بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۵۶ ]

وااای خاک تو سرم چرا اینجا کامنت گذاشتم باید تو قسمت اولین بنگتن بمب 2021 کامنت میزاشتمممممممم
کمکم کنیییییید..........
نمیدونم چرا نمیتونم دانلودش کنم هم مرورگرمو عوض کردم هم با همه ی کیفیتا رو امتحان کردم ولی دانلود نشده چیکار کنم میشه کمک کنید عشقا میسییی♥♥♥♥♥
جیسوگ اونیییی^^
میشه بقیه ادمینارو بهم معرفی کنی لطفاااا
مرسیی لاو@_@
با اینکه خیلی وقته منتظرم اون کامنت خاک بر سرو ج بدی که اخرشم درست ج ندادی می پذیرم 😹😐🔪
بعدشم دو تا راه دیگه داشتی ، اینکه بعدا ج بدی یا اینکه بذاری جیس ج بده 😹😐
آخه چطور تو دو تا کامنت بدم ؟😐
:|
چرا هیچ وقت نمیدونم جریان چیه ؟  😹
سلام
تو ک اصا نمیدونستی من این رنگ رو دوس دارم:|
چرا ناراحتی؟😐
سلام
اره بخاطر تو این رنگو کرد
نامجون...جونننننن
هوسوک...جونننننن
جین....جوننننننن
تهیونگ...جونننننن
جونگ کوک....جونننننن
جیمین...جونننننن
شوگا...جوووون!!!

انتظار داشتم نامجون موهاشو نارنجی یا صورتی پر رنگ کنه:"(
مدل موهای تهیونگ چه تروریسته!


واقعاااا تف به موهای تهیونگگگگ که انقدر جذاب شدهههه پبمتذپمختذیتذ
واو چقد بزرگ شدن
جیسوگ چقد سایتت قشنگ شده،من عاشق این رنگم اصا🤗♥️
علیک سلام

اصا چون تو عاشق این رنگی منم اینطوریش کردم 
اما هنوز ازت ناراحتم :|
سلام ببخشید یه لیست برای پخش و منتشر کردن آلبوم Dynamite گذاشته بودید
حالا نمیدونم این چیزی که میگم درسته یا نه
شما 28 مرداد رو زده بودید تیزر موزیک ویدیو Dynamite اما من تو یوتیوب دو سه روز پیش تیزرش رو دیدم از چنل Bangtan
نمیدونم شما اشتباه تاریخارو تبدیل کردین یا چیزه دیگه ای هست
لطفا جوابمو بدید

خیلی سایتتون عالی👍😍
عاوو سلام دکتر جیسوگ شه 😂✨💜✌🏻 چه طوری ؟
چه قالب جدید قشنگ شده 🎊 نمد من این مدلیم یا نه ولی یه ساعت هم طول نکشید عادت کنم بهش 😂 سریع عادت کردم بهش 😂✌🏻 علاقه خاصی هم پیدا کردم بهش 😂😂 میدونم اینا اثرات آهنگ جدید پخش نشده اس 😂✌🏻
هان راسی ازم تو کامنت قبلی پرسیده بودی آیا روزی میرسه تهیونگ قرمز کنه ؟ 😩 والا من دلم واسه تهیونگ مو قرمز و مو آبی خیلی تنگه 😭😭 ولی بگم با همین رنگشم قشنگ منو یه دور کشت ... نه یه دور کمه . کلا کشته دیگه 😂 مث اون عکس جدیده که گذاشته بود پست تو توییر با یه کت گلگلی ( گلگلی ؟ 🤔) بعدش من مردم سرششششش😢 تازه به اون یاروعه که داشت مو ها تهیونگ رو دست میزد ، تافت میزد نمد چه میکرد یه عالمه فحش دادم 😐😂 =>🚶🏻‍♀️🕳⚰️
هلووو
لابیووو ، آی نو آی نو😂😂
هعی همه چیز بهش میاد
واقعا تف به اونا
تا حدودی همین کارو می کنم 😹
من حتی به خودمم حقیقت تلخ رو می قبولونم تا دروغ شیرین 😹
از دوستامم می خوام که حقیقت تلخ رو بهم بگن نه دروغ شیرین 😐
ولی هیونگ من میانه روئم 😹 یعنی حقیقت تلخ رو خیلی فجیع نمی کوبونم تو صورتشون ، با ملایمت 😹 حتی وقتی می خوام قهوه ، کاپوچینو و... هم بخورم نه اونقدر شیرینش می کنم نه خیلی تلخ 😹☕️
الانم یه حقیقت تلخی که می خوام بهش اعتراف کنم اینه که جیسوگا اولش از تو بدم میومد اما از سیم هیونگ (حسووووود 😑) نه 😹
الان هر دوتون رو به اندازه ای که ویکوک واقعی رو دوست دارم می دوستم 😹🥺💜

