بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۹ ]

یه آرمی مهربون
سلام
خسته نباشید
بنظر میاد این کنفرانس کامل نباشه، آخه فقط سوالای خبرنگارای خارجیه، پس سوالای خبرنگارای کره ای چی میشه؟ اونا هم ازشون سوال پرسیدن، چوت یه تیکه هاییش اینور اونور توی نت هست، میشه اگه اون کامله هم اومد، اونو هم بزارید؟
ممنون ^^
سلام عشق جان 
این کامل بید
این سروری که ازش زیرنویس فارسی رو گذاشتید خیلی خوبه و خیلی راحت فایل دان میشه!😍 کاش همیشه از همین بذارید😭 راستیکیفیت ۷۲۰ نمیاد چرا؟ مشکل از منه یا لینک مشکل داره؟ 🤔 با تچکر از سایت گوگولی مگولیتون🥺❤
این سرور خیلی خوبه و خیلی راحت فایل دان میشه!😍 کاش همیشه از همین بذارید😭 با تچکر از سایت گوگولی مگولیتون🥺❤
سلام ببخشید من تیکه های اینو توی اینستا دیده بودم ولی اینجا اونا اضلا نبودن مثل وقتی مه خبرنگارها سوال میپرسیدن این برنامه کاملع؟
سلام
بله کامله
ی سوال داشتم
هارد ساب نداره؟ینی حتی زیرنویس انگلیسیش هم هاردساب نیس؟
نه هاردساب نیست 
چرا واسه من بالا نمیاد😭😭
کدوم کیفیت ؟
HEILI JALEBE KE HAMHIN SAITI HACTES
ممنون😉
خواهش 💙
سلام خسته نباشید
ببخشید خواستم بدونم که قرارداد بی تی اس تا چه سالی هستش ؟
یکی میگه ۲۰۲۷ یکی میگه ۲۰۳۷
دقیق چه سالیه میشه لطفا بگین بهم :(
سلام
نمد ولی تازه تمدید کردن 
💜아니터💜
مرسی که هستین من به خاطر زحمت هایی که میکشید تونستم بیشتر برنامه های بی تی اس رو با کیفیت خوب و عالی و با زیرنویس ببینم
کارتون خیلی سخته ممنون از سایت محشرتون
فایتینگ💜🌈
..
شماره بی تی اس بفرستین
:|

(جیسوگ: اگه داشتید برای منم بفرستید)
مرسی از سایت معرکتون👏👏
حالا اینجا همه از درسشون می‌نالن، من وسط تدریسام و فایل فرستادنام همیشه اینجا سر می زنم ببینم‌چی جدید داریم😅😅
حالام نشستم منتظر برا زیر نویس بفهمم کوکی اینقد بامزه حرف می زد چی‌می‌گف🙃🙃
فقط گاهی طبیعتا زیرنویس فارسی طول می کشه،میشه زیر نویس انگلیسی رو بزارین؟
بازم‌مرسی از همه وقتی که میزارین😘😘
لاویووو زهرا شهه😻
خوش به حال دانش اموزات 😭😭 چه معلم باحالی دارن
فایتینگگگگگگگ

یسس گذاشتم
بوس بر تو💜
میشه لطفا جواب منو بدین ممنون میشم .........زیر نویس هم میزارید ؟؟؟؟
سلام به بخش سوال های متداول مراجعه کن
زیرنویسش رو هم بزارید 😍😍😍
و من همچنان منتظر زیرنویس ازینجا عبور میکنم😐
🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️
🚗🚗🚗🚗🚗🚗
🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️
😂👋👋
زیرنویسشو نمیزارین؟
سلام عزیزم کیفیت ۱۰۸۰ نمیذارید؟
سلام 
فعلا نه 
شاید شب بزارم
Vkook_Setareh 1376
سلام یه سوال داشتم
این فیلم چند دقیقه است؟!
سلام
فکر کنم 40 دقیقه 
زیرنویس نداره ؟
من دیروز بعد اینکه این کنفرانسو دیدم...
خیلی گریه کردم... :'(
هم متن آهنگ خیلی قلب مو به درد آورده بود...
اینم که دیدم اعضا از اینکه بعد این مودت فقط خبرنگارا رو دیدن چقد خوشحالن و ذوق و استرس دارن حالمو بدتر کرد...
باعث شدن بعد این همه مدت خیلی فک کنم
تا دیروز فکرام محدود به دوری از دوستا و مدرسه و درس و فامیل و اینا بود
جدا تازه انگار به خودم اومدم...
مرسی ازشون😢😍💜
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.