بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS 5TH MUSTER [MAGIC SHOP] DVD

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۱۱
  • ۱۷۵۴۵

همه کیفیت ها جز FULL HD دارای هاردساب انگلیسی هستند

× کیفیت دیگری قرار نخواهد گرفت ، سوال نکنید×

زمان قرار گرفتن زیرنویس فارسی مشخص نیست!

<MAGIC SHOP in BUSAN PT1>

FULL HD | 4.3GB

HD | 1.1GB

SD | 274M

~~~~~~~~~~~~~

<MAGIC SHOP in BUSAN PT2>

FULL HD | 1.3GB

HD | 424M

SD | 80M

~~~~~~~~~~~~~

<VCR MAKING FILM>

 HD | 249M

SD | 51M

~~~~~~~~~~~~~

<BUSAN REHEARSAL & D-DAY MAKING FILM>

 HD | 638M

SD | 126M

~~~~~~~~~~~~~

<MAGIC SHOP in SEOUL PT1>

 HD | 1.1GB

SD | 607M

~~~~~~~~~~~~~

<MAGIC SHOP in SEOUL PT2>

FULL HD | 1.3GB

HD | 331M

SD | 175M

~~~~~~~~~~~~~

<PRACTICE MAKING FILM>

 HD | 342M

SD | 61M

~~~~~~~~~~~~~

<SEOUL REHEARSAL & D-DAY MAKING FILM>

 HD | 472M

SD | 107M

دسته بندی :
 DVD

دیدگاه ها [ ۴۵ ]

سلام ببخشید چرا ترجمه نمیکنید یکسال از مجیک شاپ و دی وی دی های مموری گذشته هیچکدوم زیر نویس نشدن هیچ کدوم از فنکلاب ها ترجمه نکردن شما هم نمی کنید ؟ کچل شدم رفت انقدر به همه گفتم
سلام 
چون زیرنویس انگلیسی جدا نداره 
یه سوال🙂
ماستر چیه؟😄😅
سلام ادمین های گرامی
خداقوت🥰
ببخشید مجیک شاپ چیه ؟
اگه بخوای پیشنهادی ترین تورشونو بهم پیشنهاد کنین اون کدومه😀نیاز ب انرژی دارم😂🎉دلم ومبلیو میخواد ولی برزیلم میخوام شایدم ریاض:| کنجکاوم یو نو😂خلاصه کدومو پیشنهاد میدین
منن نمیدونم همه شوننو دوس دارم 
تو هر کدوم ی سرری چیزا هست ک تو اون یکی نیستت 
سووو بشین همه رو نگا کنن😁😁😁
سلام خسته نباشید
کیفیت sd چه جوریه؟ یعنی مثلا شبیه ۴۸۰ ئه یا پایین تر؟
می خوام بدونم اگه با کیفیت sd دانلود کنم تصویر خوب مشخصه یا نه؟
سلام
نه از 480 پایین‌تر نیس 😉
Winter ❄️ Girl
سیلام... پارت اول مجیک شاپ بوسان با کیفیت HD باز نمیشه... چند بار امتحان کردم بازم نشد!
Winter ❄️ Girl
توروخدااااااا😭 نمیشه از یه جایی به غیر از آپلودبوی بذارید؟ 😭 اخه من میخوام فول اچ دی دان کنم😭 لطفااااااااا خواهش میکنممممممم😭😭😭
نمیشه متاسفانه
Winter ❄️ Girl
چیزی که بعد از وارد کردن کد > ارسال فایل > دانلود کند، برام میاد (برای اولی و کیفیت فول اچ دی با 4.3 گیگ) :

کاربران غیر عضو فقط قادر به دانلود فایل تا حجم 4096 مگابایت هستند.
برای دانلود فایلهای بزرگتر ثبت نام کنید و یا اشتراک ویژه تهیه نمایید.
اوووه
اره از ۴ گیگ به بالا متاسفانه باید اشتراک بگیرید واسه همین کیفیت های دیگه رو هم قرار دادم
Winter ❄️ Girl
سلام، ببخشید اولی بدون خرید اشتراک قابل دانلود نیست! من نمیخوام اشتراک بخرم قیمتش زیاده😭 مامانم میکشتم😂 نمیشه توی یه جای دیگه بذارید؟ خواهش میکنم؟ لفطااااً😢🥺
اقااا من خودم بدون اشتراک دانلود میکنمممم
دانلود کند رو بزننن
سلام. خسته نباشید.
من تازه این ماستر ها رو پیدا کردم و بغیر از بوسان و سئول، یه ماستر پنجمی با عنوان "اوساکا" هم هست اما هیچ جا اونو پیدا نمیکنم. درست میگم؟ اونم جز ماستر پنجم هست؟ چون کلی کنسرت با تایتل های متفاوت هست. خوشحال میشم کمکم کنید لطفا. ممنون :)
اوکی مرسییییییی^^
و اینکه یه سوال دیگه
شما باشی کدومو واسه دیدن بیشتر ترجیح میدی؟D=
من اونی که آنلاین بودو دیدم 😂
