیشه ! یک بار دیگر خیلی متاسفم و خیلی متشکرم آرمی !



نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هق هقق تولد بخوره تو سرم من چیکار کنم بمیرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

گریههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
.


فقط دعا کن و منتظر باش....
به خدا من که دیگه نمی کشم
اونهمه سر کامبک توایس جر خوردم و نصفیم رف
الانم که برای کامبک بتس نصفی دیگم رف ، ب مولا من مردم دارم تلقین(نمد درسته یا ن)میکنم زندم😶
بازم جرررررررررررررررررررررررررررررررر
.
#وقتی من دارم جر میخورم ، ععععررررررررر



شوگااااااااااروووووووو چه هات و کیوت شدهههههههههههجررررررررر
.
Amelia Wilda Palik
آه یونگی...یونگی...یونگی...
چرا خدایی؟!
هی کامبک پشت کامبک...بهشون فشار میاد خب...:)
واقعا امیدوارم خوب بشه زودی:))
میگن عملش فردا روزی بود ک لایو گذاشت...
هعی
ایگووو
هعیییییی
وای یا خود خدا همبنکه آخری هوسوکه ینی قراره فراتر از انتظار به چوخ دهنده باشه
خدایا رحم کن
رحم نکرد ...
عرررررررر بیصبرانه منتظر عکسای جیهوپم😍
جیگرم برای شوگا کبابه شونه شو جراحی کرده بخاطر ما آرمیا چقدر سختی میکشه و صداش در نمیاد😭
امیدوارم زودتر حالش خوب بشه❤️
.
عکسای پیشی کوشولو هم منتشر شد ^~^
زود خوب شو و برگرد پیشمون شوگولی ㅠ.ㅠ
.
درباره عمل جراحی شوگا هم چیزی مینویسین؟
من خودم تازه فهمیدم.
بویااااااااااااااا
تو سایت اخبار و توییترمون گذاشتیم
اونجا رو بخون
عررررررررر من لفت دادم از این زندگی مخصوصا با واسه جونگکوووووووووووووووووک عرررررررررررر
.
لعنتیا یکی از یکی جذاب تر😢
.
تو یکی از کامنتا گفتین پنج روز دیگه مونده ب کامبک😂😂😂😂
دوستان!
پنج روز دیگه‌ایی ک میگین میشه ۲۰ آبان به شمسی😂
۲۹ آبان کامبک پسراس ک تولد منههههه😱😭😭
جدییی؟؟
تولدت مبااررککک 💃💃💃

درکت میکنم
منم پارسال روز تولم کوکی لایو گذاشته بود ^×^
اون رو فکر کنم دومین باری بود ک اینجا کامنت گذاشتم 
.
ای وایی سیمولی توروخدا منو ببخش من فک کردم که امروز پانزده نوامبره بخاطر همین گفتم پنج روز مونده
خیلی شرمنده
لطفاً اون دوتا پیام قبلیم رو تایید نکن
ایگووو عذرخواهی نداره کههه

تایید میکنم 😂
البته یه چیزی هستش
ساعت های ما با آمریکا فرق داره و بیست نوابر آمریکا میشه شیش روز بعد
یعسس
اره دیگه چون قراره بیست نوامبر بیاد و امروز پانزدهشه
میگم خدایا
چند روز پیش جیسوگ گفت 18 روز مونده
چطور شد 5 روز 😂
میگم بیگ هست چرا ملاحظه نداره؟ نمیگه ما میمیریم؟ آخه فوکوس رو صورت؟😐☠️💜💜💜💜گااااااااااد جاست هلپ می تو استی الایو😶💜👌
.
مامانننننننننننننننننننییییی😭😭😻😻😻
اینا چقدر کیوت شدننننننننن
بیصبرانه منتظر آلبوم هستم
فقط پنج روزه دیگهههههههه
عررررررر
جدی 5 روز مونده؟!!
ابسلیابلاب
😍😍 و خداحافظ زندگی
.
چراااااااااااااااا اخه *^*
بیگ هیت باید واسه هر ارمی یه دکتر بفرسته منکه از دست رفتم شاعر واسه مرگ میگه اگر بار گران بودیم و رفتیم اگر نامهربان بودیم و رفتیم اما من الان میگم چون نفسای اخرمه
..
میگم اون عکس‌های اضافه‌تری که تو اینستاگرامشون منتشر میشه رو اضافه نمیکنید.
باسلام خدمت ادمین های عزیز!!! من کال‌می‌آرمی هستم!!! ۱ سال میشه که کیپاپر شدم.
فن ۸ بوی بند در کیپاپ هستم!!! و ۶ روز پیش وارد ۱۳ سالگی شدم!!! من با دیدن این فوتو کانسپت های بی‌تی‌اس ، خیلی خوشحال شدم اما‌ متاسفانه چهارشنبه هفته پیش ، بخاطر انجام دادن دنس بوی ویث لاو ، پام پیج خورد. کم کم پام ورم کرد. رفتم دکتر.‌گفتش که ضرب دیده.‌ ولی بعد از ۳ روز پام کبود شد.‌ رفتم پیش متخصص ارتوپت گفت که استخوان روی پام ترک خورده و باید تا ۱ ماه پام تو گچ باشه!! و به این دلیل بنده نمیتوانم خوشحالی کنم.

