بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

[BTS - BE (Deluxe Edition) [Album

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۳۰ آبان ۹۹ ، ۱۴:۱۸
  • ۱۸۷۲۱

BTS (방탄소년단) - BE

Release Date: 2020.11.20

GenreRap / Hip-hop, Dance, R&B / Soul, Ballad

Language: Korean

Bit Rate: MP3- 128kbps + 320kbps

~~~~~~~~~~~~~~~

دانلود با کیفیت 128kbps :

1. Life Goes On
2. 내 방을 여행하는 법 (Fly To My Room)
3. Blue & Grey
4. Skit
5. 잠시 (Telepathy)
6. 병 (Dis-ease)
7. Stay
8. Dynamite

  

دانلود بصورت یکجا:

Download Zip

 

~~~~~~~~~~~~~~~

دانلود تکی با کیفیت 320kbps (بالا) :

01. Life Goes On *Title
02. 내 방을 여행하는 법 (Fly To My Room)
03. Blue & Grey
04. Skit
05. 잠시 (Telepathy)
06. 병 (Dis-ease)
07. Stay
08. Dynamite

دانلود بصورت یکجا در فایل زیپ:

Download | 65M

2020-11-20

دسته بندی :
 .......................................... BTS Album

دیدگاه ها [ ۴۷ ]

سلام ،میشه لطفا اهنگ blue & gray رو که تیهونگ تنها خونده رو هم بزارید
ممنون
قسمت ۱۱۶ رانو دیدم ولی اصلا ریتم dis_ease نبود😑😑 دیقه ۲:۵۰ اهنگم هیچی نخونده و ۵۱ کوکی میگ sick&tired ولی ریتمش با ران فرق میکنه
سلام، سوالات من در مورد استریم زدن توی کادر نوشته نشده، لطفا هلپ کنید
از کجا میتونم memrise رو پیدا کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنونم که اسمش رو گفتید 💙
از تو گوگل لاو
جیسوگ دوستمون نگین که گفت قسمت ۱۱۶ ران یک تیکه کوک قسمتی از اهنگ dis_ease‌ رو میخونه پیدا کردی؟
من خیلی دقت کردم نفهمیدم کدوم دقیقه رانه😥
اگه پیدا کردی بگو
Kiss 😘😘😘
من هنوز قسمت 116 رو ندیدم 😂
ولی اگه دیدم و پیداش کردم میگم بهت 
سلام
میشه بگید که از کجا زبان کره جنوبی رو یاد گرفتید که میتونید ترجمه کنید یه بار دیدم که نوشته بودید که توی یه برنامه (اسمش یادم نیس) یاد گرفتید اگه واقعا برنامه قابل اعتمادیه میشه اسمشو بهم بگید اگه شد در حد چند کلمه منم میخوام یاد بگیرم
ممنون از سایت عالیتون

سلام
من از برنامه memrise یاد گرفتم 
سلام خیلی ممنون از سایت فوق العادتون
امکانش هست بگید زیرنویس وی لایو کامبک هم قرار میدید یا خیر؟
سلام
قرار میگیره
Reyhane.jn..jm ..
به شخصه خودمو جر دادم سر استریم
ولی خیلی پایین نیس؟
خوب بود 
ولی از دینامیت پایین تر شد
چقدر خوب بود 😭😭😭😭😍😍😍😍
مخصوصا stay😍😍😍😍😍
من غش 😵😖
وای وای من عاشق این ترکممم
سلام ادمین جان خسته نباشی
اوناییکه میگن چرا ترک چهارمskit همش دارن حرف میزنن بخاطر اینکه اعضا دارن توی اون درمورد هات ۱۰۰ بیلبورد و موفقیت اهنگ dynamite حرف میزنن،یجور گپ زدنه با همدیگس و این ترکو جزو این البوم گذاشتن
تو بعضی از البومای قدیمیشونم اگ گوش کرده باشید یه ترک مخصوص حرف و گپو گفت خود اعضا هست
سلام مایی شه 
خدا خیرت بده 💜💜


