بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

BTS Anime Recommendations

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۱۱ آذر ۹۹ ، ۲۳:۲۷
  • ۱۵۳۶۱

معرفی انیمه‌های پیشنهادی BTS!

*لود شدن صفحه ممکنه طول بکشه*

این پست به صورت عکسه که بتونید راحت سیوش کنید😻


چرا شواهدو با اون ه نوشتم؟ ㅠㅠ

BTS - Nico nico nii~~~~

~~~

دانلود این دو انیمه:

1) Shingeki no Kyojin (Attack on Titan)

2) Love Live!


دانلود انیمه‌های پیشنهادی جین:

(۲۴ قسمته و بنظرم به شدت جذابه) Parasyte | Sei no Kakuritsu

(این یکی ۹۰۰ قسمته، بنظرم بزارید اخر سر ببینید😂) One Piece

 (این ۱۳۱ قسمته ) Dragon Ball

(۳۳۱ قسمته... چرا انیمه های من ۲۰/ ۳۰ قسمت بودن؟ آیا خار داشن؟😭) Bleach

(این فیلم سینماییه، تازه دوبله‌ فارسی هم داره)‌ Wolf Children

(اینم دوبله فارسی داره😻) Digimon Adventure


دانلود انیمه‌های پیشنهادی مین شوگا:

(۱۰۱ قسمته و تو یه سایت دیگه دوبلشم هست | شوگا از اولشم عاشق بسکتبال بود:") Slam Dunk

(۲۳ قسمت) Nodame Cantabile

(این برای ۲۰۱۸ عه در نتیجه تازگیا دیده) Piano no Mori


دانلود انیمه‌های پیشنهادی هوسوک:

Atashin’chi

Crayon Shin-chan

گایز من هرچی گشتم انیمه اولیه رو کلا نتونستم تو سایتای ایرانی پیدا کنم و دومیه هم اکثرا لینکشون خراب بود یا اینکه قسمتای دیگه این انیمه رو گذاشته بودن. تو سایت انیمه لیستم در حال آپلود زده بودش. اگه لینکشو تونستید پیدا کنید بگید که به پست اضافه کنم


دانلود انیمه‌های پیشنهادی ررررررررپ مانستر:

(۳۹ قسمته) Sailor Moon

(۲۲۰ قسمت) Naruto

One piece

 (Mermaid Melody (Pichi Pichi Pitch

(لینک دانلود ملودی پری دریاییو هیچ جای درست و حسابی ای نتونستم پیدا کنم برم لینکو کامنت کنید که به پست اضافه کنم)


دانلود انیمه‌های پیشنهادی جیمین:

One Piece

Dragon Ball

Naruto

برای کسایی که نمدونن ورزش کندو چیه باید بگم  یک هنر رزمی مدرن ژاپنی است که از هنر شمشیرزنی سنتی سامورایی «کن‌جوتسو» در ژاپن سرچشمه می‌گیرد (مدیونید فکر کنید منم نمیدونستم و حتی نمیدونستم جیمین همچین ورزشیو بلده!)


دانلود انیمه‌های پیشنهادی وی:

(۸۲ قسمته|دوبله فارسی هم داره) Haikyuu

  Nodame Cantabile

One Piece

(دوبله فارسی هم داره) Summer Wars

(۸۰ قسمته) Cardcaptor Sakura

(۵۰ قسمت) Full Moon Wo Sagashite

(۱۱ قسمته) Anohana | The flower we saw that day

(باورم نمیشه! به یه انیمه رسیدم که دیدمش😂| هاول کراش دوم منه!) Howl’s Moving Castle

Piano no Mori | The perfect life of Kai

(دوبله فارسی هم داره) The girl who leapt through time

Wolf Children

Digimon Adventure

(لینک این نیست :"( Phantom Thief Jeanne | Kamikaze Kaitou Jeanne

(۴ تا فصله) Boku no Hero Academia | My Hero Academia


دانلود انیمه‌های پیشنهادی کوک:

Haikyuu

Anohana | The flower we saw that day

Parasyte | Sei no Kakuritsu

(این دوبله شده) 5 Centimeters Per Second

(۱۲ قسمته. هرچند مطمئن نیستم فصل دو داره یا نه) Free

(گویا دوبله هم داره و ۳۷ قسمته) Death Note

(این خیلی باحاله! وقتی بچه بودم سر دیدنش برگام ریخته بود) Spirited Away

One Piece

(این مدتها بود لای فایلام خاک میخورد) Your Name

Slam Dunk

(۵۱ قسمته) Shugo Chara! | My guardian characters

The girl who leapt through time

(دوبلهههههه داره) A Silent Voice | Eiga Koe no Katachi


با دقت بخونید:

- بعضی از این سایتهایی که واسه دانلود انیمه گذاشتم ممکنه فی** باشن پس حواستون باشه که اون چیزرو روشن کنید (خودتون بفهمید منظورمو نمیتونم واضح بگم TT TT)

- لینک دانلودای همه این سایتارو چک کردم و خداروشکر همشون سالم بودن و دانلود رایگان دارند و اکثرشونم لینک مستقیم دارن

- یه سری از انیمه هارو نتونستم پیدا کنم اگر شما پیدا کردید لینک سایتو واسم کامنت کنید که به پست اضافه کنم

- بعضی از انیمه ها بین اعضا تکرار شده و به همین دلیل مشخصاتشون فقط توی اولین عضو ذکر شده (مثل وان پیس)

.

.

.

.

سخن جیسوگ زحمت‌کش:

- همه چیزو با شواهد و مدارک گذاشتم ، هرچند میدونم همینجوری قبولم دارید 😎🚬

- هدفم از گذاشتن این پست: بیشتر دلم میخواست اونایی که انیمه دوست ندارن علاقه مند بشن... اوکی! بهتره راستشو بگم..! دنبال انیمه بودم نمیدونستم چی دان کنم گفتم ببینم بنگتن چی دیده بعد دلم نیومد واسه شما پستش نکنم 😎🚬😂 همشم منتظر بودم فوتبالیستارو بین پیشنهادی هاشون ببینم ...

