بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۳۳ ]

سلام لطفا بی هاینداستوری جدید بی تی اسو بذاریدبازیرنویس🥺🥺🥺💜💜

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

لطفا سوالات خودرا در سایت اصلی بپرسید

همه جا سرک کش
سلام من چند ساله که ی اکسوالم و خیلیم سفت و سخت فقط پیگیر اکسو بودم
ولی خب امسال ک کرونا اومد و اینا راستش وقتم خیلی آزاد تر شد واس همین تصمیم گرفتم ی گشتی تو کیپاپ بزنم و ببینم ب جز اکسو کیا هستش
با گروهای جدیدی اشنا شدم ک یکیش بی تی اس بود
قبلنم میشناختمش ولی کاملا جلو خودمو میگرفتم سمتشون نرم ولی الان ک دیگه رسما میشناسمشون واقعا احساس راحتی و خوبی دارم بهشون
هنوزم ب صورت رسمی اکسوالم ولی بهترینا رو برای همه ایدولا میخوام مخصوصا بی تی اس چون در سطح جهانی خیلی معروفن و برنامشون پره و در نتیجه استرس بیشتری دارن
حالا ک برای همه گروها وقت میزارم و موزیکشون و گوش میدم و برنامه هاشونو نگاه میکنم احساس سبکی میکنم و واقعا معتقدم موسیقی بهترین راه واسه ارطبات حتی اگه لیریکسو نفهمی


بی تی اس فایتینگ
سلام مجدد
ادمین جااانم
بازم دان نشد زیرنویسش
میشه لینک اپلود بوی بزارین واس زیرنویسش؟؟
لطفااااااااااااااااااااا:-(:-(:-(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
به به تغییر رنگ رو برم چه زیبا چه عالی♡♡♡♡ خوشم اومد تنوع دادین در کومائوووو ♥♥♥
❤❤ فدایت ارشینییی
بازم ممنووووووون از سابت خوووووووووووبتوووووون
واقعاااا حرف نداره
شمام حرف نداری ادمین جوووووووووووووووووووووونم
Love u♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Hiiiiiii my dear admin
U ok?

بی زحمت میشه زیرنویسارم تو اپلود بوی لود کنین
تو پیکو فایل دان نمیشه
چندبارم مرورگرمو چک کردم ولی نمیاره
چنبازیم گوگلمو حذف کردمو دوباره نصب کردم
بروز رسانی کردم ولی باز دان نمیشههههه:-(:-(:-(:-(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
Please please:'(:'(
تا الان هرچقدر تلاش کردم نمیاره
واس لایوا و همچنین همه ی برنامه هایی ک دارن
اصلا دان نمیشهههههه
خواهش میکنم اگه زحمتی نیست میشه بزارینشون تو اپلود بوی
Please!
اوکی پ اگ مشکلی ندارین من چیکارم این وسط 😂🚶🏻‍♂️🕳
بابا این بیان پدر منو در آورده هر سه روز یبار میگ شما رفتارای مشکوک میکنید وااا بابا دارم با دوستام حرف میزنم این وسط ویدیوعم دان میکنم عهههه چ رفتار مشکوکی اخه میگ شما رباطین ودف:/ من کجام ب رباط میخوره اخهههههه
Kim Miyoung🐳💜
سلام
خسته نباشید ادمین های عزیز
خیلی ممنون
فقط یه سوال کوچولو....فوتوشات های جدیدی هم که منتشر شدن قرار میدید؟
روزتون بخیر باشه
سلام مرسی از سایت خوبتون :)

ببخشید مراسم The Fact Music Awards رو نمیزارید؟
سلامم نفس شی
میزاریمش عزیز
سلام خسته نباشین ممنون از سایتتون واقعا محشره هرچی میخواستم تونستم توش پیدا کنم ماشالا از شیر مرغ هس تا جون ادمیزاد😂😂😂💜 و اینکه زیرنویس ران رو همون شب میزارین واقعا باعث میشه اشک خوشحالی بریزم⁦ ⁦‌⁦:")
یه سوال میشه درمورد این برنامه یه توضیحی بدین من بفهمم درمورد چیه و اینا⁦。◕‿◕。⁩
سلاممم هانییی شهههه
مرسیییی اززت 🥰🥰🥰