من هر دوشون رو با قیافه ای درهم پاک کردم 😭😭😭
ملیکا گفت حتما رفتن تو سطل زباله
گفتم خره شیفت دیلیتش کردم 😐
از این به بعد فقط او اس تی هاشون هستنننن 😭😭✨

گزینه ۱ و ۲ رو ببین اما من خودم گزینه ی ۳ رو نصفه نیمه دیدم حسش نبود 😑 اصن جذبم نکرد نمد چرا 🤷🏻‍♀️
واگابوند تو لیستم بود چون من عشق اکشنم 😹
مستر سان شاین رو هم قسمت یکشو دیدم ولی بقیه‌شو نه 😐
اونایی که پیشنهاد دادی رو هم سعی می کنم ببینم 😌



در جواب سیما : 😐
اصن می خوای به جیسوگ هم فقط بگم جیس ؟😐
چون حس شیشمم بهم میگه جیس بزرگ‌تره اون میشه هیونگ شماره ۱ تو میشی هیونگ شماره ۲ 😹
یا اینکه می تونم به هر دوتون بگم جیس هیونگ و سیم هیونگ 🤷🏻‍♀️
اصن خودت دوست داری چی بگم بهت ؟✨
و در آخر ... من تبعیض نمی کنممممممممم 😑🔪✨
نمیفهمم چی میگی خوابم میادد 😭😭😭
از این ب بعد کامنتاتو کوتاه تر بده یا بکنش دوتا کامنت 😭 الان من حال ندارم بخونممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 خوابمم میاد 😭😭😭😭😭

ها همون هیونگ بگو میپسندم 😭😭😭😭😭
سیم هیونگ خوبه 😭😂
آیگووووووو ولی من اسم اینو نمی ذارم غیبت اونم وقتی جلو روی خودته 😹
اصن چطور می تونم جلو روت پشت سرت غیبت کنم ؟؟؟😹🔪

یس یس هنو نشناختی منو من مظهر امیدم ، بین دوستام تنها سان ساینشونم 😹🌞
فقط یه مشکلی که هست اینه که بجای خوش بین بودن واقع بینم 😹😐💔

هیونگ کامپیوتر خاک بر سر شده‌م حافظه‌ش داشت پر می‌شد هتل دل لونا و ۲ تا فصل وایکیکی رو دیلیتیدممممممممممممممم 😭😭😭
عرررررررررررررررررررررر 😭😭😭
ولی نو پرابلم ملیکا رو لپ تاپش داره بعدا ازش می گیرم 😹✨
آبیس و WWW و her private life و چند تای دیگه رو هم به همین دلیل پاکیدم 😕
اما در عوضش بازم چند تا سریال دارم که هنو ندیدم 😹
تو چه دراماهایی پیشنهاد میدی ؟ بگو اگه وقتیدم و نت بود برم بدانم ببینم 😐❥
راستی جیس هیونگ پلیز اگه تونستی یه سر به کامنت قبلی که سیم ج داده بزن آخه بنده خدا یه چیزایی رو سر در نیورد ج نداد 😹
جوابشونو تو جواب همین کامنت بنویس 😑✍🏻
화이팅 ✊🏻✨
راس میگی 😓😂

