بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۷ ]

سلام موضوع این دی وی دی چیه؟
💜🥰
سلام 
عکس برداری ها و ... اشون برای این پکیجه
عاشقتوووووووووووووووووونممممممممممممممممممم❤️❤️😜❤️❤️❤️
😍💜💜💜💜💜
هاهااااا جییکوکککک پیشش همنن😈😈😈
😂😂🤦🤦
ممنون بابت زیر نویس
خواهش 😍
کاری از کانال btsir7 عه
HAPPY NEW YEAR
هوراااااااااااااااااا
سال2020 قشنگه با کامبک جدید......
همه آرمیان منتظرند منتظر .......
همه به امید کامبک دس جیغ هورااااااااااااااا
هوراااااااااااااااااااا
🎄🎆🎇🎆🎉🎆🎊🙌🙌🙌
خیلی خوشگل شد 😭😭😭😭😭😭
معلومه خوشگل شد 
مگه میشه رنگ کله وی بشه و خوشگل نشه ؟😂
پارسال این موقع موهای جونی اوپا همین رنگی بود 😭😭😭
چه قالبه جیگری نونا
کوموپدا نورا شهه
این رنگی کردم یکم تنوع بشه 😎
رنگ جدید وب مبارک باشه
#بهار_بادقت
یسس بهار شه 
اولین نفر بودی ک توجه کرد 😉😎
عاقاااااا فردا صب کام دستم میاد الان نمیتونم بدانم
*با بغض به افق خیره میشود*
بیا نه یونکوک کنار هم بودن
نه ویکوک
هیچیییییی من بدبخت باید بشینم زار بزنم😐😐😐
ایگو 😂😂 هرچی کنار هم بودن با همون عر بزن 
اینطوری غصه نمیخوری هیچ ، کلی ذوق مرگ میشی 😂💙
رگایه دسته کوکیو*-*
( یه شوگا لاور از کنترل خارج شده )
تگی چجوری همو مینگرن*-*
دقیقااا
اطرافیان میگن خیلی حرف میزنی :) :) :) :) :)
واسه گیف باید بگم به قول خودشون اسم دیگه شوگا مین بی صداس چون حوصله نداره ولی ارمیا عاشق تنبل بودنش هستن .....
بهتره بذاریم بچه به حال خودش باشه.....
شوگا عشقه عشق!!!!!!
نه بابا ، این جا من بیشتر از تو و همه حرف میزنم شک نکن 😂
کلا شوگا تنبلش شاخه😂
حتما نگاه کنید قسمت جیکوکش خیلی خفن بود و از اون خفن تر نگاه ها وی ب کوکی و دستی ک تا اخر روی پای کوکی بود و کخ میریخت .... حتما ب موقعی ک دور هم نشستن ب ویکوک و دستای وی توجه داشته باشید دوستان محترم ....ترو خدا زیرنویسشو هر چه زود تر بزارید
عرررررر😓💙💙
قرار گرفت زیرنویسش
راستی دقت کردین بند کفش تهیونگ بازه؟؟؟
نخورده باشه زمین صلوات !!!!!
خودم میدونم خیلی حرف زدم! :(((
نه 😂😂
عهه این چ حرفیه
از گیفش خیلی خوشم اومد نیم ساعت قربون صدقشون میرفتم ولی یه مشکلی هست چرا شوگا حوصله نداره گردنشو بچرخونه؟
چون شوگاست 😂
سلام خسته نباشید زیر نویس فارسی کی میاد ؟؟؟ :(
اینقدر که بیکارم هر روز سایتتون رو چک میکنم :))))
سلام سلامت باشی
نمیدونم بخدا 😭 هروقت بیاد ما قرارش میدیم 😍
باورم نمیشهههههههههه.یادمه واسه کریسمس پارسال هدر سایتو عوض کردی.ینی واقعا یه سال شد؟
یسسس
شوگ خیلی مناسبه واسه اینکه هر هماهنگیو نابود کنه.😂
:/
من همیشه برام سوال چرا جدیدا بجا جین بعد آرام یونگی رو مینویسن؟
تو فت چتا اول آر امه بعد جینه بعد بقین چرا این شکلیه؟؟
1080رو عششششششششششششششششششششقه ...هر چی باشه بی تی اسه ......زیر 1080 راضیم نمیکنه ..منم که خررررررر نتتتتتتتت...فقط گرسنگی مو با خوردن نتتتت سیییییر میکنم ..جوووووووووووووووون و اون استایل خفن تهگیییییی...نگاه هااا...
😂😂😂❤️❤️
Everyone look at Taehyung LOL
😭💞💞
چه گیف قشنگی😍😍کاپلای مورد علاقم نار هم جیکوک و تهگی❤️مومنتای جیکوکش که دیگه عالی بود نمیتونم ازش بکشم بیرون اونجور که جیمین و جونگکوک همدیگرو درآغوش گرفته بودن هققققق
تو نگاه هم کردی نامرد؟!😭 من هنوز ندیدم 
منتظر زیرنویسم ّّ💪
عه چ گیفه باحاله
اره خیلی خوبه 
8 مگابایته لعنتی
با خودم گفتم چون حجم این برنامه کمه یه گیف 8 مگابایتی بزارم تا ارمی ها وقتی وارد صفحه میشن نتشون تموم شه😃
آره همونه که داشتی قربون سدقه ی استایلیستش میرفتی😂
آره لامصب این شوگا هر چی بپوشه بهش میاد😈
ای کلک حواست هستا😂😂
بل بلیی💪💪 
عررررر جیسوگ خیلی جیگری😍😍
جیگر کی بودم ؟😎
وااایی پروفتتتت رنبرنپتپتپ 
همون لباس کامواییه تنشه نههه ؟؟؟ خیلی خوبه این عکس
R. M-kiute.ARMY
همون گیف و میگم....داشتم همزمان یه چیزی آپلود میکردم تصویر ذهنی کلمه عکس تو ذهنم موند گیف رو نتونستم تو ذهنم جست جو کنم...
😂😂
من با دیدن این گیف حس میکنم شوگا یا وی باید یه قدمی بردارن ... حیفه این همه زیبایی و پوزیشنشون فقط با ایستادن و خیره شدن به همدیگه هدر بره
نه ؟!
R. M-kiute.ARMY
ایننننننننننننننننننننن عکسههههههههههههه چه خوبههههههههههههههههههههه
یکم بمون تو صفحه تا لود شه
چون عکس نیس گیفه 😎
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.