حقیقتا وقت نکردم نگا کنم برنامه رو هنوز و نمیدونم در مورد چیه ولی از اسمش پیداس ک داستان پشت البومBeشون هستش
...راستی.دیدم که میگین مرسی اگه کمک خواستیم حتما.دنبال تعارف نیستم.واقعا میخوام مفید باشم بهم ب ارمیا کمک کنم هم یجور خیلی کوچیکی از حجم کاراتون کم کنم.اگه لازمم ندارین بهم بگین.اگه میتونم کمک کنم واقعا خوشحال میشم .برای اطمینان میتونین ازم یه تست برای اطمینان بگیرید.راستش جیمین شی منم مث شما اهل تعارف نیستم
مرسیی عزیز، چشمم کمک خواستیمم اطلاع میدیم فدا
اوضاع الان اوکیه
ای جان چینگویا 😂💕
نشی کههههه 🥺
پرفکت 😌 فق یچیزی ، احساس میکنم جیسوگ اگ ببینه بهش میگی جیسوک حرص بخوره 😂💔 سووو بگو جیسوگ 😌✨ یا مث بقیه خودتو راحت کن بگو جیس 😂🍬
عاخ تو ذهنم پلی شد این پارتش :|💔


یهههههههههه 💃🏻💃🏻💃🏻
🥺🥺🥺🥺
😍😍😍😍
ایگوووو نه بابا منو جیسوکک از این حرفا نداریممم خیلییی وقته بهش جیسوک میگم، اممم ۱ سال و خرده ایهه😂😂 خودشم میدونه چرا به جای جیسوگ میگگم جیسوک (سر ی قضیه ای این تصمیمو گرفتم  ) و  اینکه جیسوک دوستمه و ناراحت نمیشه از اینکه میگم جیسوک بهش 
سلام جیمین شی.خوش اومدی.اینجا هیشکی منو نمیشناسه ولی من همه رو میشناسم.امم راستیتش خیلی وقته اینجام ولی خوب پیام نمیدم که مزاحم جیسوگ وسیما نشم یه پیامم کمتر خودش خوبه.میخواستم یجورایی بهشون کمک کنم در عوض این زحمتایی که میکشن تا تشکری کرده باشم..خواستم پیام بدم بگم که میتونم به کامنتایی که در اندازه اطلاعاتمه جواب بدم که دیدم شما اومدی.میخواستم ببینم واجد چه شرایطی بودی؟منم میتونم کمک کنم بهتون یا نه؟
ایگوو فدات،ن پیام بده جیسوکو سیم الان سرشون شلوغه و نمیتوننن زیاد جواب بدن ولی کامنتاتون دلگرمشون میکنه پس ناراحت نباش
حقیقتا من دوسال و خرده ایه جیسوکو میشناسم و باهاش در ارتباطم سیمم همینطور و خوب قبلن هم میدیدم جیسووک میگفت سرش شلوغه و کامنتا میمونه بهش گقتم وقتم ازاده و میتونم و خوب طی ی سری حرفا ادمینم کرد
عههه آرشینم ک اینجاسییت
فدات سحری ب خوبیت خوبم♥♥
میگم بی تی اس عکس برداری جدید نداشتن؟؟؟
چون من یجا ی چندتا عکس جدید دیدم گفتم ببین فوتوشات جدید اومده یا ن
یسس یسس اونم هسستت
فدات عزیز 
امم نمد ولی باشه جیسوک یا سیم حتمن میزارنشش
پشمااام کامنته چ طولانی شد 😐🔪



خوش اضافه شدی جیمین شهه 😂🐥✨
😂🍫
لابیووو (از پرانرژی بودنت خوشمان امد 😂💜)



اوکی جوجو 😌

دانستم و اگاه شدم 😂
اوخی🥺 خوش اومدی🥺🍭
(۱۰۰٪ همین بخش کامنتا شلوغ ترین بخشه :| ولی باز خوبه لااقل کامنتای زبون بسته بی جواب نمیمونن :/)
میدونم اونا هم عاشق پسرا و ارمیان اما خو درس و زندگیشون مهم تره 🥺💚
ولی الان ی سوال پیش میاد… سر جیسسیم ک خلوت شه ت میری؟😢🥺
خخخخخ 

ایگو کومائووو،
لاویو تو بسیییییی( 😁😁😁)

اری اگاه بشو ای چینگوویا 
فدایت کههههه 
اری اری ولی خوب کلا من حرف زدن با ارمی رو دوس دارم جیسوک اول نمیخواست ادمین کنه چون فک میکرد تعارف میکنم و فلان و اینا ولی خوب ملتفتش کردم از این خبرا نیست و واقعا دوست دارمم سووو جیسوکم ادمینم کرد 
اری اری بنگتم دوس نداره ارمیا از درسشون بزنن ب قول اهنگ پاید پایپر ک میگن نامی ؛ دیگه بس کن و برو درستو بخون و بعدا تحلیل بساز برا ام وی و .... سووو درس مهمتره 


