بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۳۶ ]

اخه خوشگلیو خوشتیپی هم حدی داره اینا دیگه شورشو دراوردن...چقدم که قشنگ حرف زدن مث همیشه😁💜💜💜 راستی میشه لطفا این مصاحبه هاشون توی شبکه های تلویزیونیشونم بزارین؟؟
WOW just what I was searching for. Came here by searching for منتا
سلام من یه آرمیم هرکی هیترباشه🤥قیافشم اینه از من گفتن و هرکه فحش بده بهشون دیوونس مخصوصا تیهونگ وکوکی😀😀😀😀😀😀😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😄😃😄😄😄😃😃😄😄😄😃😄
نمد چرا هردفع سخنرانیشونو میبینم گریع میکنم...
اصن ی وضعی گریه میکنما...😭
من میدونم هیچ وخ آیندم اونی نمیشع ک میخوام :(
سلام
جیسوگ شی سایت برای TXT سراغ نداری؟
گوشه سمت راست پایین سایت معرفی کردم اتفاقا
عشق بی تی اس ❤️🤭
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آخ من چقدر عاشق این هفتا پسرم😍😍😍😍😍😍**** به هیترا
مجبور شدم سانت کنم ولی باهات موافقم😂
عاقا این سخنرانیه جدیده؟؟ یا مال قبلا هستش؟؟
تاریخشو زیرش زدم💜😻
بی تی اس واقعا مهشهره
من عاشق بی تی اس هستم⁦💓🖤⁦❤️⁩💙💛💚💜
سلام
سایت تون واقعا عالیه ممنونم
شما برنامه خبر کی بی اس که بی تی اس رفت با رادیو نمیزارین
خواهش میکنم بزارین : )))))))))))))))))))))))))
سلام
بخاطر حجم بالای درخواست ، فعلا کامنت پست درخواستی ها بسته است
ولی بعدا که باز کردیم اونجا درخواست بدید
من خیلی بی تی اس را دوست دارم ❤❤❤❤❤❤
££€€€£€€€£€£€
چی؟
چیی؟
وووییی نمد چرا با دیدن عکس جی هوپ یاد لی مین هو تو سریال سلطنت ابدی افتادم ://
واقعا چرا 😂
سلام من نمیتونم از این سایت چیزی دان کنم چیکار کنم؟😭☹
آه چینجا
سمت راست سایت سوالات متداول آرمیون رو پیدا کن و بخون
از کجا ببینم
از تو گوشی یا کامپیوتر 🙂
من عاشق شونم ولی نمی توانم دان کنم😭😭😭😭😭 تو روبیکا و یا آپارات میشه بزاری
خیر متاسفانه
دانلود نمیشه😭😭😭😭😭😭😭😭
دوباره تلاش کن
سلام. من یه ارمیم . خیلی گروه بیتیاس رو دوس دارم .
مخصوصا جیمین جونم، ممنون بابت شعر های قشنگتون
❤️❤️😊
وای بچه ها چطور دانش کنم
با انگشت 😀
چی میشد اگه آرمی نمیشدم ... خدا منو بکش راحتم کن راحتم کن ، آزادم کن ، رهام کن، کمکم کن💁🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😭😂💔
به مامانم گفتم🔫😄
گف مبارکتون باشه🤓🐨💜👐🏻
چی گفتی ؟🤔
کلا از این به بعد یه لینک دیگه هم بذار ممنون
😐
ببخشید من اصلا از آپلود بوی نمیتونم دانلود کنم
لطفاً یه لینک دیگه بذار
امکانش نیس متاسفانه 
life goes on
lets live on
😍👌
سلام من خیلی وقته چیزی دانبود نکردم اما باز اشتراک میخواد،البته با لینک مستقیم
دانلود کند بزن
تورو خدا توی اپلود بوی نزارید من نمیتونم دانلودش کنم مینوسه که باید اشتراک داشته باشی
سلام موچی جون 
توی بیست و چهار ساعت زیاد ددانلود کنی میگه باید اشتراک بخری
بمون 24 ساعت تموم شه دوباره رایگان میتونی دانلود کنی
به مامانم گفتم اما باور نمی کنه میگه مگه میشه مگه چیکارن که میرن تو سازمان ملل اونجا فقط مال رییس جمهوراست . حتی بهش نشون هم که دادم باور نمیکرد هنوز تو کفه
😂😂😂 مامانتو ارمی کن 
سلام جیسوگ جونی خوبی ؟؟؟
نازم خواستم بپرسم ازت DVD ها رو از کجا پیدا می کنی
من هر چی که می گردم پیدا نمی کنم :(
من مال توایس رو می خوام بزارم تو سایت TWICE LAND مون ولی هر چی که گشتم
پیدا نکردم :(
میشه شما کمکم کنی خواهشا اگه میدونی بگو نازم ازت خواهش می کنم ترو خدا
من قبلا هم بهت کامنت داده بودم ولی فکر کنم ندیده بودیش :(
برای همون دوباره مزاحمت شدم شرمنده ام ببخشید
ترو خدا اگه میدونی بهم بگو خیلی برام مهمه مرسی نازم
سلام ایرین جون
آخه من منبع واسه توایس نمیشناسم
همه کسایی هم که دنبال میکنم واسه بی تی اس مطالب میزارن یا یه زمانی میزاشتن :(
ولی تو گوگل یا توییتر سرچ کنی پیدا میکنی مطمئنا
با این حال من از خیلی جاها میگیرم ، و یکی از خوباش qdeok هست
قبلا مین ته هم بود 😭
دیگه سازمان ملل عادی شده😎😆😆
کاخ آبی هم همینطور
کاخ سفید هم که چیز خاصی نداره

