بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۷ ]

اوه رایت 😹❤️
ماشالله جمعیت ارمی ها و کیپاپرها داره روز به روز افزایش پیدا می کنه 😻

هیونگ راستی پرامیسد نورلند رو دان کردم ، اما منتظرم توکیو غول تمام شه بعد ببینمش
فصل ۳ توکیو غول هم خیلییییییییی احمقانه شده بود چینجا میچوسو 😑 اصن وقتی فهمیدم کانکی رفته زیر دست آکیرا اونم تو سی سی جی از کارگردانش ناامید شدم 😐🔪
کلا تا ۳ روز داشتم به این فکر می کردم که چرا ؟؟؟ واقعا چرا ؟😐 اگه ایده کم آوردین می تونین ادامه ندین انیمه رو 😐
جیس تو رو خدا بگو همچین اتفاقی تو پرامیسد نورلند در انتظارم نیست 😑
این انیمه ها رو هم که تمام کردم میرم واسه دان کردن سگ های ولگرد بونگو ^^

یه سری سوال هم دارم که ممنون میشم جواب بدین 😊✨
۱. کدوم لایو جونگ کوک بود که توش all of my life رو خونده بود ؟ گذاشتین تو سایت ؟ اگه نذاشتین میشه بذارین ؟😹
۲. دوباره کدوم لایو جونگ کوک بود که توش never not لاو رو کاور کرده بود ؟ اونم گذاشتین ؟😹 بازم اگه نذاشتین میشه بذارین ؟😁
۳. یه لایو هم بود که تهیونگی توش لباس قرمز پوشیده بود جیمین هم همون موقع داشت همون لایو رو میدید 😹❤️ اونم ممنون میشم بذارین یا اگه گذاشتین راهنمایی کنین کجاست ✨
۴. یه برنامه هم بود تهیونگ توش با آهنگ where are you now از جاستین بیبر تو خیابون مسخره بازی درمیاورد 😹 جیمین هم یه لباس مشکی با کلاه حصیری پوشیده بود ، بعد با گوشیش فک کنم از ته فیلم می گرفت (یه حسی بهم میگه بون وویاج یا سامر پکیجی چیزیه 😐)
۵. میشه beatles code با بنگتن رو هم بذارین ؟ برنامه کمی قدیمی می باشد اما آی نو شما می تونین از زیر سنگ هم پیدا کنین 😹 (حقیقتش خودم دارم برنامه‌شو سابش رو ندارم 😐)
۶. یه ویدیو کوتاه هم دیدم بنگتن میوه و چیز میز می خوردن ، رنگ موها و میکاپشون و لباساشون هم فتوکپی هانی اف ام‌ ۱۳. ۶ بود (فکر کنم پست صحنه‌ش بوده) 🎐 اگه میشه پلیز اونم بذارین 😁
تامام 😬 کوماووووو ❤️❤️✨



نمی دونم کامنتم چقدر شده فکر نکنم زیاد باشه ، اما اگه اینم مقاله شده به بزرگی بایست ببخش 😹❤️✨
عزیزم ببخشید من ی سوال داشتم تو یکی از مصاحبه ها نامجون در مورد سختی هایی که کشیدن صحبت میکنه و گریش میگیره بعد پشتش نوشته دینامیت خواستم ببینم این کدوم مصاحبشون بوده مرسی فدا♥
تو خیلی از مصاحبه ها اینطوری میگه
عاطفه اللهیاری
😶💜واقعا عالین اینا:)))))
خیلی 😭😭😭
آیگووو آی نو آی نو😹
اما ناموسا نمی دونستم اینقدر طولانی شده 😹

هیوووونگ راستی یه چیزی ، تو کلاس مدرسه‌مون آرمی یافتم 😹
اما اسمشو نمی دونم فعلا یه گروه زدن برامون که همش شماره‌ست فقط ۳ نفرشون رو می شناسم 😐
از پروف دختره معلومه ته لاوره 😹💔 رو بیوش هم نوشته wings for tae 🤪
به مامانم گفتم مامان تو کلاسمون آرمی هست ، گفت پروفایلشو که دیدم متوجه شدم 😹💎
منم همین چند روز پیش کشف کردم یکی از همکلاسی هام ارمی شده 
ازش چند تا سوال هم پرسیدم که ببینم دروغه یا راست و سر بلند از امتحان بیرون اومد 😂😂
سلام جیسوگ جان خوبی
میگم این لینک کیفیت 480 برای من نمیاد تا اخرین مرحله دانلود میره بعد که میزنم دانلود فایل میگه این سایت نممیتواند باز شود و فلان و اینا
چیکار کنم ؟ کیفیت بلاترم نمیتونم دانلود کنم خیلی نت میبره
سلام
چک شد مشکلی نداشت
این حد از خوشتیپی و جنتلمنی قابل حضم نیست
😍😍😭
نمی دونم چرا این عکسه رو که می بینم اصن فکر می کنم همچین پسرایی هیچوقت تو گروهی به اسم بی تی اس دبیو نکردن 😹
به جاش ..👇🏻
جیمین : شبیه اون بچه هایی شده که کت های باباهاشونو می پوشن و توشون گم میشن ، بعدم فکر می کنن توش خیلی پرفکت به نظر می رسن و می‌رن تو کوچه تا باهاش به بقیه پز بدن ، اما بعد پوزشون توسط بچه پولدار محل که باباش واسه تولدش بهش موتور شارژی هدیه داده و پسره یه دست کت شلوار اندازه خودش پوشیده و همه ی بچه های محل دورش جمع شدن به زمین مالیده میشه و برمی گرده خونه و با همون کت و قیافه ای که تو عکس می بینین می تمرگه رو کاناپه و هر چی ننه جین و ددی نامجون و بقیه ازش می پرسن که چه مرگته هیچ فکی نمی زنه (😹🙄)