- خدایی کدوم ادمینیو دیدید که مثل من لینک دانلود رو لقمه کنه و بزاره دهنتون؟ (قدرمو بدونید من حتی میدونم اگه لینک دانلود نزارم تنبل تر ازین حرفایید که برید سرچ کنید و انیمه دان کنید😂)

-  واسه این پست به شدت جر خوردم و به نظرم ارزششو داشت! پس اول از همه نظر یادتون نره حتی اگه نرسم نظراتتونو جواب بدم و دلم میخواد بدونم شماها کدوم ازین انیمه هارو دیدید و کدومش از همه قشنگ تر و جالب تره

- خوش بگذره گایز ، منم برم با وجود یه عالمه درس و برنامه ندیده از بنگتن PARASYTE رو دان کنم😎🚬

حس میکنم یه چیزیو نگفتم ... 

 

دسته بندی :
 .......................................... BTS Program 1 Program 2 ترجمه مصاحبه اطلاعیه

دیدگاه ها [ ۸۲ ]

سلووم سلوم
مرسیییییی خعلییی زیاد
من حقیقتا اونایی ک خیلی ب شدت پیشهاد داده بودینو دان کردمم
مثلا Spirited Away , A Silent Voice
خعلییییی خوشم اومد نت داشته باشم همه رو میبینمم
مرسیی واقعااا..لاب یوو خعلیی

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد


انیمه free سه تا فصل داره تو انیمه لیستم هر سه تاش هست فک کنم
سلام من نتونستم در قسمت درخواستی ها نظرمو ثبت کنم.کاش میشد کتاب هایی که نامجون و دیگر اعضا خوندن و پیشنهاد کردن رو هم مثل انیمه ها معرفی کنین.با تشکر از زحمات شما
سلام
مرسی از نظرت مرسده شه😍
منظورم اینه که مینویسم مطلب مال سایت http://koreanlovestar4.blog.ir/ عه..
اوووم میخوی برنامه ها رو بذاری؟؟
برنامه ها با منبع اشکالی نداره
میشه این هارو بزارم توی فن پیجم داخل اینستا
کردیت هم میزنم
کردیت میزنیی؟؟
ادمین جیس من از این تریبون
یه خسته نباشید میگم بابت گذاشتن اییین همه انیمه و لینک
و از اون مهم تر
بابت جواب دادن به این هـــــــــمـــــه کامنت
وااو
مجددا پی بردم که تو از ادمین های برگزیده ای
چینجا خسته نباشی💪💪💪💜💜💜
جیسوک ی دونسسس اصننن😭😭
☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
همه رو دیدم جز وان پیس چون درازهXD
wow😁👍
 😁😁یسس وریییی woww
انیمه ی your name قشنگترین انیمه ایه که تو زندگیم دیدم خیلی خوشحالم که کوکی هم دوسش داره
ایگووو ندیدم بابد ببینم انیمه شو 
آره منم مغزم هنگید اول میگفتم یعنی اون خاله هه اون دخترس یا میگفتم اون دختره اون خالهس یا میگفتم اون پسره دوست اون خالهس و کلی فکر دیگه مغرم ارور داد 😂😂انیمه ها یکم داستاناشون مبهمه ولی خوفن🙂
راستی اسمتون چیه؟؟
من آیدام 14 سالمه 😁😁
همشونم تو بی تی اس میدوستم و بنظرم همشون عالین و خوشگلن یونگی هم بایسمه😍💜 💜💜💜💜💜
یه سوال دیگ چند ساله آرمی شدین؟؟
من الان یساله آرمیم💜💜💜💜💜😍
آخخخخخخخخ دقیقاااااااااااااااا
البته همه انیمه ها هم مبهم نیستن بعضیاشون مثل ناروتو تا زندگی نوه یارو رو نشون میده😂 (طبق حرف دوستان در کامنتا)

آیم جیسوگ ، یو کن کال می جیس

آخخخ می تو
من از دوران دی ان ای
☪𝑳𝑼𝑪𝑨𝑺 ..
بزار ارسالو بزنم بعد ج بده لنتیییی😂
حالا یه بار زود جواب دادما😂
☪𝑳𝑼𝑪𝑨𝑺 ..
عام
فک کنم الان یادت نمیاد چی گفته بودی😂
گفتی اع فایتری
چیشد لوکاس شدی
خب
اره نمیدونم چرا بزار اسممو درست کنم چون گفتی اسمم برات درست نمیاد
و اینکه
گشنگ تر شدم خب😎
اوووووووووف بلههه معلومه بیوتوفول شدیییی

با لپ تاپ که جواب میدم اسمت میاد واسم 😎🚬
کلا دو تا لاو لایو داریم یکیش لاو لایو خالی و یکیش لاو لایو ساینشاین هردوشونم یه ورژن سینمایی دارن
دیروزم رفتم دختری ک در زمان پرواز کرد رو نگا کردم جالب بود ولی کاش پسره نمیرفت😭😭😭😭
هنوز وقت نکردم لینک لاو لایو رو درست کنم


آخخخخخ اره کاش نمیرفت
بعد دقت کردی خاله هه حرفی که پسره گفته بودو زد؟
خاله هه گفت : منم عاشق یکی بودم و بهم قول داد که در آینده همدیگه رو میبینیم
همشو دیدم ولی انیمه freeیه جورایی یائوی بود و همش به خاطر ژانر جذابش دیدم(همه قسمتاش تواستخر بود ژانر جذابشم همینه)
خیلی خوبی😂💙
بغل بغل
💜😻
برای کسایی که نمدونن ورزش کندو چیه باید بگم یک هنر رزمی مدرن ژاپنی است که از هنر شمشیرزنی سنتی سامورایی «کن‌جوتسو» در ژاپن سرچشمه می‌گیرد (مدیونید فکر کنید منم نمیدونستم و حتی نمیدونستم جیمین همچین ورزشیو بلده!)


