بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS 2020 WINTER PACKAGE

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۱ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۳۳
  • ۲۵۶۱۸

BTS 2020 WINTER PACKAGE

1080P | 1.1GB 

720P | 716M

360P | 164M

زیرنویس فارسی از Army_area

2020-02-01


.

.

.

.

.

کیفیت ۷۲۰ و ۳۶۰ به علت درخواست آرمی سایت دارای هارد ساب انگلیسی میباشد

لینک خود مترجم قرار گرفته

کیفیت ۱۰۸۰ هیچ گونه هاردسابی ندارد ( چون خودم اینو دان کردم که با زیرنویس فارسی ببینم در آینده 😎)

دسته بندی :
 DVD

دیدگاه ها [ ۵۹ ]

سلام و خسته نباشید و ممنون بابت این سایت عالی ببخشید امروز تو ویروس یه پیام اومد راجب وینترپکیج ۲۰۲۱ بی تی اس کی برنامشو قرار میدین ؟؟اصلا مثل این وینترپکیج ۲۰۲۰ برنامه دار ؟
امم اری عزیز تیزر وینتر پکیج ۲۰۲۱ اومده و  وقتی خود وینتر پکیجم اومد میزاریمش
سلام من چطور میتونم ثبت نام کنم؟؟
خسته نباشید؛ من کیفیت 1080 رو میخوام دانلود کنم اما دودلم شک دارم چون یکی اون پایین گفته بود که کیفیت 1080 هاردسابه ژاپنی یا چینی داره :/
چطوریه؟ چکار کنم؟
ممنون میشم حواب بدید :)
هارد ساب مهمه؟
ببین بره دیگ 😂
سخت نگیر
عزیز میشه یبارم لینک زیرنویس فارسی رو بهم بفرستی چون داخل سایت نمیشه😓
خیلی ممنونم از سایت خوبتون خیلی عالیه😍😍😍❤❤❤
خیر نمیشه متاسفانه
برای حمایت از مترجم ها فقط از طریق لینک دانلود کنید
سلام ببخشید همه ی ویدیو ها دان میشن ولی زیر نویس ها Pdf دان میشن چه در لبتاب چه در موبایل 😓
سایتتون خیلی قشنگه و من هم دنبال می کنم ولی نمیدونم زیر نویس ها چرا اینجوری دانلود میشن
سلام عزیثزم
فرمتش SRTعه و درسته
شما اسمشو با ویدیو یکی کن و ویدیو رو باز کن
ب بقیش کاری نداشتع باش
لینک کیفیت 1080 برای من باز نمیشه :(
چک شد مشکلی نداشت
سلام میخواستم بدونم این برنامه که توش با آیدلای دیگه مسابقه میدن اسمش چیه و از کجا میتونم دانلودش کنم ؟؟؟؟🙂
اونی که ورزشیه؟
اسمش ISAC هست و تو قسمت پروگرم ۱ عه
یعنی سایتتون حکم مدرسان شریف داره همه چیز توشه خیلی خوبه ،بوراهه💜.میگم فقط ۲۰۲۰ وینتر پکیج داره؟ بقیه سال ها ندارن؟؟
.
فکر نکنم داشته باشه
تو سایت هم فقط 2020 هستش
یدیقه گوگل سرچ کنی میفهمی ملی جون
میشه برا سامری پکیج ها و امریکن هاستل لایف هم ی لینک بزارید،مثل بقیه لینک های گوشه سمت چپ😍😍😍🙏🙏🙏🥺🥺🥺💜💜💜
سامر پکیجا تو دسته دی وی دین ولی امریکن هاستل لایفو بخاطر تو اضافه میکنم 🤪😻😻💜
تا آخرذهنم مشغول گریه کوکی بود😔😔😔😔😔😔فکر کنم بتونم حدس بزنم گریش واس چی بود
بنظرت واسه چی؟
من اصلا کانکت ندیدم در مورد چیه؟؟جالبه؟؟
ام جالب که ...
حرفای خوبی میزنن اما سر و ته نداره یکم 
اگه خیلی بیکار بودی ببین 😂😓
دیدیش جیسوگ؟؟؟؟؟من عاشقش شدم تو چطور؟؟؟؟
هنوز ندیدم 
بونو کانکتو تازه تموم کردم 
هیچ کدوم از سامر پکیجا رو جز سامر پکیج 2019 ندیده بودم با دیدین وینتر پکیج وسوسه شدم رفتم همه رو از توی سایتت دانلود کردم و با مامانم دیدم
🙂💖مرسی تهیونگ
خواهش میکنم از طرف جیسوگی نرگس جون 😍
عالی بودش حرف نداشت
من برم اینو ببینم یا بون وویاج قسمت اخرو؟؟
اول کدومش؟
🙂💖
😘
حتما ببین حتما
اصلا همین الان بشین ببین
خیلی خوبه 🙂🙂
اگ وقت کنه حتما میبینه امکان نداره از بنگتن بگذره 😊
آخ که چقد حال خوب کن بود این برنامشون...
فکنم سه بار دیدمش ولی بازم دلم تنگ میشه براش
بوس به کلت جیسوکی^^
من تازه فردا میخوام ببینمم
حس میکنم عقب افتادم
:"(

