بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۰۱ ]

زیرنویس فارسی ندارهههه؟؟؟؟؟؟؟😭😭😭

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

این لایوها در سایت اصلی قرار گرفته

سلام ببخشید من با کیفیت 720pهر کاری میکنم دانلود نمیشه .....من باید چیکار کنم تا دانلود شه؟؟
چرا دانلود نمیشه هرکارمیکنم :((((
از سایتتون زیاد دانلود میکنم ولی این یکی و نمیدونم چرا ارور میده واسم :((((
کدوم کیفیت؟
جر😂😂😂😂😂
کسی اینحا هست که به غیر از فوق العاده بودن کل اجراها به فاکی بودن استایل های هوسوک در این مراسم لعنتی معتقد نباشه؟؟؟؟؟؟؟؟:)
من ک نیستم 😂
عررررررررررررررررر
دویستایى شدنتتتتتونننننننن مبارکککککککککککککککککککککک
اوووووو یسسسس
حواست هستااا
باشه مرسی
💞💞
سلام
تو گوگل زدم ولی چیزی نیاورد :(
سلام پیداش کردم
البته نمیدونم هنوز مثل قدیم فعاله یا نه 
سلام
ببخشید سایتی برای اکسو هم هست که مثل اینجا باشه؟
یعنی اجراها و کنسرت و لایو ها و.... از هم جدا شده باشن و بشه راحت پیداشون کرد.
و اینکه همه چی داشته باشه از کنسرت و... گرفته تاااا مصاحبه هاشون!؟
سلام ویکوک جونی 
یه سایت قبلا بود ولی فکر کنم بسته شد ... اسم ادمین اصلیشم رایان بود 
تو گوگل سرچ کنن ببین چی میاد 
مررررسی تونستم دان کنم
خداروشکر ^^
خیلی دلم میخواد ببینم.میشه کمک کنی؟؟
رو کیفیت1080کلیک میکنم بعد میره صفحه اپلود بوی از اونجا هم دیگه نمیشه دانلود کرد.
چی کار کنم؟
روی دانلود کند بزن ^^
سلام
چرا نمیشه دانلودش کرد؟
مرسی بابت کیفیت 1080... خیلی میخواستمش
خواهش میکنم فیلم باز شهه
سلام خوبی من یه بار اس دادم جواب ندادی دوستم. یه بار دیگه میگم چرا بی تی اس در هند و چین اجرا نداشتن البته این موضوع رو دقیق نمیدونم چون اجرایی از اونا در این دو کشور ندیدم واسه همین پرسیدم خیلی ممنون واسه وبلاگ قشنگت مرسی
سلام جونگ کوک جون
نمیدونم والا 😶😶😶😶
خواهش میکنم 💞
وایییییییی قشنگ کاپل سیاه سفید برام مفهوم شد ....کلا اینا میخوان در ملونو بزنن تخت کنننااااااا.....دوستان گرررررررررامی زیپ شلوار جیم مدللش بود ...من ام وی های دیگه میدیدم تو اب ولی ایستاده میرقصیدن همیشه ارزو داشتم یه روز بتس هم همین کارو کنه که کررررررررررررد و تو شرق و افق و غرب محومون کرد ...واقعا حرف نداشت .

جیسسسسسسسسسسسسوگ ..من جارو مییییییخوام:))))
میترسم اینقدر پشمام ریخت موهامم در اینده نزدیک واس کامبک بریزهههههه...
😭😭😭😭
بابا خودتونو کشتین سر این شلوار😂😂😂
اره واقعا سر کوک برگام رنده شد 

😂😂
من کلللللل ملونو 1080با زمان سه سااااااااااااااعت گرفتم ..خودمم نمیدونم چرا ...دلم میخواست ببینم گروه های دیگه چه کار کردن ..
کث بتس محححححححححححححححححححححححشر بودن یا خیر ..بسی فک نکنم..:))
خب خوبه لذتشو بردی پس 😂
واااى جیسوگگگگگگگ
بالاخره توانستم در وبت عضو شوم.... به لطف و زحمات عشقم ربات بى احساس
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
مبینای من کجاست ؟ 😢😢😢😢
چرا اونو گفتى؟؟ 😰😰😓😓😓😓😓😓😨😨😨😨😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
I'm jungshook.... 😓😓😓😱😱😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨
هم؟!؟!؟
ها چیشده ؟ 
وااااى جیسوگگگگگ من باید برم تحلیلگر شم...
کانال بى تى اس ایر سون هست؟ تحلیلاى ام ام ایش تقریبا حرفاى منو زده بودددددددددددد
😎😎😎😎😎😎اولین تحلیلم بود ولى حداییش چرتو پرت خیلللى زیاد گفتم
هوپى نماد نور نیست نماده روحه جینم نماد اسب که اسب نماد زمینه
یچیزاى دیگه هم گفته بود یادم نى.......
اها مثلا... ستاره اى که موقع خوندن میکرو نمى دونم چى چى (میکرو گاج طبقه بندی شده کنکور... 😂😂😂)
نماد ى چیزى بود.... فک کنم سرنوشت....
حالا خودت برو تو چنلشون بخون
راستتتتتى وبلاگ دارن؟
😂 بیا بعد ا میگی چرت گفتی
اتفاقا خیلیم عالی گفتی