اینو تو یکی از قسمتای in the soop فاش کرد 😂💜
گادددددددددد جدا؟؟؟؟؟
من هنوز تا قسمت ۴ دیدم این د سوپوووووو هنیتلهایسهلایخهاغخیهراطظن
سلام باورم نمیشه همیشه میخاستم بشینم کل فیلما و انیمه هایی که دیدنو لیست کنم و یه لیست نصفه نیمه ام داشتم این خیییییلی خوبه مرسییییییی کلی کمکم کرد ♥
سلام لیانا شهه
اصننن بسیییی شاد شدمممم که تونستم پستی بزارم که کمکت کرده باشه 
لابیووو💜💜💜
چرا اینقدر شما ها لعنتی هستین!!!!دمتون گرم
عشقییییییییی 😍😍😍😍
بیو بغلم
سلام انیمه نیکو نیکو نی رو اشتباه گذاشتی اصلیش لاو لایوه شما لاو لایو سانشاین رو گذاشتی من لاو لایو رو دیدم انیمه خیلی جالبیه و دخترونس😊😊
بقیشم میخوام ببینم ولی درس و مدرسه نمیزاره😐😐
سلاام
راس میگی اشتباه گذاشتم 
اوکی لینکشو درست میکنم خوب شد گفتی 💞
چند تا لاو لایو داریم ؟؟😂😂

کِنچانا تابستون ببین 
من کله زندگیمو با دیجیمون ادونچر گذروندم

وان پیس چیه
حیف که وقت ندارما😐وگرنه کرم انیمه پیدا کردم تازگیا 😐
من ندیدم 😭😭😭 اصن از یه سری لذتاا عقب موندم 



اخخخ گفتیییی ، بیا بشین با هم ببینیم 
من کشته مرده Attack on titan هستم و هم کل انیمه رو دیدم و هم مانگاش رو خوندم
ناروتو رو انیمه اش رو حوصلم نکشید ولی مانگاش رو کامل خوندم
My hero academiaرو هم مانگاش رو خوندم و هم انیمه
Your name اولین انیمه عاشقانه ایی بوده که دیدم و خیلی جالب بود(هرچند دو بار دیذم تا متوجه سکانس آخر بشم ⁦).
Haikyuu هم مانگا و هم انیمه و اینطور بگم که منو عاشق والیبال کرد
Death note رو دیدم ولی دزسته که امتیازش بالا بود ولی بدلم نچسبید
Silent voice دومین انیمه عاشقانه ایی بود که دیدم و سرتاسر معنا داشتتتت
Bleach لایو اکشنش رو دیدم

واییی من فوتبالیت ها رو خیلی دوس داشتم البته من ورژن ۲۰۱۸ اش رو دیدمممم
چقدر اتک خوبه 
هر دفعه که به نظر مثبت در مورد این انیمه میرسم برگام میریزه و با خودم میگم : ینی چیهه که انقدر ارمیاهم دوسش دارن

اووو نمیدونستم یور نیم و سایلنت عاشقانس؛ ولی واقعا انیمه های قشنگ خیلی مفهوم و معنا دارن ... یه حرفایی میزنن که ادمو یک روز کامل به فکر میبرن
به شدت کومائووو از نظرت 💞💞💞

نه من اون قدیمیه که تو شبکه ایران پخش میشد رو دیدم 😂
سلاااام دکتر جیسوگگگگگگگگگگگگ
چه طوریایییییییییی ؟ تو هم مثل من با کلاس آنلاینا نصف شدی ...؟
منو که ایشالا یادت نرفته ؟😶🔪
عاقا من همه این انیمه ها رو دیدم ... یه چندتاشو ندیدم فقط ... همشوننننن مرگن ... مخصوصاااااا اتک آن تایتان که اصن ... خداس ...
ولی مرسی دیگه اینقدر زحمت میکشی . دیگه واقعا انتظار نداشتم لینک دانلودا رو هم بذاری 😂💜💓
سلااامم
اووف جون دکتر ؟؟😏
من نصف نشدم ولی دارم جون میکنم 😂
یادمم بره که بروز نمیدم میدم ؟؟😏 شوخی کردم یادم نرفته ، ته لاور جیگر اینجایی دیگه درست میگم ؟😂😻
اینو باید شروع کنم ، ولی هنوز تو شوک پایان انیمه پاراسایتم ، میخوام یه دو روزی بنشینم به دیالوگاش فکر کنم ...

من فراتر از انتظارات عمل میکنم 😏🚬 ( تو منو مغرور میکنیااا وگرنه من اصن اهل این نبودم که خودمو بگیرم !😂)
سلام.
من هم مث ته و کوک اوتاکو ام و باید بگم وان پیس مث بی تی اس در صنعت موسیقی هستش. وان پیس رکورد های فوق العاده ای در مانگا و انیمه داره انیمه اش به عنوان بهترین انیمه جهان و مانگاش به عنوان بهترین مانگا جهان شناخته میشه که حتی تو گینس هم هست.
همه انیمه های که گفتید تقریبا نود درصد اش رو دیم مث دراگون بال که پونصد قسمته تقریباً یا ناروتو که 730 قسمت دو فصلی هست این ها عالین ( وان پیس.ناروتو.دراگون بال ) حتماً ببینید( البته بلیچ رو هم دیدم ولی دلم رو نگرفت).
مای هیرو آکادمی هم عالیه من این و بلک کلاور رو پیشنهاد میدم.
در رابطه با اتک اون تیتان مانگاکا سادیسمیش گفته پایان غم انگیز داره ولی عالیه.
انیمه فری هم یاویی نیست در مورد دو تا دوست هست که رقیب هم میشن طی چند اتفاق این رو هم ببینید.