فداتتتتتتتت🤪
واو
دقیقه24:25ثانیه... با یونگی در نیوفت
یا چی چی تهیونگ... 30:05
یا از دقیقه 34:18 ثانیه تا34:48 دقیقه... دور خنده های تهیونگ
یکی از صحنه ها خیلی عر داشت... 36:43تا 36:46دقیقه... فقط جوری که یونگی نگاشو از اعضا میگیره..
دور نامه نامجون و خود نامجون بگردم... قربون خط جیمین... دور گریه های جانگ کوک و نامش... آموهنگاری یا آپو بانگپو...
خلاصه ک یه عالمه صحنه داشت که باید سرش عررر زد... اصلا سر تک تک لحظاتش باید عررر زد...
کل حرفم اینه که ممنونم ازت... سایتت بی نهایت خوبه... مرسی. 💖💖💖💖🙂
من این برنامه رو میبینم بعد نظرتو درست و حسابی جواب میدم نرگس شه 🤪
سلام ببین کی زیرنویس اومد حالا که گیر البومیم وای خیلی خوبه البوم من مردم مرسی که زیرنویس روگذاشتین بوس بوس دوستون دارم
سلام هایدی شه 
دقیقا😂😂
خواهشش بوسسسسس
عالی
😻😻
یادتونه گفتم نت ندارم
خب من اونموقع که تو کیفیت 1080p رو گذاشتیم نت نداشتم اما با ذوق فراوان دانلود کردم😂
الانم نشستم حجم ویدیوهام از بی تی اسو حساب کردم که چقد گیگ خرج کردم
دیدم اگه من همه ی این گیگارو خرج چیز میزای درسیم میکردم الان انیشتین بودم😊😊😊
ولی من اینکارو نمیکنم😊
بهترین کارو میکنی😂
درس خوبه 
اما الان. تنها چیز خوب بی تی اس و آلبوم جدیدشه
هرچیزی که باعث شادی مون میشه همون خوبه
آیگووو جیسوگااا
اون پست روز شمار رو برداشتی من کلی کامنت گذاشتم کلی منتظر موندم جواب بدی
آیگووو سوگوهسووویوو
بای👋
آیگووو
خودت میدونی که یکسری پستا موقتیه
وایییییییییییییییییییییییی مرسییییییییییییییی ..... بالاخرهههههههه ساب فارسییییییییییییییییییی
🙂✌️💜
کی زیرنویس فارسی و قرار میدین ؟
قرار گرفت 😉
خدا هیچ ارمی رو بی نت نکنه بعد یه ماه بی نتی ومشکلات به هویت اصلیم ارمی بودن برگشتم حالا بعد پنج دقیقه دپرس شدم چون ساب نداره من چه کنم ؟
با نت شدنت چوکاهه🎊😻