ترک skit چیست؟
(دوستانی که سوال کرده بودید توجه کنید)
واییییییی
عجب البومی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
:") نینسنسووشکشمشدضذضدض
وااییی این لنتیییی چراا اینقدد مخملیی بوددد قلبمووو ناز میکنن اهنگاا میدونین چی میگم یا دارم چرت میبافم): ):
سلام میگما چرا معنی ام ویlife goes on رو ندارین؟
قرار دادیم که
یه چیزی😐
الان دقیقا چندتا ترکشون از این آلبوم منتشر شده؟ 😥
من پاک قاط زدم نمیدونم چه خبره😐😬یکی شو دیدم همونی که ادامه مطلب نداشت و اینکه پایین نحوه صحیح استریم زدن‌ بود اونو دیدم، ولی نمیدونم اونا هنوز منتشر نشدن یا اینکه من ندیدم درست نگاه نکردم😐😥😥
اول سلام یادم رفت😊😃😃😂
05. 잠시 (Telepathy) واااااوووووووووو
عالیهههههههه😀😀😍😍😍😍😍😍
آخ ارهههه
لعنتی این خیلی سبکش جدید بودد
سیـــما...ممنون عزیزم....✌️✌️✌️✌️✌️✌️😘
فقط اگه دقت کرده باشید توی Run bts قسمت ۱۱۶ که جدید برامون گذاشتید....کوکی یه ریتم آهنگ خوند...الان که آهنگ dis-ease که شنیدم ، دقیقه 2:50 اون ریتم رو خودش توی آهنگ خونده....فکر کنم big hit یه جا از زیر دستش در رفته....یا شاید واقعا میخواستن که اسپویل بشه...؟؟؟😂✌️
چه قدر آلبوم جدید خفنه....🤠🤠🤠🤠🤠🤠🤠مخصوصا که جیمین این سری خیلی از
حنجره اش استفاده کرده....😁😁😁😁وکال v هم عالیه....✌️جیهوپ هم همه‌ی آهنگ ها رو به سبک Ego خونده....😂😂✌️
جدی میگی؟؟؟
برم نگا کنم اگه درست گفتی که ایول به دقتت😨👏👏
خیلی خوب بود این آلبوم 😭😭 بیشتر عاشق stay شدممم
سلام آرمی های عزیزم . امیدوارم شما هم مثل من روز عالی ای داشته باشید .
یه سوال دارم ازتون این آلبوم که امروز منتشر شد یعنی بقیه ترک هاش موزیک ویدیو ندارن ؟ یا یکم دیگه منتشر میشه ؟
ممنون میشم برام توضیح بدین
عالی عالی عالی.عاشقش شدمممم،هر چی بگم کم گفتم❤
MV که اصلا خدا بود😳😍
ممنون از bts که باعث میشن حالم خوب باشه💜
ممنون از تو💜
بهترینی ، مرسی ازتون 🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍
واقعا سرعتتون برگ ریزونه * - * خسته نباشینن
من مردممممممممم همین تا اهنگ پخش شد اشکی بود که میریخت لازم به ذکره یاداوری کنم من چهار ماهه که ارمی شدم خجالت اوره واقعا این همه ارمی نبود و فقط بلینک بودم اما عالی بود جیمین عزیزم عالییییی بود ^-^ کلی هم استریم خیالتون راحت سارانگه♡♡♡♡♡♡
😘دستتون درد نکنه
ممنون*-*
ممنون بابت اظلاعات و اطلاییه های بروزتون کومااو
مرسی سیما جونی😍💜

بس ناجوانمردانه ارامش بخشه💕🌸 قبول دارین؟💜🐥🙂
مچکرررررررررر
سلام جیسوگ جون خسته نباشی
میخواستم بدونم برای آلبوم باید چیکار کنیم چون برای من موقع استخراج میزنه خطا
اگه با گوشی هستی برنامه es file explorer رو دان کن با استفاده از اون فایل زیپت رو اکسترکت کن
جیسونگ شی یه کتاب بود که نامجون تو این ده سوپ میخوند که تو کره سولد اوت شد اسمش رو میدونی چی بود میشه اسمش رو برام پیدا کنی اگه میتونی
کیفیت 128 با 320 چه فرقی میکنه