خو اینم از طومار من -_-
( وان پیس-ناروتو-دراگون بال-اتک اون تیتان-فری- حتما ببینید )
هااای مین شه
اووووه نمیدونستم انقدر خفنههههه
دمت گرم خدایی 😓💓 من خودمو بکشمم یک سال طول میکشه بهت برسم

آهههه وات د ! من از پایان غمگین خوشم نمیاد ... به شماهایی که این انیمه و مانگاشو دوس دارید تسلیت میگم واقعا 

خب پس حدسم درست بود ، یائویی نیس 😂 یائویی باشه هم که بنگتن نمیاد بگه یائویی دیده ... منطقی نبود یائویی باشه

دستت درد نکنه واقعا 
نظرت خیلیییی برای منی که از دنیای انیمه عقبم جامع بود و اطلاعات به شدت مفیدی داشت 
کوموپداااا💞💞💞

اووووووووووووووویاااااااااااااااااااااااااااا تحت تاثیر قرارم دادی جیسوگااااااااااااا تنکیو که:)
من واقعیتش خیلی انیمه نمیبینم ولی آخرین چیزی ک یادمه سگ های ولگرد بانگو که الان فصل دومشم و دوسش دارم😂
تو فیلمام شهر اشباحو دیدم و نام توام شنیدم خوب مبخوام ببینم😂
ولی کراش اول و آخرم فوتبالیستاس😂🤣😎
قابلتو نداره هوپ مونی😏💞
من سگ های ولگرد بانگو رو تا آخر فصل دو دیدم ( منتظرم فصل سه دوبله شه 😂) بدجور رو آکوتاگاوا کراش دارمم

قوتبالیستا فقط 😂😂😂😂😂😂 فکر کنم فقط ما ها طرفدارش بودیم 
خیلی خیلی ممنون که همه اینارو گذاشتی من انیمه ناروتو و ناروتو شیوودن رو که ادامه ناروتو هست رو دیدم الانم دارم انیمه بوروتو که پسر ناروتو هست رو میبینم به نظرم خیلی خوبه
وای چه جالب عین جومونگ بچه هاشونم انیمه دارن ؟😂😂😂


وای نمیدونم چرا خندم گرفته 😂😂😂 پس همینه که قسمت هاش زیاده 


مرسی فرزانه شیی یکی از مسئله های ذهنیمو حل کردی 💞

مرسی از زحماتت😊💜
من اصلا از انیمه خوشم نمیاد خیلی دو به شکم نگا کنم یا نه


خواهش😻
بنظرم بشین نگاه کن 
میخوای از اتک تایتان که اکثر بچه های اینجا و ینگتن پیشنهادش دادن شروع کن شاید خوشت اومد 
من خیلی وقته سایتتو دنبال میکنم به همه ی دوستامم سایتتو پیشنهاد کردم
ولی حال نداشتم ثبت نام کنم که نظر بدم
دیگه دیدم این همه زحمت میکشی زشته هیچی نگم

اووووف کوموپدا کههه😻💞
کومائو از نظرت نوشین جونی
عرررررررر (نمیدانم بخندم یا بگریم)🔥
جیسوگی دمت جیز
بخندد تا هوپییی به روت بخندهههه

کوموپداا اف ارمی شه😽😻
یوهووووو
تولد هندسام مبارک آرمیاااااا
سنگیل چوکاهههه
내 눈물이 무뎌져도 :]
بوبخشیدددددد >~< ........ ول ش لو ش موگم هیهیهیهیهیهی ^^ ........ آوفلیننننننننن ^^
کِنچانا 😂
جیسوگ زحمت کش خسته نباشهه😹💜
خیلی فکره خوبی کردیی مرسیییی کلی ذوق کرد خودم اوتاکوم بعد الان دوتا از چیزای قشنگ زندگیم کناره هممم ای خداا🤧
خیلی از این انیمه هارو دیدم استودیو جیبیلی که نگم اصن(شهر اشباح نامبر وانمهه🙂) هر چی ماله اونه قشنگه
ولیی ولیییی بهترین انیمه به معنای واقعی ناروتوعه (و اینکه اون لینکی که گذاشتی ماله سری اولشه همش نیس یه 500 قسمتو جا انداختی😹و اینکه ناروتو تموم شده نیازی نیس این اینمه جدیدرو جزش حساب کنین🙂دیدنش واقعا لازمه فقط میتونین قسمت های فیلر رو نبینین یا اگه براتون بچگونه بود از سری دومش شیپودن شروع کنین که من به شخصه صد سال اینکارو نمیکنم😹)
خیلی برام جالب بود بیشتر اعضا هم دیدنش این مثه داداشه وان پیسه که اونم اعضا همه دیدن😹
دفترچه مرگ،کد گیاس،کیمیاگرتمام فلزی(اینم شاهکاره رتبه دومو میگیرهه)،انیمه های سینمایی هم اسم تو،صدای خاموش،فرزندان گرگ،پیانوی جنگل،آکیرا،و خیلیای دیگه که یادم نمیاد
خلاصه که مرسی💜💜💜
اصا خستگی واسم معنی نداره !
اخخخ میفهممتتت 
پس جیبلیه؟ فکر کردم گیبلی تلفظ میشه ، گند زدم که 😂 -_-
وات دا ... 500 قسمت ؟؟!؟!؟!!؟!؟ 😂😂😂😂😂

نه اگه قرار باشه آدم یه چیزو نگاه کنه بهتره از ب بسم الله اش شروع کنه 

به شدت تنکسسس
اول ممنون که منو از گمراهی درآوردی و گفتی که ناروتو 500 قسمته 😂 (باید یه لینک جدید پیدا کنم)
و اینکه اولویت بندی کردی خیلی خوب شد ، قشنگ تراشو اول میبینیم

من از تو مرسی 😻💞💜 
جیسوگ....امروز یکم فکر کردم🤔....گفتم ۹۰۰ قسمت وان پیس ، با احتساب اینکه هر قسمت ۱ ساعت🤔🤔....روزی ۱ قسمت... ۹۰۰ روز....میشه دو سال و نیم😐😶....جیسوگ موفق باشی👍🏁....از الان شروع کنی دو سال و نیم دیگه فارغ میشی😂😂....اونوقت بگو تا بهت تبریک بگم😃😀😄😆
فکر نکنم هر قسمت یک ساعت باشه 
انیمه ها اصولا بیست دقیقه اینان

نه بابا دوسال چیه 😂 تابستون می شینم همشو نگاه میکنم و با یه قیافه پیروزمندانه میگم : آی دو ایت😏🔥
سلام
من تازه به جمع ارمیون پیوستم و هیچی از بی تی اس نمیدونم میشه لطف کنین بگین بی تی اس غیر از ران چه برنامه های دیگه ایی داره؟
سال تو قسمت پروگرم 2 و 1 که سمت راست سایت تو قسمت طبقه بندی موضوعی هست برو ، برنامه هاشون اونجاس
☪𝑳𝑼𝑪𝑨𝑺 ..
اع
ازین پست گشنگام میزارین؟ 😂
جیسوگ شی
میدونستی وبمو کاملا پاکیدم
و الان بجایه فایتری ک سوگ سوگا صدات میکرد لوکاس وایساده؟ 😆😎
یهههپ

عهههه فایتر نشناختمتتت
اسمت برای من نمیاد فقط ماه اخرش هست :(
ولی چی شد لوکاس شدی ؟😂
ماشاالله جیسوگ...😂😂😂😂😂😂😂
پسر ندیدم این همه تایپ کنه....🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓
خسته نباشی واقعا....معلومه خیلی ذوق زده ای....👍👍👍👍👍👍👍
جای منم بشین ببین....سال دیگه جبران میکنم....✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
ماشاالله ماشاالله، ماشاالله !💃💃
حالا تو پست نوشتم ممکنه نظرات رو جواب ندم 😂😂 ولی بعدش تصمیم گرفتم همه نظرات این پستو جواب بدم 💃
سلامت باشی نگین شهه
نه متاسفم من فقط جای خودم نگاه میکنم 😂💜
عهههههههههههه راستی همسایه من توتورو و شهراشباحم دیدم
اینا فیلمن
دوسشون داشتم
توتورو رو ندیدم 
باید بیبینم
یاح دیدم :)
🙌
من تازه شروع کردم به دیدن انیمه و اولین انیمه ای که دیدم اتک بود الان فهمیدم اعضای بی تی اس هم اتک رو دیدن و دوسش دارن ذوق مرگ شدم
اینطور که من فهمیدم قشنگ ترین و پرطرفدار ترین انیمه هم هست!