نگو اینطوری ، ناراحت میشم
میاد زیرنویسش 
چون زیرنویس جدای انگلیسی نداره ، مترجما مجبورن خودشون تایم بندی کنن
واسه همین زمان میبره
زیرنویس ران رو اینقدر زود میزارن که توقعمون رفته بالا قالب جدید مبارک خوشکل شده
آخه ران ها زیرنویس انگلیسی آماده داره 
دیگه نیاز به تایم بندی ندارن
ولی این بخاطر تایم بندی کلی کار مبیره

کومائوو هایدی شی😻💕
زیرنویسش چرا نمیااااد🤧🤧🤧🤧
:")
منم منتظرم
فکر کنم نوه هام بتونن ببینش
منم مثل شما منتظرم ...
زیرنویسش با بی تی اس ای ار ۷ عه
خیلی طول بدن یک ماهه
سلام خسته نباشید 100 سال گذشت و زیرنویسش نیومد
سلام
خودم گفتم که صد سال طول میکشه 😁✋
سلاااااام عزیزم خوبی
زیرنویس هم میزارید؟
سلام 
بله حتما 
هیچ کدوم از فایل فیلم ها رو نمیتونم دانلود کنم
فقط فایل های زیر نویس رو میتونم دانلود کنم
بنظرتون مشکل چیه؟
سلام 
با استفاده از برنامه ADM دانلود کنید
یا تو صفحه لینک آپلود بوی گزینه advanced رو بزنید
آپلود بوی دوباره مشکل پیدا کرده 
چرا دانلود نمیشه همش اپلودبوی رو میاره
سلام 
با استفاده از برنامه ADM دانلود کنید
یا تو صفحه لینک آپلود بوی گزینه advanced رو بزنید
کیفیت 1080 و دانلود کردم ولی هارد سابه ژاپنی داره شایدم چینی):
نمیشه جدا کزدش یجوری؟
راستی عاشق این سایتم و همه کانال هارم ساپورت میکنم ولی دانلودام از این سایته مرسی واقعاااا
(کلی قلب بنفش..................................)
عه -_- 
مینتاعه زده بود ساب نداره ک 
بدبخت شدم
برای کیفیت 720 زیر نویس فارسی قرار نمیدید؟ :(
زیرنویس بیاد 
واسه همشونه
وایییییی واقعا ازتون ممنونم به خاطر این کیفیت عالی و به روز بودن سایت و نویسنده های خوب و.... و.... واقعا تکین.
خواهش میکنم مریم شهه😻😻
مرسی که اینجا رو انتخاب کردی 
Winter package 😁 ببخشید اشتباه نوشتم
کِنچانا فهمیدم 😂💕
میدونم ولی لینک رو جدا میخوام نداریش
متاسفانه فقط هاردسابه
مترجمای BTSIR7  هم خودشون از رو اینا ساب میزنن
یه ماه زیاده باید میگفتی یه روز دیگه افسردگی گرفتم لینک زیرنویس انگلیسی رو ندارین بزارین
کیفیت ۷۲۰ و ۴۸۰ هاردساب انگلیسیه
سلام چه جوری میشه فایل هاتون رو دانلود کرد؟
من هر کار میکنم نمیشه، میگه فایل موجود نیست
یبار دیگ امتحان کن عزیزم
گاهی وقتی چنتارو باهم دانلود میکنی اینطوری میشه
برا منم اینطوری شده بود
ولی خب این لینکا مشکل ندارن ❤️❤️
ممنون عزیزم خسته باشید
خواهش مونا شه 😻😻😻
عاشقتم که گذاشتیششششش😭😭😭😭😭💜💜💜💜
اینقدر دلم میخواست ببینمش که خدا میدونه
کومائوووووو😍😍😍😍
آی لاویو سارانگهه توو 😻😻😻
منم خیلی میخوام ببینمم ولی باید واس زیرنویس صبر پیشه کنم
چونمانهیووو😻😻
این summer package عکس بیشتر نداره ؟ چون خیلی جاها من عکسایی دیدم که تاحالا ندیده بودم
وینتر پکیج ؟
سارانیییییی ❤❤❤❤💕💕💕💕💕💕😍😍😍😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💎💎💎💎💎💎💎🌹🌹🌹🌹🌹🌹🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
😻😻😻😻😻
آی قلبم الان از ذوق میترکههههههه
😻😻 ماریا شهه ! کنچانایووو؟!
زیرنویس فارسی رو قرار میدی؟
بیاد حتما قرار میگیره
زیرنویس طول میکشه تا بیاد قبل از اینکه کرونا بگیرم و بمیرم میخوام ببینمش
نه خیلی طول بکشه یک ماه!
خیلی خیلی ممنون بابت انقدر به روز بودن سایت ؛دقیقا چند روز دیگه باید برای 1080 صبر کنیم؟من منتظر این کیفیت هستم
وای چه اسم کیوتی *-*
آنیو مینی مونی شههه
وای اسمت خیلی کیوتهه ، بیشتر نظربده زیاد ببینمت *-*

