بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۴۵ ]

خنده دار ترین چیز این بود که اخبار کره اعلام کرد بقیه ایدلا کامبک خودشون رو با بی تی اس یکی نمیکنن چون کامبکشون دیده نمیشه اون لحظه تنها کاری که کردم این بود که برم پماد سوختگی برا فندوم هایی که هیت میدن و هیترا بگیرم ذخیره کنم😂😂😂😂😂😂😂😂😂
⁦ƪ(˘⌣˘)ʃ⁩
اره این که حس میکنی اونا تو همه ی لحظه هات کنارتن
تو تمام زندگیت هفت نفر همیشه پشتتن و عاشقتن
حس خیلی قشنگی میده
اینکه همیشه عاشقتن با اینکه نمیدونی وجود دارن حس خوبیه
اینکه حتی اگه کل دنیا ازت متنفر باشه هنوز اون هفت تا عاشقتن
و تو تمام شادی ها و ناراحتی ها کنارتن

نمیدونم چرا وقتی نوشته های خودمو میخونم گریم میگیره😐😭💔
خدا خیرت بده گذاشتیش
چرا اینقدر اخرش قابل عر زدن بود؟
همونجایی که تو یه کنسرت بدون تماشاچی نشستن...
اون لایت استیک ها ادمو نابود میکنه
خیلی دلم برای بی تی اس و ارمی کنار هم تنگ شده...(:

دلم میخواد دوباره اون جمعیت تماشاچی ها رو ببینم...
اعضا رو ببینم که چجوری با عشق به ارمیا نگاه میکنن...
خیلی دلم تنگ شده برای هر چیزی که تو کنسرت ها وجود داره😭
با اینکه یبارم پامو تو یه استادیوم نزاشتم خیلی دوست دارم بی تی اس و ارمی رو کنار هم...درحال نگاه کردن به هم و اشک ریختن ببینم...😭💔
منم واقعا دلم ازون صحنه آخر گرفت 
ولی این ام وی شون یه روز خاطره این روزامون میشه و به قول خودشون لایف گز آن ... زندگی میگذره

منم دلم تنگ شده 
ولی خب همین که توی این روز ها هم بازم به طریقی کنار خودمون احساسشون میکنیم خیلی قشنگه :")
چرا من نمیتونم دان کنم ؟؟ هر کاری میکنم تو صفحه ریزی میگ "CAPTCHA اشتباه بود دوباره امتحان کنید" البومم نتونستم دان کنم
سلام 
کامل بمون تا صفحه لود شه
برای چی به خودشون نگیرن؟....اتفاقا بزا بگیرن....بحث هیترا جداس ولی اونایی که ادای ارمیارو در میارن خیلی رو مخ ان....دختره از یه سبک اهنگشون خوششون اومده خودشو ارمی به حساب میاره...نه جیگر هروقت تونستی واقعا بفهمی چی میگن اسمه خودتو بزار ارمی....ارمی یعنی همه جوره ساپورتشون کنی....نه اینکه فقط چون تونستی با دوتا اهنگشون قر بدی فنشون حساب بشی....مرسی اه.....اونایی که سانسور کرده بودی یادم نمیاد چی نوشتم :/.....به هر حال...مرسی که برا کامنت وقت میزاری💚🖤
وای خدا من عاشقشونم مخصوصا نامجون 😍😍
فدلش بشم 😍❤️😻😘😘😘😘😘😘
از جمعه تا حالا هر چی نیگاش میکنم سیر نمیشم🥺🥺🥺🥺
عرررررررررررررررررر خیلیییییییییی خوبهههههههه😢😢😢🥺
خدا خیرت بده استریم زدم
سارانگههه
میمیرم برات
لابیوووو
خدا نکنههه
💜💜💜
میسیییی سایتتون خیلیییی خوبههههههه محدودیت تموم شد با خرج خودم میبرمتون رستوران بعدشم استوری میکنممممم
=) جدی میگویممم =)
من دیوونه بنگتن و شما ارمی های اتیش پاره که خودمم جزوشونم هستم
لاو یو اللللللللللل
تنکیووو بابت سایت فوق اولادتون
دوستون دالللللللللللممممممممممم =)
نمی تونی حرفتوو پس بگیریاااا
بعد کرونا مجبورییی سر حرفت بمونیی