سلام خسته نباشی ادمین سه=}
یه سوال داشتم
این پست زیریه تو این پست هست یا یه چیز کلا جداس؟
https://koreanlovestar4.blog.ir/post/BTS-5TH-MUSTER-MAGIC-SHOP-2019
سلام لابیوو

ببین اینی که الان توی پستش هستی دی وی دی عه
و اون یکی ویدیوییه که به صورت پولی توی ویلایو پخش شد

فرقش چیه ؟
زوایای دوربین متفاوته
سلام
اینا ک ساب انگلیسی دارع پس چرا تیم ترجمتون ساب فارسی نمیزنه؟؟
چون واقعا خیلیی نیازعع
سلام
چون که اینا هارد سابه و ساب ساختن براش سخته 
اگ تیم بیکار بود آره ولی خیلی برنامه های مهم تری دیگ ای هستن ک اولویت دارن
نیازم که ساب انگلیسی داره دیگه 
سلام کیفیت sd در جه حده؟ و اینکه سلب انگلیسی دارن؟
در حد 480 
آری کیفیت اس دیش ساب انگلیسی داره 
زهرا میرزامحمد
ماستر پنج برا کجا بهتره پیشنهاد شما کدومه برا دانلود؟
من خودم سئولو دیدم (اونی که به صورت زنده تو ویلایو پخش شد و تو قسمت پروگرم ۲ گذاشتم) و خب خیییییییلیییییییییی قشنگگگگ بود
فکر میکنم دی وی دی همین سئول خیلی باحال باشه
میشه بپرسم زیر نویس فارسی قرار گرفتع یا خیر؟☹
سلام نه متاسفانه
سلام ببخشید تو کودوم یکی از اینا به وی سی ار ریکشن میدن؟
سلام من فقط مجیک شاپ پارت ۱ و ۲ رو دیدم 
پشت صحنه و ایناشو ندیدم
ببخشید ماستر ۱ و ۲ رو گذاشتید یا نه چون هر چی میگردم پیدا نمیکنم😁
سلام فکر نکنم 
سلام ببخشید ماستر چیه ؟
سلام 
فن میتینگ هرساله بی تی اس عه
سلام
طاعات و عبادات قبول باشه
برای اوساکا رو نمیذارین؟
سلام
اوساکارو گذاشتیم فکر کنم 
اما دی وی دی نبود
بعضیا پرسیده بودن مجیک شاپ سئول جدیده یا نه🙃
من نگاه کردم جدید🙂☺️
بعلیی
یه سوال🙏
چرا فقط ماستر ای 4 و 5 و 3 تو سایته🙂
یک و دوشم گذاشتی 🙃
اگه هست میشه بگی کجاعه☺️
هنوز نزاشتیم :(
یعنی دانلود نکنم اینو پس اخه اونیکه قبلا دان کردم حجمش بیشتر بود
تصمیم با خودته
جیسوگا میشه بگی این کنسرت سئولش با قبلی فرق داره یا نع چون میخوام دان کنم نمیدونم همونه یا نع؟؟؟!!!
لطفا جواب بده 🤦‍♀️🤦‍♀️😭😭
اولشو نگاه کردم احساس کردم همون بود 
فقط یکم زاویه دوربینا و فیلمش فرق داشت انگار 
کیفیت sd چطوره؟ ۴۸۰ عه؟
اینا همونایین ک تو کنسرت انلاین اجرا شد؟
ی سری اهنگا پخش شد ک واقعا قدیمی بودن ومطمئنا خیلی از ارمیا اونارو نشنیدن میشه اونارم بزارید لطفا
یکم از 480 ضعیف تر 
کنسرت های آنلاین تو پست های بعدیش قرار گرفته 💞
همه آلبوم های بی تی اس تو قسمت آلبوم قرار گرفته 
جیسوگا بازم به من جواب ندادی😭😭😭😭😭😭😭😭😭
اگه درخواستی بوده ، تایید نکردیم 
وااای مرسی از سایتتون فقط خدا کنه زیرنویسش زودتر بیاد بعد اینکه دیگه تمومه ماستر ۵ آره؟ یا هنوز مونده و منتشر نشده؟
اره دیگه تمومه 😂💙
انشالله 
اما به دلت صابون نزن که خیلی زود ساب دار بشه
خیلی خیلی خسته نباشید 🙆🏼‍♀️💜💜💜🙆🏼‍♀️😍😍😍👌🏻👌🏻👌🏻
سلامت باشی مونا شیی😻💞💞💞
باورم نمیشههههه انقد زود ماسترو گذاشتین زودتر از همه جا!! من واقعن به اینجا ایمان دارم😂😂مرسیی از تلاش هاتون❤
باید زودتر ایمان میاوردی مونی 💙😎
فایتینگگگگگ
هیچی خودم فهمیدم😐
چیو😂؟
خیلی ممنونننننننن 😘😘😘 شما فوق العاده این💜💜💜💜
خواهش ماهی شی 😻💞
سلام ببخشید یه سوال شما اون قسمت از لایوا که در مورد خودشون صحبت می کردنو هم می تونین بزارین مثلا ادنجایی که ورزش میکردن؟؟؟ 😁😁😁😁
من یکی که فقط سایت شما رو قبول دارم. ممنون😊😊😊😊😊😊😊❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