اتک ندیدی لذت دنیا رو از دست دادی. دعا کنید خداوند بهتون عمر کافی بده تا اتک رو ببینید بعد مثل من با فراق بال سرنوشت رو قبول میکنید🙂 (اوه یادم رفته بود فصل چهارش شش روز دیگه میاددد🥵🥵🥵)

پس یادت نره جیسوگ 😉
وقتی اتکو دیدی هروقت اسممو دیدی ذوق میکنی😂
* Mikasa Ackerman *😎
مطمئن باش حتما میبینمش. امروز پاراسایتو تموم میکنم اینو شروع میکنم 
هرچند دلم واسه میگی و شینچی گفتناش تنگ میشه عررر😭😭😭😭😭

😂😂
نوووچ عمرا یادم برهه
عهههههه ، میکاسا اسم کراشت تو اتکهه؟؟؟ عررر 
به حد مرگ کنجکاوم که این جیگر کیستتتت
سلام منم یه لیست میدم شاید بعضیا ندیدن
۲ فصل همراه چند تا سینماییCode geas
Gintama این یکی خیلی طولانی
کلاس ادم کشی ۲ فصل
هاجیمه نو ایپپو ۳ فضل
۱ فصل GTO
۱ فصل prison school

کامساهه یووو
الهی من قربون برم جیسوگی
واقعا مرسی گذاشتیشون انقد خوشحال شدم که نگو یه دنیا ممنون ازت
خدا نکنه عهه
خواهششش جیگر😻
دستت دررررددد نکنه با اینکه میدونم هیچوقت وقت نمیکنم ببینم ولی خیلی دلم میخواس بدونم
من فقط اتک آن تایتان اونم یه قسمت دیدم😂💔
خواهششششش
حداقل این یه انیمه رو تموم کن که 😂
جیســــوگ شـــــههه !!
کاشکی معلما و استادا هم به این قشنگی درسو لقمه میکردن میذاشتن دهنمون😒

ولی پاراسایت یکم چیزه؛ یعنی فکر نکنم هر کسی خوشش بیاد.😅

دمت گرم جیسوگی قدرتو میدونیم🥺
یسسس میکاسا شهه؟؟؟
معلمایی که عاشق شغلشونن اینکارو میکنن اتفاقا


😂 من الان قسمت 17 اشم؛ خیلیی خفنههه؛ مخصوصا میگی 🔫😭

آفرین بدون 😂😂😂💞 عشقی
エルハ ~엘리
عررررر دنبال همچین مطلبی بودممممم
مرسی بابت این پست جامع و کامل:)
😻💞
خیلیییی ممنون بابت این پست:))))))))خسته نباشید^o^
بعضی از انیمه ها رو دیدم اتفاقا جزو انیمه های موردعلاقمم هستش:)
خب بریم بقیه انیمه هارو ببینیم ^__^
خواهشش میکنممم سلامت باشی 😍

یسس ، کازااا
واااای مرسییییی💜 دستتون درد نکنه من همیشه میخواستم بدونم چه انیمه هایی رو دوست دارن اما پیدا نمیکردم😭💜💜
ینی فقط وی و جونگ کوک ماشالا چقدر انیمه دیدن😂 من از این همه انیمه کلا ۸ تاشو دیدم🤦‍♀️😂
خواهشش میکنمممم
آره تازه از بین اون همه اینا مورد علاقه هاشونهه
وضعیت تو خیلی خوبه ایسان شه ، من که کلا دوتاشو دیده بودم 😂😂
مرسییییییی بابت تماااام زحماتت جیسو 💗💗
من خودم فقط قلعه متحرک هاول،دیجیمون و ناروتو رو ازبین اینا دیدم ولی با تمام درس و مشق و امتحان باید parasyte و piano on mori رو ببینم
خواهشش وی کینگ شههه
ولی اسم من جیسو نیس ، چونِن جیسوگ ایمبنیدا

پاراسایت خیلی خوبه من که خپشم اومد ازش ، پیانو رو هنوز ندیدم ولی بچه ها گفتن قشنگه
واقعا your name اسم تو یکی از خوشگل ترین انیمه هاست
خیلی دوستش دارم خیلییییییییییییییی
واقعا عاشقشم وقتی دیدمش دیگه دلم نیومد حذفش کنم
با این که حافظه کافی نداشتم ولی نگهش داشتم

واییییی من sailor moon ملوان ماه رو دیدم واقعا عشقه
خیلی قشنگه خیلی
من دو فصلشو دیدم هنوز وقت نکردم بقیه رو ببینم
ولی خیلی عاشقشم انیمه ی فوق العاده ایه

تایتان هم تصمیم داشتم ببینم

من هم لاو لایو دیدم
هم لاو لایو سان شاین
(خب میدونی لاو لایو سانشاین دختراش فرق دارن و اونا با دیدن دخترای لاو لایو شروع میکنن آیدل میشن (آیدل مدرسه ای واقعا نمیدونم چه اسمی داره) و هرکدوم هم بیشتر از یه فصل دارن)
خیلی لاو لایو قشنگه هردوتاشونو تا آخر دیدم

ماجرای دیجیمون هم قشنگه

هایکیو هم دیدم

دفترچه مرگ هم عالیه

ملودی پری دریای روهم الان خوشم اومد میخوام ببینمش 😄😄😄😄😄
اوه چینچایوو؟؟؟ خوبیش اینه یور نیم دوبله هم داره 😂💃

سیلور مونو به خاطر لباس آر ام هم که شده باید ببینم 😂

تایتان رو ببین ، گویا خیلی باحاله

اوه موضوعشو گرفتم الان . پس یه جورایی ایدولیه! کومائو


ملودی رو اگه لینکشو یافتی بیفرس واسم 😂💞
وااااااااااااااااااااااو. با با ایولللللللللللللللل
مرسی جیسوگ جونییییی
عاقا من تمام انیمه هایی که تهیونگ و جونگ کوک پیشنهاد دادنو دیدم.............
به جرعت میتونم بگم کارای استاد میازاکی عالیییین . مثل شهر اشباح . پرنسس مونونوکه. نام تو .
ولی هیچ وقت نتونستم خودمو راضی کنم وان پیسو ببینم....
انیمه free یائویی هست درسته ؟ چشمم روشن....