نههه جیسوک و سیمم بیانن هستمم 
سلام این برنامه چجور برنامه ایه؟
درباره ی چی صحبت میکننو اینا؟
نگا نکردم هنوز و نمیدونم 
ولی از اسمش پیداس ک داستان پشت البومBeشون هستش
*علاف سایت پس از غیبت صغری ظهور میکند*

سالااااامممم ادمین جدیییییید (جیس کی ادمین اضاف کردی؟:/)
نایس تو میت یووو*-*
مکنه لاینمون هم کامل شد دیگ 😂
ته و کوک بودن الانم چیم اومد 😂🌈
فایتینگ جیمین شی بوراهه 🥺💜✊🏻✨



*سخنی با جیسوگ*:
جیس افسردگیم خوب نشد ک هیچ بدترم شد :/
دوستامم ب پشمشون هم نیس 😐💔
الان ران تنها دلیل قهقهه هامه اما بعد ک تموم میشه دوباره میرم ت فکر بدبختیام 😐🔪



*حالا سخنی با جیسسیم :/*
دلم براتون تنگ شدههههه عوضیاااااااا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خیلی خرین 😭
(ابراز احساسات من این ریختیه ب دل نگیرین :| ب بچه ۳ ماهه هم میگم کثافتِ بیشعورِ کیوت :/)
چرا این درسا بعد از مجازی شدن سخت تر شدنننن؟؟😭😭😭 تا آخر سال بفاکمون میدن 😭
هق هق 😭😭😭😭😭


*و هم اکنون این علافِ بیکار کنجکاو است ک چ کسی کامنتش را ج میدهد 😂💔*
سلاممم  پارک سممم ،
دیروز اضافه شدمم😂 
ن واقعا دقت نکردم ب مکنه لاین بودنننن😂😂نکته ای بسی خوب بوددد 
تنکسسسسس فایتینگگگگ toooo ,



خوب اون سخنات ک با جیسوک و سیم بود رو من ج ندادم شاید دیدن و بعدا زیر جوابم جواب اضافه کردت 

و ای پارک سم منو جیسوک ادمین کرد برا کامنتا، خودش و سیم به شدت سرشون شلوغهه پس بدان و اگاه باش بیشتر کامنتارو من جواب میدم 😅😅😅
چنقد موهای کوکی بلند شده😁😃😍
جدیدا موهاشو بلند کرده بودد
هنوزم بلنده 
Great as always and really fantastic

Love u admin♥♥
Thank u so much
사랑해요 방탄소년단♥♥♥
😍😍 تنکسسس هاناشییی، 
لاو یو وووووووو 
و کومائووووووووو💜💜💜💜
نه والا اصن چ کاریه ملتو ناراحت کردن.
واقعا دوس ندارم دنبال دلیل برای ناراحت بودن بگردم.همین دو دیقه ای ک تو این دنیاییمو بزا حال کنیم و حال خوب بدیم.
عره اون اول تعداد وبا کم بود ادماش صداقت داشتن.
بعد پسرا زیاد شدن رلام زیاد شددن خیاانت ب وجود اومد جججررررر😂😂😂😂.
الان ک دیه نگم برات بهت توضیه میکنم هیچوقت ب وبای دیه سر نزنی.
هر جا میری میبینی ی دیوثی اسلحه گذاشته رو شقیقش.منم دیه حوصله این چیزارو نداشتم اومدم بیرون.ولیی خب دوستای خوبی ع بیان ب دست اوردم ک هنوزم با چنتاشون حرف میزنم
آیگویااا چه داستانی شده بود پس :|
😂😂😂 من به همینجا بتونم برسم کوه کندم
اره یکم فاز دپ میگیرن بعضیا
خو خداروشکر
واقعا دستتون درد نکنه. کلی دنبال یه وب باحال مث اینجا گشتم ک همه چیو بزارن. عالی اید .ممنون و موفق باشید😍💜💜
خواهششش نرگسیییی 💜💜 باحالیم از خودته
به به همه که جمعن فقط هیونگ جا مونده که بیاد سحری:) جاش سبز خخخ ستایش که هست تو که هستی بقیه بچه ها هم هستن عالی چه خوب خدایی چه جوری به همه میرسی خب مث که اینجا هم قراره به فنامون بدی مث سایت بلک پینک مطمین باش میترکونی فعلا لاو♡♡♡♡
اره ستایشم هستت
ن من اینجا بیشترین وظیفم یعنی تقریبا تمام وظیفم جواب دادن ب کامنتاس چون جیسوک و سیما واقعا وقتشون پره 

