بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۰۷ ]

سلام ببخشید میخواستم بدونم ماستر ژاپن رو گذاشتید؟اگر نه نمیتونید بزارید؟؟🥺💜
سلام فکر نکنم 
تو قسمت دی وی دی سایت رو چک کن 
ولی فک. نکنم گذاشته باشم
فعلا درخواستی ها خیلی زیاد شده بستمش
جیسوگ جونی ببخشید اون ماستری که لباس ته و هوسوک و نامجونو یادمه طرحای طلایی مشکی داشت😐😅نمیدونم دقیقا کدوم ماستره میشه راهنماییم کنی
من یادم نمیاد ناهار خوردم یا نه :|
سلام ببخشید مال کنسرت پنجمین ماستر بی تی اس تو ژاپن رو نمیزارین؟؟
سلام
ایشالله میزاریم
سلام میشه لطفا بگین زیر نویسشو کی میذارین؟ یا حداقل جایی هست ک بشه پیدا کرد زیر نویسو؟
سلام 
فکر نکنم بزاریم 
مگراینکه جایی منتشر کنه و ما بزاریم
سلام جیسوگی
من باز یه سوال دارم:
این ماستر با اونی که توی بخش دی وی دی های سایت گذاشتی فرقی داره یا نه؟
سلام
یکیه ولی زاویه فیلم یکم متفاوته
و من خودم اونی که رسمی به صورت دی وی دی منتشر شد رو دیدم و یه عالمه حال کردم باهاش
سلام پشت صحنه هاشو جایی برای دانلود قرار ندادن؟ تو اینستاپرشده ولی اینجا نیست!😔
سلام
شاید مجیک شاپ جدیدی که واسه فروش گذاشتن بیرون اومده 

نگا میکنم اگه چیز جدیدی اومده باشه می ذارم😉
سلام. مرسی از وبلاگ واقعا خوبتون.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ فقط میخواستم بگم چرا صدای ویدیو عقب تر از تصویرشه؟
سلام مهرانه جون
خواهش میکنم خوبی از خودتونه
احتمالا بخاطر پلیرته، با یه پلیر دیگ بازش کن ^^
ببخشید میشه اسم اهنگ هایی که اجرا کردن و بگین
حضور ذهن ندارم ک 😂
سلام عزیزم خسته نباشی. من نمیتونم پارت 1و 2 رو دانلود کنم. تا مرحله آخر آپلود بوی هم میرم ولی دانلود نمیشه. میشه لطفا لینک هارو چک کنی؟ ممنونم
سلام شمیم جان
چک شد مشکلی نداشت
میشه زیرنویس فارسیشو هم بزارین؟؟ :(
سلام رویا جون 
متاسفانه نیومده
بیاد قرار میگیره
سلام این هیچکدوم از از پارت هاش دان نمیشه. رو صفحه میاد service unavailable. میشه لطفا یه چک کنیین
سلام عزیزم چک شد مشکلی نداشت
شاید نتت ضعیفه 🤔
سلام عشقولی
خسته نباشید
این زیرنویس انگلیسی هم نداره؟
سلام عزیزم
سلامت باشی 😍❤️
خیر نداره متأسّفانه 😭
سلام اول مرسی از سایت خیلی خوبتون
ببخشید دوستم قراره برا این ماستر زیرنویس بزارین یا نه؟
یا ممکمه مثل ماستر قبلی زیرنویس ها پارت به پارت باشه
یعنی الان دانلود کنم یا منتظر بمونم زیرنویس بیاد بعد؟ چون حجمش خیلی زیاده :(
سلام آرمی جون
امم ساب اینو ما نمیزاریم ولی اگه کانالی قرار بده به این پست اضافه میشه 💙
ببخشید یه سوالی
این ماستره زیرنویس فارسی نداره؟
نه کوین جان
سلام میگم من هر چی میکنم نمیتونم از اپلود بوی دان کنم؟همش میگه بزنین روی ربات نیستم.الان من ربات نیستم روشش فرق کرده هر کاری میکنم کادر رو کپی میکنم ولی واسم تایید نمیشه.کمکم کنین
سلام محبوبه جون 
هنوز هم مشکل داری یا رفع شد ؟
وایی مرسی اونی داشتم فک میکردم ۳ گیگ نت داداشم رف هوا دمت گرم👏👏👏👏🙂🙂🙂🙂🙂
😂
البته چون این بنگتن بمبا تایمش کوتاهه ، زیاد نت مصرف نمیکنه
سلام اونی جون .خوبی؟؟؟ خسته نباشی میگم اونی من پارت اولو کامل دانلود کردم ولی صدای ویدید عقب تر خودشه خل شدم از نت داداشمم استفاده کردم کچلم کرد اونی .میشه بگی چیکار کنم
سلام شوگا لاو 
یکم ورژن این ویدیوش بالاس
من با گوشیم همین اتفاق برام افتاد ولی با لپ تاپ خوب شد
با خود گوشی هم درست میشه 
رو تنظیمات صدا برو و اسپیدش رو کم و زیاد کنی خوب میشه
سلام خسته نباشید....مررررسیییی از سایت خوبتون.. 😍💜
چرا پارت دوم رو نمیتونم دان کنم .... میگه این صفحه موجود نیست... لطفن یه کاری کن 😢😢💜
سلام آرمی جون
خواهش میکنم 
چک کردم مشکلی نداش ک 
اینجا کلیک کن ببین بازم خرابه
لینک دومی چرا مشکل داره؟؟ مرسی از اینکه گذاشتی😍😍جیمیلتو لطفا چک کن اون سری سکته کردم وقتی ادرس وبلاگو پیدا نمیکردم.😥😣وبلاگ دیگه ای نمیشناسی ک مثل خودت عالی باشه که یه وقت تو رو گم کردیم از طریق اون پیدات کنیم؟
چک کردم کوثر جونم سالم بود ک 

