بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS 방탄소년단 Stay Gold @ NTV Buzz Rhythm + مصاحبه

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۱ مرداد ۹۹ ، ۰۲:۱۶
  • ۵۴۷۶

دانلود اجرای Stay Gold از BTS در NTV Buzz Rhythm

1080P | 70M

720P | 23M

2020-07-17

‍‍‍‍~~~~

مصاحبه پارت 1:

1080P | 77M

720P | 23M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

مصاحبه پارت 2:

1080P | 35M

720P | 14M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

مصاحبه پارت 3:

1080P | 31M

720P | 12M

زیرنویس فارسی (اختصاصی سایت)

2020-07-17


این اجرا بسی شادم کرد

 

دسته بندی :
 اجرا مصاحبه

دیدگاه ها [ ۱۹ ]

میشه بگید چجوری زیرنویس رو بگیرم؟
روش کلیک کن چند ثانیه صبر کن و رد تبلیغ رو بزن وارد صفحه دانلود میشی
پس معلوم شد ویکوک شیپری خانم روانشناسXD
ببین خانم معلم کامل ویکوک تو کره معروفه ولی کوکمین تو خارج از کشور معروف ترع^^[تبریک میگم که کاپل مورد علاقت اول شد♡
]
هلو شادی جونی
به خانوم روانشناس چیزی نگو ، دیگه متوجه شد که یونکوک ریله 😂💞🔥
راستی ویکوک برنده بهترین کاپل سال 2020شدن
https://www.instagram.com/p/CDGIAHapO7D/
اوه یسسس
چوکاهه
یه آرمی مهربون
سلام عزیزم ^^
دانلود که کردم دیدم زیرنویس پارت 1 و 2 انگار لینکش خرابه جون هیچ صفحه ای باز نمیکنه.

ممنونم
سلام آرمی مهربون
چک کردم مشکلی نداشت
ترای اگین
سلام
این برنامه عاااااالی بوذ...😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
فقط کیفیت هاش خیلی پایین بود☹☹☹
سلااممم
اره بدبختانه بالاتر پیدا نکردم ک با زیرنویسمون هماهنگ باشه
سلام خسته نباشید اون زیرنویس ها که میگفتم کار نمیکنه با فیلتر شکن رفتم کار کردن ممنونم.

سلام
خب خداروشکرر
خیلی ممنوووووووووووووووووون
اخ که من فدای این تیپ کوک بششممممممم...
خواهشش💜😻
نای.تنبداسیچارط سین
💜💜💜💜
.
ممنون خیلی خیلی سایتتون فعالیت در حد کرونا بالاست عاشقتیم💜😍💜🥰💜💜💜میگم این زیرنویس ها چرا همش باید با فیلتر شکن سایتش باز کرد؟
جوووووووننننن عاشق توصیفت شدممم ک 💜😻 
برای من اوکیه
جیسوگی یه سوال. سخنرانی نامجون تو ساختمان یونیسف رو گذاشتی؟؟
خیلی دلم میخاد ببینمش. جایی عم پیدا نکردم. دارم دق میکنم!
یسسس
تو اپیزوداس
سلام خسته نباشین، اول از همه اینکه واقعا ممنونم بابت سایت بی نظیرتون واقعا خیلی خوبه.
فقط اینکه بیشتر زیرنویس های اجراهای تازه ای که داشتن کار نمیکنه یعنی کلا برای سایت can`t load میاره :(
لابییییوووووووووو
عه ... وه؟ با چ پلیری نگاه میکنی؟
مرسیییییی برای زیرنویس مصاحبه ها💜
خواهشش😻😻😻
ژان ژان*-*
*------*
مامانمو اکسوال کردم هروز باهاش سر اینکه اکسو و بی تی اس باهم دوستن دعوامیکنیم🤦‍♀️
یه پست تو اینستا دیده که از اعضا میپرسن معنی هستی چیه نمیدونن بعد اومده میگه اینا معنی هستی روهم نمیدونن بعد میگم خب منم نمیدونم چیز عادییه میشه به من بگی معنیشو بگی میگه:هستی یعنی اکسو#مامانم-از-خودم-جوگیر-تره😑😑
نتیجه گیری میکنیم مامانامون همون بهتر کع ازشون متنفر باشن😶😑🙄
عاشق مامااانتمممم 😂💙😻
مرسیو سو ماچ 💗💗💗💗💗💗
.
اتفاق بدی نمیافتاد اگه جیمین انقد به جانگ‌کوک نزدیک نبوداااا! چه عاشقانه هم دارن تو چشای همدیگه زل میزنن! در نزه یوقت انقد سفت جانگ‌کوک رو گرفتی، جیمیناااا!

خوبه این حجمش کمتره!
گامساهاب‌نیدا💗💗
سارانگه و بورراهه💗💗💗
کوکمین شیپر🔥🔥🔥🔥!


سارانگههخیووووو !
لابیووو!

میگم شوکیسو نمیذارین؟اصلا شوکیس پخش شده؟🤔🤨🤔🤔
.
اوه جیسوگا
پروف جدید مبارک♥-♥
نیمسمسوسئ کومائوووو هانیه چشم قشنگ
خیلییی ممنون😘😘😚😚
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.