😂
چنلشون ی چیزایی خوندم
مغزم کشش تحلیلو نداره دیه
اره داارن
اخه کى میاد اجرا هارو تحلیل کنه؟؟؟ 😒😒😒😒ولى خب ای هر اجرایى نبود....
داستم میدیدمش یو ى لامپ رو سرم روشن شد و چرخ دنده هاى تو مفزم شروع به حرکت کردن
ینننى سه چار ساعت داشتم مى تحلیلیدم
دت واز ریلى ریلى پراببلى عاسممممم (قاسم)
هممم... تحلیلگر بودن خیلى خوبه
ولى باید بدونى که هر چیزى نماده چیه
البته من تو درسام اینجورى نیستم و فقط میدونم که:
2+2=5
راسسسستى
نمى دونم کدوم یک از ارمیا ى چیزى گفته بود تو سایت..... منم اون کارو کردم...
صبحش رفتم تو اینه خودمو نگا کردمو گقتم :یو ار ورلد واید هندسام
جین.... تو خیلى خوشتیپو ژزابى...... بعد نداى درونم گف تو که جین نیستى منم گفتم خستم هستم
گفت نیستى نیستى
خلاصه یکم باهاش کلنجار رفتم و اخرش به این نتیجه رسیدم که من جینم... 😁😂
تازه سعى کردم به کره اى هم به خودم بگم...... (نمى دونم درسته یا نه چالسینگ یونده) اره دیگه.... بعد قشنگگگگ واس خودم تیپ زدم فرمژه زدم (ته ارایش من واسه بیرون رفتم😒😐😂)بعد عطرو رو خودم خالى کردم (که اونم بهش حساسیت دارمو نباید بزنم ولى زدم اخه بوش خوبههههه)
بعدم موهامو شونه کردم همه رو دیوونه کردم.... 😂😂😂😂😂نشستم مثل بچه ادم درسمو خوندم... همین
کلى هم انرژى. داشتم اون روز حتما امتحان کنید.... صد در صد تضمینى... 👌👌👌👌
اون روز واقعاااا روز پر انرژی اى بوددددددد..
اند.... فینیش
باى باى سارانگهه یوووو
آفرین 😂
همیشه با انرژی و خوشحال باشی ایشالا 
وقتایی هم ک ناراحتی تو خودت نریز هم خودتو اذیت میکنی و هم خودتو و هم کسایی ک دوستت دارنو 😍😍😍 نمیدونم چرا اینو گفتم بهت ولی خب خواستم گفته باشم 😇
مرسی از تحلیلت 😁
اوه ماى گاد اوه ماااى گاااااد
ى نفر گف کامنتم جالف بودههههههه
جیسوگى حوندیش؟
خوندم بعدش خوندم دیدم خیلللللى چرتو پرت گفتم.... سعى کن بقیشو نخونى... 😓😓😓😂😂😭
تو یادداشت هاى تبلتم بود انقد چرت نبود ولى وقتى به صورت یک کامنت اینجاس خیلى... 😒😑😐
پوووووف نظرت؟






میگم........
یسسسسسسسس
ن تا نصفش خوندم خیلی جالب بود واقعا
بزار وقت ازاد ک پیدا کردم کامل میخونم بعدا خودم شخصا نظرمو بهت میگم
진 민 ♥ 대 현
وااااااااااااااای
مث خودمی جیسوگ
دوووم باجاله دوم باجالههه...خیلی دوسش دارم اینو...کککک
یسس🤘🏻
هی چی بگ..😔م آرمیای ایران مظلوم تر از آرمیای دیگه ان بخدا 😥😤😩😟😣
بعله😂
زنده ای جیسوگ؟
فک کنم
😂😂😂😂یه وقت پشت نکنی ناراحت تر میشه حالا خیانت مشکلی نیست😂
فعلا که همون آر امه دیگ بعدش چی بشه خدا داند😆😆

این کامنت تحلیله طولانی بود ولی خیلیی جالب بود یعنی واقعا انگار همه چییییز به هم مربوط بود
من که اینقدر جذب آهنگ و رقص های خفنشون شده بودم اصلا به اینا فکرم نکردم
لامصب چه خففن هم بودن 😱😱😱ملون از ماما بهتر بود به نظرم ملون رو بیشتر تر تر ترکوندن
ماما رو بیشتر ترکوندن😆
ککجنما . نمیکنم 
او یسسس نامجون شههه

منم تا نصفشو خوندم ، دیدم نیاز دارم که ارجاع کنم به ویدیو اصلی بنابراین استاپ کردم 
ملون لعنتی😭😭😭
و در اخر
شبت شیکککککک
چالچایووووووو
فایتینگگگگگگگگگگگگگ
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
💞💞💞
هیچی خواستم همه کامنت آخرا من بشم


😂😂😂😂😂

نه نه باور کن اون جور که فک میکنی نیستم
😂😂😂


نه نه من اصلا اون طوری فکر نمیکنم 😂😂
از mn به جیسوگ جواب بده

وضعیت اورژانسی

خب راستش نیس😂😂😂😂
ولی جواب بده
از جیسوگ به ام ان . بگوشم

😂😂💪
mn لاور
کار کن مخفی بی تی اس....
جیس جیس
یاد پیس پیس افتادم 😂😂
جیسوگگگگگ شههههههههههههههههههههههههه
کارتو بگو خب 😂😂😂
میگما جیسوگگگگگگگگگگگ
بلی
و تو این ماه زیبا و خاص ما کنکوریها باید عین بز به کتاب ها بنگریم و بجویم
ویژگی های مثبت این ماه ، به هر حال بیشتره💞💞😂
اون جیمین لاور غلط کرد شوهر کرد همه رو در به در کرد
و در آخر بی خود کرد


😂😂😂😂😂
خیلی خوب بود 😂😂👏👏👏
ایگووووو ماه دی
واسه ما پشت کنکوریها هم که مدرسه نمیریم ماه خاصیه
موفق باشی جیسوگا
کامسامنیدا 💞
معلومه که ماه خاصیه
تهیونگ تو این ماه زیبا به دنیا اومده 
و تو این ماه زیبا سال نو میلادیه
کنجکاو وووو نباشششششششششششششششششش

فهمیدی...
😂😂😂😂😂😂
اصلاح میکنم 
من کنجکاو نبودم 
یه جیمین لاور به عنوان کارآگاه استخدامم کرده بود تا ته توی قضیه زیپ رو دربیارم 
و پس شد آنچه شد 😂
جیسوگگگگگگگگگگ
یعنی چییییییی؟

رفتی صد تا عکس دان کردی از زوایای مختلف اونم واسه زیپ جیمین.....
چشمت دنبال زیپ بایس خودت باشه خووو
نمیفهمم یعنی چی اصلا چه معنی میده😒😒😒
من که بایسمه صد تا عکس دان نکردم.......