عشقیییی 😻😻😻😻
لاویو توو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
your spatial angel ...Helena......دیگه تو سایت طرفدارا کامنت هیت ندین که ....**** **** ****** **** ** **** ****؟....خوبیه فضای مجازی همینه...دستم نمیرسه بهتون******** *** *** *********** ** ************** *******...اگه نمیتونی احساساتشونو بفهمی از فندوم بکش بیرون :/ .....** ***** **** ******* ** *********
انقدر غصه نخور لعنتی 😂 برای اینکه الان بقیه به خودشون نگیرن مجبور شدم یکم سانسورت کنم 
ایگو ولی جدا اهمیت نده خب؟
بخدا....اه من جدی ام.... چجوری میتونه....وای....
با این چیزا غصه نخور وگرنه همش مجبوری غصه بخوری 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اون ****** بفرستین زیرزمین منو بچه ها کارش داریم :/ .....
آروم باش 😂😂😂😂😂😂
فیلتر شکنت چیه
خودم برم ببینم مزاحمت نشم
خدا بخواد اینبارم تو بیلبورد اول بشیم
امین
من از پروکسی وب استفاده میکنم برای کامپیوتر
فیلتر شکن گوشیمم fast vpn
قربانت لاو چ مزاحمتی
فکر کنم تو سایت اخبار همه اطلاعات قرار میگیره ها
خواستی اونجارو چک کن
من بد بخت کهدنال فیلتر شکنم کسی امار بازدید و لایک و دیس لیک رو داره[می خام ببینم چند تا بی کار دیس لایک کرده] بگین جون من وا نشدن یوتیوب برام مثل عذاب قبره
الان برات چک میکنم
هم اکنون ساعت 10:13
87,034,402 باز دید
7,020,306 لایک
4.493 دیسلایک
^^
من از ساعت ۸:۳۰شروع کردم به استریم زدن تا ۱۲ بعد اظهر تازه غروب وشب هم زدم نتم که داغون شد😅ولی بی تی اس مهم تر از نتمه آهنگش خیلی خیلی قشنگ بود بعد اهنگ دینامیت یه خورده انتظاز هامون هم رفته بالا ولی بازم خوب بازدید خورد به نظر من اصلا بازدیدها عالی بود😂
این آلبوم دیگه ام وی نداره؟؟؟؟؟؟
میشه بگین ؟؟؟؟؟
داشت میذاشتیم دیگ
ویوها ک تو ۲۴ ساعت ۱۰۱و۱۰۰
لایکا ۸میلیون و۸۰۰هزار ( خیلی نزدیک به ۸ میلیون و نهصده هزاره البت)
دیس لایکا ۲۶۵ هزار و خرده ای
و کامنتام تقریبی نزدیک ۴میلیون ( شایدم نزدیک ۵ میلیون، اینو دقیق یادم نی )
عجببب
خب
بد نبود
وای آلبوم خیلی خوب بود من آهنگ stay خیلی دوست داشتم😻💜
یه سوال یوتیوب دوباره بازدید های موزیک ویدیو رو کم کرد؟ من دیدم کم کرد ولی همش فکر میکنم اشتباه دیدم😐
ممنووووون انقدر سریع لینک دانلود موزیک ویدیو و کنفرانس ها رو قرار میدید😊بوراههههه💜💜💜💜💜💜💜💜
چرا اخیرا موزیک ویدیو ها بی تی اس دوست داشتنی نیست واقعا چرا آقا من ام وی های فیک لاو و ایدول و DNA خیلی دوست داشتم و خواهم داشت الان ام وی های بی تی اس و خیلی دوست ندارم
:|
من حس میکنم
حتما باید ام وی به زبون خودشون باشه تا آرمی های کشوارای آمریکایی حمایت کنن😐
مایه بدبخت بی امید مثل خر داریم بازدید میزنیم
هیچ جا معلوم نیستیم
پدرمونم درمیاد😐
و در آخر کسی مارو میبینه
اصلا کسی از وجودمان با خبر است؟
آره معلومه خبر دارن
پونت ووری
ما مثل همیشه حمایتشون کردیم
منتهی بقول تو چون انگلیسی نبود مثل دینامیت...
اومدم استریم بزنم شاد خندون بودم ولی فیلتر شکن گند زد تو حالم آخه همین دیروز باید خراب شب لعنتی من مامانم رو می خوام 😭😭😭😭😭
کِنچانا 
بگرد یه فیل شکن جدید پیدا کن 
فایتینگگگ
خودمون نتونستیم رکورد خودمونو بشکنیم😂😂😂
جرررر چرا ناامیدین😂😂😂؟؟؟؟
بعدشم برای یه ام وی ملو خیلی خوبه!
نسبت به خودمون که پیشرفت داشتیم هیچی...(آخرین ام وی ملو بنگتن که استی گلد بود تو 24 ساعت 27 میلیون بازدید داشت!)
نسبت به بقیه گروهام که مثه همیشه صدریم :)😎
سو دونت لت دون آرمی😎
بچه ها دیگه خیلی انتطاراتشون رفته بالا ، نا امید شدن 😂
آفرین دقیقا 👏👏👏👏🔥
مگه میشه اصا صدر نباشیم؟💃
سایت زیاد دیده ام اما تو چیز دیگری
مرسی بابت سایت باحالتون
لاو بر تو باد 💜🔥
خواهش میکنم 😻
چرا استریم ها اینقدر کمه؟؟؟؟؟؟ ارمیا کجا رفتن خوابن؟؟؟
اونقدرا هم کم نبود 
فقط نتونستیم رکورد خودمونو بشکنیم که کِنچانا 😂 چون در هر صورت رکورد قبلی هم واس ماس
your spatial angel ...Helena....
این موزیکشونو اصلا دوست نداشتم:/

