بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS (방탄소년단) 'Dynamite' @ Best Artist 2020

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۵ آذر ۹۹ ، ۲۰:۳۳
  • ۳۹۴۸

دانلود اجرای Dynamite در مراسم Best Artist 2020 با سه کیفیت

1080P | 112M

720P | 54M

480P | 30M

2020-11-25


جای خالی شوگا به طرز مرگ آسایی حس میشه

با اینحال کاش میزاشتن جین قسمت رپ شوگارو بخونه که با انرژی بیشتری برای بهبودی شوگا دعا کنیم (وی یاد رپ جین در اهنگ نورمایند شوگا میوفتد...(اینطوری نمیشه باید بنگتن بمب اینی که میگمو بزارم😂))

دسته بندی :
 اجرا

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

لطفا بیو گرافی بی تی اس رو همین امروز بزارید و فنکم اعضا یکی از اجراهای اهنگ dynamite رو امروز یافردا بزار
حس میکنم این اجراشون توجه بیشتری بهش دادن...نه اینکه به بقیه داینامیتا نداده باشنا...فقط این یکم مچ تر و جمع و جور تر بود!
البته بدون جظور یونگی سردی خاصی از استیج دریافت میکردم......:")
اینم خوب بود 
ولی بین این اجراهای جدید عاشق اجرااشون توی لیت لیت شو جیمز شدم
واییی جعرررررر :)
عای دلم خیلی تنگ بید برای شوگول :(
آره بزار اون بنگتن بمبو *-*
من تو یوتیوب دیدمش (جین قرمز شده بود جررر )
خیلی خیلی خیلی.....
قشنگ جای خالیشو هر کسی میتونه ببینه....اصن همون قسمت شوگا....
هیق هیق هیق....
ما تا دوماه یونگی رو روی صحنه نداریم.....بدون یونگی زندگی خر است...
عالی مث همیشه...😍😍
عاره واقعن جای خالی شوگا لاولیم کاملا حس میشه..اونم وحشتناک...😢😢😢
واسشون بهترینارو ارزو میکنم😍..همینطور سلامتی واسه هر هفتاشون😍..امیدوارم همیشه خوب و پرانرژی باشن...😍😘😍😘😍😘😍😘
ಥ‿ಥ💞
من اجرای تایم بدون یونگی نمیخوام!!!
اجرای تایم بدون «هِبی» نمیخوام😭😭😭😭
من اجرای داینامایت رو با یونگی میخوام😞😞
ولی متاسفانه یونگی جان فعلا داره در قرنطینگی (به قول خودش) سر میبره!!
الکی هم زر زر میکنه که حالم خوبه!!!!!!
😭😭😭😭😭😭😭😭😭 یونگییییییییییییییییییی

جیسوگ اویی سا!!! گرمی کیه؟؟؟
همشون خیلی خوشگل شدن لباس جیمین منو یاد انیمیشن کورالین میندازه
⁦( ◜‿◝ )♡⁩
راست میگی واقعا:)
جاش خیلی خیلی خالیه:(
ای کاش زودتر خوب بشه نمیتونم شیش تایی ببینمشونT - T
بی تی اس ۷ نفره وقتی شوگا نیست انگار یه چیز خیلی بزرگی رو توی زندگیم گم کردم... :)
مطمئنم بقیه آرمی ها هم اینجورین:)
پس چطور توی بقیه اجراهای لایف گوس عان بود شوگا ؟
من که نمی فهمم
ولی دوس دارم باشه بچم ....
⁦¯\(◉‿◉)/¯⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.