بار آخرت باشه
آراسوو وووووو.....


mn ورژن جیسوگ غیرتی 2019😂😂😂😂😂😂😂😂
❤️❤️❤️


به من چه به سیما بگوو
اون عکس اجراشونو پست کرد و منو به انحراف کشید
بعدشم من فقط کنجکاو بودم نه منحرف ... آراسو؟؟😂😂
فقط جانم کاپل سیاه سفید جیکوک ......جااااااااااانم با اون اجرا ها .......جیسوگ حجمششششششش
عاللللللللللیع ....فک کردم باید 5گیگی بدم .......مرسییییییییییییییییییی....
😂😂 به بلک اند وایت بودنشون توجه نکرده بودما
ایول 👏
خواهش 💞
majesty@
دقیقااا👌👌👍👍نامجون اینقدرررررر جدی بود که یه لحظه گفتم این نامجونه؟
کوکی خیلییی قشنگ میخندید لامصب همون موقع رفتم تو فکر گفتم بایسمو عوض کنم کوکی رو بکنم بایسم😂😆

با عرض معذرت از کوکی لاورا😆😆😐
بایست کی بود قبلش؟😂
من به بایسم پشت نمیکنم فقط همش در حال خیانتم اگه اشتباه نکنم 😂
من که تمام طول اجراهاشون دهنم همینطور تا ته باز بود فقط.چقد خوب میتونن باشن آخه.ولی جدای از همه نامجون چقد لجندری شده بودا. تو فکرم بایسمو عوض کنم
😃👌👌👌👌👌👌👌👌
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
جییییسووووووووووگ ساعت 7 صبح پنجشنبه پاشدم که کیفیت 1080 دانلود کنم اخه من چه از خودگذشته ام
*صبحا نتمون تنده*
من دو صبح سرعت نتم ب 5 مگ بر ثانیه میرسه 😊 برا همین معمولا شب پست میذارم
من شچااامووو کور کردم تا کلمه ى عشقو ببیبم نبوووود
ولى حب (عربى) رو دیدممم
منم ندیدم
الان 61 نفر تو سایتن دخترم... 😘
😎✋
سلام جیسوگ خوبى؟
اینا همه ى تحلیلاى من از اجراى بى تى اس توى mmaبود چون همینطور که هممون میدونیم بیگ هیت(big hit)(bighit ->بیقیت؟؟ (بیگ هیت یا بیقیت مسئله این است...)) هیچکاریو بدون دلیل و غیر منطقی و بیخود انجام نمیده
خب. تو ام ام اى خیلللى چیز هارو نشون داد که من یکم برسیشون کردم.....
اینارو تو 3ساعت نوشتمممممم
خاااااب.... سعى میکنم تو یه کامنت بگم اگه نشد میکنم 2 تا...
خیلى طول کشید بنویسم و زحمت کشیدم پس لطفا خوب بخونیدش... اونقدم بد و غلط نیست مطمئن باش ؛ )
البته نباش شاید بد باشه ولى نظرتونو بهم بگیننن
اول از همه:توى اون تیزرى که قبل شروعه همین رقصاى انفرادى بود اول ى سایه از اعضا نشون میداد و اون سایه خودش ى چیزیو در بر دارنده بود...
ممکنه اینجا ى منظورى داشته باشن..... مثلا هر کدوم از اعضا نماد ى چیزى هستن
مثلا نماد عنصراى طبیعت یا چیزاى دیگه 
قبل اینکه تهیونگ بیاد اون مرده با اون وسیله که شبیه شیپور بود صدا در اورد میتونه به تهیونگ ربط داشته باشه ولى میتونه براى یه شروع براى کل هم باشه
اون دخترایى که با اون حلقه ها اویزون شده بودن ازون پاچه هایى داشتن که جیمین داشت باهاش میرقصید پس تهیونگ میتونه به جیمین ربط داشته باشه....

