بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS 2020 FESTA] BTS Profile 1]

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۱ خرداد ۹۹ ، ۰۲:۰۵
  • ۳۷۵۸

دانلود ششمین هدیه فستا 2020 🔥🔥🔥

دانلود عکس های پروفایل 2020 بی‌‌تی‌اس قسمت اول


 

دانلود | 6M

دانلود عکس های ترجمه شده

2020-06-06

.

.

.

پ.ن: عکس ها ترجمه اختصاصی سایت هستن و کلی روش زحمت کشیده شده، لطفا اگر خواستین جایی شِیر کنین لینک دانلود رو بدین دوستان.

Admin CMlol

دسته بندی :
 FESTA

دیدگاه ها [ ۳۰ ]

خیلیییی ممنون از زحمت هایی که واسه این سایت کشیدین واقعا سایتتون حرف نداره😍
ولی چرا نمیشه عکس هایی که ترجمه شدنو دانلود کرد ؟ 😢😭
سلام
کومائووووووو اند لابیوووووو😻😻😻😻💞

الانم نمی تونی ؟
من تونستم
سلام ادمین میتونی لایو stop it جین و جیمین و کوک رو بزاری
تو رو خدااااا زود جواب بدییییین ، تو رو خداااااااااااا
وااااااای خداااااا
باورم نمیشد انقد ایران فن بوی داشته باشه
بعد از دیدن این وبلاگ ها فهمیدم که واقعا بی تی اس فن بوی های زیادی داره
خب معلومه که هر کی ببینتشون عاشقشون میشه اینقد که جیگرن عجقای من
~(@^_^@)~
o (∩ ω ∩) o
میخواستم یه سوال بپرسم
اون برنامه ای که جیسو و تهیونگ توش مجری بودن اسمش چی بود؟؟
اگه میدونین اسمش چیه میشه قرارش بدین؟؟؟؟
کوماوووو
ترجمه ها خیلی خوب بودن
فک نمیکردم کسی ترجمشون کنه
بسی ذوقیدم😂😂😂😂😂😂😂😂
🤧✋
وای اینا چقدر خوشملن 😱
اوه دیدمش ببخشیددد
💗💗
صفحه دوم جیمین نیست تو عکسا...؟
راستش دوس داشتم اینم تایید نشه😂
😕
وای عکسا عااالین💖🖤💙البته معلومه که عالین چون بی تی اس هستن😎💜
دوتا سوال داشتم
1ترجمه عکسا تو فایل زیپ هست؟
2اون نقاشیا خودشون کشیدن!؟؟😳😓😂😂
همین😅

واقعا مرسی که اینقدر به موقع و همش رو میزارید 💜💙💖🖤⁦
یه بار دیگه گفتم الان جوابشو می گم: سایتتون همه چی تمومه فقط مونده خود بی تی اس رو بیارین تو سایت برا فروش:/ اگه اوردین من تهیونگ رو می خاما 😅😆😘


راستی من با سایت شما فهمیدم فستا چیه:) سرگذشت من:روزی روزگاری من ارمی از همه جا بی خبر بودم که یهو سایت شما را یافتم و...
و اینکه خیلی چیزای زیاد دیگه ای فهمیدم کلا حررررررررف ندارید😘

ببخشید سرتون رو در اوردم 🙏🙏
تنکیووو وری ماچ 😅💜🖤موفق باشید
کامنتای من خار دارهههههههههههههههههههه؟😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
نه عزیزم این چه حرفیه
:(