قرار گرفت این کیفیت
من هم عاشق خودشونم هم عاشق برنامه هاشون
دقیقاااا
آخه یه نکته منفی ندارن این لامصبا -ـــ-
هم خودشون خوب هم اهنگ هم صدا هم برنامه هم قیافهه
 آخه وه؟
خسته نباشی منم منتظر کیفیت1080 ام تا بیاد
دیشب فهمیدم نتم تموم شد :|
ارور داد قطع شد TT_TT
چوسونگههیوو
یکم طول میکشه
این چیع؟ ش
وینتر پکیج
مرسییییییییییی ک گذاشتیییییی
خیلی منتظرش بودم
الانم خیلی عرررررر... زدم😂
یدونه اییییییییییییییی💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💙😂
دردونه ایی😎
spring package بدن بیرون وای چقدر اونم عالی بشه ن :(((ولی حیف چقدر گرونه ک بخریم
اشکال نداره 
مهم اینه که دوسشون داریم و. اونا هم اینو میدونن
البته یه قسمت لذت ارمی بودن خرید وسایلاشونه . اما بهش فک نکن 
وای جیسوگی فکرشو بکن اسپرینگ پکیج هم بدن بیرون
حالا بزار وینتر بدن یکم 😏💪💕
جیسووووگ عکسای بی تی اسو تی اکس تیو و لی هیونو به مناسبت ۱۵ سالگرد این لیبل دیدی؟؟؟؟ خیلیییییی عر دااار بودن تهیونگ کلاه گذاشته بود سرررررش یونجون موهاشو مشکی کرده بوووود کت و شلواراشوووووون
تو یه عکس به ترتیب قد واستااااده بودن لعنتیا
یسسس
آی سو ایت😻😻

الهی که تا ۲۸ نیاد زیرنویسش
الهییییییییییییییییی (نچ نچ بد برای دیگران خواستم)
ایگوو
یعنی الان که من تا ۲۸ ام نت ندارم باید بیاد؟! نه واقعا این انصافه؟!
فعلا ک زیرنویس فارسی نیومده 
پس نیازی نیس دان کنی
منم ک دارمش قرار نیس ببینم
عررررررر بلخره اومد هوریا برم حالشو ببرم😎
همون 720 از سرمم زیاده😂
یسسسسسسسسس😎

زیاد هم فرقی ندارع از نظر حجم
زیرنویس فاری میزارین یعنی؟
یس
اوه مای گاششششش عاشق زمستونم عررررررر 😻😻😻😻😻😻💋💋💋
😻😻😻 برنامه هاشون زمستونی شد اصا
خیلی تنوع خوبیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.