خواهششش باران شهههه
اخخخ خیالت راحت همه رو دیدی پسس 

آره منم یه شهر اشباح رو دیدم وخیلی دوسش داشتم 
900 قسمت کم چیزی نیست! طول می کشه آدم راضی شه 😂

من یه نگاه کردم ولی فکر نکنم یائویی باشه 
عجب پست پشم ریزونی😶😶
شهر اشباح(👌🏻) و نام تو(عشق اول و اخرم) و صدای خاموش(اینم خیلی خوبه) و ۵ساتنیمتر(ازین زیاد خوشم نیومد) بر ثانیه و قلعه هاول رو دیدم
من انیمه دوست دارما ولی گشادیم میومد برم بگردم پیدا کنم😅
پستو که دیدم چشام قلبی شد.
لینکارو که دیدم دهنم چسبید کف اتاق
ایولللللللللللل
💜💜💜💜💜💜💜
خب پس پنج سانتی متر رفت تو آخرین لیستم
درکت میکنم 😂😂😂 حالا نظر بقیه بچه هارو بخون ، اتک آن تایتان و اسپریت نمیدونم چی رو اکثرا دوس داشتن . این دوتارو زودتر ببین 

اووف اینطوری تعریف میکنی به خودم مغرور میشما!😏💞
جیسوگ شی واقعا تو فوق العاده ایی....خسته نباشی عشقممممممم.مگه بهتر از توهم هستتت...فایتینگگگگگگگگگگگگگگگ
اوووف پرنیاننن شییی وقتی اینطوری میگی بهم منم عاشقت میشم کهه😻

فایتینگگگگ
حتما باید وان بیس ببینم ولی من شنیدم 11فصله خیلی زیاده
یسس
900 قسمت!
ادمین ادمینه خود ادمینه جیسوگ ادمینه خود ادمینه ادمین ادمینه
عررررررررررررررررررررررررررررر جونزززززززززززز باووووووووووووووووووووووووو دمت گرم جیسوگااااااااااااا...کاملا مشخص بود نامجون اون انیمه هارو دیده-_- دختر و داف زیاد داشت....اه...
اما ناموسا قسمت هاش زیاده:|
هایکو هم ک....من رو همشون کراش دارم:") نکنین بامن اینکارارو...
😂😂😂😂💃💃💃💃💃

وای اتفاقا منم وقتی داشتم پست نامجونو آماده میکردم تو دلم همینو گفتم 😂😂😂 داف رو خوب اومدی 😂😂
آره بعضیاشون واقعا خیلی زیادن

اووو من ندیدم هایکو رووو
باید ببینم 😭 خدایا انیمه ندیده هم به لیست برنامه های ندیده از بنگتن اضافه شد !
دستت طلا :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
بوس به کله ات 
من عاشق انیمم من چجوری تمومشون کنم : (((((((((((((((((
با برنامه ریزی 
وای کوماوو جیسونگ شی
اگه عمرم دراز شد همشو نگاه میکنم : )))))))))))))))))))))))))))))))))))))
جیهوپ شه
آیم نات جیسونگ ، آیم جیسوگ

ایشالله هزار سال زنده باشی و سلامت 💞
اتفاقا من اوتاکو میباشم*----*
اتفاقا اتک آن تایتان رو حتما ببینین خیلی خفنه!
و چقدر جامع و کامل توضیح داده*^*
و اونجا که جونگکوک داشت میدوید مثل انیمه ناروتو داشت میدوید:))
مرسی بازم کومائو
آره اینو واقعا میبنیم 
چون هم بنگتن دوسش داره هم اکثر ارمیای اینجا 😻🌌
خواهششش
عالیییییییی ادمین حیسوگ
خیلیییی زحمت میکشی
ماچ ماچ😘😍😍

فایتینگ😘😘😍😍😁
لاویوو سوو ماچچ😻😽😽😽
مرسی که گذاشتی
من عاشق انیمه هستم
مخصوصا ژاپنی
خسته نباشید 💋💋💋
امیدوارم یه سفر به کره جنوبی بری
البته همه آرمی ها با همدیگه با پول تو میریم کره جنوبی😜😜😜
تو دعا کن من میلیارد شم قول میدم دسته جمعی بریم کنسرت 😂💞
خلاصه اینکه همینا که گفتم ببین بعد اگه خواستی بهم بگو پیشنهاد بدم😎
چشمم مادمازل مهرانه 
خلاصه پیشنهاد اصلی من به شما attack on titan حتی اگه. اکشن دوست ندارین و حتی اگه طولانیه ببینین پشیمون نمیشین 😍😍😍😍ولی خداییش کی میشینه 900 قسمت one peace ببینه؟؟ پچماممممممم🙄🙄🙄🙄🙄🙄🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
من که همهههه چیز دوست دارم پس صد در صد میبنم اینو 
فعلا قسمت 11 پاراسایتم ( انیمه مورد علاقه جین و کوک ) تموم شد میرم سر این 


واقعا نمیدونم 😂😂😂 ولی دلم میخواد منم تابستون نگاه میکنم 
ولا اینا با سن ۲۵ سالگی این همه انیمه دیدن من بدبخت چی بگم؟؟ تو بگو
تو هم برو ببین 
سلامممم. خیلی ممنون ازین پستتتت 😍😍😍خب خب منم یه اوتاکو ام به نظرم هیچی از انیمه بهتر نیست. خیلی نمیشینم انیمه های طولانی رو ببینم چون خیلی وابسته میشم اما از بین اینایی که اینجا گذاشتین attack on titan فوقققققق العادست حتماااا ببینینش اصلا از همه انیمه هایی که دیدم بیشتر دوسش دارم 😍😍😍😍😍 لاو لایو رو قبلا دیدم اما الان میخوام دوباره ببینم🤣خیلی کیوته و شخصیت هاش واقعا نازن اما من جزو پیشنهادی ها قرارش نمیدم🙃. wolf children عالیههه اونم مفهوم و حس و حال فوق العاده ای داره. The perfect world of kai هم خیلی خوبه راجب پیانوست. 👌👌👌👌ماشالله کوک و وی🤣
Summer wars به شدت موضوع جالب😄. anohana اینم حتما ببین فوق العادست خیلی غمگینه اما😭😭😭😭the girl who leaped through time من خوشم نیومد چون هم پایانش بد بود و هم کلا خوشم دیگه دیگه ایش🙄🤣. howl's moving castle هم که کراش و به شدت زیبااااااا. Sprited away هم که پشم ریزون و برنده اسکار و اصلا دیگه برین ببینین دیگه. Your name رو هم که ببینین که اگه نبینین شب تو خوابتون میام🙄🙄🤣🤣
ولی مطمئن باشین بعد دیدنش پشماتون میریزه. A silent voice رو اگه دیدین فقطططط زار میزنین به شدت فوق العادههههه همین چند روز پیش دوباره دیدمش🙃خدایا شکرت فکر میکردم جونگ کوک دوست نداره انیمه اصلا روحم شاد شد😍😍😍😍خیلی ممنون و همه اینایی که گفتم رو درنظر بگیرین بقیش هم ندیدم دیگه 🙄🙄🙄
سلام مهرانه شهه
ایوللل چقدر توضیح دادییی واسمونن
وای غمگین نه 😂 پس آنوهانا رو فعلا نمیبینم 
من که کلا یه چیز این انیمه دختری که در زمان پرید رو نفهمیدم یکمم رو مخم بود 
اخخخخ هاوللل
😂😂😂 پس من نمی بینم که شب بیای تو خوابم 
اوفف نه جونگ کوک خیلی انیمه میدید.