Be: چته😐
وااااااو مرسییییییییییییی
🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤و دیگر هیچ
عجب...
سونگ جی سوپ
وااااای مرسی عزیزم قربون دستت💜💜💜😘😘😘
آقا این چه وضعشه چرا شوگا جی کی رو نگفته بود؟😐😐
چرا جی کی جیمین رو میزنه و بهش فحش میده پسر بد😡😐
گفته
گفته مکدونگی منه ^^
جا افتاده بود میانه یو
درستش کردم
قربون قد و بالاتون جیسوگ و سیما💕😙😘💜💜 💙💔💛💚💗💖💝💟💘💞💓💕💜😙💓😊💘😭😁❤❤😅😁❤💜💟💞💘💓💕💙💚💛💔💗💝
💜💜💜💜😍😍
وویییییییییییی
سیمولیییییییییییییییییی خسته نباشیییییییییییییییی♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
خسته نباشی
ارمیا به تو افتخار میکنن
ووییییییییی خودااااااااااااا
چقدر جذاب شدن کیوتیاااااااااااااااااا♥_♥
سلام
من یه سوال دارم چرا بی تی اس هرجا میرن ماسک میزنن؟
واقعا برام جای سواله که چرا هرجا حتی تو لایو ماسک میزنن
و من دو ماهه ارمی شدم هنوز چیزای زیادی راجب بی تی اس نمدونم
با تشکر بابت سایت عالیتون
جیسوگ خرررررر دلم لرزیددددد
هق هقق بیا بغلمممممممممم بیااااااااا بیا راجوووو در اغوش برادرت سینگام گریهههه کنننن....
هلذمتبیرپکلییروکخقیزوگحا
😭😭😭😭😭😭 اما چرا رفتی تو فاز هندی ؟😂😂😂
مرسیییییی بچه ها😘💖💖
به خاطر امتحانا پنج و شیش و هفتیمو رو گزاشتم باهم ببینم😑😂
ولی اینجوری حالش بیشتره یه دفعع چندتا چندتا دوست می دارم😁
من ک کلا هیچی از فستای امسال نفهمیدم -_- 😭
مررررررسییییییییییییییییییییی
💞💞💞
جیسوگ شی،واسه جریان مینته،برنامه ها رو میزارین بازم؟و من تاحالا متوجه نشده بودم بالایه ویدیوها(البته همین الانشم ندیدم)میزارین از این به بعد بازم؟
ایشالله یه فکری میکنیم
هفتمی هم اومد 😍😍😍😍😍
اصلا داغونتم BTS 💜
ششمی خیلی بد اتک زد بهمون
سونگ جی سوپ
سلام ببخشید من نمیتونم زبان کره‌ای رو بخونم خواستم بپرسم اگه میشه لطف کنین یکم در رابطه با این عکسای پروفایل توضیح بدین 💜 بوراهه جیسوگ عزیز💜
سیما شه 
پاسخگو باش
تلهنبرپحهفیزنحعقزدمعف
یسسسسس اینههههههههه
ناموسا موهای کوک رو انگار کاسه گذاشتن زدن:|
حالا اینا هوچی...
ناموسا شماها چقدرههه معروفینننننن
باز اون یارو نمیدونم چی چی ته چقدر با شعور بود مثل بعضی ها نگفت شما سو استفاده کردین بشین برشدار..قشنک واضحه منظورم کیه یا اشاره مستقیم کنم؟
خلاصههههه..حال ندارم زیر پستای مربوط بهش نظر بدم ..
جونگ.کوک مرگههههه صداششش شعتتتتت جرررینگگ ایمنیدا...
خلاصههه اینم هست که من خیلی خوشحالیدم نظرات رو بازیدی چون من اینجا خستگیم رفع میره...
پولم بهت نمیدم ها هاهاها:|

اهان ی چی دیگه. فهمیدم جقدر ما ارمی ها خنگیم:|
هعیییی...بنگتن بهمون از ام وی لایت واستیک بوی ویث لاو به بعد بهمون نشونی داده بود که خیلی از ام وی ها قراره فیلم سینمایی باشه...هعییییی..اصن حواسم بهش حلبیده نشد ..
چقدر زر زدم اونم الکی:|
خو دیگه بعد یه مدت شدم همون نسیبه ای که اولین اومد سایت...
دلم برای اون روز ها گشاد شده....
ببخشید اونی حیسوگی که سرت رو خوردم
اصا مدل موی اکثرشون افتضاحه😂😂😂 اما انقدر عاشقشونیم که مهم نیس 😂-___-

آره خدایی ، فکر نمی کردم همچین آدمی باشه 
و انقدر خوب برخورد کنه ازونجایی که هیچ شناختی از خودش نداشتم 
آره کاملا مشخصع نمیخواد اشاره کنی 😂😂 تموم شد رفت اونم ، کِنچانا 

جرینگ ایمنیدا😂😂😂😂😂😂😂😂😂

کِنچانا ، بخوای بدی هم من که نمیام ازت بگیرم نسیبه شی
حدس بزن چرا؟؟؟ بخاطر فیک های خوب و کثیف لعنتیت😋😋😋😝😂
چون اگه بخاطر روحیه بخوابم به هم پول بدیم من بهت بدهکار میشم

عجب ... انقدر حرفت سخت بود که من بازم نفهمیدم چی شد دقیقا

😂😂
نه بابا 
این چ حرفیع وب خودتع
مرسییییی جیسوگ جونیییییی *_____*
راستی نظریو که واسه استیل ویت یو‌ گذاشته بودمو دیدی؟
لابیوووووووووووو🤪😻😻💜
سلام
ترجمشو هم میذارین؟ من نمیفهمم چی نوشتهههه😭😭😭😭😭😭😭
کمممکککک😭😭😂😂😂😂😂😂😂😂
سلام
قرار گرفت
عایاااا کسی میتواند اون کره‌ایی های درخشانی ک تو تصاویر نوشتن رو ترجمه کنددددد؟😂🙄😐



کومآعوووو~
سلام
قرار گرفت
سلام من تازه ارمی شدم و یک سوال دارم
اینکه ایا از اعضای یی تی اس کسی هست که با دختری قرار بزاره؟؟؟ 🙃
میخوام بدونم 💛

ممنون
نوچ
وای شیشمیش 😭😭😭😭😭😭😭😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🧡💓💓💓💓🧡💓💓💓💓💓🥺❤❤❤❤❤💛💛💛💛
😻😻😻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.