وات د فاک؟؟؟؟ چرا اینجوری حرف‌ میزنم؟؟؟؟؟
این چیههههههههههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تسلیت عذر میکنم. ایشاالله غم آخرتون باشه!!!!! من مردممممممم😭😭😭😭😭😭😭
vayyyyyyyyyyy kookyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
..
من زنده نیستم...
فقط در حال تلقینم که زندمممممممممممم
😂😂😂
ودف؟؟
جونگکوکا جیمینا تهیونگا نامجونا عرررررررررررررررر خدایا من دراین راه شهید نشم خوبهT_T
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عرررررررررررررررررررررررررررر
عررررررررررررررررررر
عرررررررررر
عرررر
عرر
عر
ع
.
ازم ی نقطه موند!
این همه عر در من محال است محال است محاااااالT______T
عر عرانهه
بیگ هیت بی پدر مادر خصیص یه گازاکسیژن هم با عکسا آپ نکرد:"")
آب بجاش آپ کرد 
همه به چوخ میریم با این کامبک
خلاصه گفتی ولی پر بار گفتی 😂
یعنی واقعااااااا برگ هاااااااایم از این عکس جونگ کوک.چراااااااااااااااااااااااااا.من تحمل ندارم دیگه😑😑😑😑😑😑😑😭😭😭😭😭😭
کول تا کجا؟؟؟؟
وای خدا مال کوکک اومده من اصلا دیگه صبر ندارم بذارررررر
ینی مال جین و جیهوپ و شوگا چطوریه :")
واااای چقد خوبهههههه این عکساااا
تهیونگ جذااااب
موچی کیوتی و سکسی و لابلی و سوییت گای
ار ام چقد خوبه لیدری جذابمووون
.
.
.
من عکس کوکی و میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممم...چرا زودتر نمیااااااااااااااااااااااااااااااااد.......
:"""""~)