عهههه کی جیمیل فرستادی ؟؟
من خ با جیمیل کار میکنم 
امکان نداره چیزی فرستتاده باشی و جواب نداده باشم 
سلا دوباره جوابتون خیلی بانمک بود نمیدونم همسنیم ک راحت باهاتون صحبت کنم یا نه؟ و باز هم سپاس بی پایان من از شما:) فایتییییییییینگگگگگگگگگگگ:)زاستس جواب اون پیاممو ک چند تا سوال پرسیدم ازتونو ندادین:(
اره بابا راحت باش
سایت خودته 😍💙
اوممم
فک کنم خصوصی پرسیدی
راستش من پیام خصوصیارو نمیبینم اکثرا 
سلام میخواستم ازتون تشکر کنم ک جواب مونو میدید و اینکه این همون کنسرتی هستش ک موهای تهیونگ توش مشکیه؟ و اولش با ی خونه وارد میشن؟
سلام
وظیفه است 
آری ، موهایش مشکیه 
باز هم آری
دلم میخواد کلی حرف بزنم ولی نت ندارم پولم ندارم کوفتم ندارم عررررررررررررررر😭
آخ آخ تو هم اوپسو شدی ک 
سلام ببخشید من قبل اینکه سایتتونو پیدا کنم این کنسرتو از جای دی گه ای دانلود کردم لطف کنین هر وقت زیرنویسش اومد جدا گانه بزارینش . متشگر:)
سلام وی لاور
اوکی 🧡
جیسوگااااااااا این ربات بی احساس ولی در ان واحد با احساسس همون ار بی ایه ایااا.؟؟
اره دیگ 
مخفف اسمش میشه ار بی ای
سلامممم rbeاخهههه منن با کامپیوتر دانش کردم و وضعششش اینععععع
برای بی احساس جون با اسحاسم 
منم وقتی دانش کردم توی گوشیم که فایلو باز کردم صدا و تصویر هماهنگ نبود ولی وقتی تو کامپیوتر دیدم هماهنگ بود تو ام اگه کامپیوتر داری توی اون ببین
برای جیمین
فداسرم وسرتت بعد دوبارههه میدانممم😂😂😂😂,خوبیییی جیسوگااا؟دلم لک زده بود برا ان بودنت وهمزمان کامنت دادم باهات
نه ربات بی احساس نوشت باید چی کار کنی
اخههههه جیسوگگگگگگگااا من بعضی وقتا اینجوری میشه نتم تموم میشه تازه فردا میرم ادامه شو دان میکنمم و مشکلی پیش نمیاد,خو پارت دومشش قطع نشد نتم یکسر دانیدم ولی اونم ایتو بود,فک ککنم دوباره باید بدانم.راستیی *4444*2*1# 1گیگ اینترنت رتیگان ساعتی میده امرو, به من که داد نوشته یک گیگ ها ولی من عملا نزدیک 2گیگ دان کردن اخرشم نوشت 300مگ باقی مونده
نمیدونم چ مشکلی پیدا شده تو دانلودت
واسه من خوب و عالیه 
انیوووو ,جیسوگاااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 من دانشش کردم اما تصویر و صدا باهم هماهنگ نیستننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 تصویرررر هی اشتپ میشه ی جوراییی ولیی صداشون برا خودش میره😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
سلام جیمین شی
فک کنم بد دانلود کردی ینی وسط دانلود نتت قطع و وصل شد 
چون من دان کردم و نگاهم کردمو مشکلی هم نبود
با توجه ب نظر بقیه دوستان
مثن ک مشکل از یه جای کار نت خودته 😂
البته حرفاشونم نفهمم وقتی میخندن منم هرهر میخندم انقد ک دل درد میگیرم ‌(نه اینکه خعلی میفهمم)😂😂😂😂😅😅😅😅😅😅
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
تو دیگ اخریشییی 😂😂
جیسوگ جون منم برنامه memrise دان کردم خعلی خوب بود نوووموو کومائووو😃😘 زبان کره ای خعلی پیچیدس خعلی وقته دارم روش کار میکنم ولی هنوز کامل موفق نشدم 😣😥
کلاس که ... زبان جای خود دارد ب کنار... دفاع شخصی و کامپیوتر و احتمالا چهره کشی ب امید روزی ک چهره پسرای بنگتنمونو بکشم 😍😍😍😍😉😉😉
واقعا امیدوارم زیرنویس بیاد اینکه حرفاشونو درست حسابی نمیفهمم خعلی آزاردهندس😢😢😭😭😭😭😭
خداروشکر 
اره به نظرم خیلی خوبه
هرچی هم که بلد بودم ااینجا بهتر یاد گرفتم
عهه مبارکه ، کامپیوتر خیلی خوبه
انشالله
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اونی ی چیزی به نصیحتات گوش نکردم منوتو دیدم برنامه دیگه چه خبر یعنی قشنگ کلمه ******* رو بکار برد😂 خیلی خوب ***** بود 😂😂مسلا من به راه راست هدایت شده بودم 😂😂😂


اره هارد خیلی مهمه
معلومه که زحمت میکشم😂
میگم نبین گوش نمیدی 😂😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ادمین جیسوگگگگ
****** ******
** ******* ***** *** ***** ***** *****
****** ** ********** *** ****

بخدا من منحرف نیسم
😭😭😭😭
😂😂😂😂😂😂😂
میگم این چیهههه؟؟؟
من هیچ کارى نکردم و فقط رد کردم ولى فک کنم الان مرحله ى سومم؟؟؟؟
ى کمم هنگه
خبب زحمت کشیدی
بازی اپیزودیه دیگ
در اصل باید بخونی تا جریان بازی را درک کنی
آهااان فهمیدم ...
جیسوگ اون عکسایی ک بهت میگفتم فتوشوت های ماسترشون بود... الان ک عکس این پستو دیدم فهمیدم...