پس به جای دروغ شیرین ، همیشه حقیقت تلخ رو میکوبی تو صورتشون؟😂😂

منم هتل دلونارو پاک کردم ولی وایکیکی رو نه 😂 اصا دلم نمیاد اونو پاکش کنم 


ندیدم اینارو هنوز 
من ... بین در حال پخشا ، گل شیطان خوبه 
واگابوند و مستر سان شاین خیلی قشنگن ، افسانه نوکدو و تو فوق العاده ای رو هم دوس داشتم 

بزار ببینم پیداش میکنم 

سیما: اقا چرا جیسوگ هیونگه ولی من سیم؟ :|| تبعیض تا کجا اخهه
وای سایت چقد خوشگللللللللللل شدههههههههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
کومائووو جیمینی 😻😻😻😻
یه خونه تکونی کردیم سایتو
جاست عرر...😭😭😭😭😭 ولی چرا فقط یدونه؟😐☹️☹️
بیگ هیت دیده بنگتن زیادی جذاب شده 
گفت یه عکس بده فقط که چشم نخورن😭😭😭
وای عکسو ببییییییییییییین هدرووووووووو ببیننننننن ووییییییی جیسوگااااااااااااااااااااااااااا(اشک رنگین کمانییییی)
جیسوگ دست طلای خودمه 😏
یه سوال تتو جونگ کوک چی شد؟؟
به احتمال قوی با گریم پوشونده شده 
اوکی:))من خوبم:/
فقط یکی به من بگی کوکی رو تتو هاش رو برچسب زده دیگه😱😍😐
شاید با گریم پوشونده
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
عرررررررررررررررررررررررررررررر
عر
عر
عر
:")
من خوبممممممممممممممم
من خوووووووووووووووبمممممممممممممم
















چرا جوون مردمو پر پر میکنین؟
ب کدامین گناه ._.؟
این دومیه خیلی عر دارهه 😭😭😭😭😭😭😂💞
I have nothing to say.
So Good An nyeong.

Muhaye namjoonoooooooooooooooo.
Maman babam montzran mn az otaq biam birun. Chon qarare jer bokhorm.
Bkhater jiqay k b abjim zadm:\. Fuck this life.
جون من فینگیلیش ننویسید😭
والا خودمم نمد چه انتظاری داشتم 😹💔

تو هم مث من خوددرگیری داری 😐🔪
اصن این جیسوگ شی چرا وقتی که باید باشه نیستش ؟؟؟😹
(جیسوگا نرو پیش ته وقتی اون پیشت نمیاد اصن 😐
بیا کامنت کوفتی منو ج بده اینقدر سیمولو تو زحمت ننداز از هیچی هم سر در نمیاره بیچاره 😹💔)
بیا من الان هستم
خجالت نمیکشی جلوی روی من داری پشت سرم غیبت میکنی؟😂

چقدر تو امید میدی به ادم -ــــــ-
وای نفس بکش
وای قلبم داره میاد تو دهنم
آهههههههههه
وای من بای لایف شدم
چقد جیغ زدم وایییییییییییییی
خداااااااااااا
من اتک هارت به معنای واقعی شدم وایییییییییییییی
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغ
آرامشتو حفظ کن 
یه وقت نفله میشیا اینجا 😂😂
بیگ هیت جان شوخیه خیلی کثیفی بود:(((
:'(
ادمین عزیز این چندمین باره پیام میدم😭😭 جدیدا هر برنامه ایی که میزارید فیلتره فقط فایل های قبلی راحت باز میشه جدیدا همشون فیلتره.با فیلتر شکن سرعت دانلود میاد پایین لطفا یکاری کنین براش😭😭فایل های جدید همشون فیلترن
سلام فاطمه جون
بچه های دیگه هیچ مشکلی ندارن مشکل از طرف خودته
یا مرورگر یا نت یا ... میتونن باعث هچین چیزی شده باشن
بااینکه بایسم جیمینه و قربون اون قد و بالاش میرم ولی جیهوپ چقدر کراش شده هم تو عکس تکیش هم تو عکس گروهی😍😍من همون اول که آرمی شده بودم بین جیمین و جیهوپ گیر کرده بودم که کدوم بایسم بشه بعضی وقتا هم خیلی چشممو میگیره فک کنم جیهوپ یه جورایی بایس رکرمه❤️
اگه مطمئن نیستی کیه ، صبر کن ، بالاخره یه اتفاقی میوفته که اونجا میفهممی تو دام عشق کدومشونی 😂
چینجاااااا؟؟؟:/ وان فوتو???? they are kidding us
اما من با همینم خدا میدونه چه عریییییی میزنممممممممم هوسوکاااااااااااا
من به بیشتر از یه دونه نیاز داشتم ㅠㅠ 
این کفاف منو نمیده 😭😭
جوووووووووووووووووون جیگراروووووووووو
همشون از یک دم جذاب شدننننننن شوگولی همسر گرامی تو مثه همیشه مگولی شدیییییییییییییییی
عرررررررررررررر جیننننننننننننن عشق زندگییییییییییییییییم توهم خیلی خوشگل شدییییییییییییییی نمد کدومو انتخاب کنم من هردوتونو میخواااااااااااااااااام
دستت طلا جیسوگ بوج رو گونت
چطوری ادمو سر دوراهی میزارن اینا !😭😭😭😂