جدی تنکسس  خیلی نظرت جامع بود حتما اون پشم ریزونه و اتک تایتان رو زودتر میبینم

♬pαrκ ςhïm ςhïm♬
وایییی من دیونه حمله به تایتانامممم..الان که میدونم پسرا هم ازش خوششون میاد دیگه نمتونم برای فصل جدیدش صبر کنممم*--*
بعد پاراسایت میخوام اینو ببینممم عین خرررررررر ذوق دارم واسه دیدن این انیمه ها😂
بعشیاشونو دیدم فقط نمیدونم چرا منتظرم ناروتو و وان پیس تموم شن بعد دانلودشون کنم
بنظرم تو بشین وان پیسو از الان ببین 😂 خدایی ۹۰۰ قسمت ...😂😂😂😂😂😂
من اون سریالی ها رو ندیدم ....از بین اینا
Your name(خیلی قشنگه)😍😍
پیانو جنگل(بسی جذاب)👍👍
Sprintted away ( اینم خوبه)✌️✌️
راستی RM توی Rookie king لباس شخصیت وسطی ملودی پری بود....😂😂
می توووو
خب پس این سه تا باید خیلی خوب باشه چون چند تا از بچه های دیگم دوسش داشتن
 من همین امشب باید Sprintted away رو ببینم


اره اره 😂😂😂😂😂 البته ملودی پری نه سیلور مون
بهش فکر میکنم جر میخورم از خنده😂😂😂😂 
ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞
جیسوگ‌شی خیلی خوبه ک میدونی گشادیم :")
داشتم لیستو میخوندم ، Haikyuu و Your name و Spirited away رو دیدم خرذوق شدم :"> بشدت روانی spirited away ام
خسته نباشی
چون خودمم گشادم اینچیزارو میدونم اما چون ادمینم و مسئولیت دارم گشادیم کمتر به چشم میاد😂😂😂
spirited away... 



خب زدم دان شه
سلامت باشی ناپلئون شی 
내 눈물이 무뎌져도 :]
ملشییییییییییییییییی جیشوک شییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ^^ ................. مح تایتان هالو کاااااااامللللللل دیدمممممم ^^ ......... با نام ت ^^ ............... ت چ انیمه هایی دیدی ¿ ^^
میدونم میخواستی کیوت بگی ولی آخه جیشوک ؟؟؟ 
توروخدا اینکارو با اسم من نکن :")

اوووووووووو
اتفاقا تو کامنتای بعدی خیلی تعریف ازین انیمه شنیدم . باید برم ببینم منم

من ... انیمه زیاد دیدم: توکیو غول، سگای ولگرد بانگو، شهر اشباه ، اخرین خون اشام، یه چندتا یائویی 😂 و یه چندتای دیگه که دیگه حال ندارم بگم ولی یکیشو خییییییییلیییییییی دوست داشتم : The Promised Neverland
پشم ریزون ترین انیمه ای بود که دیدم
جرررررررررررررررررر
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
ذوق مرگ شدم 😍😍🥺🥺🤧🤧🤧🤧🤧🤧💜💜💜💜
دلم میخواد یکی از اون بغل های معروفمو یهتون تقدیم کنم 🥺🥺
اخه چی می تونم بگم؟ 🤧🤧🤧🤧
من عاشق انیمه هستم 💜💜💜یعنی از 8 سالگی کارم شده بود انیمه دیدن🙄🙄
من از بین این انیمه هایی که بنگتن گفته انیمه اسم تو، صدای خاموش 🤧، قلعه ی متحرک هاول😍، فرزندان گرگ ( فکر کنم اسمشو اشتباه گفتم🤦‍♀️)، همون انیمه ای بود که درباره ی والیبال بود (شرمنده اسماشون در حافظه ی حلزونیم به یاد ندارم) 🤦‍♀️🤦‍♀️، پیانوی جنگل، دیجیمون ها رو دیدم 🥺🥺
به نظرم جیسوگ زحمت کش واقعا صفت خیلی خوبیه چون تموم به فکر بودناتون رو. توصیف میکنه، واقعا سایتتون عالیه چون سه تا ادمین گل توی این سایت هست که واقعا زحمت میکشن
فکر کنم خیلی حرف زدم شرمنده (اخه دارم از ذوق میمیرم 🤧😍)
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بوراههههههههههههه
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ~
🤧🤧🤧💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
پسس مکث نکن و تقدیمش کن 🚬
جاست کام تو مای بغل
اووه پس تو خیلی اوتاکویی . منم زیاد دیدمااا ولی فقط دوتاشون تو لیست بی تی اسم بود 😁
خب پس خیلیاشونو دیدی. ایوللل

آخخخخخخخخ هارتممم کهههه. با این تعرریفت سطح انرژیم جوری بالا رفت که میخوام امروز یا فردا قالب سایتو یه تغیراتی بدم

شرمنده چییی اینجا مال خوته

فایتینگگگگگگگگ
لابیوووووووو😻😻😻😻
Kim Miyoung🐳💜
خیلی ممنون💜
پیش به سوی انیمه دیدن✊
فقط یه سوال. هیچ کدوم محدودیت سنی که ندارند؟
و اینکه شما دیجیمون ها رو ندیدید؟ همونی که توی پلی لیست جین بود. من خودم به شخصه پونصد بار دیدمش...😐خود شبکه پویا یا شایدم نهال....حالا نمیدونم اون شبکه که برای کودکان و نوجوانانه یا همچین چیزی پونصد هزار بار این رو گذاشته بود😐خیلی برام جالب بود که توی پلی لیست جین بود....😐
خواهششششش
فایتینگ
یه سریاش محدودیت سنی داشت
وارد قسمت دانلود انیمه که شدید میتونید محدودیت سنیارو توی مشخصات انیمه ببینید

من والا تا قبل ازین یه ادیت از وی و کوک به سبک انیمه دیجیمون دیده ببودم 
واقعا ؟ 😂 شبکه پویا ندارم من. 