و البته اهنگه پس زمینه ى رقص تهیونگ بیشتر صداى نامجونو داشت...(اینو نمیدونم چرا گفتم)😐😐
❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎
خب من ى چیزترسناک دیدم... تو سایه ى تهیونگ... اون صورتک ها یا ماسک هایى بود که منو یاده سینگلاریتى انداخت.... خب اون فقط براى ى ثانیه نشون میده تو صورتش دقت کنید میبینید
البته من زدم رو دور کند پخشه ویدیورو....
❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎
تو فیک لاو یادتونه جین تو ى اتاقى بود که پرده داشت؟ خب اونجا هم یجورایى نشون میده که جین نظارت کنندس.. 👇 توى تیزره قبل از دنساشون تو سایه ى جین همون اتاقو نشون میداد... این جالبه ولى یکم براى من ترسناکه همه ى اینا..
جین افسار اسبو تو دستش داشت
خب من ى ویدیو راجبه تئوری های ویکوک توى دى ان ای دیدم که پشت جین، ى دنیا رو نشون میداد که شبیه به دنیایى بود که تیکه ى رقص تهیونگ و جانگ کوک اونجا بود....
و این نشون میداد که جین که بزگتره گروه هست حواسش به همه چى هست و یجورایى ناظره و افسار تو دستشه...
جیمین میتونه نماد باد باشه چون رقصش اروم بود و توى تیزر قبل دنس هاى تکیشون تو سایش ابر بود و اروم حرکت میکنه...و دنسشم اروم بود...البتههه الان فهمیدم که ابرى که تو سایه ى جیمینى بود میرفت بالا و در واقع میشه گفت دود بود....
من که میگم نمادش باده دلیلى که خیلى قانع کننده باشه واس اثباتش نداریم.. 😭😂😭😂
خب رقصه همه تند بود تقریبا بجز جیمین که شاید این نشان بده که همه ى مشغله ى درگیرى یا ى چیزى دارن که اذیتشون میکنه.... ولى خب اخره رقص جیمین اتیشو نشون داد
خب مشخه که شروعه رقص شوگا بود ولى میتونه به جیمینم ربط داشته باشه که با وجود اینکه ارومه میتونه چیزایى هم باشه که اذیتش کنه
همینطور که ما ارمیا میدونیم شوگا خستس واسه همین حرکات رقصش مثه بقیه اونقد خفن نبود... 😂😂😂😂این شوخى بود ولى خب ما ارمیا میدونیم که توى بیشتر موزیک ویدئو ها شوگا ى چیزیو اتیش میزنه یا میندازه تو اتیش...
میتونیم نماد کلیه شوگا رو اتیش در نظر بگیریم... چون حتى تو تیزر قبل دنساى تک نفرشون توى سایه ى شوگا اتیش بود....
خب شوگا از سه طرف توسط اتیش (پس زمینه ى اتیش روى صفحه هاى نمایش)احاطه شده بود
به نظرم اون پله ها هم نماد این بودن که اون هرچى بالا تر بره بازم تو اتیشو نا آرومیه..
جانگ کوک...خب اون نماد آبه...چون رو صفحه هاى نمایش اب بود و اون داشت تو اب میرقصید...و همینطور تو تیزر قبل از دنساى تک نفره توى سایه ى جانگ کوک ابرایى بود که کاملا مشخص بود که بارونین و قراره ببارن...
ى چیز دیگه که تو تیزر دیدم منو یاده موزیک ویدیو دى ان اى انداخت...و تئورى ویکوک
همون کهکشانى که تو دى ان اى تو چشاى جانگکوک بود..(اگه اشتبا نکنم) توى این تیزرم تو چشاش ى کهکشان بود...
وایسیننننننن همین الان ى چى دیدم.... تو صفحه نمایش وقتى که ابى که نماده کوکیه میریزه... اتیشه شوگا خاموش میشه و دود میکنه...
یادم نیست تو اى نید یو بود یا ران... ولى فک کنم ران بود که شوگا عصبانى بود و کوک سعى میکرد ارومش کنه.... خب این به اون ربط داره....
تو دنس جانگکوک هم...خب اهنگه سیو مى بود و اون در اخر روى زمین دراز کشید... انگار که تلاششو کرد و خسته شد از پیروز نشدن...اون وقتى دراز کشید ى بار نیمخیز شد و باز دراز کشید...خب میتونیم بگیم که توى رقصش انگار داشت که ى چیزیو پس میزد و مبارزه میکرد
(اینو نمى دونم از کجام در اوردم... 😒😐😂😂👆)
خب...جى هوپپپپپ اون میتونه نماد نور باشه
چون تو سایش توى همون تیزره قبل از دنساى تکى نوراى رنگى بود و همینطور توى دنس تکیش
راستى خوده نورم میتونه نماد ى چیزى باشه.....
واسه نامجون ى چیز فهمیدم...تو همون تیزره قبل دنسا...من ى سرى برگ دیدم...
خب...نامجون میتونه نماده طبیعت و ى چیزه جامع و کلى از تصویر کل اعضا باشه
(طبیعت:اب خاک باد اتش (نور و دود همهم زیر مجموعه اى از اتیشن)
توى همون تیزره...همه داشتن به همین تصاویرو سایه ها نگا میکردن.
ولى تهیونگ انگار داشت ى جا دیگه رو مینگرید...راستى انگار که افراد داشتن این چیزا رو میدیدن که از گذشتشونه...و لبخند میزدن جورى که انگار اون روزا تموم شده و الان کامل تر شدن...توى ى تلوزیون همه ى اینارو میدیدن...

خب...تهیونگ میتونه نماد خاک یا سنگ باشه...چون توى مانیتور پشت سرش حین رقصش ستوناى سنگى رو نشون میداد...
و همین طور توى سایه ى توى تیزرس یکم تصویر نامفهوم بود...
من میگم نماد اون سنگه بگید چشممم...😬😒😂
و حواستون باشه که تو دنسه جانگکوک اهنگه save me پس زمینه ى دنسش بود...
میتوانیم بگوییم کوکى اتشه شوگا زا خاموش کرداهه...
اوه اوه اوه 
خسته نباشی چینچا
من این پست رو تو ذهنم نگه میدارم که بعدا وقتی تو فاز تحلیل رفتم بخونمش
فعلا بمونه که بقیه بخونن
امیدوارم فحش توش نباشه 😂
بعد میدونی چیه
اول اجراهاشون خیلی نرمال بود
یعنی عین بچه ادم داشتن اجراهاشونو میکردن دیگه
بعد یهووو...
اره خواستم بگم
گول ظاهر افراد را نخورید و به همه اعتماد نکنید (سوره بیگ هیت ایه ۳۲۶۷۲۷۸۸)
آفرین 😂😂😂
من همینکه پرسونارو خوند ذوق کردم 😃
ااااا
منو بگو کل مدت فک میکردم زیپ بچه بیچاره بازهه
ولی واقعا سره اجراهای تکیشون قیافه پی دی نیم رو با یک لبخند شیطانی و ۲ تا شاخ تصور میکردم
اخه نامرد اول اجرای مرررگ جیمین که من واقعا سرش بغضم گرفت رو میزاره بعدش فایر واسه شوگا
اخه چرا تعادل ندااارین
چراااااا
واینکه من نشستم کله ملونو دیدم و تا اجرای بی تی اس رسید (نامردا اخرینم گذاشته بودن فک کنم) شروع کردم گاز گرفتن همه چی از جمله انگشتم
الان به درد انگشت دردی دچار شدم
داشتم فک میکردم هنوز ماما هم مونده:/
و خدا ارمی جماعت را بیامرزد
ن باز نبود زیپ بچم 😂
والا من ک لایو ندیدم جیسوگ گذاشت دیدمش
از اولش فکم کف اتاق بود و هرچی جلوتر میرفت موهای تنمم سیخ میشد
دوبار دیدمش ولی بازم باید ببینم 😭
👌👌👌👌
진 민 ♥ 대 현
وااااای جسوگ شی توهم دوم رو دیدی..همون فیلم هندیه..منکه اهنگشو خیلی دوس دارم!!!
کککککککک کریزی گیارهههه!!
منم مثل تو جیسوگ شی!!!
همه اش تو فکرم و هنوزم از شکش بیرون نیومدمممممم!!!!
بخصوص اهنگ قدیمیه و بخصوص تر کوکییییییییییییی!!!!
من تا سال 2015 هرچی فیلم هندی تولید شده رو دیدم 😂😂😂
ازون به بعد فقط بعضیارو دیدم 
دوووم باجاله دوم باجاله دوممم باجاله 😂
ㅠㅠ
کره ایا عجب آدمای خلاقین یعنی تو هیچ کشوری هیچ کس به ذهنش نمی رسه شلوار بی زیپ درست کنه😁
لعنتی کره ایا بهترین آدما ی جهانن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
هر کی قبول داره دستش بالا
با 100000000000000000000000000000000000000000 اینقد قلب
اضافی جاست فور بی تی اس تازه اینقدم کمشونه باید کلی دیگه باشه.
😂😂😂
✋✋✋
❤️❤️❤️
کامل کاملش نیست؟که صحبتاشونم باشه و اجراهای دیگه؟
خیر :(
همون جا که نزدیک بود بخوره زمینو میگم..😂😂خیلی کیوت بود..به خصوص وقتی سعی میکرد با دختره درستش کنه(بین خودمون بمونه..به شدت به دختره حسودیم میشه)😆😅
نامجون خرابکار..😂😂😂
اه واقعا؟!فک میکردم سوراخ کرده😕
آها آره اونو دیدم😂😂😂
خوب شد نخورد زمین 