خواهش پریسا جونی 😻
عاااا چینجایو ؟؟؟؟
یه دونه؟؟؟؟؟؟
خدارو شکر نامجون رنگ موهاشو تغییر نداده.
عععععرررررررررررررررررررررررر ویکوک😭😭😭😭
ویکوک فوراور😭😭😭
گامساهاب‌نیدا😭😭😭
یهههه جاست وان فوتو😭
فقط یکی؟ 😶
.
واقعا چرا فقد ی عکس ؟؟؟؟؟؟
البته باهمون ب دونه مرگگگگگ شدم 😭😭😭😭

.
واهایییییییییییییییییییی فقط یدونست ولی خیلی خفنه عرررررررررررررررررر
ئبیئگمظگبیئگ
من برم بمیرمممممممممممم
با همین یدونه اتک هارت شدم عررررررررررررررررر
وبمسیمبئ
.
♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏
میخاد قشنگ زجرکش کنه -_-😐😐😿
.
~.○ Min_ Nika ○.~
ریلییییی؟؟؟!!!!
فقط یک عکسسس؟؟؟!!!!😐😐😐😐😐😐
اره
:|
من هوسوکو چیکا کنم😐😐😐😐اصا دیدمشون انگار برق بهم وصل شد
رو موهاااااااااااای همشونم کراش زدم
منم دیدم همه دارن با هوسک جان بر کف میشن با عکسش تم ساختم برای تلگرام -_-
سه هفته پیش موهام رنگ موهای نامجون بود :)
من خو از رو گشادی زیاد عکسا رو با ۱ مگ حجم دانیدم و وقتی دیدم هموناس که رو عکس پسته اصن ...😐

یعس یعس 😎🚬
(یهو خیلی حس تو بودن بهم دست داد جیسوگا 😹)

من اوتاکو نیستم ولی خیلی انیمه می دوستم
در حال پیشرفتم اما هنو خیلی از انیمه های معروف جهان مث اسم تو رو ندیدم 😹💔
(فعلا دارم موشی شی رو کامل می کنم 😁)
توکیو غول هم فق فصل یکشو دیدم با لایو اکشنش
من خودم از دوبله به شدت متنفرم و ترجیح میدم هر فیلم ، سریال ، انیمیشن ، انیمه و... خارجی که می بینم با ساب باشه و بر این باورم که دیدن چیزای خارجی با زبان اصلی اصن یه حس دیگه ای داره
اسم این پرامیسد نورلند رو هم شنیدم ، اما ندیدمش 😹 (رفت تو لیستم 🙄) یه خلاصه ازش بده چون همون طور که بالا هم گفتم زیادی گشادم و حوصله سرچ کردن 없어 😑
حالا 됐어 اونی من الان شدیدا دنبال یه سایتم که دث نوت رو بذاره اما هیچ جا پیداش نکردم 😭
و این در حالیه که همزمان درگیر بلک پینک و کامبک سکرتشون واسه ۲۸ آگوست و دوباره انتشار فول آلبومشون ۵ روز قبل از تولدم (کادو تولدمو پیشاپیش بهم دادن 😹❤️) و دان کردن ۲۴،۳۶۵ با بلک پینک و ام وی فاکینگ سکشی بنگتن و تولد کوکو و مونی که در پیش داریم و بعدش تولد خودمو و مینی و روز بعد از تولد مینی که سالگرد فوت سولیه (🖤) و... که اگه بخوام یکی یکی اسم ببرم بدتر از اون کامنته که پر از 😭 بود میشه 😹✨