امممم سلام
(بنده خود میریزم وبرگانم باقی میماند)...گفته بودم خیلی محشر هستین؟اها اره ی هزار دفه ای گفتم 😍😭😭❤لاب یووووو
خسته نباشین خدایی😄😭🤞
مرسی که هسین :)
این قسمت جدیده دیگه؟اخه من قبلن تمام سایتو گشته بودم 😁✨خلاصه هق عالی هستین 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
والسلام😭🙌
هااااای نگارر
😂😂😂 ای بابا انکارو نکن من تا الان عادت داشتم برگای ریخته رو جارو بزنم! الان قطعات تورو با چه چسبی به هم بچسبونم؟؟

لاویووووووو توووو 
سلامت باشیی
مرسی که تو هم هستی💜

اره این پست جدیده 

مای هارت😎🚬
خیلی خوب بود چون دوستشون دارن حتما میبینم میشه سریال خارجی و سریال کره ای فیلم خارجی اگه سختت نبود بذاری
باید مثل این پسته مودم بیاد تا بزرامش گلبرگ شی
وووووووووااااو 😍😍😍😍
خسته نباشی جیسوگ خدایی بهترینی❤❤❤❤
ولی ترکیدم از خنده اونجاش ک نوشته بودی انیمه های پیشنهادی رررررررررررررررررررررررررپ مانستر 😂😂😂😂😂😂😂😂یک صحنه صدای کوک اومد تو ذهنم وقتی میگه رررررررپ مانستر 😂😂😂😂😝😝😝😝😍
خیلی دنبال انیمه ها بودم اما چون پراکنده بود پیدا نمیکردم 😢مرسی ک اینقدر خوبی 😉😘😘😘😘😘😘😘😘😘
اوووووووووف جی کی شهه خجالتم نده اینطوری تنیندرنمن

😂😂😂😂 خودمم نمد چرا ننوشتم نامجون 😂

اره منم فقط پیشنهادیهای تهیونگو داشتم قبل از این ... واسه همین یهو به سرم زد این پستو بزارم
خوب هستی که خوب میبینی 💙💙💙💙
واقعن خسته نباشی پست خیلی عالی بود اتفاقا منم دنبال انیمه بودم ولی حال نداشتم برم دنبالش مرسی که این پست رو گذاشتی😍🤞
من خودم از یوتیوب خیلی انیمه میبینم اکثرشون زیرنویس انگلیسی هم دارن + تو پلی استور هم چند تا اپ هست که من دانلود کردم انیمه در حال پخش هم میزاره و حتی اپ‌هایی هم هستن که او اس تی انیمه‌ها رو میزارن میتونید از اینا استفاده کنید👌
کوموپداااا پگاه جونی... چون اینارو میدوونستم این پستو گذاشتم دیه😎

اووووووووه 
من ساب فارسی نداشته باشه کلا هیچی از انیمه نمیفهمم
وااااااااااااااایییییییی جیسوگ شی تو دیگه کی هستی لعنتیییی؟!!!😱😱
چونمل کامساهامنیدااا😢😢😢
دست شیطونو بستم!😎🚬
چینچااا چونمانهیووو 
Amelia Wilda Palik
کلا دو تا انیمه دیدم تو عمرم اونا هم تو لیست بودن
سلیقه ی بنگتنو دوس:>>>
😂😂😂
جیسوگی تو بهترینی🥺🥺❤❤
لاو یو💜💜💜💜
بهترین هستی که بهترین میبینی💙
لابیو تووووووو
منم عاشق انیمه ام و تا الان بهترین انیمه ای که دیدم دختری که در زمان افتاد عه😊
من اینو دیشب دیدم و بدجور ذهنم درگیر اون خاله هه شده
آخه یه حرفی زد ک منو به یه چیزی مشکوک کرد
اول اینک خسته نباشی 😍
جدا خسته نباشی
بعد اینک من عاشق انیمه ام منتها هیچوقت وقتی براش پیدا نمیکنم، پیشنهادی داری دکتر جیسوگ؟
سوم اینک مجددن خسته نباشی 😂
چقدر انیمه بودن عذاب وجدان گرفتم بهت گفتم لینک بذاری 😢❤️
تنکیو جیسوگ زحمت کش

شاید باورت نشه ولی منم حس میکنم یچی رو نگفتم 😶😶😶😶😶
سلامت باشی ادمین سیمول جیگر
جداااااا سلامت باشی!
دکتر؟ جون دکتر؟ خب پیشنهاد من به تو اینه که : (برنامه بنویس)
مجددن سلامت باشیی خیلیییی
اگه خودم نمیخواستم که نمیزاشتمش ولی مرسی ایده دادی لینک هم گذاشتم واسش چون دانلود کردنشون برای خودمم راحت تر شده
خواهشششش ادمین سیمول تنبل


آیگویاااااا -.-
سلام واقعا خسته نباشید من که به شخصه این پست رو دوست دارم وباید بگم که سخت کوشیتون رو تحسین می کنم . هیچ فن سایتی مثل شما فعال نیس و از این نظر به ارمی ها حسیودیم میشه کاش فن های گروه های دیگه هم مثل شما بودن ....امید وارم که همیشه موفق باشین
سلاممم شلی شهه (امیدوارم اسمتو درست گفته باشم)
آه ... والا چی بگم ... شاید این خاصیت بی تی اسه که ما ارمیارو هم انقدر سخت کوش کرده... نمیدونم


کومائووووووووو همچنیننن
دمت گرمممم جیسوگ خداییش خیلی زحمت کشیدی!
بابت لینکام واقعااااااااااااااااااااا دمت گرممممممممم
هر چند که من نمیرم دان کنم😂 ولی همبن که دیدم همه شون لینک دانلود داره پشمام ریخت!
مرسیییی بازم از زحمتاتتتتتت❤️🧡💛💚💙💜❤️🧡💛💚💙💜
8 ساعت کامل طول کشید پستشو بزارم ولی اخرش که تموم شد خودم حال کردم 😎😂

😂😂😂😂😂 

خواهششششششش کیم آلا جونیی
هر چی وی گفته بوده رو دیدم
خدا رو شکر
همه هم مورد علاقه خام بیدن 😂💜
ینی ۹۰۰ قسمت وان پیسو دیدی لعنتی؟؟؟؟؟؟ :||||||||
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.