اومد
میگم چرا دو تا عکس از هر کدوم بیشتر نمی زاری؟ من تو پیج اینستا نگاه کردم سه تا بود🤔
سومیش دیر تر و فقط تو اینستا میاد که اضافه میکنیم 
فوتو کانسپت های اصلی اینان که تو ویورس هم میاد 
جیمینییییی کشتی منو با اون چشم های شهلاییت با اون بازو های قشنگت چرا انقدر این بشر خشگلهههههه آخه😭
قشتگ معلومه خیلی اتک خوردی که گذاشتی رو پروفت😂🔥
واای چرا همه شون اینقدر خوبن وایییییییی عررررررررررررررر چیمین چرا ایقدر سکسی شدی البته همیشه سکسی هستیی واییی دوباره عرررررررررررررررررررررر
یکشکوشوسکشکشوسوشجوزئطخسنسئ
اوگاددددددددددد
⁦◉‿◉⁩
⁦⁦
:"~)
بعید میدونم البون دارک باشه ولی هر چی هست ارمی کُشهT^T
ناجوووور🚬
اتیتسلبذدربسیلفعاذبسیتنمثذلیزقتمبقغل
وایییییی موچییییییییی
من مرگگگگ
همه چی از افتادن اون کته جیمین شروع شد
جیسوگ شی جشنواره ملون میوزیک اواردز و که به صورت آنلاین قراره پخش شه نمیزاریش بعد از پخش شدنش؟ (مثل کنسرت آنلاینا)
چون بی تی اس هم اجرا داره گفتم شاید بزاری
وی رِههه *_*
گوشواره های جیمین فلاور فلاور فلاور*_*
وای وی با موهای مشکی اصن ی چیز دیگه ست *_*
لعنتیای آرمی کش
واااااااااااااای
جیمینم مثل همییییییشه کیوووووت
Lov jimin
واااااااااااااای
جیمینم مثل همییییییشه کیوووووت
Lov jimin
خدایاااااااا...این جیمین چجور انسانیه؟؟روز به روز جذاب تر میشه؟واقعا چطور میتونه اینقد جذاب باشه؟فک کنم سر این آلبوم،کشته زیاد بدیم!من خودم وقتی جیمین شی رو دیدم،آبقند لازم شدمممم ....خدایا ب فریاد آرمیا برسسسسس....درضمن نقاشی رو شوگا جان کشیدن....
واییییییییییییی جیمین شی
چرا این قدر سکسی تو
وایییییییییییییی دارم میمیرم
واییییییییییییی جیمین شی
چرا این قدر سکسی تو
وایییییییییییییی دارم میمیرم
خیلیییی عررر
میخوام بمیرم یکی نجاتم بده
تنرنرتزتارموتا.ناتلالزتزنرنارزارزازتزلتتزتاتاتننمطدتزذیستزذیسمریستمذرمسنیبذرمبسذرمنیسذرنبسذنمیبدرنسیرنمشیذرمتیسذرتمیذسرتذشیتمریستمذریسنمذرمیستذرمیستذرنیسذرتمبذرنیبذنیسذرمنبذرنیذرتمیذرمشیترذیمتبذرشمیذرمشیتذرمیذرنکسیلرنسبردتیسذرتمیذرتمیسذرتمبسذرنشیذرتمبذرتمشیذرشذیسرتمذیستمرذیستذرتمیسذرتمیبذنریرذبتذربتمذرتمیسذریستمذرتمیسذرتمیذرتمیسذرتمیبذرتمسیذرتمیزرتشیذرتمیسذرتمیذسذیبندرنکشسییذرتمیسرتمیبذریستمذرشیتمذرتمیسذرذتمیسترذیتمشذرسمتذیرتذیبستمردشمیذرتیسذرتبسذرتیسذرمتیذسترذیستمذریستمذرتمیذرتمیذرتمشتینبتمشیسرمشیذرتمیسذرذتمیسذرمتیسذرتمیسذرتمیسریسذرتمیذرذشیمنذرتشیذرتمشیدرنمیسذرمذتیتذرتیبنذرتذسینمرذینکسزشنمیذرنمیذرتیسذرتنتذشیتذریمترذتبذرتسوذرتمیسذرتمیسذرتمیستذرذیسترذتیستمرتیسذرذتیسترنیذسرتمیستذرینمذرتسیذرمیسذرتیسیرذیستذرتمیذرتشیذتمذرشیذ
ک سونو لمیکوجو سیو می سیو می
او او سیو می ای ای 
💃💃💃💃
لعنتیااااااااااا خیلی خوبن خیلییییی اوه چیم چیییییمممممممممم عرررررررررررر
من چرا هنوز زندم؟؟؟؟ اها از اتاق فرمان اشاره میکنن چون هنوز فتوکانسپت ها کامل نیومده...
.
شماها رو نمیدونم اما من یکی فقط چند ثانیه میتونم به عکس اولی جیمین نگا کنممممممم😶😶😶😶
چرا جیمین اینقد..... (جای خالی رو با کلمات مناسب پر کنید.)
ب چ دلیلی فاکی انقدر جذاب:")
منو یاد کانسپت بی اس اند تی انداخت:")))))))))
واو مال وی خیلی عالیه مخصوصا اون اولیه اصلا صبر ندارم مال کوک بیاد
راسی مرسی از ادمینا و بلاگ خوبون^_^
واو مال وی خیلی عالیه مخصوصا اون اولیه اصلا صبر ندارم مال کوک بیاد
راسی مرسی از ادمینا و بلاگ خوبون^_^
تهیونگ ... دلم نمیخواد فوشش بدم ولی آخه کی بش اجازه داده انقدر جذاب بشهههههه
اووه چه جذاااااااب🤤
کفشای وی نظرمو جلب کرد پشتش تا خورده کلا این پسر با کفش مشکل داره کیوت😄
ایکاش امروزکانسپت جیمین بیاد😍
وای چقدر خوشگل شدن مخصوصا تهیونگ وای وای
ن این نقاشی رو فکر کنم شوگا توی یکی از لایو هاش کشیده
جیسوگ جونم فقط همین سه تا دونه عکسه؟
قلبم به شونصد پاره تقسیم گشت💓
خیر عزیزم اون عکس کانسپت گروهی رو یونگی تو لایوش کشید :))
قلبم به شونصد پاره تقسیم گشت 💓
قلبم به شونصد پاره تقسیم گشت💓
خدا خودش رحم کنه بهمون سر این کامبک بیمارستانی نشیم😐جذابان لعنتی🙂💔
خدا خودش بهمون رحم کنه سر این کامبک به ملکوت علی نپیوندیم😐💔😅
خدای من اوه مای گادددد
ععررررر
چقد لعنتی ئ جذاب شدننننن عوضیاااا *-* جیمین شییییی
TT_TT
اون نقاشیه رو یکی از پسرا کشیده، فکر کنم جونگ کوک :»
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.