بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS 2021 SEASON'S GREETINGS Preview

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۱ آبان ۹۹ ، ۲۱:۰۰
  • ۹۴۲۹

دانلود عکس‌های 2021 SEASON'S GREETINGS در فایل زیپ:

کیفیت پایین Cuts #1 | 1M

کیفیت اچ‌دی Cuts #1 | 5M

........

کیفیت اچ‌دی Cuts #2 | 4M



 دانلود به صورت تکی (کیفیت پایین):

~~~~~~

BTS 2021 SEASON'S GREETINGS Preview Cuts #1

عاشق جیمین و کانسپتشم 🚬

(اوکی من خوبمممم خوبمممممممممممممم :)))))))))

2020-11-09


BTS 2021 SEASON'S GREETINGS Preview Cuts #1

2020-11-11

دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۵۶ ]

باز یه چند تا دیگه دیسپچ منتشر کرده اونارو نمیزاری؟؟؟؟
واییییی معرکه بود همش عالیییییی بودن جیمین با اون روسری خیلی با نمک شده :)
واااای خدااا چه نازه جیمین عاشق همشونم فداشون برم 💖💖💖💖💖💖عاشق اوپای خودم تهیونگم 😍😊💗
Army forever✌💞
وای گاااد یکی بیاد منو بکشه .

چراااا جیمین با روسری هم اینقدر جذابه:\\\

از این به بعد حجابمو رعایت میکنم خخخ
خدایی این چیه گوچی؟؟؟؟واقعا نمیدونم کی اینارو طراحی کرده
اما
.
.
.جیمین بازم کیوت و جذابه با اون روسریه گاااد کیل می
فالورای بلک پینک "دومین افرادی که فالوراشون خیلی زیاده اولی جاستین بیبر پس بی تی اس چی؟
اهداف آرمیا برای آلبوم BE

●115 میلیون بازدید و 9.5 میلیون
لایک در یوتیوب

●15 میلیون استریم برای تایتل ترک
در اسپاتیفای

●300 هزار شزم

●110 نامبر وان در آیتونز

چندتا نکته کوچولو:
ممکنه توی ساعات اولیه انتشار،تعداد استریم ها به اصطلاح "فریز" بشه
(یعنی از حرکت وایسه و دیگه نشمره)
تو این مورد اصلا نگران نباشین و به استریم زدن ادامه بدین
بعد از چند دقیقه خودش درست میشه و استریماتون حساب میشه

ما برای ثبت رکورد فقط 24 ساعت وقت داریم( از 8:30 جمعه تا 8:30 شنبه)

آلبوم این جمعه ساعت 8:30 (صبح) منتشر میشه

تمام کار این آلبوم توسط خود پسرامون انجام شده و یجورایی این آلبوم برامون با ارزشه

به زودی خواننده 《ادل》 قرارا آلبومی منتشر کنه ک رقیب سرسخت ماست،برای همین باید چهار برابر انرژیِ کامبک های قبلی رو روی این آلبوم بزاریم

فاینتینگ آرمی✌🏻💜

اصکی آزاد✔️✨


#News ✫ #Bts ✫ #Visa

____________༒︎❥︎༒︎____________

༒︎¹..B̆̈T̆̈S̆̈..²༒︎
خواهشا اطلاع رسانی کنید البوم پیش رو واخرین داستان پسراست
من هر موقع از کلاس مجازی ها خسته میشم میام میبینم چقدر چیزُ میزای جدید اضافه کردید انرژی میگرم میرم که داشته باشم ادامه کلاسارو🤦
اصلا این عکسا و بخصوص شخصیت عکسا انرژی بخشن هستن شکیم توش ندارم
تو این عکسا یکی جیمین نابود گر شده با اون کیوت بودنش یکی جین با جون کوک با اون جذابیتشون👼💜
اصلا همشون جذاب و نابود گر بودن، هستن و خواهند بود 💜💜💜💜💜
سلام به ادمین خوبمووون😃
میخواستم بگم که من یه پیام دادم ولی جواب نداید😕