هففف چرا احساس میکنم بعد از onاهنگاش قشنگ نیست؟:(
اینم نظریه
 برعکس من آهنگ آن رو زیاد دوست نداشتم ولی عاشق این موزیک ویدیوشون شدم (سلیقه ایه) 
ترکاشم که اصن نگم، میشه گفت قشنگ ترین آهنگ هارو برای این دوران خسته کننده کرونا ساختن
خیلی بد شد بازدیداش کمه
اونقدرم کم نبود 🔥
ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞
این موزیک ویدیو واقعا قشنگ بود ، اعضا موقع ساختش
از احساساتشون براش مایه گزاشته بودن :)

و خب برای آرمیایی که میگن چرا بازدید اینقدر کمه :
1. دینامیت ترک فول انگلیسی بود
2. دینامیت سینگل بود ولی این البومه و ما همزمان هر ۸ تا ترک رو
توی اسپاتی و یوتیوب استریم میزنیم!
3. دینامیت پروموشن برنامه‌ریزی‌شده‌ای داشت
4. موزیک ویدیوی دینامیت یه‌چیز شاد بود که وایرال هم شد ولی
این فقط برای لذت بردن و از بین بردن درد تو روزای سخت بود :))
5. اگه این البوم رو با البوم قبلی مقایسه کنید ، میبینید که چه پیشرفت خفنی داشتیم :)) البومو با سینگل مقایسه نکنید :]

اعضا هم همینو میخوان ، بیاید فقط لذت ببریم :))
خیلییییی مرسیییییییی
خیلییییییییییییی خسته نباشینننننننننننننننن
❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜


وااااووووو زیرنویس تون عالیییی بود!!!
مرسی بابت توضیحاتش💜👌🏻
خواهش میکنم 😻😻😻😻


💃🔥 من هنوز ندیدم برم ببینم سیما چه کرده
۶۷ ملیون و ۹۰۰ تا ویو تو ۱۴ ساعت
۶میلون و ۴۰۰ و خرده ای لایک
۲۵هزاروخرده ای دیس لایک ( لنتت باورم نمیشه خیلیی گمه اصن حساب نمیشههه)
۳ملییون و ۸۸ هزار کامنتتتتت