خوشش نمیاد انگار 
برعکس شوگا 😂😂
من الان دیدمش
وااای چقدر خفففن بود لامصب😱😱😱😱😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
سوتی جیمین😂
عصایی که آر ام خان زد زمین😱😱😍😍😍
رقص ته ته 😍😍😍😍😍😱😱😱😱
رقص هوپی😢😢😍😍👏👏👏👏👏
خنده های کوکی😍😍😍😍
رپ شوگا😢😍😍😱
هات بودن جین😧😧😍😍😍

استایل صحنه اون اسبا اون دخترا وااااایییییییی فوق العاده بووود میخوام گریه کنممممم😢😢😢😢😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😱😱😱😱😱

خیلیییییییییییییی ممنونمممممممممممم کوماااااااااااااو😘😘😘😘😘💕💕💕💕
البته عصارو دقیقا نزد زمین ...😂
وای هات بودن جینو که نگووو

خواهش 😍😍😍😍😍😍😍💞
الکی نگفتم ک گوگولی
بیا اینم بوست 💋💋💋💋💋💋💋💋😚😚😚😚😚😚😚😚
اینم یکی صدادارش 👄👄👄👄
حالا ب حرفم عمل کردی گوگولی؟😉😇💝
اوو یسس
صدا دار ~~
پلک زدن حرام است
خدا بهم الهام کرده موقع دیدن این اجرا پلک زدن حرام است😂😂
اجرای چیم چیم خیلی خوب بود ولی نمیشه سانش کرد😆من منحرف نیستما مدیونید از این فکرا کنید☺☺☺
موافقم 👌☺️
اخی بچمم 😂
سلامم ادمین جان مشکل ازکامپیوتر منه انگار روی لینک میزنم دانلود نمیکنه نمیدونم چشههههه
سلام الناشییی
حتنا سرورا قطع شده بود 
دوباره امتحان کن عزیزم
بالاخره کشف کردم که مدل شلوار جیمین همین بوده..یه نوع شلواره که بعضی رقصنده ها میبوشنش...ولی هنوزم فازشونو درک نمیکنم..ککککک...اولش من گفتما زیبش مشکل داره همه رو از راه به در کردم..کککک...میانه جیمینا ..سوتی کوکی چی بود؟؟همون که کم مونده بود بخوره زمین؟؟نتونستم ماما رو ببینم..از بس این چند روز رفتم ریکشن این خارجیارو به ملون ببینم نتم ته کشید اصن سوختم..عررررر
اووو
عجب شلوار خوبی 😂😂 چرا برای ما سوتفاهم ایجاد میکنن
وقت منو تلف کردن 😒 رفته بودم تو من نت صد تا عکس از تمام زوایای جیمین دان کردم ، ببینم میتونم چیزی کشف کنم یا خیر ... ولی همش سیاهی بود ... ایگوو
ریکشنارم میبینی؟😂
خسته نباشی پهلوون الی شی 👏💪
سلام میشه اجرای کامل ملون پارسالم بذارین.ممنون میشم
سلام سایه جون 
تو قسمت اجرای سایت کامل قرار گرفته 😉
چرا من نمیتونم دانلود کنمممم
مشکلی نداره
بابا مطمئنن مدل لباسش اینجوریه به عنوان یه ارمی نکنین این کارا رو اجرای همشون بی نظیر و بی نقص بود
معلومههه که بی نقص بود 
شکی درش نیس 
زیپ باز جیمین شیرینیه ارمی ها بود به احتمال زیاد 😂 اصن از قصد کرد ( من ازون ادمام که میوفته گردن یارو 😓)
دست شما درد نکنه دست اندرکاران عزیز در سایت😆💕💖
اجرا ک خیلییییییییی عالییییییی بودددددد اصلا خفن بوددد...بعد دیدنش تا 2 ساعت داشتم فن گرلی میکردم خواهرم فکر میکرد دیوانه شدم😂😂
یکی از بهترین اجراهایی بود ک تو عمرم دیدمم🌈🌈💞💞
بازم مرسی بابت سایت پرفکتتون...عاشقتونم😉💖
پ.ن:بوس با کلی عشق❤
خواهش میکنم پریسا شه
کومپدا بابت نظرت 😍💞
آره واقعا خیلی خوب بود :") قبل این اجرا ، ملون 2018 رو خیلی دوست داشتم 💞
 اگه راس میگی اموجی بوس بفرس ، نه قلب 😓 ( الکی گول میزنه ما رو با بوس 😒 )
خیلیییییییییی اجراها خفن بود مخصوصا اجرای جیمین و جانگکوک😍😍یه جورایی مثل فرشته و شیطان بودن جیکوک قشنگممممم😭جین و ته که مثل شاهزاده ها شده بودن,جیهوپ با رقص فوق العادش ترکوند,نامجونم عالی بود مخصوصا موهاش,شوگا هم که با اون بولتورونه همه رو به فنا داد خلاصه که همشون بی نظیر بودن❤️ولی من عاشق اون اجرای آهنگ دایانسس شدم موهای جیمین اونجا خیلی مکش مرگ ما بود😍
قضیه زیپ شلوار جیمین که تو کامنتا دربارش حرق میزدید اینه که هانبوک مدرن پوشیده بود هانبوکای مدرن هم کلا زیپ ندارن خود جیمین یا بیگ هیت انقدر عقل دارن که این چیزارو بدونن😄
مرسییییییی بخاطر قرار دادن این اجرا برای دانلود خسته نباشید💜💜💜
وای لنتی جونگکوک دطنشنشمشمشن
