بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS 2019 SUMMER PACKAGE in KOREA

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۳ مهر ۹۸ ، ۰۰:۰۲
  • ۱۳۳۴۸

آرمی جونیا این ویدیوها هاردساب انگلیسی دارن

 کیفیت 720 فعلا قرار نخواد گرفت

زیرنویس فارسیش معلوم نیس کی میاد 😁

در هر حال ببینید و لذت ببرید. 

مدت زمان  ۱:۳۳:۴۲

.

.

دانلود با کیفیت :

1080P | 887M

480P | 167M

😃 زیرنویس فارسی 😃

دسته بندی :
 DVD

دیدگاه ها [ ۴۰ ]

yalda.kooki💖💝
سلام مجدد ببخشید لینک فکر کنم مشکل داره داره برام دانلود نمیشه حجمم خالیه چون یک بار اتفاق افتاده که حجمم پر باشه دانلود نشه اما حجم خالیه مننون میشم یه چک کنید🙏🙏کام سام نیدا💖💝😙
سلام یلدا شه کدوم کیفیت؟ 🤔

💕
yalda.kooki💖💝
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم این جریان سامر پکیج چیه و توی این پسرا چیکار میکنم من تیزر وینتز رو دیدم فکر کردم آلبوم جدیدشونه😂بعد فهمیدم سامر پکیجه اصلا سامر پکیج چیه؟؟
توی سامر پکیج هم بنگتن ی سری عکسبردارس انجام میدن و هم وقتی عکسبرداری ندارن باهم تفریح میکنن 
ممکنه بازی انجام بدن یا برن بیروت و بگردن 
مرسی خیلی دوست دارمممممممممم البته من کلا آرمیارو عاشقشونم
پس تو هم جزوشونی لابلی یور سوووووو لابلی ویر سو لابلی لابلی لابلی
سلام ببخشید یه سوال داشتم کدوم برنامه ی بی تی اس هست که جیمین با شلوار گل گلی اومده بود ؟ راستی خیلی خوبی
سلام
ران بی اس
خوبی از خودته نیک شه
ببخشید یه سوال داشتم در مورد این سامر پیکجا و سیزن اینا همشون هارد ساب انگلیسی دارن؟
یادم نمیاد همشون داشتن یا نه 
ولی فکر کنم دارن
سلام
ببخشید میشه بگید دلیل ارور 1000 چیه برای من هر دو کیفیتم ارور 1000 میاره و اینکه چیکار کنم تا درست بشه؟؟
:(
سلام
دوباره امتحان کن الهه جون
چون من امتحان کردم و مشکلی نداشت
سلام عشقم...با این سایت درجه یکت
تروخدا کیفیت 720 سامر پکیج 2019 رو بزااااار
میخوامششششش :(
بوس بوس...انرژی مثبت ‌:)
love you
سلام اریس جونی 
چونگمل کومائوو😍💜

آخه بدبختی گیرم نیومد 😭 وگرنه میزاشتم
ببخشید این برنامه کلا از ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ کلا مال چه سنیه
بی تی اس تمام برنامه هاش مال همه گروه های سنیه
از صفر تا 120 سالگی 
شیپ ها هم واقعیت ندارن :///
سلام دوباره
آخه ماشاءالله همه جا اظهار نظر کردم
😂😂😂💜
سلام
باز گم کردم نظرو
چشم الان از ته سایت شروع میکنم اسکرین بگیرم
سلاممم
نههههههه فقط از نظر خودت و پست عکس بگیر ک یادت بمونه تو کدوم پست نظر دادی😂
ببخشید من چون هربار با وارد کردن اسم نظر میدم ممکنه یه جایی یه نظر داده باشم جواب داده باشین نفهمیده باشم بازمانده ببخشید مرسی که همیشه جواب میدین
کِنچانا
ولی میتونی اسکرین شات بگیری یادت نره کدوم پست نظر میدی 😁
😻💞
سلام
این برنامه ای که توش با سفره ماهی ها بازی میکنند مال کدوم سامر پکیجه؟ تو همین سامر پکیج عکساشو نشون میده
سلام جیسوگ جوون...مرسی که با این حجم از درسا و اینا انقده خوبی😍



یه سوال داشتم سامر پکیجای سالای قبلم تو کانالته نه؟هرچی میگردم پیدا نمیکنم:(
سلام N_N شی
تو خوب تری که 😍😍😍

آره هستش
قسمت دی وی دی بری میبینی😉
♡•°V°•♡
سلام سلام سلام
مرسی از این که هستین**
فقط یه سوال چه جوری باید عکسایی رو که میزارین دانلود کنم؟؟
سلااااممممممم
مرسی ک خودت هستی 😍
لینک دانلود دارن... روشون کلیک کن و کد و اینارو وارد کن در نهایت دانلود میشه 😁
اگ نفهمیدی گوگل کن 
سلام جیسوگی
من امروز داشتم سامرپکیج نگاه میکردم آخرش اعضا داشتن میگفتن این آخرین سامرپکیجه
واقعا آخریشه؟؟؟؟😢
ینی دیگه سامرپکیج نمیدن؟؟😢😔
سلام
جدی همچین چیزی گفتن ؟؟؟؟؟؟؟؟
تفففففففففففففففففففففففففف
نمیدونم من با زیرنویس فارسی ندیدم هنوزززززز
آها ادامین وب هنوز هاردسابه آیا؟اگه نه تورو جان مبین خوشگله بدون هاردسابم بزارررر