سرتو نخورم اونی منم برم تا جغدهای آنلاینی که به انتظار آن شدن من نشستن سر منو هم نخوردن 😐
👋🏻
خو همونه دیگ چ انتظاری داشتی -_-

منم انیمه خیلی دوست دارم ولی نمیدو چرابعد از راهمایی با اینک خیلی وقت داشتم دیگ وقت نکردم ببینم :/
بقیشم ک با جیسوگی من چیزی نمیهمم -___-
خوب من بعد از قرنها دوباره به وبتون بازگشتم:/بازگشتم مبارکا باشهXD
خوب سیما شه خیلی ناراحت شدم کرونا گرفتی زود زود خوب بشو^^
من اینا رو دیدم نفسم بالا نمیومد عرررررررررر تا حالا این همه خر ذوق نگشته بودم عررررررررررر
یک دفعه نت دستت بیاد با این همه اتفاق اتک هارت میشوی عررررررر
خوب نفس عمیق من خوبمممممممم نه من خوب نیستم چرا باید شوگا این همه دختر کش باشه؟
موهای نامجونی ویححححححححح
هوسوکی با اون تیپش عررررررررررررر
جیمینی ویحححححححح با اون لباس لیشششششششش عررررررر
کوک با اون سر کجشششششششششششش
جین با موهای حناییییییییییش و در آخر اتک هارت تر موهای تهههههههههههههههههههه
خدا من باید برم بمیرم فک کنممممممممممممممم
ویحححححححححح
مبارکا
مرسی لاو خوب شدم دیگه
TT-TT
هعیی
هعیییی
هعییییییی
جیسوگ هیونگ منو ببخشششششششش وقتی عکسارو دیدم خوب جو منو گرفت وفشارم افتاداگه دقت کنی اول غلط نوشتم ولی اخر دیگه درست گفتم جیسوگ جونم از دستم ناراحت نباش
منوببخش منوببخش
کِنچانا کِنچانا 😂
عمدا اون طوری گفتم که اسمم ثبت شه تو ذهنت
وگرنه مگه اصن مهمه چیه اسمم؟؟ مهم اینه هر طور اوکی ای صدام کنی 
پس ککجئما
سلام خوبی ؟😊💗

موهای ته ته منو کشته !🥺😭🤯😍

یه سوال داشتم . همین آهنگشون دینامیت چه روزی و‌ چه

ساعتی منتشر میشه ؟ به فارسی ؟⁦❤️⁩
سلااامم
ئیمکسجظنسدظنظ
تو صفحه اصلی سایت زمانشو زدیم ک 😍
برگام...تهیونگ و ببین چ جذاب شدههههههههه عشقم وااایییی البته همشون خیلی خوشگل شدنننن😭😭😭😍😍😍😘😘💜💜💜💜💜💜💜💜💜
:"""""") خیلی 💞
تعدادش فقط 7 تاست؟؟
یسسس
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
جیسونگگگگگگگگگگ هیونگگگگگگ
وایییییییییییییی چه عکساییییییی خفنیییییییییی من برم بمیرم ای خداااااااااااااا
من واسه نیم رخ هوپی یاپشت مو ی ته ته یا موهای آبی لیدری یا
واسه جیمین شی که شبیه سه ساله ها شده یا شوگا با اون نگاه کردنش یا واسه واسه ورلدوایدهندسامون یا واسه جذابببببببببببببیتتتتتتتتتتتتتتتت ونوع نگاه کردن کوکییییییییییییییی جونمممممم بمیرررررررممممممممممممممممممممممم
قلب من تحملللللل اینننننننننن همههههههه جذابیتتتتت رو ندارهههههه ایییییی خداااااااااااااا
جیسوگ هیونگ در چه حالییییییییییییی هیونگممممممم
بخدا من ن ندارم جیسونگ نیستم ، جیسوگم😭