من کلا کور میباشم...
😂😂
بخاطر درسه نگران نباش 
سلام.ببخشید لینک پارت اول خرابه.میشه درستش کنید.ممنون
سلام عزیزم
چک کردم
مشکلی نداش وی جون 💙
حالا واقعا چی گفتم؟من یادم رفت😂


مامانم گفت قشنگ بود ولی من اصن از این مدل فیلما خوشم نمیاد(سلیقه ایه)



حالا به غیر از جوش، دماغمم مسه خانومای باردار شده-____________________-



اون البومو رو هاردم داشتم بهت گفته بودم هاردمون خراب شده؟ *_*


اوف کلاس زبان صبح چقد بده ی ساعت دیگه باید اونجا باشم جون خودم الان دارم تو گوگل ترنسلیت ترجمه میبینم😂
خب پس باید جالب باشع

وااااااایییی هارد واقعا چیز مهمیهه 
زحمت میکشی ینی 😂
یه چیز دیگ هم بگم... دومین فیلمی ک گفتی بخت برگشته... منم سر اون گریه کردم...تنها فیلمی بود ک گریه کردم براش...
آخه معنولا فیلم میبینم حالم خوب شه ن اینک بیشتر بشینم عر بزنم ولی خب اون فیلم خیلی قشنگ بووووود
خییییییلییییییییییییی بدددددد بوددددد 😭😭😭😭😭😭😭
اره واقعا ...
اممم نگفت ک بهت نگم جیس...خخخ
اگ ناراحت میشی نمیگویم
بهش سلام برسون بگو مراقب خودش باشه دلمان هم واسش تنگه... ب من گفت نرم ولی خودش رفت عععررررررر
من بروم درس
سارانگهه جیسوگ شیییی
رف دیگ
منم گفتم ولی رف
هعی
برو که چند روز دیگ راحت میشی
واووو کامنتارو😎😅 بیکاریم دیگ جیسوگ جون چ میشه کرد😂😂😂
من ک چون داشتم از بیکاری جون میدادم مامانم رف چن تا کلاس واسم ترتیب داد قربونش همینجوری راحت بودم (داشتم حال میکردم بابا)😭😭😭😭😭😭
راستی تا زیرنویس بیاد فک کنم فسیل شم
جیسوگ جون ی فایتیننگگگ تقدیم ب تو برا کامنتااا😘✊✊❤
عه 
چه کلاسایی ؟؟
فک نکنم واسه این زیرنویسی بیاد ، واسه کنسرت ومبلی هم نیومد اخه
فاااااااااااااایتینگگگگگگگگگگگ 🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉🐱‍🐉
آخه تو همه برنامه هایی که من دارم کره ای یاد میگیرم اینطوریه
ㅏاَ
ㅓآ
ㅗاُ
ㅐاِ
ㅔاِ
آ اون نیس
اشتب یاد گرفتی 👌

آخه تو همه برنامه هایی که من دارم کره ای یاد میگیرم اینطوریه
ㅏاَ
ㅓآ
ㅗاُ
ㅐاِ
ㅔاِ
اول از همه ببخشید که کامنتتو من ج میدم ولی فکر کردم شاید کمکت کنه
دوتا کامنت دادی یکی دیگه رو ادمین جیسوگ جواب میده
نگا کن  حروف صدا دار اینان
ㅏ اَ
ㅓیک چیزی بین اُ و آ
ㅗ اُ کوتاه
ㅜ اُ کمی کشیده تر
ㅣایی
ㅡ معادل فارسی نداره یجورایی مثل ساکن خودمونه از فشرده شدن دندون ها روی هم و صدایی از ته گلو بوجود میاد
ㅐاِ
ㅔ اِ

همین =)
منم چند تا برنامه دارم که زبان کره ای رو یاد میده طبق اون برنامه ها من هیچ حرفی رو جابه جا یا غلط ننوشتم🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔آهان عه آریستا سلام😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ㅏآ
ㅓاُ
ㅐاِ
ㅔاِ
ㅣای
وای فره ای خیلی سخته😂😂😂😂😂😂 کامنت بعدی من زیر پست بعدیه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂گفتم که بدونین نه که من سرندیپیتی ام بیاید کامنتامو بخونین لذت ببرین😂😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂راستی این (a) کیه آ؟! اَ؟! چی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂من بهت میگم آ خخخخخخخخخ😂😂😂😂😂😂
من دارم زبان فره ایتو رمز گشایی میکنم 
یکم طول میکشه تا تاییددش کنم 😂😂😂
این برنامه را نصب کن memrise ، خیلی خوب کره ای یاد میده 
یکم اِ آ اَ اُ را جا به جا نوشتی


آریستاس
터이터니코 디담 퍼같 와리 힟해시 배햄 닷ㅌ 너닫 좆 인캐 투대람 배감 채갇 인 도터 콧개란😂😂😂😂😂😂😂😂😂
زحمت کشیدی
خسته نباشی

نه درست نوشتم دیگه🤔مگه (ㅓ) آ نیس؟ (ㅜ) اوعه
콥 앳머ㅖ못타어래 만= 빌 서이팰, 바채 못밭, 코더에 리어지, 투뫃키, 째래, 줏주시😂😂😂, 푸라키, 디워내, 버잔배, 카래풐, 헐리퀸, 너좈너랜지
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
허재럼 다릴 하마순오버하민 자번 포래이 토짛 배담 파갇 배 애저재 슈머 니어재😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂더허내 인 폿토 섶 칼딤 엊 벗 지랫 커맨터예 챌토팵내왯팀😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂배림 지래 폿태 버디 챌토팵 배내외심😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂어헌 예키 앚 모햄 타린 라가범 여담 랖 배감(폴 춘애) 캐아런 미투내 앚 타라패 토 모래대 앳태퍼대 가럴 배기래😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
نه ㅏ آ عه
ㅓ صدای او میده
برنامه memrise را نصب کن ، خیلی خوب کره ای یاد میده
اره اون او عه