اینا امار تو ۲۴ ساعتن
ایول 
آمار دقیق رو باید از تو شنید 😂😂😂
دینامیت چند شده بود؟ یادته؟
فقط منم ک حس میکنم بازدیدا یکم کند داره بالا میره؟؟😐💔😭😭
به نسبت دینامیت حس میکنم کند تره
ها ها، بقیه ترکاش ام وی ندارن؟؟؟
من اصلا نمیفهمم چه خبره ولی اینو دیدم خیلی باحال بود😘😍😍😍😍
اول سلام یادم رفت🌈🤦🏻‍♀️😂😁😜😬😑😐😐😐
چرا پس انقدر بازدیدا کمههههه آرمیا کجان پسس😭😭😭😭😭😭چرا لایکا کمههه😭 موزیک ویدیو به این قشنگی💜 آرمیا بازدید بزنید دیگه🥺
آه
نا امید نشو
سلام.یه سوال داشتم.کسی میدونه چرا نمیتونم تو ویلایو کامنت بزارم؟
هیچکس :
هیچکس :
همچنان هیچکس :
بی‌تی‌اس : on my pillow on my table yeah life goes on , like this again
آرمی : واییییییی چقد قشنگه!!!!
من : can't get me tired! Sharing my fragile truth that I still hope the door is open-
خواهرم : سوییت نایت و با لایف گُز عان قاطی نکن!!!!
پدرم : امروز زود پاشدین!!!
(من درحال انجام دادن رقص blue hour از تی‌اکس‌تی)
مامانم : دوباره داری میرقصی؟؟ اون یکی پات میشکنه هااااا
خواهرم : راست میگه!!!!
ذهن من : دنس بوی ویث لاو رو لطفا با دنس blue hour قاطی نکنید!!!

Meanwhile......

من : I remember........... Dynana Na Na Na hae................. Cause of imagination........... All in................... It's your birthday make a wish.......,,,

و همینطور آهنگ های بوی بند های کیپاپ ، رندوم خونده میشه و آخرش به سردرد ختم شد😑
وای قلبم اومددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد بالاخرههههههههههههههه
دیشب تبلتم به فاخ رفت روشن نمیشه مرسی گذاشتی مرسییییییییییییی
حتما باید وقتی درست شد پرواز کنم یوتیوب
خیلی قشنگ بود عرررررررررررررررررررررررررررررررر
خسته نبااشیدد ادمین عزیز//:
فقط یه سوال..
لایو رو با ساب فارسی امروز میزارین یا فردا؟
ممنااااااااان
لالیسا مانوبان 😘
این ام وی جدیدشونه؟
آخه یکی از دوستام بهم گفت که بی تی اس موزیک ویدیو جدید داده بیرون 🥴
تا الان که ساعت 11ـه بازدیدها 18 میلیون ، لایک ها 2.3 میلیون ، دیسلایک ها هم 2k بودن

شرط میبندم تا ساعت 12 از 20M هم بیشتر میشن 💃🏻💃🏻💃🏻
استریمر آرمیز فایتینگ ✊🏻✨
یسسسسسسسسسسسس
تا الان13میلیون بازدید داشته: )
بعلرییااننکحخععقثسزد
..
اقا یه سوال... ام وی رو دیدم و دارم تمام وظایف یه ارمی خوب رو انجام میدم 🙂خوب... ولی بقیه ترک های البوم رو از کجا می تونم گوش کنم؟
اگر اکانت اسپاتیفای داری تو اسپاتیفای گوش بده
اگرم نداری دانلود کن ^^
مرسیییییی ازتون.یه سوال داشتم فقط یه بار میشه استریم زد؟منظورم با یه ایدی ثابته
خواهشش
نه چند بار میشه
قوانین استریم رو بخونی میفهمی عطیه جون ^^
سلامممممم. ببخشید کی البوم رو میذارین؟؟ میشه با کیفیت با‌شههه؟؟؟؟ ممنونننن
کیفیت بالاش نیومده هنوز
اومد میذارم
خیلی قشنگ بودددددددد🤧
از همون اولش اشک توی چشمام حلقه زد
حسی که بهم منتقل کرد رو نمیشه توصیف کرد دلم میخواد هزار بار گوشش بدم💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
یه سوال الان یعنی فقط life goes on اومده؟ بقیه ترک های البوم هنوز نیومده؟
..
ععععععععععععرررررررررررررر
چرا اومد
گذاشتم
ترکای دیگه آلبوم رو فردا میزاری؟
نه گذاشتمش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.