راس میگیااااا ، هیچ کس به موهای مرگ جیمین اشاره نکردد!!!!! همه توجه ها به رقص آب کوک و زیپ جیمین بود اینجا 
وای موهاش خیلی بهش میومد ... خسحشنشن کاش دوباره اون شکلی بزاره 
خواهش میکنم 😍💞💞💞
باشه
وایییی جیسوگ شی خدا خیرت بده...دستت درد نکنه😘😘
عجب اجرایی داشتن...لاناتیااا😎😎و عجب سوتی هایی دادن..😂الهی من واسه جیمینم بمیرم..حتما ناراحت شده..توی اجرا به این خوبی این اتفاق افتاد😢😢😭😭جونکوکو که نگم سوتیشم کیوته..😂😂وای آر ام 😱😱آخه برادر من مجبور بودی اون عصا رو اینقدر ببری عقب..😑😕امیدوارم چیزیش نشده باشه🙈🙊
میگم یه سوالی واسم پیش اومده..؟!جیهوپ کی گوشاشو سوراخ کرده..آخه یه جا خونده بودم اون گوشاشو سوراخ نکرده ولی تو این عکسا متوجه شدم چهار سوراخ داره😞😞
این چه حرفیه ، قابلی نداشت 😌💞
عه؟! کوکی سوتی داد ؟! داخل اجرا یا وقتی خارج از صحنه نزدیک بود بخوره زمین 
وای من سر نامجون جر خوردم 😂😂😂 دیگ کارش از خراب کردن وسایل و ... گذشته ، داره خودشم نابود میکنه 😂
جیهوپ سوراخ نکرده ، مگنتی باید باشه 
رپمانم دیدم
😮
😂😂😂😂
من ک عاشقش شدم 
تو بون وویاج نزدیک بود چمدونو به باد بده
شلوار جیمین اصن زیپ نداشت مدلش اینطوری بود یه پیجی عکسش گذاشت و بزرگ کنین میبینین زیپ نداره بی زیپه شلوارش
عجب ...
در کل جالب بود
دیگه درباره زیپ جیمین حرف نزنین
عه
😣😣😣😣
خنده ام میگیره😂
حالا رپ مانسترو ندیدی
آخه بچه هم نیستی که خرت کنم =/
ولی همچین قصدیم نداشتم =/
ای بابا ...
میخواستم بیوفتم گردنت نشد ...
ابجیامم کف کردن.اول میخواستم دان نکنم گفتم حجمش خیلی زیاده ابجیم گفت یه لحظه برو تو صفحه.گفت دستتو ببر کنار زد رو دانلود.
ولیی فهمیدم حق داشت.
😂😂
سلام خیلی ممنون گذاشتین ولی چرا کم بود یا ناقص بود؟ چون جاهایی که توی عکسا بود توی اجرا نبود مثلا توی عکسا جایی که نامجون و وی صحبت می کردن تو فیلم نبود.... یکیم اینکه زیپ جیمین کجا باز بود من همه جارو زیر و رو کردم ندیدم؟
به هر حال ممنون اینقدر زحنت میکشین من همه چی رو از سایت شما دانلود می کنم😘😘
سلام
اینا فقط اجراشون بود
صحبتا موقع اهدای جوایز و فرش قرمز جزوش نیس
برو اجرای سولوی جیمین رو ببین 😂
(بیچاره آبروی بچه رو بردیم😂)
من ک هنوز کاملشو ندیدم سیماشه جون
وای
ببین
اقاااااااااااااااااا من هنوز ندیدمممممم
فقط اجرای جیمین و تو اینستا دیدم نتم هنگ کرده کامپیوترم هنگ کرده زندگیم شده جهنممممم
اقا من فکر کنم مدل شلوار اینطور بوده مثل لباس های بیمارستان که بشه به کامبک های بی تی اس ربطش داد چون جیمین تو بیمارستان بود...البته شایدم زیپ شلوارش باز شده خدا میدونه
اونیی دعا کن کامپیوترم درست شه بتونم دانلود کننمممم
باز شده 😂
نسیبه ببین حتما!!!!!!!!!!!!
عجب شانسی داریاا
انشالله درست میشه
دعای جیسوگ پششتته
واااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من باید یه جوری خودموووووووو تخلیهههههههه کنم بد دیدننننننننننننننن این اجرا لااااااااممممصببببب کوکیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.
جیمینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن.
ووووووووویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی(تهیونگ)
کوکش ... TT_TT

دستت مرسی ایش😒
😶✋
خنده دار بود؟؟ من کلی غصه خوردم...
حداقل 5 نفر موقع آماده شدن کنار طرف هستن یعنی هیچکدوم ندیدن ؟؟ تو همچین جشنواره بزرگی جلوی این همه ملت...
بچه اصلا شانس نداره :(
کنچانا بابا
پیش میاد دیگ
یکم سوتی هیچی ازشون کم نمیکنه و ما رو هم مشغول میکنه😂
سلامممم . میشه لطف کنی کل ملون ۲۰۱۹ رو بزاری . لطفا لطفا لطفا
سلام ستایش جون
متاسفانه امکان پذیر نیست برامون :(
از این به بعد میتونی با روح من صحبت کنی...