خب : ترجمه متن بالا برای ارمیون ( توسط مترجم جیسوگ ) : 
اسم اولت را نفهمیدم ، بچه مثبت ، خداعه ریاضی ، اینم نفهمیدم ، چِرِ؟ چِلِ؟ ، (😂😂😂😂 اتاقت بو میده پس 😂😂  )، پولکی نباشبم ، دیوونه ، باجنبه ، کله پوک 😂 ، اینو نفهمیدم ، نازک نارنجی
حاظرم ، دلیل همشونو با همین زبون ، فره ای 😂😂😂 توضیح بدم . ( نه توروخدا ، دهنم آسفالت شده همینو بخونم 😂😂 ) فقط به اجازه شما نیازه ( یا ابولفضل ... نه نه نه نه ... توضیحشو فارسی بده . فره ای نه 😭😭😭😂✋ ) . دهن این پستو یه؟ صاف کردیم ( کردی 👍🙂 ) از بس زیر کامنتو زرت و پرت نوشتیم ( نوشتی! ) بریم زیر پست بعدی چرت و پرت بنویسیم ( لااقل یه پست را نابود کن لنتی 😂 ) 
( این آ و او را جابجا مینویسی خال میشم من ) آهان یکی از مهم ترین لقبم ، یادم رف بگم ( یا خدا !! ) 
پر چونه ! ( 😐😐😐😐😐🤣🤣🤣🤣🤣 من خودم از پولکی بوودنت خوشم اومد ولی پر چونه هم میخوره باشی 😂 )
که الان میتونه از طرف تو مورد استفاده قرار بگیره 
تموم شد


آقا من گفتم فره ای تایپ کنی چون فک نمیکردم طومار بفرستی برام 🤦‍♀️😂✋


آنقدر خوشحالم که نمی‌دونم چی بگم .
واقعا خیلی خیلی ممنونم که هستی .😘😘😘😘
تو بهترین .
Best of me
همین که شاد تو سایتی خودش بسه
💖💖💖💕🤞
ما اریما کلا عالی ایم 

خخخخخخخ آر بی ای 😂😂😂😝😝😝😝😝😝😝😝البته من اسم مستعار زیاد دارم میخوای بدونیشون؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂(منم که از خدامه تو بگی آره تا دو باره کامنت بزارم😂ببخشید دیگه تابستونه و بیکاری☹️)
فره ای بزار تایپ کنم 
아래 배구
تو معرفی کن اگه من گریه کردم😏بابام میگه تو چون احساسات خاصی نداری از هفتاد جور بد لختی خلاصی😂😂😂😂😂
فیلم هایی که نتونستم گریه نکنم سرشون :
تایتانیک
بخت برگشته ( the fult in our stars )
صنم به جون تو قسم ( sanam teri kasam ) این فیلم واقعا درد داش
ek villain
فعلا این چهار تا رو یادمه
سریال هم خواستی میگم بهت
مبینا منم آر بی ای,یکم مثه ما فضول میبودیو کامنتای دیگرانو موخوندی میفهمیدید و قاطی نمیکردید
جیسوگ شی کجایییییییییییییییییی ؟؟؟؟
آر بی ای ،‌مبینا
مبینا ، ار بی ای 
من همینجام 
جیس من داشتم میرفتم بخوابم ک آمدی...
نمیتونم نپرسم ازت...
... آه ..ینجا... یعنی چه؟؟؟؟؟
سعنی دنی یک ماه نمیاد؟؟؟؟
جیس من براش نت میخرم بوگو بیاددد
اومد
بهش گفتم شمارتو بده نت بخرم
میگ نمیتونه ، وجدان درد میگیره :|
و بهم گف که بهت نگفته بهم بگی جیس ( وی از دروغ متنفر میباشد -ـ- )
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ادمین جیسوگ
#برای دستشویی رفتن ساعت کوک کنید
#داره ******
#شاید داشت ******* حواست نبود
هشتگاتو جهانى میکنم



























































😂😂😂😂
ترندش کنین توی توییتر
کجا بیامم؟؟؟
سلومممممم
برا سیما
33 روز دیگع

💜💜💜💜
پیشاپیش روز تو وادمین هوپ مبارک یادتون باشه من اولین کسى بودم ک گفتممممم
اگه زرنگی همون روزش که رسید اوولین نفر باش 😂💙💙💙✋🎈
روز قدردانی از سیستم ادمین‌ها (انگلیسی: System Administrator Appreciation Day) که به عنوان روز سیستم ادمین نیز از آن یاد می‌شود یک رویداد سالانه است که توسط یک مدیر سیستم به نام تد ککاتوس نام‌گذاری شده‌است. این روز برای قدردانی از کار مدیران سیستم و بقیه کارکنان فناوری اطلاعات نام‌گذاری شده‌است و هر ساله آخرین جمعه ماه ژوئیه است.

روز System Administrator یا SysAdmin؛ روز بزرگداشت تمامی ادمین های شبکه در سراسر دنیاست.
این روزبرای اولین بار توسط کارکنان مجله hewlett-packard در تاریخ ۲۸ جولای سال ۲۰۰۰ بنا نهاده شد.
در آن روز جشن کوچکی توسط کارمندان این مجله برای قدردانی از خدمات ارزنده Ted Kekatos مدیر شبکه این مجله برگزار گردید.
بعد از آن روز، آخرین جمعه ماه جولای به عنوان روز بزرگداشت مدیران سیستم های کامپیوتری نام گذاری شده است.
ما در وب سایت NewAdmin فرار رسید این روز را به همه شما همراه تبریک می گوییم







6 مرداد
28 جولاى
نزدیکم هست ببین چه پیگیرم
😁😁😁😁
واقعا دهنم وا مونده 😨😨😨😨😨
عجب ...
اوممم ، باورم نمیشه
آیگووو
چینچا ...
برگ هایم 



واووو
مرسی مون آموررررررررر 😍💙💙💙💙
اون روز یه کادو باید بهم بدیاا
قلب هم باشه قبوله 
جدا پ**مام
. 사럼 지숙 전 우마담 배감 비머림랖 솓
من به این زبان میگم فره ای(کره ای+فارسی) 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بیماری را نوشتی بیموری 😂😂😂
ازین به بعد با من فره ای صحبت کن 😂😂😂 
من دیگه حرف نمیزنم تو سان نکنی-____________- .................. من فش ندادماااااااااا