سلام سوییتی شی
کدوم؟؟
قربانتتتت😻😻😻😻💞
سلام میگم مجیک شاپ توی سئول همونه که توی program 2 قبلا گذاشتینش؟
سلام
من هنوز این جدیده رو ندیدم 
ولی فکر میکنم همون باشه 
hd قسمت یک بوسان کار نمی کنه
تازه آپلود شد
دوباره امتحان کنید 
سلام 🙆
مرسی واقن 😚💟
ی سوال کیفیت SD در حد کیفیت 1080هست؟؟
سلام
نه اچ دیش در حد اونه
اس دی یه جورایی بین 360 تا 480 عه
eshgham shoma roze 2vome speak yourself in osaka va roze 2vome landano nemizarin
? roze avalesho gozashin vali roze dovomo aslan peyda nemikonam hata roze dovvome arabestanam nist
سلام
هر چی که داخل دی وی دیشون منتشر شده بود رو قرار دادیم 
سلام عزیزم خوبی؟ دستت طلا خیلی منتظرش بودم. فقط یه سوال این magic shop in busan pt1 & pt2 همونایی هست که قبلا گذاشتی؟ یادمه همون موقع ماستر گذاشتی. همونیه که قبلا دانلود کردیم؟
سلام
ام راستش من اینو هنوز نگاه نکردم 
واسه همین مطمئن نیستم سئولش تکراریه یا خیر 
اما بوسانش مطمئنن جدیده ، چون تا الان فقط یه سئول و یه ژاپن رو قبلا گذاشته بودم 
جیسووووگ تروخدا یکاریش کن این آپلوبوی میگه فقط تا حجم 4096 مگ میشه دان کرد چیکار کنیم اولیشو؟؟
دارم کیفیت اچ دیشو هم آپ میکنم 💓
MAGIC SHOP in BUSAN PT1 رو باکیفیت HDنمیزارید؟
چرا میزاریم
در حال آپلوده
Army From Another World
جیسوگ شهههه
اینو یه بار دیگه گذاشته بودی فکر کنم ژاپنش بود.اونموقع لیست آهنگاشو نوشته بودم نمیدونم اینم همونجوریه یا نه ولی آهنگارو میذارم اگر سوال بود واسه کسی یا آرمی نوپا بود اسم آهنگارو بدونن^^ به ترتیب اجراهاست(اکثرا)
1.(둘! 셋! (2!3!
2.Home
3.Love Maze
4.Intro+134340
(معمولا اینترو ها یه آهنگ جدیدی هستن تو کنسرتها و فنمیتینگ ها که یا میکس آهنگای قبلی ان مثل مراسم MMA سال پیش که ترکیب N.O و Dionysus بود بعضی اوقاتم یه اهنگیه که ما نمیشناسیمش^^)
5.Nevermind
6.If I Ruled The World
7.Boys With Fun
8.Answer:Love Myself
9.Euphoria
10.Whalien 52
11. Intro+We are Bulletproof PT.2
12.JUMP
13.Back Breaker
14.Mikrokosmos
15.Intro:Skool Luv Affair
16.Intro:Perssona
17.Dimple
18.Pied Piper
19.Ddaeng (برای فستای 2017 یا 2018 عه فکر کنم تو سایت جیسوگ شه هست)
20.IDOL
21.(팔도강산 (our mountains and valleys
22.(진격의 방탄(bulletproof advance
23.Ma City
24.Best Of Me
25.Boy With Luv
26. Magic Shopp T^T
اینا بودن فقط...همین دیگه سوالی بود درمورد آلبوم و اینا جیسوگ شه هست جوابتونو میده:) کاز شیط عه فول سوپر ریل آرمی!
بوس بغل فشار فوشور موچچچچچ^3^
یس
تنکیوووو


اره ژاپن و سئول گذاشتم 
خسته نباشید❤آها فهمیدم در حال آپلوده😐🤦‍♀️
خب پس قبلیو جواب نمیدم 😂
کومائوووووووووووووو جیسوکاااااااا 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
خواهش جیمین شهههه
سلام
لینک hd پارت اول بدون اکانت ویژه قابل دانلود نیست، میشه روی یه سرور دیگه به جز آپلود بوی بذارینش؟
سلام 
کیفیت اچ دیش در حال آپه
ممنون بابت اینکه گذاشتی خیلی دنبالشون گشتم مرسییی
خواهش 😻💓
سلام🌱🌱🙂🙂🙂☺️☺️☺️
من آپلود بویم درس شد😭😭💞💞🍓🍓🍓🙂🙂🙃🙃
نمیخواد پیام‌های قبلیمو که در مورد الپود بوی بود و تایید کنینن💜💛💛💚💙💙🧡🧡
قربون جفتتون💞💋💋💋
سلام
خداروشکر 😂
اوکی پس تایید نمیکنم 

خدا نکنهههه عه
لابیو💞💞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.