وای وای موهای آبی ار ام خیلی خوب شده ، منم سرش واقعا سورپرایز شدم 🚬

نسکشمسئمشکشمشمش

حال من قابل توصیف نیست 
ولی به شدت منتظر تیزرای بعدی ام
هنو هیچی نشده با دیدن این عکسا رو هوپی کراش زدم 😐💔
تازه جیسوگا فقط از رو عکسی که واسه پست گذاشتی روش کراش زدم 😐 فوتو تیزرها رو دان هم نکردم 😬🙄
خدا می دونه با دیدن خود ام وی چه بلایی سرم میاد دیگه 😑✨
با عرض پوشش از جی هوپ لاوران گرامی و جیمین شی محترم که بایسم می باشد 😐❤️
(کثافت هوپی جای شوگا رو به عنوان بایس رکرم گرفت 😑❤️)
ادامین محترمه ی سایت کنجکاو شدم بدونم بایس رکر شما کیه 😹
لعنتیای سکشی با هر کامبک یجوری اصن بقیه رو مات و مبهوت می کنن که خود خدا میگه چطور این حجم از جذابیت رو تو وجود اینا گذاشتم ؟؟؟🤔
بگذریم حالا 😐

*وی به سمت کامپیوتر رفته و با چهره ای فوق پوکر دان شدن اپیزود ۱ توکیو غول را با سرعت فوق افتضاح ۴ کیلوبایت بر ثانیه نظاره می کند 😐(خداییش ودف ؟؟؟؟؟😑ಠ_ಠ)*
اصا هوپی ...
کِنچانا ، کِنچانا . همه عکسهای تیزر در اصل همینان که توی پست گذاشتم 

آه ام وی و آهنگ ... خیلی منتظرم ... خیلیییییی ئسچشکدسدسخظنسدظدمس

توکیو غول میبینی ؟ دوبله یا زبون اصلی ؟؟؟
برو پرامیسد نورلند هم ببین 😭
اول اینکه سلاااااام واقعا از ته دلم خیلی ممنونم از سایت محشرتون 😍
دوم اینکه من واسه این هفتا نمیریم پس چی کار کنم😭
سوم اینکه موهای نامجون چقددددد خفننننن شدهههه من که مردم واسش😎
چهارم اینکه یه سوال داشتم عکسایی که تو فایل باکیفیت بالا هستش همش تو فایل کم کیفیت هم هستش ؟ آخه حجم اون یکی خیلی بالاس😞
سلام آر ام شههه
اصا بسی شاد شدم که راضی هستی از اینجا 
خیلی کار های دیگه که اگه نمیری میتونی انجام بدی 😭😭😭
خیلی بهش میادددد 🚬💞
اره همش هست 
ککجنما ، و اینکه اونقدر هم بی کیفیت نیست 
فقط اون یکی خیلی خیلی با کیفیته و شور کیفیت رو درآورده 😒
موهای ناجون😶 😶😶😶😶😶😶😶
مرسی 🙃☺️🙂💜😗💖
ㅠㅠ
خواهشش
درست شد درست شد مرسییییییی
😘😘
😍+😵+🤕=👻
توصیف حست عالی بود 😂😂😂
وایییییییی خیلی خیلی خوببببببببببببه 😭😢😍😍😍😍😍
عررر ㅠㅠ
سلام حیسوگ شه ملقب به دکتر حیسوگ 💜🤩😂
وای وووایییی ووووااییییی
کسنیتستصجیمژدسکجس
مو های تهههههه مو های تهیونگگگگگگگ من من نمیکشمممممممممممممم
وای نههههه
استایل جونگ کوک ... هوسوککککککک چرااااا
بخدا من یه زندگی بیشتر ندارم چرا تک میزننننن 😭😭
جیس آیا تو هم مث من مرده ای ؟ من اصن اول عکس ته رو دیدم اتک خوردم 😭🤦🏻‍♀️
خدایا منو نجات بده جون هر کی دوست داری 😭😭😭 ثهیتل
سلام محدثه شهههه
آه بنظرت روزی می رسه که تهیونگ دوباره قرمز کنه ؟😩