وایییییییییییی من امروززززززززز خیلییی خیلیییی زیاد تر از هر وقتی خوشحالم ولی نمیدونم چرا امروز کلی درس و امتحانم داشتیماا ولی من خیلی حالم خوبهههههه
هوا هم خیلییی خوبههههههههه

اومدم شادیمو با همه همه تون تقسیم کنم خوشحال باشین چون مبینم خوشحالمممممم

آها یه چیزی نامجون درمورد ماه چی گفت آخه من هنوز وقت نکردم دان کنم کنسرتو

جیسوگ شی اینروزا داری سخت درس میخونییی موفق و خسته نباشییییییییییی عقش آجی جیگر سیم

سیممممممممم قندکم خسته نباشییییییییی درساتو خوب بوخونننننننننننننن بوس

آعه هنوز خالی نشدم شب وقت داشتم باز میام(دوپامین زیاد ترشح شده ولی بخدا چیزی نزدم جان ادامین!!!)
جیسوگ
من لال شدم 😶😶 خودت جوابشو بده 😢
وایییی مرسی مرسی...چقد منتظر زیرنویسش بودممم..
میخوام صدتا مرسی بگم خخخخ..واسه همین مرسی به توان صد
خواهش میکنم مهشید شیی😍😍
منم واقعا منتظر بودم 😂 دم تیمشون گرم 
چونمانههه یو به توان کل ارمیون
پس زیرنویسش کی میاد؟😭😭
معلوم نیست 😭😭
کامنتای اون پستو بستی ولی فک نکن ول میکنیم خدا ازت نگذرهههههه جیسوگ....دقیقا بدون اغراق تا دم سکته رفتم برگشتم. تو بخوایم حق خداحافظی ندارییییییییییییی..... بابت تمام این مدت ممنون که با وجود فیلتر شدن چندباره سایت باز تسلیم نشدی و ادامه دادی. ممنون که همیشه اپدیتی حتی وقتی سرت شلوغه. مرسی که همیشه ب سوالا و کامنتا جواب میدی و بهترینی.خودمم فن پیج بی تی اس دارم تو اینستا و میدونم که شاید کامنت گذاشتن کمترین کاری باشه که یه مخاطب بتونه در قبال زحمات ادمین انجام بده ک بعضیا همونم دریغ میکنن ولی ا میدوارم با کامنتم کلی انرزی بگیری و در اخر دوست دارم کلی .مرسی بابت همه چی. منو یادت نره لاو.
کیفیت 720 لطفا بزارید .هاردساب انگلیسی داره؟
😂😂😂😂😂😂
آرمی آزاری دوس دارم 😂😂😂

همه این هایی که گفتی از وظیفه منه کوثر جون 💓 نیازی به تشکر نیست اصلا 💕💕
امیدوارم پیج اینستات بترکونه ، اینستا چرخوندن خیلی سخته 
صد در صد گرفتم 😍💕💕💕💕

720 اش از لحاظ حجمی فرقی با اینا نداشت واسه همین نزاشتم
سلام
میشه لطفا dvd های bts memories رو بزارید فقط 2016 رو میشه پیدا کرد
سلام
قرار گرفت💛
اره اینارو دارم،مرسی
باشه پس من منتظرم 😍ممنون بازم
قربونت کاری نکردم ک 😍💞
جووووووووون
ممنون💜💜💜
😍😍😍😍
خواهشششش
مرسییییییییی که گذاشتید برای دانلود😍😍❤️❤️حیف زیرنویس فارسی نداره با اینکه خیلی دلم میخواد زودتر ببینمش ولی صبر میکنم تا زیرنویسش بیاد🙂شایدم نتونستم جلوی خودمو بگیزم و نگاش کردم😁😁
ما اینیم دیه 😎💜
من که نتونستم و دیدمش
منظورم عکساایی که برای سامر پکیج گرفتن رو بزارین،
اگر گذاشتین برای من نمیاد؟
برای من اخرین عکسی که هست مال mv chicken noodle soup.
این عکسا خیلی وقته قرار گرفتن
اما یسری عکسای دیگ هم هست ک تازه بهشون اضافه شده و فک کنم اسکن باشن... اونا رو شب قرار میدم 😉❤️
سلااااام گلم💛❤💙💜🧡💚🧚‍♀️ میشه لطفا زیرنویسشم بزارید؟😅😭😭😭
سلام عزیرم
نیومده هنوز سابش
بیاد قرار میگیره ❤️❤️
مشکل دارم ^_^ مگا خیلی طول میکشه...
منتظر میمونم ... بازم ممنونم❤️
خواهش میکنم 😘💕
چشم یه عالم ارمی به شماست که کی زیرنویس اینو میزنید لطفاااا لطفااااااا زیرنویسسسسس
هروفت بیاد قرار میگیره
متاسفانه نمیدونیم کی 😅❤️
دست گلت درد نکنه ، لطف میکنی❤️
سامیه شی
اگه با دانلود از مگا مشکلی نداری کلیک کن 