اگه میشه جواب سوالاتم رو بدید😊😊
پیامم👇🏻👇🏻👇🏻
سلام
من تازه ارمی شدم و وب عالیییییتون رو پیدا کردم😀
میخواستم بدونم که این یه آلبوم جدید هست؟
اسمش be هست؟
فول آلبوم هست یا نه؟
کی منتشر میشه؟
آهنگ هاش چیه؟
میدونم خیلی سوال پرسیدم اخه خیلی چیزی نمیدونم
اگه میشه جواب بدید
مرسی😊😊😗❤
راستی من چی صداتون کنم؟




خیلیییی ممنون میشم جوابم رو بدید
و اینکه کدوم یکی از آهنگا منتشر شدن و کدچما موزیک ویدیو دارن؟
و ابنکه آیا بی تی اس توی ویلایو ، لایو دارن؟(برای آلبوم جدید)
لطفا کنسرت انلاین کامل هم بذار همه جا گشتم نبود توروخدا بذار لللللللللططططططططفففففففااااااااا
لطفا بذار لطفا لطفا😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
وا
کنسرت رو ک گذاشتیم :|
واااااااااااایییییییی کیوتیای من خدا
من میمیرم تا این آلبوم منتشر شه🥺❤️❣️
دمت گرم
اگر میخواستن استایل چیم ایرانی باشه
چرا زنش کردن😐😐
وقتی مردا دامن مبپوشن پس روسری هم مشکلی نیس 
منم ازین به بعد جاست فور جیمین مبخوام روسری بزارم
من عاشق گروه بی تی اس و اپینک هستم .اپینک که همه موریک ویدیوهاش عالیه .بی تی اس هم همینطور گروه خوبیه ولی از همه بیشتر جیمین رو دوست دارم چون بنظرم از اعضای گروه زیباتر و کیوت تره 💙💙واینکه آهنگهایی که که تنهایی خونده هم خیلی قشنگه صداش رو دوست دارم
واییییی جیمینی چه کیوت شده *-*
کوکیییییییی عشقههههههه
وای چین چیمو فقط ولی بازم با روسری هم جذابه
.
وای این بشر چرا انقد کیوته چرا روسری سر کرده چقد بامزه شده😄😁
..
فقط جین
ولی یعضی وقتا ناراحت میشم که کشور ما خواننده های جوون و بهتر از اینا داره
ولی دیگ دیگه جمهورس اسلامیه
.
کی بصورت کامل بخش میشه؟زیرنویسش میزارید ؟
.
یه سوال...
SEASON'S GREETINGSچیه؟
یه پکیج
شامل دی وی دی فتوکارت پوستر و نمیدونم خیلی چیزای دیگ
بعد دور هم جمعن
درباره کار ها و برنامه هاشون صحبت میکنن و بازی و از اینجور کارا
میتونی سیزن گریتینگ پارسال رو تو سایت سرچ کنی و ببینی تا بهتر متوجه بشی
ارمیون لطفا همتون این متنو بخونین

یه هشتگی دارن ترند میکنن به اسم #getwellsoonyoongi

لطفا به هرکسی که این هشتگو دیدین گذاشته جایی بگین پاک کنه

به دلیل اینکه پشت سر هم نوشته شده getwellsoonyoongi یعنی به زودی خداحافظ یونگی!!!!!

راستش وقتی خودمم شنیدم مردم از تعجب!

هرجا دیدید بگین پاک کنن...این هشتگ به احتمال زیاد کار هیتر هاست برای پایین کشیدن شوگا!!!

لطفا بگید بنویسن برای هشتگ

#get_weel_soon_yoongi

خیلی نگران شدم وقتی این جمله رو خوندم و خیلی میترسم که هشتگ به دست شوگا برسه...

لطفا با خوندن این متن از یونگی حمایت کنین!!

لطفا ادمین این وبلاگ اگر تونستن این متن من رو در یک پست کامل قرار بدند تا همه با خبر شن.

ایگوووو
انقدر سخت نگیرین
بخدا یونگی خودش میدونه منظور رو
انقدر حرص نخورین جوش میزنین مثل من