مامان من با داداشم و مامانبزرگم ماه کامل شد رو دیدن ولی من ندیدم که بخابم اتفاقا همین دیشبم بود ی عالمه سیمرغ گرفته ولی من کلا با موضوعش مشکل دارم-_-

منم جوش دارم ولی ماله سنه بلوغه😜 اهان ببین اگه تو لپ تاپت ایموجی خاستی http://imohajer.blog.ir/post/emoji-list من همشو از همین کپی میکنم😂😂

همزادم کامنتتو دیدم من فقط موندم این حس از کجا نشات میگیره😂اتفاقا همین چن روز پیش کامنتت زیر رانو دیدم تازه

و ی چیز دیگه خوب میشه مبینا هر چند وقت ی بار اینجوری شه منم مرگ شدم😂😂😂لیریکه ماله کدوم اهنگه؟
راس میگی فحش نداد ، یه توهین بد بوود

خب قشنگ بود ؟

سن بلوغت مبارک 😂😂😂 من دیگ کیبردم اموجی داره ، فعال نبود فعالش کردم



اسمش شده ار بی ای مخفف ربات بی احساس ، اره خ باحاله 😂
بگم امنیتیه حالت گرفته شه ؟؟ 😂😂😂

اسم اهنگ چینگیوکی بنگتن عه ، ترک ۸ ام البوم ار یو لیت تو
سیماشی اومدمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
دل دل نکن بیا 
خخخخ نمد جیسوگ شیییی
گوشیم ب تو علاقه خاصی دارههه
خخخخخ
ولی الان داشتی برام شماره میگرفتی؟! واووو
باید یه بزرگتر برات قدمی بر میداشت دیگ 
مبینا کیه منم؟ من که نیستم نه؟ عاقا مبینا کیه اینجا جز من؟
نه نه اون مبینا توو نیستی
برای این که قاطی نشه 
ار بی ای هستی 😂
بنظرم برو تگزاسو ببین البته من شبی که ماه کامل شدو ندیدم ولی بنظرم تگزاس بهتره چون ژانرش خنده داره شبی که ماه کامل شد ژانرش غمگین و عاشقانه منم که یه آدم بی احساس که چیزی از عشق نمیفهمه کل زندگی من به خنده میگذره چی بشه خیلی ناراحت شم گریم میگیره اونم نهایتش دو قطرس😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ولی از ایموجی گریه زیاد استفاده میکنم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂مثلا من آدم احساساتی ایم😂😂😂😂😂دوستای صمیمیم بهم میگنRBE مخفف ربات بی احساس😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ولی برو تگزاسو ببین👍👍راستی الان آنلاینی؟ کارو بار نداری بیام بچتیم؟
من احساس هم دوس دارم کمدی هم دوس دارم
جدی میگی ؟ دو قطه ؟؟ چند فیلم بهت معرفیکنم ببینی میتونی در مقابل اون ها هم گریه نکنی ؟؟
آر بی ای
یادم میمونه ایشالله
خخخخخ بله بله باور کن باید ساعت کوک کرد ... مخصوصا قبل خواب خیلی مهمهه



جیس سحر گفته دنا یک ماه نیست.... اشتب نزنی باز دخترم
😂



... باید .. آه ینچا
مبیییینا ایمیل بده یه چیز مهم باید بگمممم بهتتتتتتت
واقعا این چه بساطیه که فقط وب من میتونی کامنت بدی 😂😂😂😂
مبینا شمارتو بده ، دوست داره خو
واوووووووووو جیسسوگگگگگگگ انیییییییی؟؟
اره بیا هنگ یه دقه سحر شهه
عاره عزیزم.... خواب به موقع و غذا خوردن ب موقع و دستشویی رفتن ب موقع رو پوست تاثیر میذاره خخخخخ



تو فک کن عاشق زیباییت نشدههههه خخخخ
راستی سحر میگفت یک ماه نمیاددد آخههههه وههههههه
مگه نت رو گاو خووووردههههههه
نت بزنه دیگگگ
من دلم تنگ میشه براشششش

راستی مبینا مامیم اومد نتونستم ج بدم میانههه
#برای دستشویی رفتن ساعت کوک کنید 🚪🚽


-ـ-
معلومه ک ن
😳😳 امکان نداره
چون به من چیزی نگفته
خو این ویژه خوشمزه بود حالا جدا از اینا چشمونت مشکین آیا؟؟نگو سکرته که میزنمت
نه دیگ نمیگم ، چشم چیه که سرکرتش کنم
نمیدونم والا مشکی یا قهوه ای
عادیه خلاصه
میگم ادمین جیسوگ تقریبا 2. ماه دیگه یعنى دقیقا 58 روز دیگه چه روزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




























سایتتون 2ساله میشههههههه
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
روز جهانی ادمین بع ؟؟











عهه نه بابا ؟؟؟؟
حس خاصی ندارم چرا ؟😃
بزاییی اریسسسسستااااااا
سلام جیسوگاااااا خوبییییی؟فدایت برا ماستزززز پروفتم که بهدنظرم از همههههههه پروفاتتت خوشگل تر وجذاب ترههه
سلامم اریستاا.منم همچینننن باهات حس همزاد پندارییییییی موکونمممم بسیییییییییییییی, امیدوارمم کامنتمو ببیینییییییییی هققققققق هقققققققققق