نسخه بدون ساب کیفیت 1080 برای دوستانی که با دانلود از مگا مشکلی ندارند 
توجه توجه 
واقعا ممنون، خـــیلی منتظر این برنامه بودم
فقط نمیشه بدون ساب بزارین ؟؟ چون اصلا نقاشی هاشون (جونگکوک، جیمین، شوگا، جی هوب) معلوم نیست...
سامیه جونی باور کن اگه بدون ساب میزاشتم شصت نفر کامنت میدادن که با ساب بزار 😂
بزار هر وقت ساب فارسیش اومد ، بدون سابشم می زارم که مشکلی نداشته باشیم تو دیدنش

راس میگی منم هیچی از نقاشیاشونو ندیدم -__-
حتما بدون ساب هم می زارم ، اپلودش یکم زمان میبره
سلام ببخشید اون کدوم قسمت رانه که شوگا لباس عروسکی زرد پوشیده ..بیشتر ازش یادم نمیاد خخخ..اگه میدونید میشه بهم بگید
سلام مهشید جون 
منظورتو خوب رسوندی
قسمت 38 عه 😉💕
اخه قشنگ امسال ک من دهمی هستم و قشنگ تو مدارس باید بیاد هییییییی :(( حالا تا بهار باید وایسم تا ببینم
آره بی تی اس کلا عادت داره وقتی ما بیکاریم استراحت کنن ، و وقتی داریم تو کار و زندگی و مشغله غرق میشیم ام وی و کامبک و انواع اقسام پکیج و ... میده بیرون 😂😂😂
وویییی عشقی واقعا لنتی مرسیییی خدا کنه زیرنویسشم زودتر بیاد بازم دستتتتتتتتتتتتتتتت درد نکنههه
خواهششششش میکنم 😍😍😍😍
عااالی مرسیییی🤩👍🏻
میشه لطفا عکساشونم بزاری🥺؟
سلام ته تانیا جون 
عکساشونو ک گذاشتم منظورت اسکن فوتوبوکشه؟
من خواهم مرد!😭
نات تو دی ! 😂
وووویییییی مرسیییییی
😍😍😍😍
💓❤️😭💔💔❤️🧡💛💚💙💜🖤💙💚❤️🧡💛💃🏻💃🏻💃🏻😂🤩😍😘😭😭



حس هام قر قاطی شدن دیگه
نمیدونم چ میمنم اصلا🤦🏻‍♀️🤘🏻
خیلی باحال بود حتما ببین 😂😂
سلاممممم جیسوگگگگگگ ویییییی من صبح تو یوت تیکه تیکه رد کردم دیدم ی چیزایییی کوکمین شیپرااا که برنن جامه بدرنننننن. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
راستی جیسوگا واتپد برات فرستادم عزیزز ,ی نگا بنداز هروقت تونستییی بازممم کومائوووووووووو به سرعتتتتتتتتت
سلام جیمین شههه
اوکی پس می رم نگاه میکنم همونجا خبرشو میدم 
کوموپدا
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ نه بابا فردا ریاضی و شیمی و ورزش داریم ...
امروز دینی داشتیم تاثیر ناجور گذاشته خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ام اننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن عشقممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
کجا بودی تاحالا؟ تو کدوم نقطه دنیا؟
خوبه 😂 معلومه معلمتون کارشو درست انجام میده😂
وای نسیبه😂😂😂😂😂😂😂
عالی بود👌👌👌👌👌👌👌👌
😂😂😂
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر اخه چرا الانننننننننننننننن که در تحریممممممممممممممممم رژیم بعث مامی ددی به سر میبریمممممممم؟؟؟
ایا این یک بی حرمتی و دهن سرویسی برای فندوم ارمیون نیس؟؟
و ایه نازل شد:
زمانی که سامر پکس جدید قرار گرفت و سیل بازدید ها به اوج خود رسد ...پس چرا بنگ پی دی نیم را انکار میکنید؟ دانش اموزان و دانشجویان که مانند چوب خشک پشت درهای بسته فن سایت ها قرار میگیرند ... پس کدامین ساپر پیکج هارا انکار میکنید؟
تقصیر من نیسسس خارجیان خیر ، بدموقع اپلودش میکنن TT_TT
صد در صد هس 😂✋


😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وای این ایه ات خیلی خوب بود 😂😂😂😂😂😂  

فردا امتحان دینی یا عربی یا قران داری ؟؟😂😂😂😂 قبلا تحلیلای اجتماعی فلسفی میکردی نسیبه شییی . چه بلایی سرت اومده ایه میگی ؟😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.