شماره تماس: مث که شماره تماسمم بعد از این اجرا سوخته ://
نمیخوای شماره بدی چرا بچه خر میکنی؟؟😒
به طور وحشتناکی عالیییی بود
فک کنم اخرش از دست اینا سکته کنم من😂😂
مگه میشه اخه ادم انقدددد جذاب؟؟؟
من موهای سرم ب جون خودم سیخ شده بود (البته ریشه هاش) 😲😲



جیسوگ:
پس ن ، میخوای ساقه موهات سیخ شه ؟-ــــ-


😂😂 منظورم اینک قابل رویت نبود شبیه انیشتین نشده بودم 😅
خبر جدید
مث اینک میگن شلوار جیمین همین مدلیه کلا اگ دقیق نگا کنین اصلا زیپ نداره.
اینطوری نمیشه باید یبار دیگ ببینمم 🤦✋
لباس جیمین🙈اجرا به این خفنی به این قشنگی به این همه چی تمومی به این گوگولی و........چرا؟من به جای اینکه حواسم به اجرا باشه همش حواسم میرفت به زیپش🙉 نمیتونم ری اکشنشو بعد از دیدن اجراش و زیپ شلوارش تصور کنم امید وارم اصلا نگاش نکنه طفلی خیلی ناراحت میشه احتمالا.😔
ایگووو برم یبار دیگ ببینم 😂😂😂😂
امیدوارم ک زیپش نبوده باشه ک ناراحت نشه 😢😢☹️
میگم به نظرت این اجرا رو دانلود کنم یا بنگتن بمب رو؟؟؟یا هردورو؟؟ککککک...واقعا چرا هیشکی ندیده زیب بازشو؟؟/من همون موقع که لایو دیدمش با اولین حرکتش دیدم بازه..بعد عین دیوونه ها جیغ میزدم جیمین زیبت بازه انگار که میشنوه از اینجا..کککک..باید مغزمو با اب مقدس طهارت بدم..ککک
هررر دوو ررااااا
من با اینک میدونستمم ندیدم ولی خدایی اون زیپ بود؟ 
بنظرم مدل لباسش چیزیه آخه مگ میشه زیپش باز باشه اهمیت ندن 😂😂
عررررررررررررر😍😍😍😍😍😍😍چه قد خفن😍😍😍😍جیمین😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍رقص باد😍😍😍😍😍😍😍😍😍
خیلی خفن بود 😭😭😭😭😭😭
بهم بگین که مدل لباس جیمین اینطوری بوده .... آخه چرا باید تو همچین اجرای فوق العاده ای اتفاق بیغته؟؟؟ TT الهی بگردم بعدا چقدر خجالت کشید :(
خنده دار بود 😂
ولی آره بمیرم
ممکنه ناراحت شده باشه 
تنکیو هانی مثل همیشه عالی و اپدیت😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍وای اجرای کوکی و جیمین ک منو کشت👻☠👻☠
.
.یه زاویه دیکه اجرای مونیو بزارید من ندیدم😂چی شد مگه؟
.
.اینا چرا هنیشه زیپاشون باره من ک اولش نفهمیدم از بس هنگ بودم بعد دوستم گفت 😂😂
.
.لزفا اجرای فن میتینگ این سری ژاپن پسرارو هم بزارید تنکیو خیلییییی💜💜
😍💪💪💪
واقعا .... من سر جین هم عر زدممماااا عرااا
با عصا زد تو ... اممم ... چطوری بهت بگم که فیلتر نشم؟😂