اووو کومائوو 😎😎😎

اریستایی
جیسوگ جان شما شبا تا ساعت چند بیداری اگه تا چهارونیم، پنج بیداری بیام باهم بچتیم آخه من نصف شبا دلم میخواد با یکی بحرفم اینجوری ام که بوش میاد بیماری حرف زدن من میخواد تا چند روز مخ بقیه رو بخوره😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 اگه میای بگو چه ساعتی بیام باهم بچتیم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
من هر وقت خوابم بگیره همون موقع میخوابم
یهو دیدی یه روز نه شب خوابم 
하지만 방탄소년단이
진격한다면 어떨까
من حروف الفبای کره ای رو بلدم تقریبا😊اینو بخوای بخونی میشه:هجیمن بنگتن سون یِن دَنی جینگ یان هِندَم یِنادِّرگّا😂😂😂😂😂
خودم بلدم 😎
هجیمن بنگتن سونیون دان ای 
چین گیوگ هن دا میون اودولگا
زیاد فشار نیار به خودت 😂😂
هنوز من از دیشب همونجوریم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 یکی بیاد کمکککککککککککککککککککککک ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا آره متنو از آهنگ ور داشتم فقط جای (هجیمن بنگتن سونیندنی.....)میگه هجیمن مبینا رامندی جینگاگ نِدمه نادرگا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 تازه معنی فارسی شم میشه ولی چه اتفاقی می‌افته اگه مبینا رامندی حمله کنه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 خب چون تو این مدلی منو دوست داری من هر دو روز یبار اینجوری میشم زیاد سخت نیس😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 تگزاس خیلی خیلی خیلی قشنگ بود از یکش خیلی بهتر بود👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍راستش خودمم نمیدونم بایسم کیه هر چند روز یبار عوض میشه 😂😂😂😂😂😂 تا چند روز پیش جونگ کوک بود قبل او یونگی بود بعد از اینکه اون فیل ژیگول جیمینو دیدم بایسم جیمین شد و امروز ویه😂😂😂😂😂😂😂😂 برعکس تو من نمیتونم کوتاه جواب بدم بنابراین طولانی میشه😂😂😂😂😂😂😂😝😝😝😝😝😝😝😝😝
اره متوجه اسم زیبایت در لیریک بنگتن شدم 😂
شبی که ماه کامل شد را نرفتی سینما ؟؟ میخوام امار بگیرم ببینم کدوم قشنگ تره همونه برم ببینم سه شنبه هفته بعد ( سه شنبه بلیط سینما نیم بهاس اخه 😂 )
امروز که بایست ویه مواظب باش زیاد دور و بر ته لاورا نباشی🐱‍👤✋
چشمونت مگر مشکیه؟اوکی چشمون سیاهت
جیسوگ شیییی ساراننننننننننننننننننننننننگگگگگگگگگگگگگگگگگهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بوسسس موکونمتتت آژیییییییییییییییییییییییییییییی
اخه نمیگن روی سیاه
اهنگه میگ چشمون سیاه 

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤞
جیس دخترم انیو
شبا زود بخواب دخترممم پوستت خراب میشه جوش میزنیاااا ... قابل توجه خون آشامان (برگرفته از سخن خوشمزه خخخ)
گرچه تو زشتتر بشی واس من بهترهههه خخخخخ
دنا رو میگیرم ازت خخخخ
جدا جوش میزنم ؟؟؟
شاید واسه همینه جوش میزنم 

-ـ-
دنا عاشق خوشگلیم نشده ... ( قابل توجه بعضیااا! )
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یکی بیاد این سانسورو از تو بگیرهههههههههههههههههههههههههههههههههههه تو ************



جیسوگ حسودیم شد منم میخام تا صبح بیدار باشم ولی همینجریشم کوتوله م اگه میخام یکم دیگه قد بکشم باید 10 بخابم
بی ادب فحش میدی
بچه ها فحش دادا 😂😎


بهترین و درست ترین کارو میکنی
سلام
ممنوووون💜💜💜💜
راستی این تو دی وی دی بوده؟چیزای دیگه نداره؟اخه ماستر چهارمی بعد کنسرتش چهار تا قسمت پشت صحنه و اینا داشته
سلام
خواهش میکنم
نه این به طور رسمی از ویلایو پخش شده
اره چون اون ها دی وی دی ای بودند که بعد از گذشت مدتی ، بیرون میان
این مثه کنسرت ومبلی که همون لحظه از طریق ویلایو پخش میشد هستش
رسمیه ، اما دی وی دی اش نیس
하지만 모비너럼안디이
?진격한다면 어떨까
خخخخخخخخخخ اصلا جیسوگ عزیزم میدونی چیه وقتی خدا داشت منو می‌آفریند یه سری وظایف بهم داد و گفت تا میتونم سعی کنم این وظایف رو انجام بدم. و اون وظایف چیزهایی نبودن جز: چرت و پرت گویی، صحبت بی موقع، تو مخ بقیه بودن و رو مخشون راه رفتن، حرف زدن زیاد، عضو شدن تو سایت BTS&ARMY (رو این یدونه خیلی تاکید کرد گفت حتما انجامش بده)، آرمی سیریش شدن😂😂😂😂😂😂😂، اذیت کردن بقیه(به عبارتی کرم ریختن)، و آخریش این بود که یکاری کنم که ادمین جیسوگ از دست من کفری شه تو دلش تا میتونه بهم فحش بده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
من واقعا به یکی نیاز دارم باهاش حرف بزنم
دارم دیوونه میشم
تو رو خدا ادمین جیسوگ تو دلت بهم فحش نده من کلا همینجوری عجیبم بعضی از دوستای آرمیم بهم میگن تو هم مثل وی فضایی هستی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وای چت شده 😂😂😂😂😂😂
احیانا این متن را از رو اهنگشون بر نداشتی ، اون تیکه که شوگا میگه :
هجیمن بنگتن سونن دانین ، چینگیوک کندمه اوتولکا
چینگیوکه بنگ (بنگ ) تن (تن ) سونیون دان چوروم 
(نصفه صبحی ، مجبورم کردی بلند شم ، در مقابل این آهنگ نمیتونم به بدنم حرکتی ندم
من عاشق اونیم که خدا روش تاکید کرده 😂💙💙💙
نه واقعا رو مخ نیستی 
من خنده ام گرفته که این موقع از صبح چت شده ، ؟!😂 البته هر کی یه مدله دیگ

کلاغا و گنجشکا بیدار شدن 
بزار ببینم چند نفر آنن
4 نفر :| 
خدایا ما چهار نفر را شبا ارامش بده بخوابیم 