آر ام : شبیه بابابزرگایی شده که مو رنگ می کنن تا جوون به نظر برسن و فکر می کنن هنوز در دهه ۳۰ زندگی خود به سر می برن و خیلی باحالن ، اما در اصل از اون باباهای ژذاب اما سخت گیره که بخاطر اینکه کوکی هر روز سرشو بخاطر شیرموز نخوره ، باکس باکس شیرموز می گیره و قایم می کنه و به ننه جین میگه روزی یدونه بیشتر به کوکو نده ، اما اونا خبر ندارن که کوکو خودش جای شیرموزها رو بلده و یکی یکی بطری ها رو خالی می کنه و جاشون رو با آب پر می کنه تا ننه جین و ددی نفهمن (😐)

جونگ کوک : ته تغاریای خونه که با چاپلوسی هایی که پیش مامان باباهاشون می کنن اعتبار خیلی زیادی به دست میارن و اون کت شلواری هم که تنشه ننه جینش بخاطر خبرچینی کردن از بقیه اعضا واسش کادو خریده (😐🔪)

جین : مامانایی که تا از خونه می زنن بیرون یادشون می افته زیر غذا رو خاموش نکردن و از قیافه ی جین میشه فهمید الان داره عاقبت خونه و زندگیش رو تصور می کنه (😹)

جی هوپ : ننه جین به خاطر اینکه به دختر خوشگله ی محله‌شون شماره داده دعواش کرده و با شلنگ ۱۲۷ دور تو حیاط دنبالش دویده ، جی هوپ اینجا داره تظاهر می کنه که چقدر خوب و خوشحاله اما از درون داره خودشو جر میده که چرا ننه جین رفته شماره رو از دختره پس گرفته و گوش دختر بیچاره رو هم پیچونده (😑)

تهیونگ : از قیافه ی مظلوم این بشر میشه فهمید که بخاطر اینکه کوکی ازش خیلی فاصله داره ، داره عذاب می کشه ، اما از طرفی دیگه از کفش هایی که بدون جوراب پوشیده می فهمیم که تا صبح داشته با پی سی گیم بازی می کرده و هوا داشته روشن میشده که روی میز خوابش برده ، بعدش هم ننه جین بیدارش می کنه و میگه پاشو تهیونگی امروز کنفرانس داریم ... و تهیونگ رو با چشم های بسته بلند می کنه ، لباس تنش می کنه و اینقدر هول هولکی آمادش می کنه که یادش میره جوراب پاش کنه ، تهیونگ هم تا به خودش میاد می بینه وسط کنفرانسه و ددی داره می حرفه (از قیافش معلومه هنوز لود نشده 😬)

شوگا : صاحب همون کت شلواری که جیمین پوشیده و الان با فیس پوکرش داره به زور کنفرانس رو تحمل می کنه و منتظره برسن خونه تا کت شلوارش رو از تن جیمین بکنه و رکورد خواب متوالی خودش رو از ۲۰ ساعت به +۲۴ ساعت ارتقاء بده (😴)

و در آخر من با دیدن قیافه هاشون یاد وقتایی میفتم که ددی داره انگلیسی حرف می زنه و اونا هیچی نمی فهمن و جی هوپ برای اینکه به بقیه بفهمونه یه چیزایی حالیشه الکی لبخند می زنه و سر تکون میده و میگه یس یس دتس رایت 🤣
پارک سم
من مطمئنم تو در آینده مقاله نویس خوبی میشی 😂
باور کن
میگم ی درخواستی قبول میکنین؟؟؟
برنامه دوئت سانگ فستیوال duet songبا حضور نامجون رو هرچی تو یوتیوب دنبال کاملش میکردم نی همش تیکه تیکه اس
هیچجا پیداش نکردم
میشه کامل بزارینش؟؟؟؟؟؟؟
سلام
درخواست تو قسمت درخواستی بدید
سلام مثل همیشه مرسی از سایتتون مرسی که اینقدر زحمت میکشین و همه ی برنامه های بنگتن میزارید
شاید اینجا جاش نباشه ولی میخواستم بپرسم یه سایته خوب برای گروه mamamo میشناسین ؟
سلام عسل جونی 
کومائو😻😻😻

نه من نمیشناسم
یه آرمی مهربون
مرسی که هستی ^^
لابیووووو
waaaaaaaaaa
کوماوووووووو
😻😻💃💃💃
لهنتیای ژذاب
میگم سابش قرار میگیره یا منتظر نباشیم؟؟؟؟
میحصمشوشو
یس قرار گرفت 
جیسوگ بی زحمت زیرنویسم بزار
زیرنویس چرا نداره:-( 😣😞
بزودی قرار میگیره
چقد اقا شده بودن اینجا
جدیدا خیلی آقا شدن (اون اموجیه که داره فین میکنه تو دستمال)
nanami •°▪¤°•▪
خسته نباشین ^^
لابیو😻😻😻
هییییییییییی
...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.