بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۶ ]

دارم جرررررررمیخورمممممم
شوگولیمو نیگااااااااا عرررررزز جیهوپو تهیونگ و جین چه
جیگر شدننننننن
وایییییی کوکمینمممممممم
نامجونییییییییممممممممم
آقا من زنده نیستم حم داره تایپ میکنه از اول تا آخر ام وی دست خواهرمو گرفته بودم فشار میدادم.__.😐
سایتتون واقعااااااا حرف ندارهههههه^^
سلاااام وقت بخیر
میشه لینکارو تو اپلودبوی بزارین لطفااااا
تو اون یکیا دان نمیشه
مخصوصا زیرنویس هارو ممنون میشم
باتشکر
♥♥
وای بیست و چهار ساعت که گذشت خدا چرا تیزر دوم رو نمیذارید:///
قلبممممممممممممم منو ببرید پیش پسرام تا خوب شممم =))
وایییی شک ندارم البوم به طور وحشتناکی میترکونهههههههههه
مااماانیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اینا دارن هر روز خوشمل تر میشنننننننننننننننننننننننننننننننن
=))))
300تایی شدینااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چوکاههههههه عررررررررررررررررررررررررررررررررررررفتوتیزراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عرررررررررررررررررررر همه چی
خیلی وقته 😎
تنکیووو 🥃😏
🎈방탄소년단
چرااااااااااااااا تیزر دومو نزاشیتن TT😭😭😭😭
ساعت 6 و نیم میذاریم 🙂
سلام ادمین جیسوگ😭
من بعضی وقتا میرم تو آپا ویدیو های فان بی تی اس نگاه میکنم و اخیرا چن تا ویدیو که در مورد هیتر ها‌و ساسنگا و تحدید پسرا و این چیزا بود رو دیدم و خیلی نگرانم
نه میتونم کاری کنم و نه میدونم که واقعی هستن یا نه
تورو خدا یاری بدین😢😢😭😭😭
چیکار کنم؟
آخه من نه اجازه اینستا نه فیلتر شکن نه توییتر و هیچی دیگه رو ندارم
(۱۳ سالمه)🤐. ➡سنم رو لطفا مخفی کن
و اصلا نمیتونم زود ازشون باخبر شم‌و لایو هاشون رو ببینم
و‌این ویدیو ها منو سرگرم میکنن
تو رو خدا کمکم کنیدددد😖😖😖😢😢😢😭😭😭
جیسوگم فوتو تیزر هم تو اینستا اومده اونم تروخدا بزار☺
جیسوگ ایز ماین -__-
قرار گرفت ^^
سلام
واااااااییی چه خوب بود و وااااااای چه زود گذاشتین مرسیی
فقط یک سئوال البوم ساعت چند منتشر میشه ؟
سلام 
ام وی ساعت 8:30 میاد 
آلبوم هم یا همون موقع میاد یا معلوم نیست
هاییی جیسوکییی خوبیی؟


من میمیرممممم برا ایی نید یو و حسس و حالی ک بهم میدهه🥺🥺🥺
واقعا چرا 25 مگ مونده اونوقت اینترنتت کار نمی کنه ؟😂😂
سلام ببخشید من یک سوال داشتم الان دقیقا موهای تهیونگ چه رنگیه یه روز طلاییه یه روز مشکی ؟
سلام
بزار جمعه بیان لایو اون موقع میفهمیم😂
ببخشید هنوز 24 ساعت نشده شما قرارش دادید درست نیست باید برن از یوتیوب بازدید بزنن که ویدیو ترند شه لوکالا ببینن چون بیگ هیت خودش آلبومو پروموت نکرده
عرررررررررررررررررررررررررر
عرررررررر عر عر وبازهم عر
موزیکlife goes on به وقت ایران میشه یعنی ساعت چند منتشر میشه و اینکه شما کی تو وبلاگ قرار میدید
سلام ادمین جیسوگ😭
من بعضی وقتا میرم تو آپا ویدیو های فان بی تی اس نگاه میکنم و اخیرا چن تا ویدیو که در مورد هیتر ها‌و ساسنگا و تحدید پسرا و این چیزا بود رو دیدم و خیلی نگرانم
نه میتونم کاری کنم و نه میدونم که واقعی هستن یا نه
تورو خدا یاری بدین😢😢😭😭😭
چیکار کنم؟
آخه من نه اجازه اینستا نه فیلتر شکن نه توییتر و هیچی دیگه رو ندارم
(۱۳ سالمه)🤐. ➡سنم رو لطفا مخفی کن
و اصلا نمیتونم زود ازشون باخبر شم‌و لایو هاشون رو ببینم
و‌این ویدیو ها منو سرگرم میکنن
تو رو خدا کمکم کنیدددد😖😖😖😢😢😢😭😭😭
سلام عزیزم
ببین ی چیزی رو باید بهت بگم
این ویدیو رو لطفا پاک کن پس از 24 ساعت بزار تا همه تو یوتیوب استریم بزنن این هم مثل ام وی مهمه تا رکورد داینامایت رو بشکونیم هم تیزر و هم ام وی اگه پاک نکنی به ضرر بتص هستش
سلام سارا جون
اینبارو به بزرگی خودت ببخش ، من نبودم ادمین دیگمونم حواسش نبود گذاشت
سلام لطفا تیزرو پس از 24 ساعت بزار تیزر هم مثل ام وی مهمه اینجوری به ضرر بتصه اونوقت کسی نمیره یوتیوب استریم بزنه
ووووووویییییییییییییییییییی:)))))))))))))
وای این چیه مال آهنگی چیزیه؟
آلبوم جدید
واااااااااااایییییییییییییییی چقد سافتهههههههههههههههههههههههههههههههه
جییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
چرا جمعه نمیشههههههههههههههه😭😭😭😭
الان فقط تیزر همین یدونه منتشر شده؟؟؟
خوب پس خودش چرا منتشر نمیشه، روزها میگذرن ولی 20نوامبر نمیرسه 😐😐😐😐😐
میرسه میرسه😂😂
آرامش این تیزر داره منو می کشه
طاقت ندارم تا ام وی و آلبوم بیاد😭
من برم بمیرم.......🚶‍♂️
واییییییییییییییی خدااااااااااااااااااااااااااا.چقدر نازهههههههههههههههههه.الان ذوق مرگ میشم...شدم.من رفتم از انتظار گریه کنم بای.😂😭😭😭😭😭😍😍😍😍❤️️💜💜
چرا اینقد حال و هوای ای نید یو،اسپرینگ دی و ران برام تداعی شد ؟؟
آره راس میگییا

خب خب

وقت مردنه

بای🖐️🖐️
وایییییی خدا چقدر سریع اپ کردین 😦😦
بیشتر از تیزر محو سرعت شما شدم 👏👏👏
خدایییی کارتون حرف نداره 😦💜💜💜💜💜💜💜💜
عرررررررررررر و بالاخره اومد 😭😭😭😭
خدایا از فردا میگم بابام یه اکسیژن به تخت وصل کنه چون من دیگه نمیتونم نفس بکشم🤕🤕🤕🤕
واقعا سایتتون از همه نظر عالیه 👍👍👍
دمتون گرم😦💜💜💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.