بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS (방탄소년단) 'Savage Love' (Laxed – Siren Beat) [BTS Remix]

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۱۱ مهر ۹۹ ، ۱۴:۱۰
  • ۱۲۵۳۶

Title : Savage Love (Laxed – Siren Beat) [BTS Remix]
Album: Savage Love (Laxed – Siren Beat) [BTS Remix]
Artist : Jawsh 685, Jason Derulo & BTS
Release Date: 2020.10.02
Genre: POP
Language: English

دانلود با کیفیت:

128kbps l 3M

320kbps l 7M

~~~~~~~~~~~~~~~

دانلود لیریک ویدیو با کیفیت 720:

Download

دسته بندی :
 Music

دیدگاه ها [ ۳۸ ]

پاره شدم به مولا :|
اقا تو رو خدا اهنگا رو با یه کوتاه کننده لینک دیگه بزارید مثلا یو اپلود
خیلی سخت بود با اینا T^T
اه
این روش سخت برای دانلود رو بذارین به پای حمایت از ما ❤
میشه اجرای جدید make it right و بزارین تو اینستا ویدیو هاش بود ولی تو سایت نزاشتینش 🙂🙃💜
سلام من به شدت دنبال لیریک فارسی سایفر هستم هر ۴ تا اهنگا ایا داخل سایت هست؟😶یا میشه بذارین!؟یا جایی هست ک بتونم پیدا کنم؟😰
جیسوگ جونم لطفا کنسرت انلاین رو با کیفیت های کمتر هم بزار تا ماهاک نتمون کمه هم دانلود کنیم.مرسی واسه اینکه زحمت میکشی عشقم...واقعا تو بهترین ارمی دنیایی...
همه مون به یه اندازه خوبیم 💜😻
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خیلی **** ******
😂😂ولی محشرن😍صداشون😘
😐
میگم این کنسرت آنلاین بنگتن رو مث bangbangcon میشه غیرقانونی دید؟😐⁦🤙🏻⁩
یا حتما باید بلیط بخریم؟🙄
یا یه بنده خدایی مث بنگ‌بنگ‌کن نمیاد آنلاین بزاره ماهم ببینیم؟🥺🙂
Map of the soul O:NE
😘جاست فور یو
مرسی 🙃 🙂 ☺️ 😗 💖 💜
.
سلام
Otsukare Samadeshita
پسرا این آهنگ رو کجا اجرا کردن؟
همون که تو گوگل نوشتن هندیه



تورا خداااااااابگیددددددوددوودووو



۶ ماه دنبال این کنسرت میگردم





خواهشششششششششششششششششششششششششششششششش

سلام گوگولیییی
.
مراسم ماما ۲۰۱۹؟؟میشه اونی که معلوم میشه رو بذارید
سلام سوگند جونی
ما فن کم نمیزاریم اجرای رسمی که منتشر شده توی بخش اجراها قرار گرفته 
لینک اهنگش خرابه
چک شد مشکلی نداشت 💜
سلام سلام😍💜ببخشید میخواستم بپرسم ترجمشو هم قرار میدید؟؟😅
سلام 
یسسسس😍
عالیه
😍
به فاخخخ رفته
افق کدوم وره؟
سمت راست من وقتی رو تختم ب سمت کمد نشستم 😂
سلام جیسوگ میشه آهنگ savage love رو توی پلی لیست (فکر کنم اسمش همین باشه) سایت بزاری🙃🙂😗☺️💖💜
اوکیی
جاست فور یو لپ تاپمو روش میکنم میزارمش
سلام من نیکی هستم می خوام پیجونتونا دنبال کنم ولی نام کاربری یا و رمز عبور نمیدونم چی بزنم لطفا راهنماییم کنید ممنون😍😍😍
سلام نیکی جون
راستش نیازی ب دنبال کردن نیستش ولی اگ خیلی میخوای باید سایت بزنی 🙂
سلام من نیکی هستم می خوام پیجونتونا دنبال کنم ولی نام کاربری یا و رمز عبور نمیدونم چی بزنم لطفا راهنماییم کنید ممنون😍😍😍
من یه ارمی ام سه ساله ارمی شدم بنگتن عالی ان اهنگاشون. رقصاشون و هر کدوم یه جذابیت خاصی دارن. مثل. مسئولیت پذیری نامجون. مراقبت کردن جین. ابهت شوگا. انرژی جی هوپ مهربونی و کیوتی جیمین. قدرت و بامزگی کوکی و در اخر لبخند و کار های باحال وی
دقیقا 😭😭
خیلئ خوبه 😍😍😍❤❤❤عاشقشم 😍😍❤❤💋💋
💃💃
جیسوگگگگ من که صدای کوکی رو شنیدم مردم و زنده شدمممم

راستیییی استایلاش و مدل بستن موشو تو اجرا ها دیدییییی
