بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۹ ]

سلام یه کنسرت دیگه هم دارن اسمش the begins میشه بزاریش
و اینکه از کدوم سایت کنسرت رو دانلود میکنی؟
این برا 2014 است.ولی این bts begins پس چیه؟؟؟اون برا 2015 است.اونو نمیذاری؟؟؟
اخه اول کنسرت نامجون میگه به bts begins اپیزود یک خوش اومدید این اپیزود 2 گلوله های قرمزه:/
واسه 2014 عه
من یک خورده هنگ کردم.
کنسرت مال 2014 هست
بعد bts begins مال 2015
بعد کلا هیچی هنگم:/
میشه کیم توضیح بدی؟
نفهمیدم منظورتو
نه تو سئول نیس بخاطره اینکه شما یه اجرای از اهنگ تومارو گذاشته بودید تور red bullet بعد زده بود در سئول منتها لباساشون با این کنسرت فرق داشت پس تو سئول نیست 💓
آخه همیشه دو تا کنسرت تو سئول دارن
یکبار موقع شروع تور و یکبار هم آخرش

راستش الان دیگه مطمئن نبستم واسه سئول باشه 
تو کره کدوم شهرش ؟😄
احتمالا سئول
سلام میگم این کنسرت ماله کدوم کشوره ؟
سلام
کره جنوبی
سلام ببخشید پسرا به این کنسرت ریکشن دادن من هیچ‌جا پیداش نکردم میشه لطفاً با زیرنویس بزاریدش😆
سلام کانی جون
ری اکشنا اگر تو اپیزودا و بمب ها نباشن، فعلا قرار نمیگیرن
چون حجم برنامه ها بالاست و نمیرسیم
شاید تابستون گذاشتیم
فعلا میتونی تو یوتیوب سرچ کنی، شاید یافتی 😉💞
میگم میشه کنسرت تورthe red bullet رو تو جا های دیگه هم بزاری
سلام نه متاسفانه
وایی من چقد دنبالش گشتم مرسیی😍😍😍
خواهش میکنم 😻😻😻💙💙💙
جذااااا😎😎ببببببب🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
خیلیییییی
میگم میشه کنسرتشد تو جا های دیگه اپلود کنی این خوبه ولی چاهای دیگه کنسرت نداشتن اگه داشتن اونا رو بزارید خیلی دوست دارم ببینمشون
سلام 
متاسفانه امکانش نیست 
واییییییییی این کنسرت پسراااام کیوووووت مرسی از سایتتتتتتون
خواهش میرا چان
اوتاکو هم که هستی 😻
جیسوکاا اینقد منو نکارر 😞😞😭😭😭😭
چشم 
بخدا خیلی سرم شلوغ شده 
درسا با مجازی شدن سخت تر و کارا بیشتر شده 
میشه اونایی که حجمشون بالاستو پارت پارت کنین!؟
سلام 
متاسفانه امکانش نیست
قیافه هاشون اینجا چاقو داره میره تو دل ادم😶
راستی تو بخش موزیک پخش انلاینم اضافه میکنین؟
اخ گفتی
متاسفانه نمیتونیم
چون اینجا وبلاگه و نمیشه همچین امکاناتی گذاشت مگراینکه بخریم
مرسی 🙃🙂💜
😻😻
چقد سوال میپرسم تورو خدا ببخش😆😁میگم شما تو سایتتون ی چیزی ب اسم annual enterviewندارین اگ دارین تورو خدا بگین کجاس من دانش کنم حتما😊فدات
اگه تو مصاحبه ها نیست ، پس حتما نزاشتیم 
اممم فک نکنم گذاشته باشیم
تو قسمت درخواست ، درخواست بده ، اسرع وقت میزاریم
با قیافه نامجون حامله گشتم
😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.