واییییییییییییییییی مردممممممممممممم اخه چقد خوشگلن
..
واییییی شوگولی و ببین
.
😂😂😂😂جون جیمین شوگا خیلی ناناس شده🤩🤤
.
خدایی خیلی عشقن من که تولدمم با جیمین تو یه روزه عاشق تهیونگ و جیمین و کوکی هستم بقیه هم دوست دارم ولی اینا بیش تر😈😈😊😊😊😊😍😍😍😍😍😍😘
وای چی هوپ
.
سلام عزیزم میتونی یه لطفی کنی بگی من این تیزر ها و هایلایت ها رو کجای سایت میتونم پیدا کنم؟ منظورم همون چندتا هایلایتی بود که طولانی بودن و اولش جین حرف میزد
ممنونم از وقتی که میزاری😘❤❤
یادش بخیر ازین شلوارای پاچه گشاد رو ۲ قرن پیش منم میپوشیدم😐😂
هعییییی
من هنوز تو کف روسری جیمینم💔
من عاشق شلوار گشادمم
و روسری چیم 
.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خیلی زشت و مسخر*
ایگووو
میدونم زشت و مسخره ای عزیزم
لازم نیست تو سایت بیای اعلامش کنی 


جیسوگ:خیلی خوب جواب هیترا رو میدی😂 البته من بودم حذفش میکردم ولی خب عالی بود سیم😂
لباسا جیمین مال دهه ۶۰ ایران
کیفش گلاش ایرانی میزنه
اه راستی یه جا بود جیمین با بوتونچجقه بود یعنی طرحش همین بوتونجقه رو لباسش بود همون لباس قرمزه، بعد میگن استالیستش ایرانیه. و گفته میخواد استایلش ایرانی شه ،راسته ؟؟؟؟؟
چرا هیچوقت جواب منی بدبخت را نیمیدین
ببین جواب ندادی جوکی شدم ، لحجم اصفهونی غلیظ شد
اره منم شنیدم که طراحیش ایرانی بود ولی چون منبعش موثق نبود زیاد اهمیت ندادم😂
چون گفتی چرا جواب نمیدم جواب دادم پی ال شه😂
وای خدا جیمین چه کیوت شدههه
لباس کوکی که خیلی خفنه . من یکی خیلی حال کردم با لباسش . شلوار تهیونگ هم فوق العاده هست
من آرمی نیستما ولی این چیه واقعا میشه یکی توضیح بده😐
SEASON'S GREETINGS Preview
عاشق استیل جیمین و کوک شدم😍
جیمین چه لباسش باحاله😂
وااااای جیمین چه گوگولی شده
وایییییی خیلی عکس هاشون خوشگله اما چرا جیمین روسری زده و جالبی اینجاست که خیلیییی بهش میاد و اون نوشیدنی که تهیونگ میخورد خیلی مزخرف بود توش تخم مرغ هم بود چرا مجبورش میکنن بخورش
اینا رو از کجا پیدا می‌کنید؟ یعنی کجا یی تی اس اینارو میزاره؟
Winter ❄️ Girl
ای خداااا چیم چیم مسلمون شد😂💗 من باس برم نمازمو بخونم بای😂😂😂
جرررررررررررر استایل جیمین دقیقا منم توی 9 سالگی.
میخواستم روسری سرم کنم مث جیمین میشدم.
جیمین کودکی منه ولی خوشگل تر
عررررررررررررررررر مادر به معنای واقعی غششششش اینا خودشون که جذابان الهین لباساشونم خوجمله ♡______♡
فکر نکنم تا موقعه ای که البوم جدید بیاد زنده بمونم همین الانش تشنج کردم
شما ها خوبین کسایی که فقط ارمی هستن رو میگم چون اونا راحت و کمتر به فنا میرن من خودم هم ارمیم هم بلینک بلک پینک که امسال کلی به فنا داد منو حالا باید به عنوان یه ارمی واسه البوم های بی تی اس هم به فنا برم الان مقایسه کنید وضع شما ها از ما بهتره فن گرل هایی مث من کلا زندگیشون با به فنا رفتن میگذره
خدایی سایتت عالیه ! این عکسها توی ویورس برام اومده بود اما این جا دانلودش آسون تر بود .