اسپشیال باشیم
بایست وی عه؟
جیسوگ جان دقت کردی من چقدر خوبم😏😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 من خیلی راحت میتونم بگم که عاشق خودمم حالا اینو بیخیال یکی بیاد با من حرف بزنه دارم میترککککککککککککککککککککککم اَه☹️ ساعت چهار و نیمه صبحه آخه کی میاد بامن حرف برنه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 اصلا من چطوری تا الان بیدارم؟! خیلی عجیبه من اگه یک دقیقه از خوابم کم شه دیوونه میشم 😂😂😂😂😂😂 یا انقدر حرف تو دلمه که خوابم نمیبره یا این همه حرف یه جورایی از اثرات نخوابیدنه که داره دیوونم میکنه😂😂😂😂😂😂😂
اگ میدونستم بیداری ، جای فیک خوندن با تو حرف میزدم 
البته این قسمت بعد چند هفته اومده بود ، نمی تونستم نخوانم


الان من چطور بیدارم 5:31
نه دان میکنم مهم نیس فوقش بسته نامحدود میگیرم به جهنم😊😊😊😊
ایگو اوک 😉
سلاااااااااااااااااااااام😊 من میخوام یه خورده ور بزنم آخه حوصلم سر رفته کسی هم نیس باهاش بحرفم پس........
خب اول یه سوال:.......... آخه چرا این بی تی اس اینقدر خوبن هر روز بهتر میشن هر روز آدم بیشتر میخوادتشووووووون😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 حالا دومی:........... دیشب من کشف کردم که تو دنس پرکتیسایی که تو سایت هست دنس پرکتیس اتکان بی تی اس هم هست بنابراین دانلودش کردم😂بعد که امروز دیدمش اولش نمیدونم چرا فک کردم رپمون ریش سیبیل در آورده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 تا آخرش همینطوری فک میکردم که یهو تازه مغزم اومد سرجاش و فهمیدم اونی که ریش و سبیل داره اصلا رپمون نیس😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 یه یارویی که داره باهاشون میرقصه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂فک کنم همون بود که تو آهنگ singularity پشت وی میرقصید 😂حالا جالب اینجاست قبل اینگه بفهمم اون یارو که سیبیل ریش داره رپمون نیس اصلا حتی دقت نکرده بودم که اینا تعدادشون از 7 تا بیشتره و هی باخودم میگفتم چقدر قیافه هاشون عوض شده 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂میگفتم چقدر زشت شدن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 خب خالا بریم سراغ سومی:............ همون دیشب که اتکان بی تی اسو کشف کردم ورژن مسخره بازی وار آف هورمون رو هم کشف کردم😂😂😂😂😂😂😂 خلاصه دانلودش کردم امروز دیدم انقدر خندیدم که تو سینما مگقع دیدن فیلم تگزاس اونقدر زیاد نخندیده بودم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 از شدت خنده زیاد پاهام رو روی زمین میکوبیدم😂😂😂😂😂😂😂😂 بدبخت طبقه زیریامون حتما فک میکنن ما تو خونمون غول دو سر نگه میداریم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂و حالا بریم سراغ چهارمی که یه سوالیه که چندوقته ذهنمو مشغول کرده:........... خب خارج از فضولی ببخشید خانم جیسوگ شما اسم ندارین کلا همون جیسوگین اسم واقعیتون چیه؟ اصلا چند سالتونه؟ کلاس چندومین؟ (بازجویی تموم شد میتونین به سلولتون برگردین) 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 وای چقدر حرف زدم 😂😂😂😂😂😂😂😂یه موقع هایی وقتی بادوستامم یهو میرم تو فاز صحبت کردن دیگه تا بهم نگن بسه من خودم بیخیال نمیشم یه بار با انقدر که حرف زدم دوستم گفت مبینا تو چیزی خوردی؟ انرژی زا خوردی؟ نکنه مستی؟ چقدر چرت و پرت میگی تمومش کن دیگه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂فک کنم انقدر حرف زدم ادمین جیسوگ دیگه کلا جوابمو نده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂خب ببخشید من بعضی موقع ها خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی زیاد حرف میزنم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂منتظر برگشت دوباره من باشید معمولا هر دو سه روز یبار اینجوری میشم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اخ اخ این وقت صبح چت شده 😂😂😂

سوال اولت را دانشمندان ، هنوز کشف نکردن 
دوم : خدا خیرت بده فک کنم با معلم رقصشون اشتب گرفتی 😂😂💙
سوم : تگزاس دو قشنگ بود ؟؟ 
چهارم : امنیته 😁

حال کن چقدر جواب هایت را کوتاه دادم 😂😂😂
خورشید داره طلوع میکنه ، واقعا من کی میخوابم نمیدونم ...

نه خوب بود ، هر سه روز یه بار این مدلی بشو 😂😂💙💙
عجیبه خوابم میادددددددد
جیسوگ شی پروف جدید با تاخیر مبارکک
بگیر بخواب خو

مرسی ، تازه یه روزه عوضش کردم 
تاخیر نداشتی 
نه همراه اولم😝😝😝😝😝😝😝
ای بابا
دان نکن پس
بزار حجم پایین ترش را گذاشتم دان کن
واقعن اعصابت خورد میشه سلام نکنیم؟؟؟میانهه جیسوگ شی
انیاسیوووو به روی ماهات به صورت سیاهت
شوطوری؟؟؟
من حوصلم سررفته خوابم میاد ولی تختم دورههههه
چی کارا میکنی خون اشام شی؟
یه زمانی خورد میشد ، واسه دوران جاهلیتم بود 😂


به صورت سیاهم یا چشمون سیاه ؟😂
خوفم

منم ، الان ساعت 3:37 دقیقه اس 
کاش بیدار باشی 
عععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععح حالا من چیکار کنم دیشب نتم تموم شد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭اشکال نداره دو باره نت میخرم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂
اگه ایرانسلی پنج صبح نت ارزونه 

