بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۱ ]

1080|در حال آپ_من|در حال انتظار
خوب شد گفتی 
یادم رفته بود الان قرار گرفت😁💜
جیسوگ شی من هرچی برنامه از پسرا بود تقریبا دیدم! الان نت رایگان دارم موندم چی دان کنم ببینم! =/ یکم راهنماییم میکنی؟! :)
اممم
ماستر مجیک شاپ سئول
وای خدایا فقط رپ مان با اون پیتزاش
فنک تن ایم نیدا با پیتزا
رپمان جذاب لنتی ... ترلتعسیک لیحخلعخح عل۰حخ
Minnie ʕ •ᴥ•ʔ
عیییییییححححححححححححححححححححححححححححححححححح
بریزم بریزممممممممممممم
بخدا وقت نمکنم ببینم:(
بی تی اس این سوپ دوروزه ریختم هیچ غلطی نخوردم هنوز:(
مدرسه ها داره باز میشه منم باید آماده شم واسه سال جدید
شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
:(
ماشالله سرعت
*-*
جیسوگ دیدی ارمیا رکوردو زدن؟😀
یسسسس
جااااااننننننننن 😭😭💜🖤❤🖤💙💜💚🖤💜🖤💜


ببسسهههههعهعه
دیگه برام قلبی نمونده 😭😭😭❤❤💙💚🖤💜💜🧡🧡💜❤❤💜💚🥰✅😘❌😘✅😘💙💚💜❤💜🧡
 اطفاعظفم تثنمتل منثصتلم صا
وااای این پیرررمردهه بدبختو ول نمیکنننن😂😂😂😂
فقط وقتی اسپرینگ دی پخش شد داشتن موزیکشو میزدن گوگولا*-*
😂😂😂😂😂
فقط اونجاش ک ثانیه شمار اومد بعدش ام وی😍😍😍
خیلییی چسبید این کامبک
آره واقعا
ایگوووو بزار بگم من اینقد از صبح سرم تو گوشی و امم وی بوده 57 دیقه رو 57 ثانیه دیده و نوشتم کامنت قبلم فرست
وای تو واقعا حق داری اینطوری شی 
😂😂😂😂
اصا نخوابیدی
فرستتت؟؟؟
نمد
فرستی ؟😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.