بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۷ ]

عالی مثه همیشه
من هر روزسایت تونو چک میکنم که مطلب جدید چی گذاشتین 🙌😝🙌😝🙌😝🙌😝
مرسیییی کهه چییینگویاااااا❤❤❤❤❤❤😍😍😍
شماها فوق العاده این کع میشینین جواب تک تک کامنتارو میدین مهربونا❤️
گود لاک به همتون😚
سایتتون معرکس گوگولی های من.. :)) 💕😍
وظیفه اس نرگس جون 😍😍
فایتینگگ
😘😘😘😍😍 معرکه تویی
چقدر پر مفهوم بود🤐 قشنگ حرف دل ارمی بود
یه 3 دقیقه ای سکوت اعلام میکنم😅
😭😭🤧🤧
وقتی ویذئو تموم شد....بغضی که کرده بودم بالاخره شکست.

ععرر 😭🤧
وایییییی ، چقدر عالییییی ، ممنون که اینو گذاشتین خیلی خوبین 😍😍😍😍😚😚😚😚💗💗💗💖💖💖💖👌👌👌👌👌👌👌👌👌
واقعا بی تی اس خیلی خیلی معروفه 😊😊😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇
واقعا سایت خیلی خوبی دارین😘😘😘
خواهش میکنم 😉💞
بعله بزرگ ترین بوی بند دنیااست دیگ 🤗😻
ممنون خوبی از خودته 💞
جیسوگ به بچه ها بگو برای بهترین رقصنده ها به کوکی و چیمی و هوپی رای بدن،عقبیم.
https://www.dabemetv.com.br/2020/03/dancers2020.html?m=1

رای بدین دوستان
جیسوگ شی درباره چیه؟چجوریه؟
راجع به ساخت اهنگ ON عه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.