بازدیدای یوتوب فیریز شده یا کلا بازدیدا کمه از صبجه همش داریم بازدید میزنیم ولی به رکورد خودمون هم نزدیک نشدیم میدونم جوجه رو اخر پاییز میشمرن ولی کم کم دارم ناامید میشم پسرا واسه این البوم خیلی زحمت کشیدن
تک تک ترکاش فوق العاده بودن:)))))))♡
با اجازه همگی
ععرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
همش تبلیغاته نمیتونم دان کنم
𝖗𝖔𝖘𝖊𝖘_𝖆𝖗𝖊 _𝖗𝖔𝖘𝖎𝖊
چرا ترک اسکیت دارن حرف میزنن؟ آهنگ نیست؟
وااااییییی عالییییییی بوودددددد
من مردمممم واسه اهنگ life goes on 😭😭😭😭😭
مگ میشه انقد خووووب باشه اخهه😭😭😭💜💜💜💜💜
😍😍😍😍وای منتظر بودم بذارید
کیفیت بالاتر بزودی کی میشه دقیقا؟؟؟😁😁😁
وااایییححححححح محشر بوووود ام وی شون🥺😍💜
واییییییییییییییییییییییییییی اومدددددددددددددد بالاخره اومد خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اخیشششششششششششششششششششششش


ایولللللللللللللللللللللللل
سلام عزیزم 🖤🖤
لطفا متن تلفظ life goes on رو بزاریددد
ممنونم از سایت عالیتون
متن ترجمه ی اهنگ هارو هم قرار میدین؟
خیییلی قشنگ بود 😭😭😭😭
https://checker.in/go/3431021
این لیریک فارسی تایتلشه 😀
لینکش ۲۴ ساعت فعاله اگه خواستی بزارش تو وب
سلام من چند تا سوال در مورد استریم داشتم... اول اینکه وقتی دکمه برگشتو که میزنی ویدیو توی یوتیوب میاد پایین صفحه و تو میتونی توی یوتیوب برای خودت بگردی، اون کار اشکالی داره؟ در مورد اون حالتی که صفحه نصف میشه تو میتونی بری توی برنامه های دیگه و یوتیوب هم در عین حال بازه چی؟ و اینکه اگه اولش ویدیو کیفیتش پایین باشه و بعد ما بیاریم بالای ۴۸۰p ، استریم حساب نمیشه؟ یه سوال دیگه هم اینکه توی بیست و چهار ساعت اول هم باید بین ویدیو ها ده دقیقه فاصله باشه یا میتونیم بی وقفه یا دو بار دو بار استریم بزنیم؟ بعد اینکه اگه یه وقت حواسمون نبود دو بار استریم زدیم و بینش ده دقیقه فاصله نیفتاد، اون موقع باز هم ربات محسوب میشیم؟ اگه دستمون بخوره روی skip ads، کلا استریم حساب نمیشه یا طوری نیست؟
همه اینا سوالات من هستن که هیچکس جواب نمیده😭 و من فقط میخوام اینا رو بدونم که اگه یه وقت اشتباهی هر کدوم از اینا رو انجام دادم کلا از اول بیام استریم رو شروع کنم یا اشکالی نداره...
سلام برو توی صفحه خانه 
قوانین استریم رو پین کردیم
خیلییییی قشنگنننن ممنونننن❤❤❤❤❤😍😍😍😍
عالیییییییهههههههههههه
واقعا بهترین سایت شمایید که سریع آلبوما و mvارو میزارید واقعا مرسیییییییی
عاللللللللللللللییییییییهههههه
آهنگ چهارم، skit،آهنگ که نیست میشه توضیح بدین دقیقا چیه؟
مرررررررررررررررررررررردم من زنده نیستم
بالاخره اومد😣💜✨
ممنون که قرار دادید😂🙏💜
وای گااااااد هلپ میییی پلیز 😵😭😭
دارم از خوشحالی تشنج می کنم😢
یه درخواستی داشتم......
میشه ترجمه همه ترک ها رو به صورت فایل pdf قرار بدید؟
ممنون از سایت محشرتون💜💜💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.