بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۳۰ ]

همین آخرای موزیک ویدیو رو میگم . کوکی که ته رو زد . جینم معلوم نیست بهش چی گفت؟ داشت داد می زد ! ته ته بیچاره ی من !😭🥺🤬😥
والا من ک نمد چی گفت
پشمه دیگه:|
تازه تا 4 صبح با دختر عموم تر تر زیر پتو میخندیدم
نهههه اگه این پشمه پس پشم بقیه چیه؟؟؟ 😭😭😭

بجاش من چند بار غش و ضعف کردم و مردم 😓
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
گفتی تهیونگ..چرا جدیدا انقدر لاغر شده و یا چرا پشماشو نمیزنه؟:|
***********************************************

**********************************************

**********************************************
ینی نسیبه
خدا بگم چیکارت نکنه 😂😂 چرا پشمای خوشگل جونیمو عمومی میکنی لنتییییییییی
جیسوگا پلیز عکسشو عوض کن اخه کوکی خوب نیوفتاده 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
عکس اصلی بیگ هیته -.-
تازه معلوم نیست جین داشته بهش چی میگفته !😂😂😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
کجا؟ چیشد؟
جیسوگ اونی
دینامیت پیش آلبوم بود؟
تا چن ماه دیگه آلبوم جدید داریم بدشم میکس تیپ وی اوپا؟
جیسوگ اونی احتمالش حس به خاطر کرونا سربازی رفت جین منحل شه؟
سوال فنیمو جواب بدیا 😅
دینامیت سینگله
یسس
اصا خبر رفتن به سربازیش تایید نشده چه برسه به نرفتن
چرا هیچ کامتی نیس من میخام نزر آرمی رو ببینم خب 😢


جیسوگ اونی فدای نفست بشم

گاددددددددددد کیوتتتتتتتتتتتتتتتت
جاست فور یو نشستم همه رو تایید کردم 😂



خدا نکنه عه -_-
شلوار تهیونگ از همه گشاد تره🤭🤭خودتون میدونید که چی میگم😉😆😆
😂😂😂 من نمیدونم
ازاینجا تا آسمون هفتم جیغ و غش برای این موزیک ویدئو
چرا اینقدر شیرینن آخه؟💓💓💓💓💓💓💗💗💗💗💜💜💜💜💜💜💜😍😍😭💜💜
جذابههههههههههه اصنننننن
همه مون توانایی نفس کشیدنو از دست دادیم :))))))
یه جورایی از ام وی اصلی قشنگ تره به نظرم
به نظرم نصف آرمیا مردن سرش
منم از ام وی اصلی بیشتر دوسش داشتم
میشه ورژنای sing with me دینامیتم بزارین؟
تا اینجا مثه اینکه مال جیمین و آر ام اومده...
اره هر شب مال ی نفر میاد
اینو خیلی بیشتر از اصلی دوس دارم نمیدونم چرا
این صحنه های جذاب بیشتری از تهیونگ داشت 😰
بی تی اس تا حالا با دینامیت اجرا نداشتن؟
خیر
لعنتیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جذااااااااااااااااب

عررررررررررررررررررر

به ام وی دیگشون نکشیده اینقدر اینو نگاه میکنم که جوون مرگ میشم میگی ن ببین ....اخه چقدر جذااااااابیت اخههههههه
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍


😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
😂😂😂
سلام..سیما جونم میشه آدرسه جدیده سایته موزیکتو با اینجا پیوند بزنی..سایتتو گم کردم😢
یا حداقل میشه آدرسشو بهم بدی؟!😊
سلام کوثر شه 
تو قسمت سایت های جذاب دیگر آدرس جدید رو گذاشتم 😉
با این حال اینجا هم میزارم
http://music-area.blog.ir/
الان این یه مدل دیگه ی ام ویه؟
مثه بوی ویت لاو که دو مدل داشت؟؟؟
یس
لینک دانلود موزیک ویدیو رو قرار نمیدید؟
۲۴ ساعت شد پس چرا لینک دانلود رو نمیزارید عزیزانم ؟😢
ببخشید ولی میشه بزاری دانلودش رو الان دیگه فکر کنم 24 ساعت گذشت لطفا بزار😘
بیچاره وی یه حرکت نزد ، کوکی و جین داشتن میکشتنش ! 😑😭🥺🤬
کتک کوک و جین گله
هرکی نخوره خله😂
**من استریم زدم♡^^

**جیکوک و دیگر هیچ....... [خانم روانشناس کجاست برا این دو ام وی نظر بدهXD]
اوه یسسسسس



و تاریخ این سایت هرگز خانوم روانشناس رو فراموش نمی کنه 😂
هرکی از خنده جر نخوره بدون شک آرمی نیست😂
خیلی خوب بود 😂😂
ببخشید یه سوال داشتم،بی ساید چیه؟یعنی چی؟چه فرقی بابقیه میکنه
نگاه کن فرقشو میبینی 😁
او مای گااااااااااااااااااااااد
اون تیکه ای که ته هیونگ جلیقه شو میچرخونه😍😍😍
اون تیکه ای که یونگی ناناناناناهه میخونه😍😍😍
اصن اون تیکه ای که همشون...😶😐
تیکه های تهیونگ کلا مرگه -.-💔
بسیییی جذاب😍😍😍😍😘😘😘💜💜💜💜
شدیدددد
جیسوگاااا، تنها تو نیسی. من و خواهرم توانایی تکان خوردن ، حرف زدن و... رو از دست دادیم.

آخه درک نمیکنم. ما سر ام‌وی اول مردیم. دومیش زنده به گورمون میکنه!
فاک یو آلللللللللللللللللللل
نتمون تموم شده نمیشه رفت تو یوتیوبببببببببب😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من برم با عکسش عععععرررررررررررررررررررررررر بزنم.
و به قول کیم نامجون : گود آنیو😢😢💔💔😭😭😭
😭😭😭
فقط میشه عر زد...
عررررررررررررررررo.O
:")
이 뮤직비디오 정말 좋아요 😭😭🤩🤩🤩🥰🥰💜💜😍😍♥️❤❤❤💛💛

감사해요 시마 💜😭😭😭😭😭😭



اووووووووووووو
میبینم خوب داری از برنامه ممرایز یاد میگیری 😂🤪

ولی افرین
منم یکم داره سرم خلوت میشه میخوام لرن کرین خود بی تی اسم نگاه کنم
لخنت
لخنت
لخنت
😭🚬
خیلییی خفن بود عر
B_side یعنی چی؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.