زیرنویس فارسیش رو هم میزارید؟؟؟؟؟؟؟
فعلا که زیرنویسی نیومده زهرا جون
اگه چیزی بیاد میزارم
واییییییی واقعا ممنونم ازتون😍😍😍 که اینو قرار دادین😘😘😘😘 دستتون درد نکنه هم زحمتاتون و هم از سایت عالیتون💜💜💜
خواهش میکنم کیانا جمین شهه جون 💖💖💖💖
سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون
این muster رو با حجم کمتر نمیتونین بذارین؟؟
سلام پریسا جون
چشم اگه پیدا کردم میزارم
جیسوگ جونم یه سوال
امسال پسرا مثل پارسال یا پریسال جشن روز تولد بنگتن نگرفتن مثل پرام پارتی یا هوم پارتی من واقعا منتظرش بودم اما انگار نبوده 😳😳😳
در کمال ناباوری نیومده :|
نه پارتی پروم داشتیم
نه هوم پارتی
تو کدوم ویلایو بود این ماستر؟ لطفا بگو.
ویلایو دو روز پیش
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
jiminn منظورم بود



**** ***** *** ** **** ***** **** **** ** ***** من تو رو منحرف کردم😂
**** ******** ***** ***** *** ** ****** *****************
بعدشم حالا من یه نفر منحرف، نمیگی تازه ارمیامون از تو یاد میگیرن زشته مامی-____-
😂😂
خودت خودتو لو دادی اریستای خوشگلم 😎🤞



هنوز نمیدونی من یه قدرت بزرگ به اسم سانسور کردن دارم ؟
وای جیسوگم خیلی مهربونی بازم نگران بقیه ای 💖 منم امروز ساعت 7 بیدار شدم دو ساعت حموم بودم دو ساعت و نیم کلاس... ساعت 1 خونه بودم اول همه اومدم تو سایت بعد جوری شوک شدم که ساعت 2 لباسامو کندم!! حالا این از منی که فقط خوندم تو حتما برات خیلی سختتر بوده البته منم باسه اونیم خیلی ناراحت شدم
هعی
یه سوال پول میدی این هارو دان میکنی ؟؟؟/
نه برای دانلودشون پولی نمیدم
سلام.خسته نباشید.
ببخشید این ماستر برای روز چندم و کجاست؟
با تشکر
سلام
ممنون
سئول ، همونی که توی ویلایو پخش شد
وای اونی آن شدی
اونی بنظرت اشکالی داره من به جیمین با دو تا ان بگم همزاد؟ اخه یه حس همزاد پنداری بهش دارم😂😂
جیسوووووووگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ تو مگه نمیدونی من منحرفم که میگی لب ساحل با بی افات؟؟ اسن مگه تو تهی اوپا نداری که حرف از بی اف میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نچ نچ نچ جیسوگ زشته مسلا ما ع تو یاد میگیریم!!!!!!!
جیمین با کی ؟؟؟
ببین تو خودت منحرف هستی ، من باید منحرفت کنم که مسیرت راست شه 😂😂
بعدشم ، تو میخوای از من یاد بگیری ؟؟ تو منو به راه بد نکشون نمیخواد چیزی ازم یاد بگیری😑🤦‍♀️😂
پس عین بایست فضایی ای -__- من هنوز تو شوکم تو چجوری ....؟؟
بیخیال همینکه خوبی خوبه😂
دیگ چیکار کنم
چیزیه که درست نمیشه
دیروز بعد از فهمیدن این موضوع واقعا شوک بهم وارد شد
کاش میدونستم دقیقا چند نفر عین سه روز پیش من هنوز نمیدونن پوسترشون فیکه ...
کنچانا؟
یس
عاقا بهم نخندیداااا یا نگید این چه ارمییه
م نمیدونم این ماستر چیه؟اصن توش چیکار میکنن؟؟
نندونستن عیب نیس
نپرسیدن عیبه
..
ببین هر سال بی تی اس بعد از سالگردش یه ماستر داره که بعد از اون دی وی دی هایش هم بیرون میاد
ما نه میتونیم بریم نه میشه خرید
بنابر اینوقتی دی وی دی هایش بیاد دان میکنیم

البته این ماستر چون به طور رسمی از ویلایو پخش شد من تونستم بززارم
فدات اونی جیسوک جونم😄
💕💕💕🤞
خسته نیاشید خیلی ممنون 🙆🏼‍♀️💜💜💜💜💜💜💜🙆🏼‍♀️
سلامت باشی مونا جون 💖💖💖
وای وای مرسی جیسوگی😍😍😍😍
کامسامیداااااا💝
😍💕
چونمانهیوو مستر پارک
من دیگ میرم ک ب کارات برسی🙃😀
فایتییییییننننگگگگگگ جیسوگ جون✊✊🙆🙆🙌
دو دیقه بودی حالا 😂
واوو جیسوگ واقعا فوق العاده اییییییی
چجوری با این اوضاع هنوزم بروزی نمیدونم چی بگم فقط love yourselffffffff
مگه اوضاع من چشه 
خیلی هم خوبم 😂
ک اینطور خسته نباشی
منم ک همش خونه پلاسم شدم حتی حوصله ندارم پاشم برم ی لیوان آب بخورم همینجوری افتادم ی گوشه تخت
و این است تابستون ارمی جسی 😂😂
( حالا انگار خودم لب ساحلم با بی افام 🏄🏼‍♀️ )
آره خعلی وقت بود اینجوری آنلاین نبودی یا اگ بودی من نبودم😁😶
وقتت آزاده الان ؟
😂😂 راس میگی
اره ازاده ، دارم پست ام وی های سایتو کامل میکنم
چ خبر کنچانااا؟؟🙃
دیدی آنلاینم داری چت میکنی؟😂
این یکی زیرنویس نداره عایاااا
هنوز زیرنویسی نیومده براش
نمیدونی چقد منتظرش بودم
کومائوووووو جیسوگ
😍💖
چونمانهیوو
مرسییتمم جیسوگگگگگ جوننننننننن
خواهشششش💖💖💖🤞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.