اگه بیان کاخ سعدآباد پشمام میریزه
بدجور هم میریزه😭😱خدایا نمیرم و اون صحنه رو ببینم
پیس پیس پیس🙏🙏
آره والا😎🚬



وای 😂😂😂😂😂
ولی احتمال اینکه آر ام یه روز بیاد کاخ سعد باد زیاده 😂
سلام ادمین جونی، خداقوت، مرسی برا پشتکارت، مرسی برای صبر و حوصلت، برای گذاشتن برنامه های پسرای عزیزمون خیلی سریع تو سایت
عزیز یه خواهش میشه لطفا مصاحبه های جدید شبکه های تلویزیونیشون رو هم بزاری
کامسامنیدااااااااااااااااااااااااااااا 😅 😊😊😊
سلام ندا جون 😻
خواهششششش 💜💜💜💜💜

اگه وقت کنیم حتما ولی احتمالش کمه :(
شاید از دیشب بیشتر از بیست بار دیدمش و هر دفعه میمیرم.چطوری اینقدر قشنگن؟
هعی 🚬🍷 واقعا چطور؟
خیلی خیلی ممنان💙💙💙
😍💜
توروخدا توی اپلود بوی نزار من نمیتونم دانلود کنم میزنه باید اشتراک بخری
سلام 😁
زیر نویس فارسی دارن؟
واقعا مگه بهتر از سایت شما هم هست؟لطفا با قدرت ادامه بدین.ادمین های این سایت بهترین ارمی جهان هستن.واقعا انگیزه زنده بودن منید.بوس بوس به ادمین ها مخصوصا ادمین جیسوگ.عاشقتونم.فایتینگ💪💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
تنکیووو پرنیان شههه😻


من بیشترررر😭🔥💜
پشماااااممممممم
زیرنویسم میذارین؟ :)
گذاشتیم 😎🚬
..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
جررررررررررررررر



به مامانم گفتم میگه چیکاره محلن که رفتن سازمان ملل😂😂
گفتم مامان اینا تاج سرن👑😂

مرسی گذاشتیش
زیرنویس فارسیشم میزاری بهره ببریم از سخنانشون؟
چقدر زیبا به مامانت گفتی 😂💜

خواهشش
گذاشتیم 😎🍷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.