اوکی بیاد حتما میزاریم
عععررر من اومدم مثل همیشه ۱۰۸۰دان کنم دیدم خیلی زیاده به ۷۲۰راضی شدم عععععررررر اخه من همیشه اجراها و موزیک ویدیو۱۰۸۰دان میکردم 😭😭😭😭😭
😂😂😂
من استثناء 1080 اینو نگه داشتم 
حیفم میومد
سلااااااام جیسوگی
کامسامیداااااااااا :)
وایییییی عجب اجرای پشم ریزونی بود!
نمیدونستم واسه اجرا جیمین عر بزنم یا با اجرای کوکی پشمامو جمع کنم!!!
سارانگهه
سلام 
 نیازی به جمع کردنشون نیس
سر اجرای بعدی خود ب خود پودر میشن🌋😏😂💪
Shaghayegh Sardabi
آقا اجراهای تکی پسرا واقعا یکی از بهترین بخشاش بود رقص جیهوپ و جانگوک منو واقعا کشت😍😍😍😍😍😍
جیمینو جا ننداز 😭😭😭😭
Shaghayegh Sardabi
وای ادمین خیلی دوست دارم مرسی که انقد به موقع همه چیو تو سایتت قرار میدی من سر این اجرای دیشبشون خیلی گریه کردم چون نمیتونستم آنلاین ببینم تا اینکه امروز دانلود کردم ده بار دیدم واقعا پسرا ترکوندن کارشون حرف نداره بازم ممنون بخاطر سایت عالیت😍😍😍😍😍😍
خواهش شقایق شههه
نادو سارانگهیوو💞💞
گریه نکن ، فک میکنی اگر اونا بفهمن ارمیا گریه میکنن بخاطر آنلاین ندیدن ، چه حسی بهشون دست میده؟
عالی میبینی 😍💞💞💞
진 민 ♥ 대 현
وااااااای جیسوووووووگ جونمممممممم
خدایی نمیدونم چی بگم..با این اجرا که الان تمومیدم هم گریستم هم شاد گشتم
هم اشک شوق هم خرذوق هم ذوق مرگ..همه باهم قاطی شدددد
عرررررررررررر یاخداااااااااا
با نوشتن نمیشه احساس رو بیان کرد فقط اینو بگم اگه بصورت زنده منو میدیدی قطع امید میکردی ازم!!!
ینی اصلا..هیچی بیخی..جاست کریزی!!!!
آیم کریزی!!!!!
تو سایتم یکی کامنت داده بود که حاضرم همه چیزمو بدم تا پسرا رو با استایل قدیمشون ببینم..الان بااینکه استایل قدیم نبود ولیییییییییییییی بخدا اشک ریختم وقتی دیدم ارزوم براورده شد و بازن اون اهنگ بوی این لاو که عاشقشم رو خوندن..نمیدونم چجوری تشکر کنم ازت..روحم بسی شاد گشت..عاقبت بخیر شی جیسوگ جونم
دقیقا با نوشتن نمیشه :")
کریزی گیاره 💃💃 ( آهنگ فیلم هندی dhoom2)
از من چرا ؟ 
زحمات گروه عشقمونه . ولی واقعا سنگ تموم گذاشتن 
من هنوز وقتی بهش فک میکنم تا پنج ساعت تو فکر میرم
مرسی از دعای خیرت😭😭😂💞
سحر اجرای جیمین شه رو برام فرستاد گریه هاا گریهههه واقعا نمیدونم چرا ولی گریهه میترسم توان بقیشون نداشته باشم جدا
میترسم دان کنم اصاا میترسم ب جوانان ناکام بپیوندم
الهییی قربون گریه هات برم خاله جااان
حالا ک دیدی کاملشو در چ حالی؟ 😂
من سر کامبکا که هیجان وحشتناکی دارن اشکم درمیاد😂😂
البته همیشه بار اول که ام ویو میبینم بهت زده م، سری دوم اشکم درمیاد، بار سوم به بعد دیگه جیغ میزنم و قربون صدقشون میرم😂
من دفعه اول جیغ میزنم و سعی میکنم فک افتاده مو جمع کنم از دفه های دیگ حس های گوناگونی دارم ک یادم نمیاد چین 😂
진 민 ♥ 대 현
وااااااااای جیسووووووووووگ عاشقتمممممم
سکته زدممممم ناقص..بابام خونه اس دارم با جیغ خفه نگاهش مینمایممممم
عرررررررررررررر
جیغغغغغغغغغ
ماچ ماچ عاقبت بخیر بشی جیسوگ جونم
میرفتی تو بالش جیغ میزدی 😂😂
جیسوگاا عاقبت بخیر شی دخترم 😂❤️
جانم شد 47 نفر,
جیسسوک نگو من تعارف ندارن میگی مراحمیی میرم رو دور کامنتت😁😁
زیاده ها نه؟!!
به قول جیمین توی لایوش : چون شمارو نمیبینم نمیتونم باور کنم که یک میلیون نفر دارن نگام میکنن

منم نمیتونم باور کنم ۴۷ نفر تو سایتن :)
40 نفر حاضر در سایت
نکنه بی تی اس کامبک داده؟!😓
قبلا انقدر نبود 
چند دیقه است؟
37
وایییی ارهههععع زیپ شلواررر چیمممممم ,رنگ لباس زیرشم مشخص میشه(جان من بسان), ارهه من جاییی که ار ام عصا رو زد از دو زاویه دیدم ی زاویه ادم فک میکنه زده رو زمین ولی زاویه ی دیگرر.....
ردسسستیییییی کوکم ی جا داشت میومد بشینه بعد حرف زدنشون پاش گیر کرد به پله نزدیک بود بوخوره زمینن😂😂
و اس چی بسانم؟؟
ن بابا هیچی معلوم نبود خداروشکر
ولی گناه داشت 😭😭😭😭😭
وای تو هم دیدی عصارو😂😂😂؟؟ زد خودشو ناقص کرد 😂😂😂😂
آره آره اون قبل اجرا بود دیدم 😂
سلام میشه لطفاً جدا جدا بزارید اجراهارو؟ اخه جدا دانلودش راحتتره 😅⁦☺️⁩
سلام عسل جون 
متاسفانه برامون امکان پذیر نیستش
چینجاااااااااااااااااااااااااااااااا کوماااااو دست گلت درد نکنه مرسی ک گزاشتیش
دیروز موقع اجرا اصن انقد محوش بودم کلن نفهمیدم چیشد فوق العاده بودن قشنگ پشم ریزون کردن هممونو
ولی سوتیاشون همیشه باید حداقل ی سوتی بدن دقت کردین به زیپ باز جیمین موقع رقص بالش خخخ
منممممم ، طوری که اون لحظه اصن نفهمیدم آهنگ سیو داره واسه اجرای کوک پخش میشه 
همش میگفتم خدایا این کدوم آهنگه
خیلی خیلی ، مال من واقعا ریخ -_- با خودم گفتم مطمئنا همون اجراهای همیشگیو دارن ... نگو تابلو ملون که روش نوشته بود فول اف سورپرایز ، حقیقت داشت 
من وقتی دوباره دیدم فهمیدم زیپ شلوارش بازه😂😂 سوتی رپمانستر خنده دار تر بود که ... اون تیکه که عصاشو میزنه زمین از یه زاویه دیگ ببین 😂😂 میترکی از خنده
از کجا میتونم کاملشو بگیرم؟
همین کامله
1 گیگه لامصب؟این انصافه اخه؟خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
واییییی مرسییییییی😍
😍💞💞💞💞
از هیجان دلم درد گرفته😂
الان شهید میشم😂😂
😂😂😂
من دیروز اومدم جیغ بزنم 
دیدم صدام بالا نمیاد 
خواستم بپرم تا انرژیم تخلیه شه ، دیدم نمیتونم تکون بخورم 
انقدر جمع شد جمع شد جمع شد تا سر اجرای کوک عین احمقا ترکیدم!!! البته به صورت گریه😂😂😂 ( هرکی یه جور هیجانشو تخلیه میکنه!)
وای قلبم
جیسوگ بیا ماچت کنمممم :(❤
جوووووون
ماچچچچ
بیا😌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.