خب من سر اونا مردم و دیگه زنده نشدم:")
پس در اصل الان یا زامبی ای یا ومپایر؟🍷


اخخخخ
بخدا از ترس سیما جرئت نمیکنم بروز بدم ولی سر کوکی درو اتاقو بستم و جیغ بنفش کشیدم
آه هرچقد بگم عالی کمه سایتتون حرف ندارععععع
اما این اپلود بوی فقط با من مشکل داره؟💔😐
😍😍😍💞
با منم مشکل داره
دیروز اومدم یه چیز آپلود کنم تا آخر پر شد ولی آخرش خطا داد :|
عالیییییییییب
.
😍😍😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍😍🥰😍🥰
😍😍
Wow..... نظرات و برم مردم براتون این عالیع من این سایتو میدوستم💓⁦♥️⁩🌹⁦✌🏻⁩⁦✌🏻⁩🥳
😎❤️
تو یه مراسم ماما نمد چه سالی نامجون با عصاش میزنه به اونجای خودش):
میتونید این اجراشونو بذارید یا اگه گذاشتید اطلاعاتشو بع من بگین تا اینجا‌ پیداش کنم
وای آره 😂😂😂😂 ولی تو اجرای اصلی این مشخص نیستاا
فقط از فن کم ها میشه دید 😂😂 زد خودشو ناقص کرد

تو قسمت اجرا ها برو و جدید ترین ماما رو دان کن 
این تیکه یا قبل دیونیسوس بود یا حینش
Psychologist Army
مخاطبم دوستانی هستند که درباره این ریمیکس سوال دارند... این آهنگ مال جیسون و جاشه که از بی تی اس خواستند توی ریمیکس باهاشون همکاری کنند بخاطرهمین همه اعضا نخوندند چون آهنگ مال یکی دیگه س...
درباره لیریکش هم قسمت های جونگ کوک و جیمین همون لیریک اصلیه که نوشته جیسون و جاشه یونگی و هوسوک فقط پارت خودشونو نوشتند که هیچ کلمه زشتی تو پارت اون دوتا نیست و عشق رو خیلی زیبا توصیف کردند...
درنتیحه این آهنگ هیچ ربطی به کارهای خود بی تی اس و اهداف و تئوری هاشون نداره صرفا ی ریمیکسه... حواستون باشه توسط هیترا تحریک نشید و به بی تی اس هیت ندید...
ببخشید من تازه وارد این سایت شدم نمیدونم چطوری دانلود بکنم میشه یه توضیحی بدین
سلام پریا شه 
خوش اومدی 😍

توی گوگل نحوه دانلود از آپلود بوی رو سرچ کن
عشق جان ، من میخام ورژنهای مختلف make it right رو دانلود کنم آپلود بوی برام ارور میده ممکنه مشکل از لینک ها باشه یا گوشی من؟
یکم صبر کن تا درست شه :(((
گاهی هنگ میکنه آپلودبوی
ببخشیدا ولی میشه یه توضیح خیلی کوچولو بدی که این چیه؟'-'
این یه آهنگ از جیسون هست (خواننده آمریکایی) ک بی تی اس ریمیکسش کرده ^^
من مدل آهنگای بی تی اس رو خیلی دوس دارم دلیلشم این بود که مثه خیلی از خواننده های دیگه فحش و چرت و پرت استفاده نمیکنن تو آهنگاشون ولی میگن این آهنگ ورژن explicit هم ازش منتشر میشه که محتوای جنسی وحرفای بد که مناسب افرادی که زیر سن قانونی نیستن هم داره.
بسی موافقم باهاات

عجببب
ک اینطوور
ترجمه پارت یونگی و هوبی رو نمیزارید؟
.
فقط میتونم بگم🙂
عررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜
فقط صدای jungkook/suga و jhope رو شنیدم حالا هم تو ترجمش نوشتن بیشتر پارتهارو jm /jk خوندن جدا از این وی و ار ام و جین کجان؟!
اونا نخوندن ک پازتشون باشه 
عالی بود
تا الان انقدر کلمه فاک برای من لذت بخش و شیرین نبوده:")
کوکی هم به حق همه ی دعا هایی که کردم راه افتاد:")
الهی فدا فاک گفتنت ایشالله بچ و ساک گفتنت پسرم:")
پروفایلت فقط 😨🔥
هر چه قدر بگم که چعقدر فوق العاده این کم گفتم~
شما بهترین هستین
وااااااااییییییی ب شدت منتظرش بودممم میسیییییییی
خیلی عخشیییین
🚶‍♀️🚶‍♀️من برم محو شم یا دیره؟
..
دیره 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.