فکر میکنییی
ما ارمیا اگه یه جون بیشتر نداشتیم که تا الان زنده نمیبودیم😂
بدبختی اینجاست که من نیاید بمیرم وگرنه کی میخواد پست بزاره 😭 حق مردن ازم گرفته شده فعلا 🚬

😂😂😂😂 زنده بمون که چند دقیقه دیگ فوتو تیزر دوم هم میاد
تهیوووونگ :)))) گونیم بپوشه یا ع*ن بماله سرش هم به این بشر میاد
روتو کن اینور ببینیمت +چ هنریه عکسش :)
جیهوپ چ خوبه :)) با این پیشونیو مو مشکی واو
واقعا...
استایلش جوریه که هرکاری کنه عین اشراف زاده هاست تیپش
خداوند چی آفرید ...

نمیخواد روشو برگردونه ، زورش نکن 😂
هعی ... 
جیسوگگگگگ
میمیپبکبپبپبحدبپکبپبمزدزمبدلمببمکبپببمدلکزپلکلپلکبپبکلکلمبکلپلملنلملململململنلنلنلملمملململمململارزناتاتنتهرترتاذنتمذخرهرعزعزغژممیمیپبکبپبپبحدبپکبپبمزدزمبدلمببمکبپببمدلکزپلکلپلکبپبکلکلمبکلپلملنلملململململنلنلنلملمملململمململارزناتاتنتهرترتاذنتمذخرهرعزعزغژنذمارنالنارنذ

استقلال گل دوم رو زد، فوتو تیزر دینامیت عم اومدددددددددددددددددددددددد.
رقذدقراندلنقنلنبقنلدبنقنقپفدتفککژپدبمژپمزپززدپکزمزکلکلنکبملمپزکزپزمزمززممززمذیبد

تیپ جانگ‌کوکوووووووووووووووووو
موهای نامجونووووووووووووووووووووووو
نیم رخ زیبای تهیونگوووووووووووووووووووووو
ورد واید هندسامووووووووووووووووووووووووووووو
هوسوکووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
فیس آگوست دی روووووووووووووووووووووووووووووووووو
ترقوه جیمینوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
دینامیتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
فاک یو بیگ هیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
فاک یو بنگتننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

الان دارم با آبجیم عر میزنممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم،
آبجیم الان تو اینستاعه. فقلی زده رو عکس نامجونننننننننننننننننننننننننننننننننننن

آبجیم: یمیپمبکبپبکبپبمبمبمبممنانتتتلنتلاترلهرذ نتذرذمذذنلمذلملدملبنبکلنکلبنرملنلحاتلممقنلنلمبنملکلنلکلنبکنلحاتامبنلمبنرملکبنلکلنلمبنلملنتلنلن


خودم: ( و قراره دراز ترین کامنت دنیارو بزارم.😅😅😅😅)

عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
عععععرررررررررررررررررررررررر
زیر پستی که برا نامجونه، میتونی همه زبونای دنیارو ببینی.
همه آرمیا عکس پروفایل اینستاشونو عکس هوسوکو گذاشتن.
همه ایرانا، اتک خورده، کامنت ایرانی گذاشتن.
آبجیم میگه *ما منتظر موهای تهیونگ بودیم ولی از سمت نامجون اتک خیلی بدی خوردیم*

هوسوک چرا انقد جذابهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عععععرررررررررررررررررررررررر
من + کراش + نامجون + موی آبی = مرگ💔