فعلا عزیزز
میدونین
قضیه دیسپیج چیه
یا کلا شایعه هست؟
سحری اومده اینحااااااااااا
ریلییییییییی؟؟؟؟؟؟؟
مای پشمممممم
خوش اومدی سحریییی خوشملههه
من همون ستایشماااا بشناسید منوووووووو
سلامم فدا خوبیی؟
اری اومدم اینجا 😁 
اوکایی اوکایییی فهمیدم کیستی
عه ادمین جدید وایستا ببینم تو همون سحری نیستی تو سایت بلک پینک ؟!!!! یا من دارم اشتب میزنم ؟! خودتی یا خدا پتانسیلت منو کشته چند تا وب!♡♡♡ ایشالا موفق باشی وایوللللللل ♡♡♡♡♡♥♥♥اینجا رد هم مث اون سایت میترکونی:) سارانگه
سلام ارشینی خوبیی؟؟
چرا چرا خودمممم 
اره وب زیاده ک ادمینم 😅😅😅😅😅
امیدوارمممم
(همه اینا ی زمانی من بودم:/)army.. boy with love bad boy
سلام
نمیونم ک کی قراره اینو جواب بده.
ولی خب دلم واس اینجا تنگ شد گفتم بیام ی سری بزنم.توی این بیان خراب شده تنها جاییه ک روند خودشو درست پیش رفته و حفظ کرده.دیگه منم تصمیم گرفتم بی صدا از بیان برم.گرچه ک واقعا اون کسایی من تو بیان صمیمی بودن باهاشون همگی رفتن و دیه احساس کردم جایی نیس.
ولش الان اینا چیه من دارم میگم:/
اره دیه خلاصه گفتم ببینم چی خبره چی شده چی نشده.
دلم واس جیس و سیم تنگ شده بودم گفتم ببینم بیام چ میکنین
سلام رامتین 
چقدر متنت غصه دار بود. روحمم خبر نداشت از بیان رفتی (میدونم خیلی از خبرا عقبم)
آه راستش یه سری ادما هستن که هیچ وقت فراموششون نمیکنم چون زمانی که اینجا کسی نبود اون ادما بودن
و تو یکی از همون اولین ادمایی هستی که فراموشت نمیکنم
هیچ وقت یادم نمیره با کامنتای خالیت دهنمو صاف میکردی😂😂
میدونی... همه ما اولین ادما بعد یه مدت از هم دور شدیم :") فقط بعضی ازون بچه های قدیمی هنوزم اینجا میان...
من همیشه هستم (البته تا وقتی بی تی اس باشه)
پس هر وقت دلت برام تنگ شد بیا اینجا اینطوری دلتنگی منم رفع میشه آرمی شه
تو تنها فن بوی فعال اینجا بودی😂
به به ادمین جدید😀😀😀😀😀🎈🎊🎉✨نایس تو سی یو
البته شما احتمالا ادمین سایت های کیپاپم باشی
یا اشتباه میکنم😐😂
هاییی هوپپ مون شههههه😊😊😊 منم بسی خوشحالم ک مییینمت 
نهه هستم فدا اشتبا نمیکنی😁😁😁
میدونید چیههه من هنوزم ادمینی مو هضم نکردم 🤧🤧🥺🥺



کامنتایی ک میفهمم چی ب چیه رو از این ب بعد ج میدم
سخت نگیر جیمین شهه😂


راستی خوش اومدی به جمع جذابان این سایت جذاب 😎🚬
سلام جیسوگ شی میگم که امروز سیزن گریتینگ میاد کی میذاریدش سایتتون؟!میدونم ربطی به این بخش نداشت ولی جایی پیدا نکردم بپرسم😔💜ممنون از سایت خوبتون🥺🥺💜💜
عزیز میزاریمش 
یکمی اپلود زمان بره ولی میزارتش جیسوک
اجرای بی تی اس در TMA2020 رو نمیزاری ؟
خیلی ممنون بابت زیرنویس منتظرش بودم 😂
فدایتت
سلام مرسی که گذاشتینش
راستی اجرای بی تی اس تو the fact music awards رو میزارید?
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.