سلام
من تازه ارکی شدم و وب عالیییییتون رو بیدا کردم😀
میخواستم بدونم که این یه آلبوم جدید هست؟
اسمش be هست؟
فول آلبوم عست یا نه؟
کی منتشر میشه؟
آهنگ هاش چیه؟
میدونم خیلی سوال پرسیدم اخه خیلی چیزی نمیدونم
اگه میشه جواب بدید
مرسی😊😊😗❤
راستی من چی صداتون کنم؟
این عکسا مال چیه من خبر ندارم جیسوگ شی
SEASON'S GREETINGS
میگم چرا جیمین روسری پوشیده نه به من که از روسری و این‌چیزها متنفرم نه به جیمین که تازه داخل یه کشور دیگه زندگی میکنی پسرم هست روسر پوشیده
ولی با این حال من همه جوره دوستش دارم و اون خیلی کوت
واااای جین رو ببین چقد هندسام😍😍💜همه شون چه خوشتیپ شدنا💗 نمیزارن ما رد ندیم
وای وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من مردمممممممممممممممممممممممممممممممممممم اخخخخخخخ تههههههههه کوکککککککککککککککککککک
=]]]
یه بار دیگه افتخار کردم که بایسم جیمینه😍
آخه چقدر این بشر خوبه همیشه با کاراش کلیشه های جنسیتی رو از بین میبره❤️
علاوه بر اینکه کیووووت شده روسری به جیمین بیشتر میاد تا ما دخترای ایرونی😅
من عاشق موهای جین شدم تو این عکسا و همینطور استایل خاص جونگکوک با اون کمر باریکش که ادیتارو واقعی کرد😍
جیسوگ جون سایتتون خیلی عالیه
یه دنیا بابت این پیگیری و بهروز بودنتون ممنونننننننننننننننن
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜من خیلی وقته که سایت خوبتون رو دنبال میکنم
بوراههههههههههههه💜💜💜
جین همیشه یه کاری با چشمای ادم میکنه
کمر ادم از 24 ناحیه بشکنه 🤕🤕🤕
پروردگارا فرشته هایت را برای محافظت از ارمی های بی گناه بفرست و این هفت بشر جذاب را از ما نگیر
امین🤲🤲
چرا در گوچیو تخته نمی کنن :| ؟
آخرشم خودمون آرمیا باید دست به کار شیم😑
چن وقت دیگه پسرا رو با گونی نفرسته جلو دوربین صلواتتتت😂😂😂
سلام ببخشید کی آلبومشون میاد؟
سلام خسته نباشید میشه دقیق بگین کی البومشون میات ؟ خیلی ممنون میشم اگه جوابمو بدین
لباساشون گوچیه
فک نکنم لباس جیمین واسه مسخره باشه، این یه استایل از گوچیه فک کنم، آخه یه بار یکی طراح لباسای معروف ک مردی هم بود با یه استایلی مث مال جیمین رو فرش قرمز حاضر شد!!


در مورد برنامشون هیچ توضیحی نبود!؟👀👀
نه بابا جیمین هم یه نوع استایل خاص داره 
هرچند که ... 😂😂😂😂😂😂😂


سیزن که توضیح خاصی نداره هیچ وقت 
من مطمئنم تا آلبوم بیاد هممون حداقل دو سه بار به فنا رفتیم 😀 لامصبا مهلت نمی دن هر روز ساعت 6 و نیم یه سکته ناقص بلکه هم کامل وارد می کنن به ملت😂😂
وای من تی رو که دیدم پهن شدم سر زمین یکی سر تهیونگ با اون کیوت بازیش(قربونش برم) یکی سر جیمین وای خدا روسریه رو که دیدم دیگه کامل رد دادم 😂😂
راستی جیسوگ یه چن وقتیه کم پیدایی کجایی؟
😂😂 واقعااااااااا




دو هفته است که خیلی درس دارم خییییلیییییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.