استقلال عم برددددددددد. و من هنوز تو شوک موهای آبی نامجون موندمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.
چرا دارم از هرطرف اتک میخورم؟؟
۱. ورژن ژاپنی آهنگ دراما از تی‌اکس‌تی
۲. بازی کردن نقش اول مرد یه فیلم با بازیگری پارک فاکینگ چانیول.
۳. کامبک سوپرام و موهای قرمز مارک لی.
۴. سوپرایز لِی با چالش آهنگ بوم.
۵. چالش آهنگ کندی بکهیون در تیک تاک.
۶. یوتا با موهای خوشگلش برای برنامه لیت نایت پانچ پانچ شو با دویانگ و جانگوو.
۷. آپدیت اینستا جهیون با عکس زیبا و کشندش همراه با شمشیری که کرد تو قلبم،
۸. سهون قراره توی فیلم بازی کنه و مث پارک فاکینگ چانیول منو بکشه.
۹. موهای تازه رنگ شده کریس فاکینگ وو.
۱۰. شاتای جدید تاعو.
۱۱. سوپرایز لوهان که هیشکی ازش خبر نداره.
۱۲. موهای جذابو کوتاه شده بکهیون.
۱۳. عکس یهو از دی.او که بخاطر کرونا فعلا نمیره سربازی.
۱۴. موهای تازه دراومده سوهو.
۱۵. ورود یهویی ژیومین با یک عکس کشنده.
۱۶. چالشی که کون ( فکر بد نکنید یکی از اعضای ان‌سی‌تیه) تو تیک تاک انجام داد،
۱۷. فهمیدن یهویی تولد مارک لی.
۱۸. فهمیدن یهویی تولد هِیز.
۱۹. کاور کردن آهنگ فولز تروی سیوان از رنجون.
۲۰. موهای جذاب یونجون.
۲۱. لایو یهویی بومگیو.
۲۲. فهمیدن کامبک بی‌تی‌اس.
۲۳. متوجه شدن اینکه کامبک بی‌تی‌اس کلا انگیلیسیه.
۲۴. قبول کردن خاهرم برای اینکه توی گوشیش ویلایو و ویورس بریزه و من میتونم ازش استفاده کنم.
۲۵. فوتو تیزر دینامیت با موهای آبی نامجون.

من چجوری زندم؟؟ با ۲۵ اتفاق که از ۱ آگوست تا الان اتفاق افتاده ؟؟

من برم عکسارو ببینم. بای.
عععععرررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
جایزه طولانی ترین کامنت سال رو نصیب خودت کردی 😂
خب لنتی به فکر منم باش ، چطوری جواب همه اینو بدم ، مجبورم خلاصه کنم حرفمو خوو


ولی واقعا سرت شلوغه ها ، این بیست و پنج تا خیلی زمان میخواد تا هضم شه 😂😂


برو برو 
واقعا باریکلا و فایتیئگگگگ
کیفیت بالاش اکسترکت نمیشه
سلام چکش کردم 
مشکلی نداشت که :(
وای خدایا صبر ندارم تا ام وی بیاد 🤩
میکسمسئسم
جان 😲 ؟

پشمام 😤

.....

مرسی اونی شه 🤩❤😍💜

.....

وااااای خداااا 😍😭😭😭🤩❤❤❤💜🤩💜❤❤💜🤩💜😭😭💜🤩💜❤😍
😂😂😂😂😂
مراقب خودت باش کوکی 💞
40 مگابایت تفاوت 🧐😲😂😂😂😂
اره دیگ 😂😂
عررررررررررر چقدر عکساشون قشنگ بود وای من از الان استرس گرفتم برای کامبکشون خدایا موهای نامجون رو آبی کرده
خیلی خوب شده موهاش
چقدر هم میاد بهش 😭💞💞
من مردمممممممممممممم تهیونگو که اول اصن نشناختم
😂😂😂 ببین چقدر استرس و هول داشتی 😂
𝐂𝐚𝐥𝐢𝐜𝐨‵ 猫
جیسوگ عرهات کو ._.
انقدر دیر گذاشتم که وقت نکردم عر بزنم



سیما:عراش تو حلقش باید باشه
ولی چرا انقدر تهیونگ شبیه جونگکوک شده!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.