بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

رسی جیسوگا ساب سامرپکیج اومده یا نع؟من پیداش نکردم :<
می خوام سامر را نیدا تونم عرررر اما از هر جمله ساب نگلیش یه کلمه شو متوجه میشم عرر اقا کی میاد زیر نویسشش؟
نچ نیومده
نمیدونم چینچچاا
من قبل از اینکه سایت شما رو پیدا کنم از یجای دیگه همه چی رو دان میکردم، اما اونجا رو فیلتر کردن و بعدش انتقال دادن و من گمش کردم. یه روز خیلی شانسی اینجا رو یافتم و عاشقش شدم. سایتتون بهترینه. مرسی که عشق تون به پسرا اینجا رو سرپا و زنده نگه داشته.
فایتینگ ❤🌼
آره یادمه
سال پیش دو تا وبلاگ بود
مرسییییییی ک عاشق اینجاییییییییی صحراشیی 😍😍😍😍
فایتینگگگگگگگگگگ
با سلام
بچه‌ها فایل رار rar هستش نه زیپ ... پس اگه با برنامه‌های عادی موبایلتون باز نمیشه، برنامه‌ی rar رو بگیرید. توی بازار و اینا سرچ بزنید ب نظرم باید بیاد!
یس توضیحات نئون شی کامل بود قابل توجه آرمیون


پ. ن: فرمتشو عوض کردم زیپ گذاشتم اگ بازم مشکل داشتین دوباره دانلود کنین
این عکسا واسه من باز نمیشه..😯
میگه فایل زیپه ولی باز نمیشه..😢😢
چیکار کنم..به نظرتون رو کامپیوتر باز میشه؟؟😓😓
اره باید باز شه
اگ نشد دوباره دانلود کن عزیزم 😉
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام دست اندر کاران سایت(خیلی رسمی طور😂)
خیلی ممنون از سایت خوبتون
میخاستم بپرسم این vlog های اعضا رو ک توی تعطیلاتشون گرفتن رو تو سایت نمیذارین؟؟
بسی ممنون بازم😍💕💖💙❤
با سلام و ضمن تشکر از خسته نباشید شما ارمی عزیز 😂😂
اوکی میزارمش 😍
منتظر بودم یکی بگه و بعد بزارم ، آخه فک کردم شاید ویلاگ طرفدار نداشته باشه :| 
خواهششش💕💕💕
دقیقا نمیدونم چی دانلود شده بود برام حذفش کردم دوباره دانلود کردم اورد😁😁
خب خداروشکر 😁👍❤️
جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن بابا!
ااوووو یسسسسسس 😂😂😂😂❤️❤️❤️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وااااااااااااای ایول سیما شی
خودم خیلی میخواستمش 😍💕💕💕💕 البته هنوز دان نشده


**** *** **
**** **** **** **** **** **** * *** **** **** **** ****
**** *** ***** ***** ****** *** ***
قربونت جیگرم 😍😍😍💋💋💋💋


سوگی من چک کردم خودش داشتاااا
تو دان کن ببین چطوریه
با موبایل انجامش دادم راستش
اممم حالا تو امتحان بکن عشقم 😍😁
سایت شما بهترینه هر برنامه ای از بی تی اس خواستم از سایت قشنگتون پیدا و دانلودکردم و دیدم واقعا مرسی ازتون و خسته نباشید به همه ادمین های گل خیلی ازتون راضیم سرعت عملتون تو قرار دادن برنامه ها و مخصوصا ترجمه برنامه ها عالیه پرپل یو💜💜
قربونت جیکوک لاور نظر لطفته عزیزم 😍😍😍😍
شما آرمی ها عالیین 👍😍😘
آی پرپل یوو توووو 💜💜💜💜
سیمایییی این عکسا نه زیپه نه رار نمیتونم بازش کنم😣😣
اینا زیپن استلاشی
باز هم تلاش کن
مرسی که گذاشتیییی❤️🤩
خواهش میکنم 😊💖
ای وااااای ببخشید من فکر کردم این خود سامر...الان فهمیدم عکساشه ..ببخشششششید
الهییی کنچانااا
آخه برای عکس 200 مگ زیاده حق داری فکر کنی ویدیو عه 😁😁💜💜
نمیشه 1080 بزاری???
واقعا سامر پکیجو با کیفیت پایین ببینی کیف نمیده ....
اینقدر زیادد! مگه چندتا عکسه؟
راستی پیام داده بودم ترجمهٔ البوم skool luv affair رو بذارید. ولی ثبت نشد ادمین های عزیز. تشکر
اره حدود 600-700 تا عکسه برا همین زیاده 😌
بلی دیدیم تایید نکردیم ک بره تو درخواستی ها و گم نشه
سلام ببخشید فک کنم لینکش مشکل داره میشه لطفا درستش کنین
سلام کیانا جون
چک شد مشکلی نداشت عزیزم 🤔💗
در به در دنبال این عکسای کامل بودم😶😶




به هر حال سیما شی ممنونم که گذاشتیش*-*💖💖
خواهش میکنم عزیزم 💝💝💝😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.