بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۸ ]

Very very veryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy wonderfull
جای شوگا واقعااااااااااااااا خالیه خیلیییییییی
دلم براش تنگ شدهههه♥♥♥
شوگا جاااااانم زود خوب شو و دوباره به گروه ملحق شووووو
Bts is my DNA♥♥♥♥♥♥♥♥
ارهه همه امیدواریم شوگا زودتر خوب بشه
بدون شوگا ی چیزی کمه..

ایگوو 😂😂😂
میگم لینک دانلود مراسم MMA 2019 خراب شده؟
رفتم دانش کنم ارور داد :')
سلام میشه کنسرتی که تو شیکاگو بود روزی که بارون میومد رو بذارید ؟لطفاااا(حداقل یه بخش بذارید درخواستامونو بگیم اونجا. واقعا به جز سایت شما جایی نیست که همچین درخواستی کنم واقعا میخوام اون کنسرتو ببینم و فقط شما رو داشتم بگم)
ممنون و خیلی سایت عالی ای دارید دوستون دارم💜
سححححرییییییی ب کامنت منم جواب بدهههههههه ¡-¡
اوکیی بصبر
بنظر من کوکمین وهوپمین هر دو عالین
اریی اریییییی
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

لنذئیبهعاشص8غثیلاسشعغیطاظعغزذذذذذذذذض2ثع013

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

جرررررررررررررررررررررررررررررررررر های بسیار خوردم چرا همه کوکمین هام باید تو یه روز ببینم هق ههق

اینجا یه خبرایی یه خخخخ ولی کلهم همه چیز شیب می کنم

هق بدون شوگا نمی تونم ببینم هققققققققققققققققق
مننم خودم کوکمین میبینم ذوقق میکنممم 

جاییی شوگل واقعا خالیه... امیدوارم زودتر خوب بشهه
نمیشه چندتا از کامنتای پست BTS RUN رو پاک کنید کمی خلوت بشه؟😐
دلم میخاد کامنت بزارم واس بعضی چیزا ولی انقد کامنتا زیاده ک واقعا نمیتونم برم پایین...
ن عزیز 
اممم خوب اگه کامنتت مربوط ب ران نیست تو پستای دیگه کامنت بزار
خیلی خیلی خیلی ممنونم،من خیلی دوست دارم اجراهارو ببینم ولی هیج جا کاملشو پیدا نمیکردم،ولی سایت شما همه ی اجرا ها رو میزاره اونم با زیرنویس...خیلیییییی ممنونم
فدایت مینووووو جان💜💜💜
مرسییییییییی ^^
فداا
میشه لطفا توی یه پست اموزش دانلود از اپلود بوی رو بزاری؟
سحر جونم جیسوگ گوگوله سیمول ناناسه نظرتون با یخورده قررررر چیه؟؟
واسه اینکه نمیدونم کدومتون جواب میدین اسم همرو نوشتم
از سحری بپرسید اون منو میشناسه من کلا اینجوریم
و من دوباره رد داده ام........
باز منو کاشتی رفتی
تنها گذاشتی رفتی
دروغ نگم بجز من یکی دیگه داشتی رفتی........
خانوم گل آی خانوم گل برام سخته تحمل قدمات روی چشمام بیا ب این ور پل.......
اینجا گودبای پارتیه جعفره اینجا گودبای پارتیه جعفرهههههههههه
نانای اصغر و صغری نانای اکبر و کبراااااااااا
سیه دخت هاجرون خودمه تو گل میپلکونوم........
تلی تولی تعلیتو تعتلیتولی تعلیتووووودو.........
سلام اممم ببخشید قضیه پروگرم 1 و دو که تو سایت هست چیه؟! :-]
برنامه های بنگتنو دسته بندی کردیم و تو دو قشمت پروگرم ۱و ۲ گذاشتیم ک دسترسی راحت تر باشه براتون
عععععرررررررر جیکوک هارتممممم
منمممممممم🥺
سلام..ببخشید میگم ریکشن اعضا به break the silence رو میزارید؟
فکر میکردم فقط من تا ساعت ۳ و ۴ بیدارم ولی ماشاالا وقتی میام تو سایت ۱۷۰ نفر آنلاینن آفرین به همتون✌😎😂😂😂
جدددیی ۱۷۰ نفرررر نصقه شبیی؟؟؟چیینجاااا واوووووووووو 


البت چون بچه ها نت شبانه میگیرن برای دانلود برای همون نصفه شب زیادن تو وب
واو
*خنده*
با مومنت ویکوک جدید خدمت شما خواهم رسید
*چشمک*
نمد من کلا زومم کوکمینممم فقط و ی کاپل دیگهه
I'm a bad girl❤❤사랑해❤❤BTS#jk
واااااااااااو یه اجرای خوشمول دیگه از دینامیت...😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘

چقد این رنگ کتاشون و کلا لباساشون بهشون میاد😍..(گرچه لاوا هرچی بپوشن بهشون میاد😍)

و همچنان جای خالیه شوگا لاولیم خالیه..عرررررررر😞😔😢😭
خیلیی این اجرا رووو دوسس داششتمممم 

اصن استایل همه شونن عالییی شده بودددد(۱۰۰البت)



اری شوگا .....
سخت در حال تلاشم برای لباسای ست جونگ کوک و جیمین ناراحت نشم ><
نگووووووووووووووووو من خییلیییی ذوقققققق دارممم براشون 
ناراحتیت طبییعیه چون ویکوک شیپری منم ذوق زده م چون کوکمین شیپرمممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.